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南米・中米の冷凍アントレ市場2030年予測-地域別分析-タイプ別(肉系アントレ、植物系アントレ(植物性肉アントレ、サツマイモアントレ、野菜アントレ、その他))、カテゴリー別(オーガニック、従来型)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)。


South & Central America Frozen Entre Market Forecast to 2030- Regional Analysis- by Type [Meat-Based Entres and Plant-Based Entres (Plant-Based Meat Entres, Sweet Potato Entres, Vegetable Entres, and Others)], Category (Organic and Conventional), Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others).

中南米の冷凍食品市場は、2022年の19億3,639万米ドルから2030年には29億5,542万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は5.4%と推定される。 Eコマース産業の隆盛が中南米冷凍食品... もっと見る

 

 

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2023年12月15日 US$3,550
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サマリー

中南米の冷凍食品市場は、2022年の19億3,639万米ドルから2030年には29億5,542万米ドルに成長すると予測される。2022年から2030年までの年平均成長率は5.4%と推定される。

Eコマース産業の隆盛が中南米冷凍食品市場を牽引

近年、Eコマースの出現は消費者の買い物や消費習慣に革命をもたらした。スマートフォンやインターネットの普及、新興テクノロジー、購買力の上昇、いつでもどこでもオンライン小売ショッピング・プラットフォームが提供する利便性などが、Eコマース業界を後押しする主な要因となっている。しかし、冷凍前菜のような冷凍食品を購入するために、オンライン小売プラットフォームを好む人が増えている。

大幅な割引、ひとつ屋根の下にあるブランドの幅広い利用可能性、宅配オプションは、消費者のオンライン・ショッピングへの集中を促進する主な要因である。さまざまな地域でeコマースの浸透が高まっているため、Kellogg's Company、Conagra Brands、Nestle SAなどの冷凍食品メーカーは、Amazon、Lidl、Walmartなどの有名なeコマース・プラットフォームを通じて製品を販売することで、オンラインプレゼンスを拡大するようになった。この要因は、オフラインの小売店への依存をなくすことで、中南米の冷凍食品市場の成長に貢献している。

中南米の冷凍食品市場概要

中南米の冷凍食品市場はブラジル、アルゼンチン、中南米のその他の地域に区分される。冷凍肉・鶏肉ベースの食品産業は、この地域の重要な収益創出産業である。赤身肉、鶏肉、豚肉はブラジルとアルゼンチンで人気がある。米国農務省によると、2019年、ブラジルの牛肉輸出額は75.7億米ドルに達し、次いで鶏肉の69.0億米ドル、豚肉は15.8億米ドルに達した。したがって、同地域の冷凍食、冷凍スナック、その他の冷凍焼き菓子などの冷凍食品の輸出は大幅に拡大し、かなりの収益を生み出している。冷凍肉・鶏肉、スナック、調理済み食品などの冷凍食品に対する需要も、急速に変貌する小売部門、さまざまな冷凍食品ブランドへの消費者のアクセスの増加、消費者のライフスタイルの改善により増加している。WalmartやGrupo DMA Distribuidoraなどの大手小売業者は、冷凍前菜を含む冷凍製品の需要増に対応するために冷蔵倉庫の容量を増やしており、これが予測期間中の南米・中米の冷凍前菜市場の成長を後押しすると予想される。Conagra Brands, Inc.、The Kraft Heinz Company、McCain Foods, Inc.、Tyson Foods, Inc.は、中南米で活発に活動している著名な冷凍食品メーカーのひとつである。これらは幅広い冷凍食品を提供している。このように、この地域には主要な冷凍食品メーカーが存在し、市場の成長を牽引している。

中南米の冷凍食品の市場収益と2030年までの予測(百万米ドル)

