米国のフードサービス市場:タイプ別(クイックサービスレストラン(QSR))、ダイニングサービス(ホテル、レストラン)、(パブ、バー、カフェ、ラウンジ(PBCL))、その他(カフェテリア、クラウドキッチン))、所有者別(チェーン店、独立店)、地域別、競争、予測、機会、2028年United States Food Service Market, By Type (Quick Service Restaurants (QSR)), Dining Service (Hotels, Restaurants), (Pubs, Bars, Caf, and Lounges (PBCL)), and Others (Cafeteria, Cloud Kitchen)), By Ownership (Chained Outlets, Independent Outlets), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2028 米国のフードサービス市場は、購買力の増加、デジタル化の進展、全国的な移民の増加による複数の料理の多様化など、いくつかの要因によって予測期間中に牽引されると予想される。 フードサービス」という用語は... もっと見る
サマリー米国のフードサービス市場は、購買力の増加、デジタル化の進展、全国的な移民の増加による複数の料理の多様化など、いくつかの要因によって予測期間中に牽引されると予想される。フードサービス」という用語は、自宅に物理的に存在しない個人にフードサービスを提供するあらゆるビジネスまたは組織を指す。これには、レストランやキャリーアウトサービス、カフェテリア、大学の食堂など、あらゆるタイプの施設が含まれる。ホテルや旅館もフードサービス産業の一部であり、リハビリセンターやリタイアメントセンターも同様である。 米国の外食産業市場は、国内最大かつ最もダイナミックな産業の一つであり、国の経済成長に大きく貢献している。フードサービス市場は、レストラン、カフェテリア、ファーストフード店、ケータリングサービス、フードデリバリーサービス、パブ、バー、学校、医療施設、その他大規模な施設に食事を提供するような施設フードサービス業者など、一般消費者にフードサービスを提供する多種多様な施設で構成されている。フードサービス市場は米国経済に大きく貢献しており、コックやサーバー、厨房要員、マネージャー、管理者など様々な職種で数百万人を雇用している。 米国のフードサービス市場の範囲 米国のフードサービス市場は巨大で、収益創出という点では常に最大セクターのひとつにランクされている。フードサービス市場は、業界がCOVID-19の後遺症から回復したため、2021年と2022年の生産量が前年比で大幅に増加した。米国農務省の調査によると、2021年と2022年の食品供給総量はそれぞれ約2兆1,100億米ドルと2兆3,900億米ドルに達した。このうち、外食産業は2021年に1兆1,600億米ドル、2022年に1兆3,400億米ドルの貢献をしている。フルサービス事業所は2021年に4960億米ドル、2022年に4680億米ドルを供給した。フードサービス市場は、消費者の嗜好やトレンドの変化の影響を受けている。近年は、より健康的な選択肢、倫理的な調達による持続可能な食品、国際的な料理への関心の高まりに対する需要が高まっている。 米国のフードサービス市場の概要 米国のフードサービス市場には、小規模な独立系飲食店から大規模なレストラン・チェーンやケータリング会社まで、多様な事業が含まれる。2022年、同市場の売上は膨大なものとなった。 フードサービス市場は、さまざまな消費者の需要や嗜好に対応している。クイック・サービス・レストラン(QSR)、ダイニング・サービス(ホテルやレストラン)、パブ、バー、カフェ、ラウンジ(PBCL)、カフェテリアやクラウドキッチンなどのその他など、いくつかのセグメントに大別できる。 米国は2022年に世界のフードサービス市場で最大のシェアを占め、同国のGDP成長率と食品消費動向から、今後数年間もその地位を維持すると予想される。米国の外食産業の拡大には移民が大きな役割を果たしており、同国の料理はますます料理の融合に組み込まれるようになっている。アメリカの飲食店で提供される多種多様な料理は、今後数年間で米国の外食市場をさらに拡大させる可能性が高い。 米国のフードサービス市場の推進要因 米国のフードサービス市場では、経済状況が重要な役割を果たしている。経済成長と繁栄の時期には、消費者の可処分所得が増加する傾向があり、外食やその他の外食サービスへの支出が増加する。2022年、米国では個人の平均可処分所得が55,781米ドルに達した。したがって、可処分所得が増加するにつれて、消費者は市場で入手可能な食品サービスにより多くの支出をする傾向がある。逆に、景気後退期には、消費者は裁量的支出を控える可能性があり、レストランの売上に影響を与える可能性がある。 さらに、消費者の好みや嗜好は意識的に進化している。消費者の健康志向が高まるにつれ、より健康的なメニューオプション、オーガニックや地元産の食材、食材調達や調理の透明性に対する需要が高まっている。米国の成人の肥満率は2020年に40%に達する。そのため、植物ベースの食事やグルテンフリーのオプションなど、食生活のトレンドの台頭もフードサービス市場に影響を与えている。 米国のフードサービス市場の動向 米国のフードサービス市場は、業界を形成するいくつかのトレンドに見舞われている。外食市場ではテクノロジーの導入が加速している。レストランや外食施設は、オンライン注文プラットフォーム、モバイルアプリ、非接触型決済オプションなどのデジタルソリューションをますます採用するようになった。5月のレストランでは、テーブルの上にタブレットを置くなどして、料理の注文プロセスを自動化する新技術が導入された。このトレンドは、顧客の利便性を高め、業務効率を向上させたいという願望が原動力となっている。デリバリーやテイクアウトの需要は、COVID-19の大流行以前から着実に高まっていた。しかし、消費者がより安全な食事の選択肢を求めたため、パンデミックはこの傾向をさらに加速させた。レストランは高まる需要に応えるため、サードパーティのデリバリーサービスと提携したり、自社でデリバリー機能を確立したりしていた。 米国では、バーチャルキッチンというコンセプトが人気を博している。これらのキッチンにより、レストランは従来の実店舗を必要とせず、デリバリー注文のみに特化した店舗展開が可能になった。パーソナライゼーションは、外食産業における重要なトレンドとなっている。レストランはカスタマイズ可能なメニューやオプションを提供し、顧客は好みに応じて食事をカスタマイズできるようになっている。 米国のフードサービス市場の課題 家庭料理の普及が市場成長の大きな障害となっている。外食よりも自宅で食事をすることを好む個人もいる。これは、外食は炭水化物、ナトリウム、人工添加物の量が多いため不健康になりかねないという認識によるものである。そのため、肥満、糖尿病、心臓病といった生活習慣病になる可能性が高くなる。さらに、テイクアウトやレストランでの注文は、家庭料理よりも高くつくことがある。さらに、家庭料理は新鮮で腐りにくい食材や、汚染されていない清潔な食材を使うため、より栄養価が高い。消費者、特に若い世代や団塊の世代が健康志向を強めているため、この傾向は市場拡大の妨げになると予想される。その結果、家庭料理志向は予測期間中、米国のフードサービス市場に脅威を与えることになる。 米国のフードサービス市場の機会 米国のフードサービス市場には、さまざまな成長とイノベーションの機会がある。課題はあるものの、レストランやフードサービス事業所が進化する消費者ニーズや市場動向を活用する方法はいくつかある。