バス&シャワー製品市場 - 世界の産業規模、シェア、トレンド、機会、および予測、2018-2028F タイプ別(バスソープ、ボディウォッシュ、シャワー/クリームジェル、その他(バスオイル、入浴剤など))、形態別(固形、液体、ジェル、その他(ゼリーなど))、エンドユーザー別(男性、女性)、流通チャネル別(スーパー/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他(化粧品店、薬局など)、地域別、競争状況
世界のバス&シャワー製品市場は、化学物質を含まない入浴剤への需要の高まり、市場参入企業による新しく革新的な製品の発売、スキンケア成分を含むブランドによる製品提供の増加などにより、予測期間中に力強い... もっと見る
サマリー世界のバス&シャワー製品市場は、化学物質を含まない入浴剤への需要の高まり、市場参入企業による新しく革新的な製品の発売、スキンケア成分を含むブランドによる製品提供の増加などにより、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されています。この市場のもう一つの大きな要因は、オンラインプラットフォームにおけるバス&シャワー企業の存在感が高まっていることです。各社は消費者層を拡大するために、革新的な提案を打ち出しています。例えば、2021年、エバリストは水なしボディウォッシュコンセントレイトを発売しました。このボディウォッシュは、ペーストを手のひらでこするだけで泡立ち、肌を清潔にし、潤いを与えることができるため、水で活性化することができます。 さらに、ブランドはより多くの消費者を惹きつけるために、マーケティング戦略の改善に力を注いでいます。例えば、2022年、Yardleyは、若い女性をターゲットにしたコマーシャルで、フローラルセンスのシャワージェルの新シリーズを発売しました。また、2022年には、ユニリーバがヨーロッパで最大の詰め替え用トライアルを開始しました。この店舗はタッチフリーの詰め替え機で構成されており、新規の顧客はボトルを受け取り、リピーターは古いボトルを利用した。 さらに、いくつかのブランドは、顧客に包括的な提案をするために、製品ポートフォリオを拡大しています。例えば、2022年、GodrejはMagicブランドで新しいジェルから液体へのボディウォッシュを発売しました。これはジェルの小袋で、水と組み合わせることで液体のボディウォッシュにすることができます。また、オンラインポータルサイトでの企業の存在感の高まりは、さらに市場成長の拡大につながります。インターネット普及率の向上は、この市場のオンライン販売を後押ししています。 バス&シャワー製品に含まれるスキンケア成分が市場成長の原動力となる ここ数年、衛生面やスキンケアに対する消費者の意識が高まり、スキンケア成分を配合したバス&シャワー製品の需要が大幅に高まっています。この傾向は、セルフケア、健康、美容のつながりを促進するものです。さらに、顧客はラベルを読み、スキンケア、特定の身体部位、治療効果など、独自のニーズに応じて買い物をするようになってきています。そのため、バス&シャワーブランドは、消費者の需要に応えるため、スキンケア成分を配合した製品の提供に力を入れています。例えば、Keralaは、化学的・物理的な角質を取り除かない洗浄剤を提供しています。また、Doveは、ニキビやくすみなどの複雑な肌悩みをケアする美容液入りの洗浄剤を提供しています。さらに、2021年にはコルゲート・パルモリーブ社のブランドであるサネックスが、皮膚のマイクロバイオームを促進するプレバイオティクスとポストバイオティクスを採用したシャワージェルやバスフォームなどを開発しました。特に、Z世代は以前の世代よりも早くこの市場や関連アイテムに触れており、引き続きカテゴリーの成長を後押ししています。 市場の成長を支えるサステナブルパッケージング 消費者は製品の持続可能性を意識するようになってきています。消費者グループ、特にZ世代は、環境に配慮する企業を支援することを強く望んでいることを示しました。このような要因から、ブランドは自社製品に持続可能なパッケージを選択するようになりました。例えば、2022年、Bath & Body Worksは、より環境に優しい方法でパッケージングされた製品の数々を店舗で紹介しました。同様に、2022年には、ニベアが再生プラスチックを使用した持続可能なパッケージのシャワージェルを発売しています。2020年、ヨーロッパで発売される石鹸、バス、シャワー、ボディケア製品の約21%が「環境に配慮した製品」を謳っており、2016年から7%増加しています。 市場の成長を後押しする高級バス&シャワー製品 高級石鹸の人気の理由は、エッセンシャルオイルやオーガニック植物原料など、スキンケアに必要な成分を贅沢に使用していることにあります。肌にうるおいを与え、落ち着かせる効果は、セルフケアに必要な要素です。ボディソープは、スパのような癒しの香りが漂う個性的なボトルのものが人気を集めています。各ブランドは、消費者の需要に応えるため、デザインされたガラス瓶に入ったプレミアムで贅沢なカテゴリーのバス&シャワー製品を提供することに注力しています。例えば、2021年には、男性用衛生用品とグルーミングの会社であるManscapedが、天然のアロエベラと海塩を配合したシャワージェルを含む超高級製品ラインを発売し、水分を補給しています。したがって、この要因は、予測期間中にバス・シャワー市場の市場成長をさらに高めると予想されます。 市場区分 世界のバス&シャワー製品市場は、タイプ、形態、エンドユーザー、流通チャネル、地域、競争環境などで区分されます。タイプ別では、バスソープ、ボディソープ、シャワークリームジェル、その他(バスオイル、入浴剤など)に細分化され、形態別では、固形、液体、ジェル、その他(ゼリーなど)に細分化されます。エンドユーザーに基づいて、男性用と女性用に区分されます。流通チャネルに基づき、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他(化粧品店、薬局など)に区分される。また、市場分析では、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案して調査しています。 企業プロフィール Unilever PLC、Colgate-Palmolive Company、Johnson & Johnson Services, Inc、Estee Lauder Companies Inc、Avon Products, Inc、Beiersdorf AG、Plum Island Soap Company LLC、Bath & Body Works, Inc、Reckitt Benckiser Group PLC、The Procter & Gamble Companyなどが世界のバス&シャワー製品市場の成長を導く、主要市場プレイヤーとして、グローバルプラットフォームで知られています。 レポートのスコープ 本レポートでは、バス&シャワー製品の世界市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています: - バス&シャワー製品市場、タイプ別: o バスソープ o ボディウォッシュ o シャワージェル/クリームジェル o その他 - バス&シャワー製品市場:形態別 固形物 オーリキッド オージェル o その他 - バス&シャワー製品市場、エンドユーザー別: 男性 オー・ウィメン - バス&シャワー製品市場、流通チャネル別: o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o コンビニエンスストア o スペシャリティストア オーオンライン o その他 - バス&シャワー製品市場:地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ オーヨーロッパ フランス ドイツ イギリス イタリア スペイン ロシア オランダ o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ベトナム インドネシア o 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ UAE トルコ エジプト o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合の状況 企業プロファイル:世界のバス&シャワー製品市場に進出している主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 会社情報 - 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細分析およびプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Frequency of Purchase 4.5. Factors Influencing Purchase Decision 4.6. Brand Satisfaction 4.7. Customer Satisfaction 4.8. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Bath & Shower Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Bath Soaps, Body Wash, Shower/Cream Gels, Others (Bath oils, Bath Additives, etc.)) 5.2.2. By Form Market Share Analysis (Solid, Liquid, Gels, Others (Jellies, etc.)) 5.2.3. By End User Market Share Analysis (Men, Women) 5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online and Others (Cosmetic Stores, Pharmacies, etc.)) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. North America Market Analysis 5.2.5.2. South America Market Analysis 5.2.5.3. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.5.4. Europe Market Analysis 5.2.5.5. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.6. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Bath & Shower Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Form Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Bath & Shower Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Form Market Share Analysis 6.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.5. By Country Market Share Analysis 6.2.5.1. United States Bath & Shower Products Market Outlook 6.2.5.1.1. Market Size & Forecast 6.2.5.1.1.1. By Value 6.2.5.1.2. Market Share & Forecast 6.2.5.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.2. By Form Market Share Analysis 6.2.5.1.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.5.2. Canada Bath & Shower Products Market Outlook 6.2.5.2.1. Market Size & Forecast 6.2.5.2.1.1. By Value 6.2.5.2.2. Market Share & Forecast 6.2.5.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.2. By Form Market Share Analysis 6.2.5.2.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.5.3. Mexico Bath & Shower Products Market Outlook 6.2.5.3.1. Market Size & Forecast 6.2.5.3.1.1. By Value 6.2.5.3.2. Market Share & Forecast 6.2.5.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.2. By Form Market Share Analysis 6.2.5.3.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Bath & Shower Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.5. By Country Market Share Analysis 7.2.5.1. France Bath & Shower Products Market Outlook 7.2.5.1.1. Market Size & Forecast 7.2.5.1.1.1. By Value 7.2.5.1.2. Market Share & Forecast 7.2.5.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.5.1.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.5.2. Germany Bath & Shower Products Market Outlook 7.2.5.2.1. Market Size & Forecast 7.2.5.2.1.1. By Value 7.2.5.2.2. Market Share & Forecast 7.2.5.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.5.2.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.5.3. United Kingdom Bath & Shower Products Market Outlook 7.2.5.3.1. Market Size & Forecast 7.2.5.3.1.1. By Value 7.2.5.3.2. Market Share & Forecast 7.2.5.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.5.3.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.5.4. Italy Bath & Shower Products Market Outlook 7.2.5.4.1. Market Size & Forecast 7.2.5.4.1.1. By Value 7.2.5.4.2. Market Share & Forecast 7.2.5.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.5.4.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.5.5. Spain Bath & Shower Products Market Outlook 7.2.5.5.1. Market Size & Forecast 7.2.5.5.1.1. By Value 7.2.5.5.2. Market Share & Forecast 7.2.5.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.5.5.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.5.5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.5.6. Russia Bath & Shower Products Market Outlook 7.2.5.6.1. Market Size & Forecast 7.2.5.6.1.1. By Value 7.2.5.6.2. Market Share & Forecast 7.2.5.6.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.5.6.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.5.6.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.5.6.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.5.7. Netherlands Bath & Shower Products Market Outlook 7.2.5.7.1. Market Size & Forecast 7.2.5.7.1.1. By Value 7.2.5.7.2. Market Share & Forecast 7.2.5.7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.5.7.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.5.7.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.5.7.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Bath & Shower Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.5. By Country Market Share Analysis 8.2.5.1. China Bath & Shower Products Market Outlook 8.2.5.1.1. Market Size & Forecast 8.2.5.1.1.1. By Value 8.2.5.1.2. Market Share & Forecast 8.2.5.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.5.1.