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中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開タイプ別(クラウド、オンプレミス)、用途別(大企業、中小企業)、業種別(小売・消費財、製薬、IT・サービス、製造、その他)


Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component (Solution and Services), Deployment Type (Cloud and On-premise), Application (Large Enterprises and Small & Medium Size Enterprises), and Industry Vertical (Retail & Consumer Goods, Pharmaceutical, IT & Services, Manufacturing, and Others)

中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、2022年の6,475万米ドルから2030年には1億1,255万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は7.2%と推定される。 貿易促進管理... もっと見る

 

 

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サマリー

中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、2022年の6,475万米ドルから2030年には1億1,255万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は7.2%と推定される。

貿易促進管理への高度分析の利用が中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場を強化

データとアナリティクスの技術的進歩により、近年、消費財企業や動きの速い消費財企業の再編が進んでいる。貿易促進を高度なアナリティクスと連携させるなどの技術開発は、将来の貿易促進をより効率的かつ効果的なものにするのに役立つ。消費財パッケージ企業は、トレード・プロモーションの管理活動を行いながら、高度なアナリティクスを活用している。高度なアナリティクスを通じて、消費財企業はより詳細な情報を入手し、買い物客とその消費者行動に関連する洞察を得ている。アナリティクスを活用することで、これらの企業は販促投資に対するリターンを向上させ、包括的な戦略目標に沿って投資をカスタマイズすることができる。さらに、効率的なプロモーション戦略とアナリティクスを活用することで、営業利益率を60%向上させることができるため、小売企業はトレード・プロモーション・マネジメントがもたらすメリットを強く認識している。絶え間ない改善により、トレードプロモーション最適化の採用も増加している。さらに、取引促進管理を効率化する分析ソリューションを提供する企業の存在が、市場成長にプラスに寄与している。例えば、ニール・アナリティクスは、販売促進最適化ソリューションのプロバイダーであり、販売促進データとコスト要因を活用することで、売上のインアラウンドを決定するための売上ベースラインを作成し、過去の販売促進償還率、数量アップリフト、ROIを計算することで、企業を支援している。このように、トレードプロモーション管理に高度なアナリティクスを使用することは、今後数年間の市場成長を促進すると予想される。

中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場概要

中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、南アフリカ、サウジアラビア、UAEに区分される。この地域は工業化と商業化が急速に進むと予想され、今後数年間で様々な分野の成長を後押しする。湾岸諸国は経済的に発展しており、アフリカ諸国も徐々にこれらの諸国と同様の経済状況を達成しつつある。絶え間ない技術開発の時代にあって、中東の消費財産業など数多くの産業で先端技術の統合が進んでいる。消費財メーカーにおける販促ツールやその他のマーケティング手法の利用は、中東・アフリカにおける貿易促進管理ソリューションやソフトウェアの浸透を促進している。アラブ首長国連邦(UAE)、クウェート、サウジアラビア、バーレーン、カタールなどの国々は、ダイナミックな消費者行動に対応するため、小売・電子商取引部門に大規模な投資を行っている。中東・アフリカでは、成長著しいX世代が、小売業者が販促活動に多額の投資を行う上で重要な役割を果たしていることが確認されている。この世代の人口増加に伴い、小売業やオンライン販売の導入が増加しており、より大きな収益を得るために、取引促進の最適化など高度なマーケティングツールの利用が促進されている。中東における電子商取引分野の発展が、貿易促進最適化市場の成長を促進している。また、商品を便利かつ迅速に購入したいというバイヤーの需要の高まりが、電子商取引分野の成長を後押ししている。アラブ首長国連邦(UAE)などの国々では、オンライン購入への支出を増やす顧客の割合が高く、これも同地域の電子商取引部門の成長に寄与している。そのため、ダイナミックな消費者行動パターンを理解しながら販促活動への投資を最適化するために、取引促進管理ソフトウェアが広く利用されている。

中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)

