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米国キャンディ市場:製品タイプ別(砂糖キャンディ、チョコレートキャンディ、ガムキャンディ)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、オンライン、非小売)、地域別、競争、予測、機会、2028年


United States Candy Market By Product Type (Sugar Candy, Chocolate Candy, and Gum Candy), By Sales Channel (Supermarket/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Online, and Non-Retail), By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2028

米国のキャンディ市場は予測期間中に拡大すると予想され、米国の消費者の継続的な発展と消費能力の増加、すべての年齢層におけるキャンディの消費量の増加、様々なお祝いのためのチョコレートキャンディの需要の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年10月3日 US$3,500
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83 英語

 

サマリー

米国のキャンディ市場は予測期間中に拡大すると予想され、米国の消費者の継続的な発展と消費能力の増加、すべての年齢層におけるキャンディの消費量の増加、様々なお祝いのためのチョコレートキャンディの需要の増加は、予測期間中に米国のキャンディ市場の需要を促進する様々な要因から利益を得るだろう。さらに、生チョコレート・キャンディの登場も米国のキャンディ市場を押し上げている。さらに、企業も新製品を発売しており、キャンディの市場需要を高めている。
米国キャンディ市場スコープ
キャンディーは砂糖と水から作られ、香料やその他の材料を加えた甘い菓子である。好みの濃度になるまで煮詰めたり、キャラメル状になるまで煮詰めたりして作られる。キャンディには、ソフトなものからハードなもの、噛みごたえのあるものから脆いものまで、幅広い種類がある。キャンディの食感は、材料と加工温度によって決まる。米国市場で入手できるキャンディの種類は、砂糖菓子、チョコレート・キャンディ、ガム・キャンディである。また、砂糖菓子には、ハードキャンディ、ロリポップ、ゼリーのタイプがある。さらに、チョコレート・キャンディには、プレーン・チョコレート、センター・フィルド・チョコレート、パン・チョコレートの3種類がある。
米国のキャンディ市場概要
米国は、世界的にみてキャンディの最大消費国のひとつである。アメリカの消費者は、キャンディーに関して多様な味の嗜好を持っている。チョコレート・バー、チョコレート・ナッツ、チョコレート・トリュフなど、さまざまな形態のチョコレートは伝統的に好まれてきた。グミや酸味のあるキャンディーも、若い消費者の間で人気を博している。さらに、米国のキャンディー市場は、ハロウィーン、クリスマス、イースター、バレンタインデーなど、特定の時期に季節的に需要が急増する。これらの祝祭日は、キャンディ市場における大規模なセールスとプロモーションの原動力となる。キャンディ市場は競争が激しく、多数の既存プレーヤーと多くの小規模でニッチなブランドが存在する。マース・リグレー(Mars Wrigley)、ハーシーズ(Hershey's)、ネスレ(Nestlé)、モンデリーズ・インターナショナル(Mondelez International)などの大手多国籍企業が業界を支配している。近年、より健康的な食生活を求める傾向が強まっている。そのため、天然素材を使用し、砂糖の含有量を減らすなど、より健康的な選択肢を持つ製品に対する需要が高まっている。
全米菓子協会の年次報告書「State of Treating」によると、チョコレート、非チョコレート、ガム、口臭予防剤などのキャンディーの売上高は、2021年の369億ドルから2022年には426億ドルに増加した。さらに、米国労働統計局の消費者物価指数によると、2022年1月から2023年1月にかけて、キャンディ、チューインガム、その他のお菓子のコストは12%以上上昇した。したがって、予測期間中、米国ではキャンディの売上が増加する。
米国キャンディ市場の促進要因
米国のキャンディ市場は、キャンディ需要の高まりによって成長すると予測される。チョコレート・キャンディが子供だけでなく大人にも広く普及した結果、市場が成長している。ハロウィンからディワリ、イードまで、チョコレート・キャンディーは多くのお祝いの席で定番のデザートとなっている。このように、様々な祝い事やイベントにおけるチョコレート・キャンディの消費量の増加が、米国におけるキャンディ産業の成長と拡大に貢献すると判断されている。さらに、生チョコレート菓子の登場がキャンディーの需要を高めている。