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.5.2. India Bath & Shower Products Market Outlook 8.2.5.2.1. Market Size & Forecast 8.2.5.2.1.1. By Value 8.2.5.2.2. Market Share & Forecast 8.2.5.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.5.2.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.5.3. Japan Bath & Shower Products Market Outlook 8.2.5.3.1. Market Size & Forecast 8.2.5.3.1.1. By Value 8.2.5.3.2. Market Share & Forecast 8.2.5.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.5.3.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.5.4. South Korea Bath & Shower Products Market Outlook 8.2.5.4.1. Market Size & Forecast 8.2.5.4.1.1. By Value 8.2.5.4.2. Market Share & Forecast 8.2.5.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.5.4.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.5.4.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.5.5. Australia Bath & Shower Products Market Outlook 8.2.5.5.1. Market Size & Forecast 8.2.5.5.1.1. By Value 8.2.5.5.2. Market Share & Forecast 8.2.5.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.5.5.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.5.5.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.5.5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.5.6. Vietnam Bath & Shower Products Market Outlook 8.2.5.6.1. Market Size & Forecast 8.2.5.6.1.1. By Value 8.2.5.6.2. Market Share & Forecast 8.2.5.6.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.5.6.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.5.6.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.5.6.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.5.7. Indonesia Bath & Shower Products Market Outlook 8.2.5.7.1. Market Size & Forecast 8.2.5.7.1.1. By Value 8.2.5.7.2. Market Share & Forecast 8.2.5.7.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.5.7.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.5.7.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.5.7.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Bath & Shower Products Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Form Market Share Analysis 9.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.5. By Country Market Share Analysis 9.2.5.1. Saudi Arabia Bath & Shower Products Market Outlook 9.2.5.1.1. Market Size & Forecast 9.2.5.1.1.1. By Value 9.2.5.1.2. Market Share & Forecast 9.2.5.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.2. By Form Market Share Analysis 9.2.5.1.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.5.2. South Africa Bath & Shower Products Market Outlook 9.2.5.2.1. Market Size & Forecast 9.2.5.2.1.1. By Value 9.2.5.2.2. Market Share & Forecast 9.2.5.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.2. By Form Market Share Analysis 9.2.5.2.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.5.3. UAE Bath & Shower Products Market Outlook 9.2.5.3.1. Market Size & Forecast 9.2.5.3.1.1. By Value 9.2.5.3.2. Market Share & Forecast 9.2.5.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.2. By Form Market Share Analysis 9.2.5.3.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.5.4. Turkey Bath & Shower Products Market Outlook 9.2.5.4.1. Market Size & Forecast 9.2.5.4.1.1. By Value 9.2.5.4.2. Market Share & Forecast 9.2.5.4.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.5.4.2.2. By Form Market Share Analysis 9.2.5.4.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.5.5. Egypt Bath & Shower Products Market Outlook 9.2.5.5.1. Market Size & Forecast 9.2.5.5.1.1. By Value 9.2.5.5.2. Market Share & Forecast 9.2.5.5.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.5.5.2.2. By Form Market Share Analysis 9.2.5.5.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.5.5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Bath & Shower Products Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Form Market Share Analysis 10.2.3. By End User Market Share Analysis 10.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.5. By Country Market Share Analysis 10.2.5.1. Brazil Bath & Shower Products Market Outlook 10.2.5.1.1. Market Size & Forecast 10.2.5.1.1.1. By Value 10.2.5.1.2. Market Share & Forecast 10.2.5.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.2. By Form Market Share Analysis 10.2.5.1.2.3. By End User Market Share Analysis 10.