中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場細分化

中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、コンポーネント、展開タイプ、アプリケーション、産業別、国別に区分されます。

コンポーネントに基づいて、中東&アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、ソリューションとサービスに二分されます。2022年の中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場では、ソリューションセグメントが大きなシェアを占めている。

中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、展開の観点からクラウドとオンプレミスに二分される。2022年の中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場では、クラウド分野が大きなシェアを占めている。

用途別では、中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は大企業と中小企業に二分される。大企業セグメントが2022年の中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場でより大きなシェアを占めている。

業種別では、中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、小売・消費財、製薬、IT・サービス、製造、その他に区分される。2022年の中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場では、小売・消費財セグメントが最大のシェアを占めている。

国別では、中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場は、サウジアラビア、UAE、南アフリカ、中東・アフリカのその他に区分される。サウジアラビアは2022年の中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場を支配した。

Wipro Ltd、TELUS、o9 Solutions, Inc、Oracle Corp、SAP SE、Aforza Incなどが中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場で事業を展開する大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場展望
4.1 概要
4.2 PEST分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 バリューチェーンにおけるベンダー一覧
5.中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場-主要産業動向
5.1 貿易促進管理ソフトウェア市場 - 主要産業動向
5.2 市場の促進要因
5.2.1 貿易促進管理への支出増加
5.2.2 ソフトウェア・ソリューションへのニーズの高まり
5.2.3 貿易促進業務のデジタル化
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 スプレッドシートと売り切りベースの支払いへの嗜好
5.4 市場機会
5.4.1 オンラインプロモーションへの注力
5.4.2 データ分析の革命
5.5 今後の動向
5.5.1 トレードプロモーションマネジメントにおける高度なアナリティクスの利用
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.貿易促進管理ソフトウェア市場:中東・アフリカ市場分析
6.1 貿易促進管理ソフトウェア市場収益(百万米ドル)、2020年~2030年
6.2 貿易促進管理ソフトウェア市場の予測と分析
7.中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場分析-コンポーネント
7.1 ソリューション
7.1.1 概要
7.1.2 ソリューション市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2 サービス
7.2.1 概要
7.2.2 サービス市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場分析:展開タイプ
8.1 クラウド
8.1.1 概要
8.1.2 クラウド市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.2 オンプレミス
8.2.1 概要
8.2.2 オンプレミス市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場分析-用途
9.1 大企業
9.1.1 概要
9.1.2 大企業市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
9.2 中小企業
9.2.1 概要
9.2.2 中小企業市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場分析:産業分野
10.1 小売・消費財
10.1.1 概要
10.1.2 小売・消費財市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.2 医薬品
10.2.1 概要
10.2.2 医薬品市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
10.3 ITとサービス
10.3.1 概要
10.3.2 ITとサービス市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.4 製造業
10.4.1 概要
10.4.2 製造業の市場規模・収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.5 その他
10.5.1 概要
10.5.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
11.中東・アフリカの貿易促進管理ソフトウェア市場 - 国別分析
11.1 中東・アフリカ貿易促進管理ソフトウェア市場
11.1.1 中東・アフリカ:貿易促進管理ソフトウェア市場:主要国別-売上高(2022年) (US$百万)
11.1.2 中東・アフリカ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:主要国別
11.1.2.1 サウジアラビア:貿易促進管理ソフトウェア市場 - 2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.1.1 サウジアラビア:貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.1.2 サウジアラビア:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の展開タイプ別内訳
11.1.2.1.3 サウジアラビア:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:用途別内訳
11.1.2.1.4 サウジアラビア:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の産業別内訳
11.1.2.2 アラブ首長国連邦:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.2.1 アラブ首長国連邦:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.2.2 UAE:貿易促進管理ソフトウェア市場の展開タイプ別内訳
11.1.2.2.3 アラブ首長国連邦:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.2.4 アラブ首長国連邦:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の産業別内訳
11.1.2.3 南アフリカ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場 - 2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.3.1 南アフリカ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.3.2 南アフリカ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の展開タイプ別内訳
11.1.2.3.3 南アフリカ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.3.4 南アフリカ:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の産業別内訳
11.1.2.4 その他の中東・アフリカ地域貿易促進管理ソフトウェア市場 - 2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.4.1 その他の中東・アフリカ地域:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.4.2 その他の中東・アフリカ地域:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の展開タイプ別内訳
11.1.2.4.3 その他の中東・アフリカ地域:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.4.4 その他の中東・アフリカ地域:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の産業別内訳
12.産業展望
12.1 概要
12.2 市場イニシアティブ
13.企業プロフィール
13.1 ウィプロ
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要開発
13.2 TELUS
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 o9 Solutions, Inc.
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 オラクル
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 SAP SE
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要な開発
13.6 アフォルツァ・インク
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイトパートナーについて
14.2 単語索引