さらに、新しいフレーバー、テクスチャー、パッケージデザインなど、絶え間ない製品革新により、消費者はキャンディ製品に夢中になり、興奮し続ける。メーカー各社は、市場で目立つためにユニークで革新的な製品の導入に努めており、予測期間中、米国のキャンディ市場は拡大するだろう。また、ハロウィン、クリスマス、イースター、バレンタインデーなどの季節のイベントは、キャンディーの消費を急増させる。このような機会に、消費者は贈答用、おすそ分け用、個人的な楽しみとしてキャンディーを購入する。季節の変化や天候もキャンディの消費に影響を与える。例えば、暖かくなるとアイスクリームや冷たいお菓子の需要が増えるかもしれないし、寒くなるとチョコレートやホットココア関連のキャンディの売上が増えるかもしれない。このように、上記の促進要因は消費者行動、業界動向、市場パフォーマンスに影響を与え、予測期間中の米国キャンディ市場を牽引する。

米国のキャンディ市場動向
米国のキャンディ市場は常に進化しており、新しいトレンドが次々と生まれている。2022年によく売れたのと同じように、あらゆる種類のチョコレート、グミ、ゼリー、ハードキャンディ、リコリスなどのキャンディが2023年にもレジを鳴らすだろう。そしてもちろん、米国では常に新製品が消費者の関心を集める。チョコレート以外のキャンディーは、コンビニエンスストアの買い物客の間で人気を集めている。例えば、2022年の調査によると、消費者はこれまで以上にチョコレート以外のキャンディーを好むようになっており、チョコレート以外のチューイーキャンディーの需要も約14%上昇している。
さらに、消費者は健康志向のためか、大きなバーではなく、小分けサイズを好む傾向にある。

同時に、消費者はナッツを含むチョコレートを好むかもしれない。砂糖不使用のチョコレートの販売や、体に良いキャンディの販売も増加している。さらに、健康とウェルネスへの関心が高まるにつれ、消費者は体に良い成分を含むキャンディーを求めるようになった。キャンディ・メーカーは、砂糖の含有量を減らし、天然素材、オーガニック・オプション、さらにはビタミンやミネラルのような機能性素材を使った製品を提供することで、この需要に応えていた。例えば、オーガニック・チョコレート・ブランドのChocxoは、天然の低糖質で、ダークミルクチョコレートのトフィー、アーモンド、シーソルト・スナップを2022年のスイーツ&スナック・エキスポで紹介した。このように、新しいトレンドにより、米国のキャンディ市場は予測期間中に拡大するだろう。

米国キャンディ市場の課題
米国キャンディ市場が直面する主な課題は、砂糖の過剰摂取による健康関連のリスクに対する意識の高まりである。健康志向の消費者は、キャンディが肥満、糖尿病、その他の健康状態に及ぼす悪影響を懸念するようになっている。このため、消費者の嗜好は、低糖質や砂糖不使用のキャンディーなど、より健康的な代替品へとシフトしている。より健康的な食習慣の傾向が強まったことで、市場にはより健康的なスナックの選択肢が数多く生まれた。ナッツ、種子、ドライフルーツ、グラノーラバーなどは、従来のキャンディと直接競合する代替品として人気を集めている。さらに、砂糖、ココア、その他の原材料を含むキャンディーの原材料は、商品価格の変動が見られ、製造コストに影響を与え、利益率の低下や消費者の価格の上昇につながる可能性がある。

