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中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開タイプ別(クラウド、オンプレミス)、用途別(大企業、中小企業)、業種別(小売・消費財、製薬、IT・サービス、製造、その他)


South & Central America Trade Promotion Management Software Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component (Solution and Services), Deployment Type (Cloud and On-premise), Application (Large Enterprises and Small & Medium Size Enterprises), and Industry Vertical (Retail & Consumer Goods, Pharmaceutical, IT & Services, Manufacturing, and Others)

中南米貿易促進管理ソフトウェア市場は、2022年の2,797万米ドルから2030年には4,552万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は6.3%と推定される。 貿易促進管理への高度分析の利... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
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2024年7月4日 US$3,550
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サマリー

中南米貿易促進管理ソフトウェア市場は、2022年の2,797万米ドルから2030年には4,552万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は6.3%と推定される。

貿易促進管理への高度分析の利用が中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場を促進

データとアナリティクスの技術的進歩により、近年、消費財企業や動きの速い消費財企業の再編が進んでいる。貿易促進を高度な分析に結びつけるなどの技術開発は、将来の貿易促進をより効率的かつ効果的なものにするのに役立つ。消費財パッケージ企業は、トレード・プロモーションの管理活動を行いながら、高度なアナリティクスを活用している。高度なアナリティクスを通じて、消費財企業はより詳細な情報を入手し、買い物客とその消費者行動に関連する洞察を得ている。アナリティクスを活用することで、これらの企業は販促投資に対するリターンを向上させ、包括的な戦略目標に沿って投資をカスタマイズすることができる。さらに、効率的なプロモーション戦略とアナリティクスを活用することで、営業利益率を60%向上させることができるため、小売企業はトレード・プロモーション・マネジメントがもたらすメリットを強く認識している。絶え間ない改善により、トレードプロモーション最適化の採用も増加している。さらに、取引促進管理を効率化する分析ソリューションを提供する企業の存在が、市場成長にプラスに寄与している。例えば、ニール・アナリティクスは、販売促進最適化ソリューションのプロバイダーであり、販売促進データとコスト要因を活用することで、売上のインアラウンドを決定するための売上ベースラインを作成し、過去の販売促進償還率、数量アップリフト、ROIを計算することで、企業を支援している。このように、トレードプロモーション管理に高度なアナリティクスを使用することは、今後数年間の市場成長を促進すると予想される。

中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場概要

南米の貿易促進管理ソフトウェア市場は、ブラジルとアルゼンチン、その他の南米・中米に区分される。同地域には多くの経済的課題があるため、同地域の政府企業、企業、消費者は新技術の導入と取り込みに熱心である。消費財業界は、貿易促進管理ソフトウェアの著名なエンドユーザーである。南米の大手消費財メーカー数社は、食料品小売で断片的な取引を行っており、総売上の30~70%を占めている。食料品小売によるこのような大規模な売上は、消費者向けパッケージ商品メーカーが、販売促進戦略を管理しながら、直接販売と代理店管理からなる複雑で多層的な市場投入モデルを管理できることを示している。したがって、小売売上高の増加は、この地域における貿易促進管理市場の主要な貢献者の一つである。ブラジル政府は、最大級の国民皆保険制度を提供し、2億人以上に無料サービスを提供している。同国の医薬品市場は南米最大である。さらに、同国の医療資金は政府の積極的な取り組みによって支えられている。同国の医療セクターがこのように大きく成長することは、医療関連企業が先進的な販促ツールを使ってそれぞれの医療製品の販売促進活動を管理するのに役立つだろう。

南米・中米の貿易促進管理ソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)

中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場のセグメンテーション

中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場は、コンポーネント、展開タイプ、アプリケーション、産業別、国別にセグメント化されています。

コンポーネントに基づき、中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場はソリューションとサービスに二分される。2022年の中南米貿易促進管理ソフトウェア市場では、ソリューション部門が大きなシェアを占めている。