 

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Summary

The Middle East & Africa trade promotion management software market is expected to grow from US$ 64.75 million in 2022 to US$ 112.55 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 7.2% from 2022 to 2030.

Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management Bolsters Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market

Technological advancements in data and analytics have restructured consumer goods and fast-moving consumer goods companies in recent years. Technological developments such as linking trade promotion to advanced analytics can help in making the future of trade promotions more efficient and effective. Consumer goods packaged companies are using advanced analytics while conducting trade promotion management activities. Through advanced analytics, consumer goods companies obtain much more granular information, generating insight related to shoppers and their consumer behaviours. By utilizing analytics, these companies can drive better returns on promotional investment and customizing investment to line up with overarching strategic goals. Additionally, retailers are highly aware of the benefits provided by trade promotion management as they increase their operating margins by 60% by using efficient promotion strategies and analytics. With constant improvements, the adoption of trade promotion optimization is also rising. Moreover, the presence of companies offering analytics solutions to make trade promotion management efficient is making a positive contribution toward the market growth. For instance, Neal Analytics is a provider of trade promotion optimization solutions that assist businesses in creating a sales baseline for determining in-around of sales and calculating historical promotion redemption rate, volume uplift, and ROI by utilizing sell-through data and cost factors. Thus, the use of advanced analytics for trade promotion management is anticipated to fuel the market growth in the coming years.

Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Overview

The trade promotion management software market in the Middle East & Africa is segmented into South Africa, Saudi Arabia, and the UAE. The region is anticipated to witness a rapid increase in industrialization and commercialization, which will boost the growth of various sectors in the coming years. The Gulf countries are economically developed, while the African countries are gradually achieving the same economic conditions as these countries. In the era of continuous technological developments, the integration of advanced technologies is increasing in numerous industries, such as the consumer goods industry in the Middle East. The use of promotional tools and other marketing techniques in consumer-packaged goods companies promotes the penetration of trade promotion management solutions and software in the Middle East & Africa. Countries such as the UAE, Kuwait, Saudi Arabia, Bahrain, and Qatar are making significant investments in their retail & e-commerce sector to address dynamic consumer behaviour. In the Middle East & Africa, it has been observed that the growing Gen X is playing a crucial role in influencing retailers to invest substantially in promotional activities. With the increasing population of this generation, the adoption of retail and online sales is boosting, which is promoting the use of advanced marketing tools, such as trade promotion optimization, to have greater revenue. The growing development of the e-commerce sector in the Middle East is driving the growth of the trade promotion optimization market. In addition, increasing demand from buyers to purchase products conveniently and quickly propels the growth of the e-commerce sector. In countries such as the UAE, a high proportion of customers have increased their expenditure on online purchases, which is also contributing to the growth of the e-commerce sector in the region. Hence, to understand dynamic consumer behaviour patterns while optimizing investments in promotional activities, trade promotion management software is widely used.

Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Segmentation

The Middle East & Africa trade promotion management software market is segmented into component, deployment type, application, Industry vertical, and country .