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.5.2. Argentina Bath & Shower Products Market Outlook 10.2.5.2.1. Market Size & Forecast 10.2.5.2.1.1. By Value 10.2.5.2.2. Market Share & Forecast 10.2.5.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.2. By Form Market Share Analysis 10.2.5.2.2.3. By End User Market Share Analysis 10.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.5.3. Colombia Bath & Shower Products Market Outlook 10.2.5.3.1. Market Size & Forecast 10.2.5.3.1.1. By Value 10.2.5.3.2. Market Share & Forecast 10.2.5.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.2. By Form Market Share Analysis 10.2.5.3.2.3. By End User Market Share Analysis 10.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Changes in Consumer Preferences 11.1.2. Skincare Ingredients in Bath & Shower Products 11.1.3. Growing Awareness Regarding Health and Hygiene Maintenance 11.2. Challenges 11.2.1. Plastic Wastage 11.2.2. Side Effects 12. Impact of COVID-19 on Global Bath & Shower Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Innovative Offerings 13.2. Growing Distribution Channels 13.3. Increasing Campaigns and Marketing Strategies 13.4. Sustainable Packaging 13.5. Luxury Bath & Shower Products 14. Import & Export Analysis 14.1. Top 5 Exporting Countries 14.1.1. By Value 14.2. Top 5 Importing Countries 14.2.1. By Value 15. Porter’s Five Forces Model 15.1. Competitive Rivalrys 15.2. Bargaining Power of Buyers 15.3. Bargaining Power of Suppliers 15.4. Threat of New Entrants 15.5. Threat of Substitutes 16. SWOT Analysis 16.1. Strengths 16.2. Weaknesses 16.3. Opportunities 16.4. Threats 17. Competitive Landscape 17.1. Competition Outlook 17.2. Company Profiles 17.2.1. Unilever PLC 17.2.1.1. Company Details 17.2.1.2. Product & Services 17.2.1.3. Financials (As Reported) 17.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.1.5. Recent Developments 17.2.1.6. Key Management Personnel 17.2.2. Colgate-Palmolive Company 17.2.2.1. Company Details 17.2.2.2. Product & Services 17.2.2.3. Financials (As Reported) 17.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.2.5. Recent Developments 17.2.2.6. Key Management Personnel 17.2.3. Johnson & Johnson Services, Inc. 17.2.3.1. Company Details 17.2.3.2. Product & Services 17.2.3.3. Financials (As Reported) 17.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.3.5. Recent Developments 17.2.3.6. Key Management Personnel 17.2.4. The Estée Lauder Companies Inc. 17.2.4.1. Company Details 17.2.4.2. Product & Services 17.2.4.3. Financials (As Reported) 17.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.4.5. Recent Developments 17.2.4.6. Key Management Personnel 17.2.5. Avon Products, Inc. 17.2.5.1. Company Details 17.2.5.2. Product & Services 17.2.5.3. Financials (As Reported) 17.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.5.5. Recent Developments 17.2.5.6. Key Management Personnel 17.2.6. Beiersdorf AG 17.2.6.1. Company Details 17.2.6.2. Product & Services 17.2.6.3. Financials (As Reported) 17.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.6.5. Recent Developments 17.2.6.6. Key Management Personnel 17.2.7. Plum Island Soap Company LLC 17.2.7.1. Company Details 17.2.7.2. Product & Services 17.2.7.3. Financials (As Reported) 17.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.7.5. Recent Developments 17.2.7.6. Key Management Personnel 17.2.8. Bath & Body Works, Inc. 17.2.8.1. Company Details 17.2.8.2. Product & Services 17.2.8.3. Financials (As Reported) 17.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.8.5. Recent Developments 17.2.8.6. Key Management Personnel 17.2.9. Reckitt Benckiser Group PLC 17.2.9.1. Company Details 17.2.9.2. Product & Services 17.2.9.3. Financials (As Reported) 17.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.9.5. Recent Developments 17.2.9.6. Key Management Personnel 17.2.10. The Procter & Gamble Company 17.2.10.1. Company Details 17.2.10.2. Product & Services 17.2.10.3. Financials (As Reported) 17.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.10.5. Recent Developments 17.2.10.6. Key Management Personnel 18. Strategic Recommendations/Action Plan 18.1. Key Focus Areas 18.2. Target Regions & Countries 18.3. Target Type 18.4. Target Distribution Channel (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|