米国チョコレート市場:製品タイプ別(ミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレート)、カテゴリー別(カウントライン、タブレット、チョコレートポーチ・袋、箱入りチョコレート、その他(季節限定チョコレート、おもちゃ付きチョコレートなど))、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他(百貨店、専門店など))、地域別市場規模、競合、予測、機会、2018-2028FUnited States Chocolate Market By Product Type (Milk Chocolate, Dark Chocolate, and White Chocolate), By Category (Countline, Tablets, Chocolate Pouches and Bags, Boxed Chocolates, and Others (Seasonal Chocolates, Chocolate with Toys, etc.)), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online, and Others (Departmental Stores, Specialty Stores, etc.)) and By Region, Competition, Forecast, & Opportunities, 2018-2028F 米国のチョコレート市場は、若い世代におけるダークチョコレートの需要の高まりや、同国における低脂肪チョコレートの需要の増加など、さまざまな要因によって成長している。 米国チョコレート市場スコープ チ... もっと見る
サマリー米国のチョコレート市場は、若い世代におけるダークチョコレートの需要の高まりや、同国における低脂肪チョコレートの需要の増加など、さまざまな要因によって成長している。米国チョコレート市場スコープ チョコレートは発酵・焙煎されたカカオ豆から作られる。豆を挽いてチョコレートリカーと呼ばれるペースト状の液体を作る。これを型に入れて固めるとビターチョコレートになる。砂糖やココアバターと混ぜてスイート・チョコレートを作ることもできる。 チョコレートは、カカオ固形分とココアバターを主成分とし、ミルクや香料など他の成分を加えたもので、若い世代に広く消費されている甘い菓子である。 米国のチョコレート市場概要 米国のチョコレート市場は、世界的・地域的な大手企業が大きな割合を占めており、適度に統合されているのが特徴である。同市場の主要プレーヤーには、Hershey Company、Ferrero Group、Lindt & Sprüngli (USA) Inc.などが含まれる。米国のチョコレート市場の主要プレーヤーは、新製品投入、M&A、提携など、市場での地位を強化するためにさまざまな戦略を採用している。さらに、マーケティングキャンペーンは、市場での存在感と提供を高めるために、主要プレーヤーによって採用されています。さらに、バレンタインデー、イースター、クリスマスといった特別な日には、チョコレートメーカー各社がテーマに合わせた色や形のチョコレートを提供する。 チョコレート・メーカーは、米国の消費者の嗜好の変化に対応するため、新しいフレーバーや原材料を試している。これには、ハーブやフルーツ、その他の原材料の使用も含まれ、新しく革新的なチョコレート体験を生み出している。 多くの人々がより健康的な食習慣に移行している一方で、チョコレートは記念日、誕生日、祝日など様々な機会に贈られるお菓子やギフトとして依然として人気がある。 米国チョコレート市場の促進要因 米国のチョコレート市場は、同国における需要の高さ、強力な消費者基盤、一貫した消費パターンなど、さまざまな要因によって牽引されている。米国では、人々は週に2回チョコレートを購入し、休日や週末には売上が高くなる。米国は、北米におけるチョコレート消費の最大市場シェアを持ち、生産量も最も多い。市場全体が飽和状態にあるにもかかわらず、米国ではダーク・チョコレート市場が大きく成長している。その背景には、チョコレートの健康効果に対する消費者の意識の高まりがある。 機能的な利点を持つチョコレートへの需要の高まりも、米国のチョコレート市場の成長を後押ししている。ストレスの軽減、集中力の強化、睡眠の改善など、機能的な利点を持つチョコレート製品は、急速に拡大する健康・ウェルネス市場を活用することができる。 米国チョコレート市場の動向 消費者が生活の質を向上させるために健康的なライフスタイルを志向するにつれ、チョコレートのような天然素材やオーガニック製品へのシフトが進んでいる。デジタルメディアやソーシャルメディアを通じて製品に対する認知度が高まることで、オーガニック製品の利点が消費者に啓蒙され、それが米国のチョコレート市場の成長を後押ししている。オーガニック・チョコレートバーの人気は高まっており、チョコレート・メーカーが潜在的な市場を活用する有利な機会を提供している。 ダーク・チョコレートの消費は、その健康増進の特質と若い世代の需要の増加により、米国で増加している。健康意識は全国的に高まっており、この傾向は消費者にとって非常に重要である。ダークチョコレートには、記憶力の向上、免疫力の向上、ストレスの軽減、気分の改善など、さまざまな効能がある。ダーク・チョコレートは高価格であるにもかかわらず、現在購入する消費者はごく一部である。しかし、普及率は着実に上昇している。このため、リンツやゴディバなどの大手チョコレート企業は、チョコレートの品質やブランドを優先する消費者の多くがプレミアム・ダーク・チョコレートを購入するため、ギフトとして販売促進を行っている。 米国チョコレート市場の課題 米国のチョコレート市場における主な課題は、消費者の間で健康とウェルネスに対する関心が高まっていることであり、これは予測期間中の米国チョコレート市場の成長を妨げる可能性がある。近年、チョコレート製品に含まれる糖分や脂肪分の過剰摂取が健康に与える影響に注目が集まっている。その結果、消費者はより健康的なチョコレートの代替品を求めるようになっており、伝統的なチョコレート部門はより健康的な代替品の革新と開発を促している。 代替品との競争激化も米国のチョコレート市場の成長を阻害している。チョコレート市場は、ナッツ・スナック、ヘルシー・バー、グラノーラ、フルーツ・スナックなど、他の様々なスナック製品との大きな競争に直面している。これらの製品はチョコレートの代替品としてより健康的であると考えられており、消費者の嗜好がチョコレート・ベースの製品からシフトする可能性がある。 消費者の嗜好の変化は、予測期間中の米国チョコレート市場の成長を妨げる可能性がある。チョコレート・メーカーは、消費者の関心を維持するために、絶えず変化する消費者のニーズに適応しなければならない。これは、斬新なフレーバー、バリエーション、パッケージング・オプションの導入を通じて達成することができる。 米国チョコレート市場の機会 最近の消費者は、環境や倫理的な配慮に基づいて意思決定を行うようになっている。そのため、持続可能なカカオの調達、フェアトレード・プロセス、オープン・サプライ・チェーンに重点を置く企業にとっては、社会的意識の高い消費者を取り込むチャンスとなる。 米国の若い世代でパーソナライゼーションやカスタマイズ製品の傾向が強まっていることは、企業がカスタマイズ・チョコレートを製造してこの傾向に対応し、消費者を自社製品に引きつける好機となる。カスタマイズされた形状、メッセージ、フレーバーなど、カスタマイズされたチョコレート・パッケージを提供することは、より魅力的で記憶に残る顧客体験につながる。 米国におけるeコマース分野の人気の高まりは、様々な企業にチャンスを与えている。米国ではオンライン・ショッピングやeコマースの人気が高まっており、チョコレート企業は自社製品を世に送り出す新しい方法を模索している。企業は、オンラインでの存在感を高め、迅速な配送を提供し、ソーシャルメディアを使ってメッセージを発信することで、これを実現することができる。さらに、他のブランドやインフルエンサーと提携することで、チョコレート企業はプレゼンスを拡大し、新たな顧客層を開拓する機会を得ることができる。 市場の細分化 米国のチョコレート市場は、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、地域によって区分される。製品タイプ別では、米国のチョコレート市場はミルクチョコレート、ダークチョコレート、ホワイトチョコレートに区分される。カテゴリー別では、米国のチョコレート市場はカウントライン、タブレット、チョコレートパウチと袋、箱入りチョコレート、その他(季節限定チョコレート、おもちゃ付きチョコレートなど)に区分される。流通チャネル別では、米国のチョコレート市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他(デパート、専門店など)に区分される。地域別では、米国のチョコレート市場は南部、西部、中西部、北東部に区分される。 企業プロフィール The Hershey Company、Mars Incorporated、Ferrero U.S.A., Inc.、Lindt & Sprüngli (USA) Inc.、Theo Chocolate, Inc.、Fran's Chocolates, Ltd.、Recchiuti Confections、TCHO Ventures, Inc.