Based on component, the Middle East & Africa trade promotion management software market is bifurcated into solution and services. The solution segment held a larger share of the Middle East & Africa trade promotion management software market in 2022.

In terms of deployment the Middle East & Africa trade promotion management software market is bifurcated into cloud and on-premise . The cloud segment held a larger share of the Middle East & Africa trade promotion management software market in 2022.

Based on application, the Middle East & Africa trade promotion management software market is bifurcated into large enterprises and SMEs. The large enterprises segment held a larger share of the Middle East & Africa trade promotion management software market in 2022.

In terms of industry vertical, the Middle East & Africa trade promotion management software market is segmented into retail & consumer goods, pharmaceutical, it and services, manufacturing, and others . The retail & consumer goods segment held the largest share of the Middle East & Africa trade promotion management software market in 2022.

Based on country, the Middle East & Africa trade promotion management software market is segmented into Saudi Arabia, the UAE, South Africa, and the Rest of Middle East & Africa. Saudi Arabia dominated the Middle East & Africa trade promotion management software market in 2022.

Wipro Ltd; TELUS; o9 Solutions, Inc.; Oracle Corp; SAP SE; and Aforza Inc are among the leading companies operating in the Middle East & Africa trade promotion management software market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors in Value Chain
5. Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics
5.1 Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Rise in Expenditure on Trade Promotion Management
5.2.2 Growing Need for Software Solutions
5.2.3 Digitalization of Trade Promotion Operations
5.3 Market Restraints
5.3.1 Preference for Spreadsheet and Sell-out Based Payments
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Focus Towards Online Promotions
5.4.2 Revolution of Data Analytics
5.5 Future Trends
5.5.1 Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Trade Promotion Management Software Market – Middle East & Africa Market Analysis
6.1 Trade Promotion Management Software Market Revenue (US$ Million), 2020 – 2030
6.2 Trade Promotion Management Software Market Forecast and Analysis
7. Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Analysis - Component
7.1 Solution
7.1.1 Overview
7.1.2 Solution Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Services
7.2.1 Overview
7.2.2 Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Analysis – Deployment Type
8.1 Cloud
8.1.1 Overview
8.1.2 Cloud Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 On-Premise
8.2.1 Overview
8.2.2 On-Premise Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Analysis - Application
9.1 Large Enterprises
9.1.1 Overview
9.1.2 Large Enterprises Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 SMEs
9.2.1 Overview
9.2.2 SMEs Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market Analysis - Industry Vertical
10.1 Retail & Consumer Goods
10.1.1 Overview
10.1.2 Retail & Consumer Goods Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.2 Pharmaceutical
10.2.1 Overview
10.2.2 Pharmaceutical Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 IT and Services
10.3.1 Overview
10.3.2 IT and Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Manufacturing
10.4.1 Overview
10.4.2 Manufacturing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.5 Others
10.5.1 Overview
10.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. Middle East & Africa Trade Promotion Management Software Market - Country Analysis
11.1 Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market
11.1.1 Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market, by Key Country – Revenue (2022) (US$ Million)
11.1.2 Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market, by Key Country
11.1.2.1 Saudi Arabia: Trade Promotion Management Software Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.1.1 Saudi Arabia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.1.2 Saudi Arabia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.1.3 Saudi Arabia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.1.4 Saudi Arabia: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
11.1.2.2 UAE: Trade Promotion Management Software Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.2.1 UAE: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.2.2 UAE: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.2.3 UAE: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.2.4 UAE: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
11.1.2.3 South Africa: Trade Promotion Management Software Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.3.1 South Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.3.2 South Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.3.3 South Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.3.4 South Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
11.1.2.4 Rest of Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.4.1 Rest of Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.4.2 Rest of Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.4.3 Rest of Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.4.4 Rest of Middle East & Africa: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
13. Company Profiles
13.1 Wipro Ltd
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 TELUS
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 o9 Solutions, Inc.
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Oracle Corp
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 SAP SE
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Aforza Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About the Insight Partners
14.2 Word Index

 

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