中南米の冷凍食品市場のセグメンテーション

中南米の冷凍食品市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に区分される。

タイプ別では、中南米の冷凍エントレ市場は肉ベースのエントレと植物ベースのエントレに二分される。植物ベースのエントレセグメントはさらに、サツマイモのエントレ、植物ベースの肉のエントレ、野菜のエントレ、その他の植物ベースのエントレに分類される。肉ベースのエントレセグメントは2022年に南&中央アメリカの冷凍エントレ市場で最大のシェアを占めた。

カテゴリーに基づき、南中米の冷凍前菜市場は有機と従来型に区分される。従来型セグメントは2022年の南中米冷凍前菜市場でより大きなシェアを占めた。

流通チャネルに基づき、南中米の冷凍前菜市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分される。2022年の中南米冷凍食品市場では、コンビニエンスストア部門が最大のシェアを占めている。

国別では、南中米の冷凍前菜市場はブラジル、アルゼンチン、南中米のその他に区分される。残りの中南米は2022年の中南米冷凍食品市場を支配した。

Impossible Foods Inc、Kellogg Co、Conagra Brands Inc、Nestle SA、Del Monte Foods Inc、Mars Inc、Amy's Kitchen Incは、南中米の冷凍食品市場で事業展開している大手企業の一部である。

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目次

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Frozen Entrée Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 Retailers
5. South & Central America Frozen Entrée Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Consumption of Convenience Foods
5.1.2 Flourishing E-Commerce Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Cold Chain Infrastructure in Developing Countries
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Initiatives by Manufacturers
5.4 Future Trends
5.4.1 Burgeoning Popularity of Plant-Based Frozen Meals
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Frozen Entrée Market - South & Central America Market Analysis
6.1 South & Central America Frozen Entrée Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 South & Central America Frozen Entrée Market Forecast and Analysis
6.3 Competitive Positioning - Key Market Players
7. South & Central America Frozen Entrée Market Analysis - Type
7.1 Meat Based Entrées
7.1.1 Overview
7.1.2 Meat Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Plant-Based Entrées
7.2.1 Overview
7.2.2 Plant-Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Plant-Based Meat Entrées
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Plant-Based Meat Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.4 Sweet Potato Entrées
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Sweet Potato Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.5 Vegetable Entrées
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Vegetable Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.6 Other Plant-Based Entrées
7.2.6.1 Overview
7.2.6.2 Other Plant-Based Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Frozen Entrée Market Analysis - Category
8.1 Organic
8.1.1 Overview
8.1.2 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Conventional
8.2.1 Overview
8.2.2 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Frozen Entrée Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. South & Central America Frozen Entrée Market - Country Analysis
10.1 Overview
10.1.1 South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Country
10.1.1.1 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.1.1 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.1.2 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.1.3 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.2 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.2.1 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.2.2 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.2.3 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.3 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.3.1 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.3.2 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.3.3 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 New Product Development
11.3 Partnerships
11.4 Other Business Strategies
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
13. Company Profiles
13.1 Impossible Foods Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Kellogg Co
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Conagra Brands Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nestle SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Del Monte Foods Inc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Mars Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Amy's Kitchen Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
14. Appendix

 

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Summary

The South & Central America frozen entrée market is expected to grow from US$ 1,936.39 million in 2022 to US$ 2,955.42 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 5.4% from 2022 to 2030.

Flourishing E-Commerce Industry Fuel the South & Central America Frozen Entrée Market

In recent years, the emergence of e-commerce has revolutionized consumer shopping and spending habits. Smartphone and internet penetration, emerging technologies, rising purchasing power, and convenience provided by online retail shopping platforms from anywhere at any time are among the key factors favoring the e-commerce industry. However, people increasingly prefer online retail platforms for purchasing frozen food products such as frozen entrée.

Heavy discounts, wide availability of brands under one roof, and home delivery options are the key factors driving consumers’ focus toward online shopping. The rising penetration of e-commerce across different geographies prompted manufacturers of frozen entrée such as Kellogg's Company, Conagra Brands, and Nestle SA to expand their online presence by selling their products through well-known e-commerce platforms such as Amazon, Lidl, and Walmart. This factor contributes to the growth of the South & Central America frozen entrée market by eliminating the dependency on offline retail stores.