ソーシャルメディアやデジタル・マーケティング・プラットフォームを活用することは、レストラン、カフェ、ホテル、その他の飲食店がオンライン上で確固たる存在感を示し、顧客と交流し、新規顧客を増やすのに役立つ。このように、インフルエンサーとのパートナーシップやオンライン・マーケティング・キャンペーンは、レストランの知名度や存在感を高めることができる。 さらに、多様な国際料理やフュージョン料理を提供することで、ユニークでエキゾチックな味を求める顧客にアピールすることができる。メニューの選択肢を広げ、様々な料理の影響を取り入れることで、より幅広い客層を惹きつけることができる。マーケティングとソーシャル・メディアの助け、そして各国料理の多様化により、米国のフードサービス市場は予測期間中に急成長を遂げるだろう。 市場の細分化 米国のフードサービス市場は、タイプ、最終所有者、地域、競争環境に基づいて区分される。タイプ別に見ると、市場はさらにクイックサービスレストラン(QSR)、ダイニングサービス(ホテルやレストラン)、パブ、バー、カフェ、ラウンジ(PBCL)、カフェテリアやクラウドキッチンを含むその他に細分化される。所有形態に基づき、市場はチェーン店と独立系店に区分される。地域別では、南部、中西部、北東部、西部に区分される。 企業プロフィール Performance Food Group, Inc.、Compass Group USA, Inc.、McDonald's USA LLC、Sodexo, Inc.、Yum!Brands, Inc.、ARAMARK Corporation、Starbucks Corporation、Restaurant Brands International, Inc.、Domino's Pizza, Inc.、MTY Food Group Inc.などが米国フードサービス市場の主要プレーヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国のフードサービス市場を以下のカテゴリー別に分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 米国のフードサービス市場、タイプ別 o クイックサービスレストラン(QSR) o ダイニングサービス(ホテル、レストラン) o パブ、バー、カフェ、ラウンジ(PBCL) o その他(カフェテリア、クラウドキッチン) - 米国のフードサービス市場、所有者別 o チェーン店 o 独立系アウトレット - 米国のフードサービス市場:地域別 o 南部 o 中西部 o 西 o 北東部 競争状況 企業プロフィール:米国のフードサービス市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Service Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Respondent Demographics 4.1.1. By Gender 4.1.2. By Age 4.1.3. By Occupation 4.2. Brand Awareness 4.3. Brand Satisfaction 4.4. Frequency of Visit 5. United States Food Service Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Quick Service Restaurants (QSR)), Dining Service (Hotels, Restaurants), Pubs, Bars, Café, and Lounges (PBCL)), and Others (Cafeteria, Cloud Kitchen)) 5.2.2. By Ownership Market Share Analysis (Chained Outlets, Independent Outlets) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Market Share Analysis 5.2.3.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.3.3. West Market Share Analysis 5.2.3.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Food Service Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Quick Service Restaurants (QSR) Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Ownership Market Share Analysis 7. United States Dining Service (Hotels, Restaurants) Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Ownership Market Share Analysis 8. United States Pubs, Bars, Café, and Lounges (PBCL) Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Ownership Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Diversification of multiple cuisines 9.1.2. Increasing purchasing power 9.1.3. Shift towards convenience 9.2. Challenges 9.2.1. High competition 9.2.2. Prevalence of home-cooked meals 10. Impact of COVID-19 on United States Food Service Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Digitalization of the food service market 11.2. Customization and personalization of meals 11.3. Surging marketing tactics 11.4. Expansion of e-commerce channel 11.5. Demand for healthier menu options 12. SWOT Analysis 12.1. Strength 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threat 13. United States Economic Profile 14. Policy & Regulatory Landscape 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Performance Food Group, Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Services 15.1.1.3. Financial (As per availability) 15.1.1.4. Key Market Focus 15.1.1.5. Recent Development 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Compass Group USA, Inc. 