さらに、eコマースの台頭は消費者の購買パターンを大きく変えた。多くの消費者がオンラインショッピングの利便性を好むようになり、従来の実店舗型キャンディ小売業者にも影響を及ぼしている。さらに、米国ではeコマースの台頭により、消費者の購買パターンが大きく変化している。多くの消費者がオンラインショッピングの利便性を好むようになり、それが従来のキャンディ小売業者に影響を及ぼしている。キャンディ・メーカーや小売業者は、デジタル環境の中で競争力を維持するために、流通戦略を適応させなければならなくなった。さらに、米国では、栄養成分や原材料の開示など、食品表示に関して厳しい規制がある。キャンディ市場はこれらの規制を遵守しなければならず、変更があればそれに応じてメーカーに課題をもたらす可能性がある。

市場機会
米国のキャンディ市場には、予測期間中に成長とイノベーションの機会がいくつかある。健康志向の高まりは、キャンディ・メーカーがより健康的な代替品を開発・普及させる好機となる。これには、砂糖不使用のキャンディ、天然甘味料を使用したキャンディ、ビタミンや機能性成分を強化したキャンディのような栄養価を付加した製品などが含まれる。
さらに、キャンディ企業は、より幅広い消費者の嗜好に応えるために、製品ラインを多様化することができる。これには、異なる年齢層や層にアピールするために、新しいフレーバー、テクスチャー、パッケージデザインを導入することが含まれる。

市場区分
米国のキャンディ市場は、製品タイプ、販売チャネル、地域によって区分される。タイプ別では、砂糖キャンディ、チョコレートキャンディ、ガムキャンディに細分化される。販売チャネルに基づくと、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、デパート、コンビニエンスストア、オンライン、非小売に分けられる。地域別では、市場は南部、西部、中西部、北東部に細分化される。
企業プロフィール
Mars, Incorporated、The Hershey Company、Ferrara Candy Company、Mondelez International, Inc.、General Mills, Inc.、Tootsie Roll Industries, Inc.、See's Candy Shops, Inc.、Pladis North America, Inc.、Taffy Town, Inc.、Taste of Nature, inc.などが米国キャンディ市場の主要プレーヤーである。
レポートの範囲
本レポートでは、米国のキャンディ市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:炭酸飲料、ジュース、乳飲料、スポーツ・エネルギー飲料、その他(お茶・コーヒー、ノンアルコールビール、ノンアルコールワインなど)、販売チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、百貨店、コンビニエンスストア、オンライン、非小売
- 米国のキャンディ市場:製品タイプ別
o 砂糖キャンディ
o チョコレートキャンディー
o ガムキャンディ
- 米国のキャンディ市場:販売チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o デパート
o コンビニエンスストア
o オンライン
o 非小売
- 米国のキャンディ市場:地域別
o 南部
西
o 中西部
o 北東部
競合状況
企業プロフィール:米国のキャンディ市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Data Triangulation & Validation
2.6. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on United States Candy Market
5. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Influencing Purchase Decision
6. United States Candy Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Sugar Candy, Chocolate Candy, Gum Candy)
6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Online, Non-Retail)
6.2.3. By Regional Market Share Analysis
6.2.3.1. South Market Share Analysis
6.2.3.2. Midwest Market Share Analysis
6.2.3.3. West Market Share Analysis
6.2.3.4. Northeast Market Share Analysis
6.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
6.3. United States Candy Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
7. United States Sugar Candy Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Hard Candy, Lollipops, Jellies)
7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis
8. United States Chocolate Candy Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type Market Share Analysis (Plain, Center Filled, Panned)
8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis
9. United States Gum Candy Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Changing Consumer Preferences and Taste
10.1.2. Impulse Buying Due to Eye-catching Packaging
10.1.3. Continuous Product Innovation
10.2. Challenges
10.2.1. High Price and Competition
10.2.2. Regulatory and Labeling Requirements
11. Market Trends & Developments
11.1. Introduction of Plant-Based and Vegan Candies
11.2. Limited-Edition Collaborations
11.3. Growth of E-Commerce and Direct-To-Consumer Sales
11.4. Diversification of Product Lines
11.5. Offering Personalization and Customization
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strengths
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. United States Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1.1. Mars, Incorporated
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product
15.1.1.3. Financial (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. The Hershey Company
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product
15.1.2.3. Financial (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Ferrara Candy Company
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.4. Recent Developments
15.1.3.5. Key Management Personnel
15.1.4. Mondelez International, Inc.
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product
15.1.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.4. Recent Developments
15.1.4.5. Key Management Personnel
15.1.5. General Mills, Inc.
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Products
15.1.5.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.4. Recent Developments
15.1.5.5. Key Management Personnel
15.1.6. Tootsie Roll Industries, Inc.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Products
15.1.6.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.4. Recent Developments
15.1.6.5. Key Management Personnel
15.1.7. See's Candy Shops, Inc.
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Products
15.1.7.3. Financial (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. pladis North America, Inc.
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Products
15.1.8.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.4. Recent Developments
15.1.8.5. Key Management Personnel
15.1.9. Taffy Town, Inc
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Products
15.1.9.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.4. Recent Developments
15.1.9.5. Key Management Personnel
15.1.10. Taste of Nature, inc.
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product
15.1.10.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.4. Recent Developments
15.1.10.5. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Product Type
16.3. Target Sales Channel
17. About Us & Disclaimer