展開タイプでは、中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場はクラウドとオンプレミスに二分される。2022年の中南米貿易促進管理ソフトウェア市場では、クラウド分野がより大きなシェアを占めている。

用途別では、中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場は大企業と中小企業に二分される。2022年の中南米貿易促進管理ソフトウェア市場では、大企業セグメントがより大きなシェアを占めている。

業種別では、中南米貿易促進管理ソフトウェア市場は、小売・消費財、製薬、IT・サービス、製造、その他に区分される。2022年の南中米貿易促進管理ソフトウェア市場では、小売・消費財セグメントが最大のシェアを占めている。

国別では、中南米貿易促進管理ソフトウェア市場は、ブラジル、アルゼンチン、中南米のその他に区分される。ブラジルは2022年に南中米貿易促進管理ソフトウェア市場を支配した。

Wipro Ltd、TELUS、o9 Solutions, Inc、Oracle Corp、SAP SE、Aforza Incなどが、南中米貿易促進管理ソフトウェア市場で事業を展開する大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場展望
4.1 概要
4.2 PEST分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 バリューチェーンにおけるベンダー一覧
5.中南米貿易促進管理ソフトウェア市場:主要産業動向
5.1 貿易促進管理ソフトウェア市場 - 主要産業ダイナミクス
5.2 市場の促進要因
5.2.1 貿易促進管理への支出増加
5.2.2 ソフトウェア・ソリューションへのニーズの高まり
5.2.3 貿易促進業務のデジタル化
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 スプレッドシートと売り切りベースの支払いへの嗜好
5.4 市場機会
5.4.1 オンラインプロモーションへの注力
5.4.2 データ分析の革命
5.5 今後の動向
5.5.1 トレードプロモーションマネジメントにおける高度なアナリティクスの利用
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.貿易促進管理ソフトウェア市場:中南米市場分析
6.1 貿易促進管理ソフトウェア市場収益(百万米ドル)、2020年~2030年
6.2 貿易促進管理ソフトウェア市場の予測と分析
7.中南米貿易促進管理ソフトウェア市場分析-コンポーネント編
7.1 ソリューション
7.1.1 概要
7.1.2 ソリューション市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2 サービス
7.2.1 概要
7.2.2 サービス市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.中南米の貿易促進管理ソフトウェア市場分析:展開タイプ
8.1 クラウド
8.1.1 概要
8.1.2 クラウド市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.2 オンプレミス
8.2.1 概要
8.2.2 オンプレミス市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.中南米貿易促進管理ソフトウェア市場分析-用途
9.1 大企業
9.1.1 概要
9.1.2 大企業市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
9.2 中小企業
9.2.1 概要
9.2.2 中小企業市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.中南米貿易促進管理ソフトウェア市場分析:産業分野
10.1 小売・消費財
10.1.1 概要
10.1.2 小売・消費財市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
10.2 医薬品
10.2.1 概要
10.2.2 医薬品市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.3 ITとサービス
10.3.1 概要
10.3.2 ITとサービス市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.4 製造業
10.4.1 概要
10.4.2 製造業の市場規模・収益と2030年までの予測(百万米ドル)
10.5 その他
10.5.1 概要
10.5.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
11.中南米貿易促進管理ソフトウェア市場:国別分析
11.1 中南米:貿易促進管理ソフトウェア市場
11.1.1 中南米:貿易促進管理ソフトウェア市場:主要国別-売上高(2022年) (US$百万)
11.1.2 中南米:貿易促進管理ソフトウェア市場:主要国別
11.1.2.1 ブラジル:貿易促進管理ソフトウェア市場 - 2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.1.1 ブラジル:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.1.2 ブラジル:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の展開タイプ別内訳
11.1.2.1.3 ブラジル:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.1.4 ブラジル:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場:産業別内訳
11.1.2.2 アルゼンチン:貿易促進管理ソフトウェア市場 - 2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.2.1 アルゼンチン:貿易促進管理ソフトウェア市場:コンポーネント別内訳
11.1.2.2.2 アルゼンチン:貿易促進管理ソフトウェア市場:展開タイプ別内訳
11.1.2.2.3 アルゼンチン:貿易促進管理ソフトウェア市場用途別内訳
11.1.2.2.4 アルゼンチン:貿易促進管理ソフトウェア市場 業種別内訳
11.1.2.3 その他の中南米地域貿易促進管理ソフトウェア市場:2030年までの収益予測 (百万米ドル)
11.1.2.3.1 その他の中南米地域:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場のコンポーネント別内訳
11.1.2.3.2 その他の中南米地域:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の展開タイプ別内訳
11.1.2.3.3 その他の中南米:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の用途別内訳
11.1.2.3.4 その他の中南米:貿易促進管理ソフトウェア市場貿易促進管理ソフトウェア市場の産業別内訳
12.産業展望
12.1 概要
12.2 市場イニシアティブ
13.企業プロフィール
13.1 ウィプロ
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要開発
13.2 TELUS
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 o9 Solutions, Inc.
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 オラクル
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 SAP SE
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイトパートナーについて
14.2 単語索引