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Services 15.1.2.3. Financial (As per availability) 15.1.2.4. Key Market Focus 15.1.2.5. Recent Development 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. McDonald's USA LLC 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Services 15.1.3.3. Financial (As per availability) 15.1.3.4. Key Market Focus 15.1.3.5. Recent Development 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Sodexo, Inc. 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Services 15.1.4.3. Financial (As per availability) 15.1.4.4. Key Market Focus 15.1.4.5. Recent Development 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Yum! Brands, Inc. 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Financial (As per availability) 15.1.5.3. Key Market Focus 15.1.5.4. Recent Development 15.1.5.5. Key Management Personnel 15.1.6. ARAMARK Corporation 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Services 15.1.6.3. Company Details 15.1.6.4. Services 15.1.6.5. Financial (As per availability) 15.1.6.6. Key Market Focus 15.1.6.7. Recent Development 15.1.6.8. Key Management Personnel 15.1.7. Starbucks Corporation 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Services 15.1.7.3. Financial (As per availability) 15.1.7.4. Key Market Focus 15.1.7.5. Recent Development 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Brands International, Inc. 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Services 15.1.8.3. Financial (As per availability) 15.1.8.4. Key Market Focus 15.1.8.5. Recent Development 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Domino’s Pizza, Inc. 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Services 15.1.9.3. Financial (As per availability) 15.1.9.4. Key Market Focus 15.1.9.5. Recent Development 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. MTY Food Group Inc. 15.1.10.1. Services 15.1.10.2. Financial (As per availability) 15.1.10.3. Key Market Focus 15.1.10.4. Recent Development 15.1.10.5. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Type 16.3. Target Ownership 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryUnited States Food Service market is expected to be driven in the anticipated period due to several factors, such as the increase in purchasing power, rising digitalization, and diversification of multiple cuisines due to increasing immigration across the country. Table of Contents1. Introduction1.1. Service Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Respondent Demographics 4.1.1. By Gender 4.1.2. By Age 4.1.3. By Occupation 4.2. Brand Awareness 4.3. Brand Satisfaction 4.4. Frequency of Visit 5. United States Food Service Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Quick Service Restaurants (QSR)), Dining Service (Hotels, Restaurants), Pubs, Bars, Café, and Lounges (PBCL)), and Others (Cafeteria, Cloud Kitchen)) 5.2.2. By Ownership Market Share Analysis (Chained Outlets, Independent Outlets) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Market Share Analysis 5.2.3.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.3.3. West Market Share Analysis 5.2.3.