、Bon Bon Bon, LLC、The Chickasaw Nation (Bedré Fine Chocolate)などが米国チョコレート市場の主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国のチョコレート市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています: - 米国のチョコレート市場、製品タイプ別 o ミルクチョコレート o ダークチョコレート o ホワイトチョコレート - 米国のチョコレート市場:カテゴリー別 o カウントライン o タブレット o チョコレートのパウチと袋 o 箱入りチョコレート o その他 - 米国のチョコレート市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o コンビニエンスストア o オンライン o その他 - 米国のチョコレート市場:地域別 o 南部 o 中西部 o 西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国のチョコレート市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Frequency of Consumption 4.3. Factors Influencing the Purchase Decision 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Chocolate Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Milk Chocolate, Dark Chocolate & White Chocolate) 5.2.2. By Category Market Share Analysis (Countline, Tablets, Chocolate Pouches and Bags, Boxed Chocolates, Others (Seasonal Chocolates, Chocolate with Toys, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, Specialty Stores, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Chocolate Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Milk Chocolate Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Category Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Dark Chocolate Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Category Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States White Chocolate Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Category Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Growing demand among younger generation 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising health consciousness among consumers 9.2. Challenges 9.2.1. High competition among companies 9.2.2. Increasing competition from substitutes 10. Impact of COVID-19 on United States Chocolate Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Innovative flavors and ingredients 11.2. Personalization & customization 11.3. Growing e-commerce sector 11.4. Increasing demand of vegan chocolates 11.5. Growing popularity of organic products 12. Porter’s Five Forces Model 12.1. Competitive Rivalry 12.2. Bargaining Power of Buyers 12.3. Bargaining Power of Suppliers 12.4. Threat of New Entrants 12.5. Threat of Substitutes 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threat 14. United States Economic Profile 15. Policy & Regulatory Landscape 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. The Hershey Company 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financial (As per availability) 16.1.1.4. Key Market Focus 16.1.1.5. Recent Development 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Mars Incorporated 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financial (As per availability) 16.1.2.4. Key Market Focus 16.1.2.5. Recent Development 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Ferrero U.S.A., Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financial (As per availability) 16.1.3.4. Key Market Focus 16.1.3.5. Recent Development 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Lindt & Sprüngli (USA) Inc. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financial (As per availability) 16.1.4.4. Key Market Focus 16.1.4.5. Recent Development 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Theo Chocolate, Inc. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Financial (As per availability) 16.1.5.3. Key Market Focus 16.1.5.4. Recent Development 16.1.5.5. Key Management Personnel 16.1.6. Fran's Chocolates, Ltd. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Company Details 16.1.6.4. Products & Services 16.1.6.5. Financial (As per availability) 16.1.6.6. Key Market Focus 16.1.6.7. Recent Development 16.1.6.8. Key Management Personnel 16.1.7. Recchiuti Confections 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financial (As per availability) 16.1.7.4. Key Market Focus 16.1.7.5. Recent Development 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. TCHO Ventures, Inc. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financial (As per availability) 16.1.8.4. Key Market Focus 16.1.8.5. Recent Development 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Bon Bon Bon, LLC 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financial (As per availability) 16.1.9.4. Key Market Focus 16.1.9.5. Recent Development 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. The Chickasaw Nation (Bedré Fine Chocolate) 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products & Services 16.1.10.3. Financial (As per availability) 16.1.10.4. Key Market Focus 16.1.10.5. Recent Development 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States chocolate market is growing by variety of factors such as rising demand for dark chocolates among younger generation and increasing demand for low-fat chocolates in the country. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Frequency of Consumption 4.3. Factors Influencing the Purchase Decision 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Chocolate Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Milk Chocolate, Dark Chocolate & White Chocolate) 5.2.2. By Category Market Share Analysis (Countline, Tablets, Chocolate Pouches and Bags, Boxed Chocolates, Others (Seasonal Chocolates, Chocolate with Toys, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, Specialty Stores, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Chocolate Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Milk Chocolate Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Category Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Dark Chocolate Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Category Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States White Chocolate Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Category Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Growing demand among younger generation 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising health consciousness among consumers 9.2. Challenges 9.2.1. High competition among companies 9.2.2. Increasing competition from substitutes 10. Impact of COVID-19 on United States Chocolate Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Innovative flavors and ingredients 11.2. Personalization & customization 11.3. Growing e-commerce sector 11.4. Increasing demand of vegan chocolates 11.5. Growing popularity of organic products 12. Porter’s Five Forces Model 12.1. Competitive Rivalry 12.2. Bargaining Power of Buyers 12.3. Bargaining Power of Suppliers 12.4. Threat of New Entrants 12.5. Threat of Substitutes 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threat 14. United States Economic Profile 15. Policy & Regulatory Landscape 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. The Hershey Company 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financial (As per availability) 16.1.1.4. Key Market Focus 16.1.1.5. Recent Development 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Mars Incorporated 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financial (As per availability) 16.1.2.4. Key Market Focus 16.1.2.5. Recent Development 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Ferrero U.S.A., Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financial (As per availability) 16.1.3.4. Key Market Focus 16.1.3.5. Recent Development 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Lindt & Sprüngli (USA) Inc. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financial (As per availability) 16.1.4.4. Key Market Focus 16.1.4.5. Recent Development 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Theo Chocolate, Inc. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Financial (As per availability) 16.1.5.3. Key Market Focus 16.1.5.4. Recent Development 16.1.5.5. Key Management Personnel 16.1.6. Fran's Chocolates, Ltd. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Company Details 16.1.6.4. Products & Services 16.1.6.5. Financial (As per availability) 16.1.6.6. Key Market Focus 16.1.6.7. Recent Development 16.1.6.8. Key Management Personnel 16.1.7. Recchiuti Confections 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financial (As per availability) 16.1.7.4. Key Market Focus 16.1.7.5. Recent Development 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. TCHO Ventures, Inc. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financial (As per availability) 16.1.8.4. Key Market Focus 16.1.8.5. Recent Development 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Bon Bon Bon, LLC 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financial (As per availability) 16.1.9.4. Key Market Focus 16.1.9.5. Recent Development 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. The Chickasaw Nation (Bedré Fine Chocolate) 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products & Services 16.1.10.3. Financial (As per availability) 16.1.10.4. Key Market Focus 16.1.10.5. Recent Development 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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