 

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Summary

United States candy market is expected to expand during the forecast period and will benefit from the continuously growing development and increase in the spending capacity of US consumers, rising consumption of candies among all age groups, and rising demand for chocolate candies for various celebrations are the various factors driving the demand of candy market in the United States during the forecasted period. Additionally, the introduction of fresh chocolate candies has also boosted the United States candy market. Moreover, companies are also launching new products, which is increasing market demand for candies.
United States Candy Market Scope
Candy is a sweet kind of confectionary that is made from sugar and water, with flavors and other ingredients added. It is made by boiling until it reaches the desired concentration or starts to caramelize. Candy is available in a wide range from soft to hard and chewy to brittle. The texture of the candy is determined by the ingredients and the temperatures at which it is processed. The types of candy available in the United States market are sugar candy, chocolate candy, and gum candy. In addition, sugar candy is available in types of hard candy, lollipops, and jelly. Moreover, there are three types of chocolate candy available, which include plain chocolate, center-filled chocolate, and panned chocolate.
United States Candy Market Overview
The United States has been one of the largest consumers of candy globally. American consumers have diverse taste preferences when it comes to candy. Chocolate, in various forms like chocolate bars, chocolate-covered nuts, and chocolate truffles, has traditionally been a favorite. Gummies and sour candies have also gained popularity among younger consumers. Moreover, the candy market in the US experiences seasonal spikes in demand during certain periods, such as Halloween, Christmas, Easter, and Valentine's Day. These holidays drive significant sales and promotions within the candy market. The candy market is highly competitive, with numerous established players and many smaller, niche brands. Major multinational companies such as Mars Wrigley, Hershey's, Nestlé, and Mondelez International dominate the industry. In recent years, there has been a growing trend toward healthier eating habits. This has led to an increased demand for products with natural ingredients, reduced sugar content, and other healthier options.
According to the national confectioner association’s annual State of Treating report, the sales of candy which can be chocolate, non-chocolate as well as gum and breath fresheners increased in 2022 to $42.6 billion from $36.9 billion in 2021. Moreover, according to the US Bureau of Labor Statistics’ Consumer Price Index, the cost of candy, chewing gum, and other sweets boosted by more than 12% from January 2022 to January 2023. Thus, the sales of candies will rise in the United States during the forecast period.
United States Candy Market Drivers
The United States candy market is anticipated to grow as a result of the rising demand for candies. The market has seen growth as a result of the widespread popularity of chocolate candies, not just among children but also adults. From Halloween to Diwali and Eid, chocolate candies are a staple dessert during many celebrations. Thus, it has been determined that the rising consumption of chocolate candies for various celebrations and events will help to grow and expansion of the candy industry in the United States. Additionally, the introduction of fresh chocolate sweets has increased the demand for candies.