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Food Service Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Quick Service Restaurants (QSR) Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Ownership Market Share Analysis 7. United States Dining Service (Hotels, Restaurants) Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Ownership Market Share Analysis 8. United States Pubs, Bars, Café, and Lounges (PBCL) Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Ownership Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Diversification of multiple cuisines 9.1.2. Increasing purchasing power 9.1.3. Shift towards convenience 9.2. Challenges 9.2.1. High competition 9.2.2. Prevalence of home-cooked meals 10. Impact of COVID-19 on United States Food Service Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Digitalization of the food service market 11.2. Customization and personalization of meals 11.3. Surging marketing tactics 11.4. Expansion of e-commerce channel 11.5. Demand for healthier menu options 12. SWOT Analysis 12.1. Strength 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threat 13. United States Economic Profile 14. Policy & Regulatory Landscape 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Performance Food Group, Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Services 15.1.1.3. Financial (As per availability) 15.1.1.4. Key Market Focus 15.1.1.5. Recent Development 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Compass Group USA, Inc. 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Services 15.1.2.3. Financial (As per availability) 15.1.2.4. Key Market Focus 15.1.2.5. Recent Development 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. McDonald's USA LLC 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Services 15.1.3.3. Financial (As per availability) 15.1.3.4. Key Market Focus 15.1.3.5. Recent Development 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Sodexo, Inc. 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Services 15.1.4.3. Financial (As per availability) 15.1.4.4. Key Market Focus 15.1.4.5. Recent Development 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Yum! Brands, Inc. 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Financial (As per availability) 15.1.5.3. Key Market Focus 15.1.5.4. Recent Development 15.1.5.5. Key Management Personnel 15.1.6. ARAMARK Corporation 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Services 15.1.6.3. Company Details 15.1.6.4. Services 15.1.6.5. Financial (As per availability) 15.1.6.6. Key Market Focus 15.1.6.7. Recent Development 15.1.6.8. Key Management Personnel 15.1.7. Starbucks Corporation 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Services 15.1.7.3. Financial (As per availability) 15.1.7.4. Key Market Focus 15.1.7.5. Recent Development 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Brands International, Inc. 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Services 15.1.8.3. Financial (As per availability) 15.1.8.4. Key Market Focus 15.1.8.5. Recent Development 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Domino’s Pizza, Inc. 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Services 15.1.9.3. Financial (As per availability) 15.1.9.4. Key Market Focus 15.1.9.5. Recent Development 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. MTY Food Group Inc. 15.1.10.1. Services 15.1.10.2. Financial (As per availability) 15.1.10.3. Key Market Focus 15.1.10.4. Recent Development 15.1.10.5. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Type 16.3. Target Ownership 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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