 

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Summary

The South & Central America trade promotion management software market is expected to grow from US$ 27.97 million in 2022 to US$ 45.52 million by 2030. It is estimated to record a CAGR of 6.3% from 2022 to 2030.

Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management Fuels South & Central America Trade Promotion Management Software Market

Technological advancements in data and analytics have restructured consumer goods and fast-moving consumer goods companies in recent years. Technological developments such as linking trade promotion to advanced analytics can help in making the future of trade promotions more efficient and effective. Consumer goods packaged companies are using advanced analytics while conducting trade promotion management activities. Through advanced analytics, consumer goods companies obtain much more granular information, generating insight related to shoppers and their consumer behaviours. By utilizing analytics, these companies can drive better returns on promotional investment and customizing investment to line up with overarching strategic goals. Additionally, retailers are highly aware of the benefits provided by trade promotion management as they increase their operating margins by 60% by using efficient promotion strategies and analytics. With constant improvements, the adoption of trade promotion optimization is also rising. Moreover, the presence of companies offering analytics solutions to make trade promotion management efficient is making a positive contribution toward the market growth. For instance, Neal Analytics is a provider of trade promotion optimization solutions that assist businesses in creating a sales baseline for determining in-around of sales and calculating historical promotion redemption rate, volume uplift, and ROI by utilizing sell-through data and cost factors. Thus, the use of advanced analytics for trade promotion management is anticipated to fuel the market growth in the coming years.

South & Central America Trade Promotion Management Software Market Overview

The trade promotion management software market in South America is segmented into Brazil and Argentina, and Rest of South & Central America. Due to many economic challenges in the region, government enterprises, businesses, and consumers in the region are keen to implement and incorporate new technologies. The consumer goods industry is a prominent end user of trade promotion management software. A few of the major consumer packaged goods companies in South America witness fragmented trade in grocery retail, holding ~30-70% of total sales. Such massive sales by grocery retail indicates that the consumer-packaged goods manufacturers can manage complex and multi-layered go-to-market models consisting of direct sales & distributor management while managing their promoting strategies. Thus. rise in retail sales is one of the major contributors to trade promotion management market in the region. The government of Brazil offers one of the largest universal healthcare systems, further providing free services to more than 200 million people. The country's pharmaceutical market is the largest in South America. Additionally, the country's healthcare funding is backed by favourable government initiatives. Such massive growth in the country's healthcare sector would help healthcare companies use advanced promotional tools to manage trade promotion activities of their respective healthcare products.

South & Central America Trade Promotion Management Software Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Trade Promotion Management Software Market Segmentation

The South & Central America trade promotion management software market is segmented into component, deployment type, application, Industry vertical, and country.