Moreover, continuous product innovation, including new flavors, textures, and packaging designs, keeps consumers engaged and excited about candy products. Manufacturers strive to introduce unique and innovative offerings to stand out in the market, which will expand the market of candy in the United States during the forecast period. In addition, seasonal events such as Halloween, Christmas, Easter, Valentine's Day, and other celebrations create spikes in candy consumption. During these occasions, consumers purchase candies for gifting, sharing, or personal indulgence. Seasonal changes and weather can also influence candy consumption. For instance, warmer weather might increase the demand for ice cream and cold treats, while colder weather might boost sales of chocolates and hot cocoa-related candies. Thus, these abovementioned drivers influence consumer behavior, industry trends, and market performance and drive the United States candy market during the forecast period.

United States Candy Market Trends
The candy market in the United States is constantly evolving, and new trends are emerging continuously. As the same candy items that sold well in 2022, which include chocolates of all sorts, gummies, jellies, hard candy, and licorice will ring registers in 2023. And of course, new products will always generate consumer interest in the United States. The non-chocolate candies are gaining popularity among convenience store shoppers. For instance, according to research in the year 2022, consumers are preferring more non-chocolate candy than ever, and the demand for non-chocolate chewy candy has also risen by around 14%.
Moreover, consumers are tending to go for smaller portion sizes instead of big bars, perhaps for health-conscious reasons.

At the same time, consumers might go for chocolate that contains nuts because the nuts may displace some of the total chocolate and sugar. Sugar-free chocolate sales and better-for-you candy sales have also been on the rise. In addition, with an increasing focus on health and wellness, consumers were seeking candies with better-for-you ingredients. Candy manufacturers were responding to this demand by offering products with reduced sugar content, natural ingredients, organic options, and even functional ingredients, such as vitamins and minerals. For instance, Chocxo, the organic chocolate brand that is naturally low in real sugar, has introduced its dark milk chocolate toffee, almond, & sea salt snaps in the 2022 Sweets & Snacks Expo. Thus, with the new trends the United States candy market will expand during the forecast period.

United States Candy Market Challenges
the main challenge faced by the United States candy market is the increasing awareness of health-related risks caused by excessive sugar consumption. Health-conscious consumers are becoming more concerned about the negative effect of candies on obesity, diabetes, and other health conditions. This has led to a shift in consumer preferences toward healthier alternatives, such as low-sugar or sugar-free candies. The growing trend of healthier eating habits has given rise to a plethora of healthier snack options in the market. Nuts, seeds, dried fruits, and granola bars are some of the alternatives that have gained popularity, posing direct competition to traditional candies. Moreover, the raw materials for candies including sugar, cocoa, and other raw materials have seen fluctuations in commodity prices which can impact production costs and lead to reduced profit margins or increased prices for consumers.

Additionally, the rise of e-commerce has significantly changed consumer buying patterns. Many consumers now prefer the convenience of online shopping, which has affected traditional brick-and-mortar candy retailers. Candy manufacturers and retailers have had to adapt their distribution strategies to stay competitive in the digital landscape. furthermore, the rise of e-commerce in the United States has significantly changed consumer buying patterns. Many consumers now prefer the convenience that online shopping offers, which has affected traditional candy retailers. Candy manufacturers and retailers have had to adapt their distribution strategies to stay competitive in the digital landscape. In addition, the United States has strict regulations when it comes to food labeling, including nutritional information and ingredient disclosures. The candy market must comply with these regulations, and any changes can pose challenges for manufacturers accordingly.

Market Opportunities
The United States candy market has several opportunities for growth and innovation during the forecast period. The growing trend of health-consciousness presents an opportunity for candy manufacturers to develop and promote healthier alternatives. This includes sugar-free candies, candies made with natural sweeteners, and products with added nutritional value, such as fortified candies with vitamins or functional ingredients.
Moreover, candy companies can diversify their product lines to cater to a broader range of consumer preferences. This can involve introducing new flavors, textures, and packaging designs to appeal to different age groups and demographics.