Based on component, the South & Central America trade promotion management software market is bifurcated into solution and services. The solution segment held a larger share of the South & Central America trade promotion management software market in 2022.

In terms of deployment type, the South & Central America trade promotion management software market is bifurcated into cloud and on-premise. The cloud segment held a larger share of the South & Central America trade promotion management software market in 2022.

Based on application, the South & Central America trade promotion management software market is bifurcated into large enterprises and SMEs. The large enterprises segment held a larger share of the South & Central America trade promotion management software market in 2022.

In terms of industry vertical, the South & Central America trade promotion management software market is segmented into retail & consumer goods, pharmaceutical, it and services, manufacturing, and others. The retail & consumer goods segment held the largest share of the South & Central America trade promotion management software market in 2022.

Based on country, the South & Central America trade promotion management software market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Brazil dominated the South & Central America trade promotion management software market in 2022.

Wipro Ltd; TELUS; o9 Solutions, Inc.; Oracle Corp; SAP SE; and Aforza Inc are among the leading companies operating in the South & Central America trade promotion management software market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Trade Promotion Management Software Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors in Value Chain
5. South & Central America Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics
5.1 Trade Promotion Management Software Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Rise in Expenditure on Trade Promotion Management
5.2.2 Growing Need for Software Solutions
5.2.3 Digitalization of Trade Promotion Operations
5.3 Market Restraints
5.3.1 Preference for Spreadsheet and Sell-out Based Payments
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Focus Towards Online Promotions
5.4.2 Revolution of Data Analytics
5.5 Future Trends
5.5.1 Use of Advanced Analytics for Trade Promotion Management
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Trade Promotion Management Software Market - South & Central America Market Analysis
6.1 Trade Promotion Management Software Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 Trade Promotion Management Software Market Forecast and Analysis
7. South & Central America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Component
7.1 Solution
7.1.1 Overview
7.1.2 Solution Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Services
7.2.1 Overview
7.2.2 Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Deployment Type
8.1 Cloud
8.1.1 Overview
8.1.2 Cloud Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 On-Premise
8.2.1 Overview
8.2.2 On-Premise Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Application
9.1 Large Enterprises
9.1.1 Overview
9.1.2 Large Enterprises Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 SMEs
9.2.1 Overview
9.2.2 SMEs Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. South & Central America Trade Promotion Management Software Market Analysis - Industry Vertical
10.1 Retail & Consumer Goods
10.1.1 Overview
10.1.2 Retail & Consumer Goods Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.2 Pharmaceutical
10.2.1 Overview
10.2.2 Pharmaceutical Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.3 IT and Services
10.3.1 Overview
10.3.2 IT and Services Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Manufacturing
10.4.1 Overview
10.4.2 Manufacturing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.5 Others
10.5.1 Overview
10.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. South & Central America Trade Promotion Management Software Market - Country Analysis
11.1 South & Central America: Trade Promotion Management Software Market
11.1.1 South & Central America: Trade Promotion Management Software Market, by Key Country - Revenue (2022) (US$ Million)
11.1.2 South & Central America: Trade Promotion Management Software Market, by Key Country
11.1.2.1 Brazil: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.1.1 Brazil: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.1.2 Brazil: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.1.3 Brazil: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.1.4 Brazil: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
11.1.2.2 Argentina: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.2.1 Argentina: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.2.2 Argentina: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.2.3 Argentina: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.2.4 Argentina: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
11.1.2.3 Rest of South & Central America: Trade Promotion Management Software Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11.1.2.3.1 Rest of South & Central America: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Component
11.1.2.3.2 Rest of South & Central America: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Deployment Type
11.1.2.3.3 Rest of South & Central America: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Application
11.1.2.3.4 Rest of South & Central America: Trade Promotion Management Software Market Breakdown by Industry Vertical
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
13. Company Profiles
13.1 Wipro Ltd
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 TELUS
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 o9 Solutions, Inc.
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Oracle Corp
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 SAP SE
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About the Insight Partners
14.2 Word Index

 

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