Market Segmentation
The United States Candy market is segmented based on product type, sales channel, by region. Based on type the market is fragmented into sugar candy, chocolate candy, and gum candy. Based on sales channel, the market is divided into supermarkets/hypermarkets, departmental stores, convenience stores, online, and non-retail. Based on region, the market is fragmented into South, West, Midwest, and Northeast.
Company Profiles
Mars, Incorporated; The Hershey Company; Ferrara Candy Company; Mondelez International, Inc.; General Mills, Inc.; Tootsie Roll Industries, Inc.; See's Candy Shops, Inc.; Pladis North America, Inc.; Taffy Town, Inc; Taste of Nature, inc., are some of the major players in the United States Candy market.
Report Scope:
In this report, United States Candy market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below: Carbonated Soft Drinks, Juices, Dairy-based Beverages, Sports & Energy Drinks, Others (Tea and Coffee, Non-Alcoholic Beer, Non-Alcoholic Wine, etc.)), By Sales Channel (Supermarket/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Online, Non-Retail
• United States Candy Market, By Product Type:
o Sugar Candy
o Chocolate Candy
o Gum Candy
• United States Candy Market, By Sales Channel:
o Supermarket/Hypermarket
o Departmental Store
o Convenience Store
o Online,
o Non Retail
• United States Candy Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States Candy market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Data Triangulation & Validation
2.6. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on United States Candy Market
5. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Influencing Purchase Decision
6. United States Candy Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Sugar Candy, Chocolate Candy, Gum Candy)
6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Departmental Store, Convenience Store, Online, Non-Retail)
6.2.3. By Regional Market Share Analysis
6.2.3.1. South Market Share Analysis
6.2.3.2. Midwest Market Share Analysis
6.2.3.3. West Market Share Analysis
6.2.3.4. Northeast Market Share Analysis
6.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
6.3. United States Candy Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
7. United States Sugar Candy Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Hard Candy, Lollipops, Jellies)
7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis
8. United States Chocolate Candy Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type Market Share Analysis (Plain, Center Filled, Panned)
8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis
9. United States Gum Candy Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Changing Consumer Preferences and Taste
10.1.2. Impulse Buying Due to Eye-catching Packaging
10.1.3. Continuous Product Innovation
10.2. Challenges
10.2.1. High Price and Competition
10.2.2. Regulatory and Labeling Requirements
11. Market Trends & Developments
11.1. Introduction of Plant-Based and Vegan Candies
11.2. Limited-Edition Collaborations
11.3. Growth of E-Commerce and Direct-To-Consumer Sales
11.4. Diversification of Product Lines
11.5. Offering Personalization and Customization
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strengths
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. United States Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1.1. Mars, Incorporated
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product
15.1.1.3. Financial (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. The Hershey Company
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product
15.1.2.3. Financial (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Ferrara Candy Company
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.4. Recent Developments
15.1.3.5. Key Management Personnel
15.1.4. Mondelez International, Inc.
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product
15.1.4.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.4. Recent Developments
15.1.4.5. Key Management Personnel
15.1.5. General Mills, Inc.
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Products
15.1.5.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.4. Recent Developments
15.1.5.5. Key Management Personnel
15.1.6. Tootsie Roll Industries, Inc.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Products
15.1.6.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.4. Recent Developments
15.1.6.5. Key Management Personnel
15.1.7. See's Candy Shops, Inc.
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Products
15.1.7.3. Financial (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. pladis North America, Inc.
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Products
15.1.8.3. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.4. Recent Developments
15.1.8.5. Key Management Personnel
15.1.9. Taffy Town, Inc
15.1.9.1. Company Details
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15.1.9.5. Key Management Personnel
15.1.10. Taste of Nature, inc.
15.1.10.1. Company Details
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