South & Central America Frozen Entrée Market Overview

The South & Central America Frozen Entrée Market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The frozen meat & poultry-based food products industry is a significant revenue-generating industry in the region. Red meat, poultry, and pork are popular in Brazil and Argentina. According to the US Department of Agriculture, in 2019, beef exports in Brazil reached US$ 7.57 billion, followed by chicken with US$ 6.90 billion, and pork reached US$ 1.58 billion. Hence, frozen foods such as frozen meals, frozen snacks, and other frozen baked goods exports in the region have expanded significantly, generating considerable revenue. The demand for frozen food products, such as frozen meat and poultry, snacks, and ready meals, is also rising due to the rapidly transforming retail sector, increasing consumer access to different frozen food brands, and improving consumer lifestyles. Major retailers such as Walmart and Grupo DMA Distribuidora are increasing their cold storage capacities to cater to the rising demand for frozen products, including frozen entrées, which is expected to boost the South & Central America Frozen Entrée Market growth over the forecast period. Conagra Brands, Inc; The Kraft Heinz Company; McCain Foods, Inc; and Tyson Foods, Inc. are among the prominent frozen entrée manufacturers operating actively in South & Central America. They provide a wide range of frozen food products. Thus, the presence of major frozen entrée manufacturers in the region is driving the market growth.

South & Central America Frozen Entrée Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Frozen Entrée Market Segmentation

The South & Central America frozen entrée market is segmented into type, category, distribution channel, and country.

Based on type, the South & Central America frozen entrée market is bifurcated into meat based entrées and plant-based entrées. The plant-based entrées segment is further categorized into sweet potato entrées, plant-based meat entrées, vegetable entrées, and other plant-based entrées. The meat-based entrées segment held a largest share of the South & Central America frozen entrée market in 2022.

Based on category, the South & Central America frozen entrée market is segmented into organic and conventional. The conventional segment held the larger share of the South & Central America frozen entrée market in 2022.

Based on distribution channel, the South & Central America frozen entrée market is segmented into Supermarkets and hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The convenience Stores segment held the largest share of the South & Central America frozen entrée market in 2022.

Based on country, the South & Central America frozen entrée market is segmented int o Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the South & Central America frozen entrée market in 2022.

Impossible Foods Inc, Kellogg Co, Conagra Brands Inc, Nestle SA, Del Monte Foods Inc, Mars Inc, and Amy’s Kitchen Inc are some of the leading companies operating in the South & Central America frozen entrée market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Frozen Entrée Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 Retailers
5. South & Central America Frozen Entrée Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Consumption of Convenience Foods
5.1.2 Flourishing E-Commerce Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Cold Chain Infrastructure in Developing Countries
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Initiatives by Manufacturers
5.4 Future Trends
5.4.1 Burgeoning Popularity of Plant-Based Frozen Meals
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Frozen Entrée Market - South & Central America Market Analysis
6.1 South & Central America Frozen Entrée Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 South & Central America Frozen Entrée Market Forecast and Analysis
6.3 Competitive Positioning - Key Market Players
7. South & Central America Frozen Entrée Market Analysis - Type
7.1 Meat Based Entrées
7.1.1 Overview
7.1.2 Meat Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Plant-Based Entrées
7.2.1 Overview
7.2.2 Plant-Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Plant-Based Meat Entrées
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Plant-Based Meat Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.4 Sweet Potato Entrées
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Sweet Potato Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.5 Vegetable Entrées
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Vegetable Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.6 Other Plant-Based Entrées
7.2.6.1 Overview
7.2.6.2 Other Plant-Based Entrées: South & Central America Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Frozen Entrée Market Analysis - Category
8.1 Organic
8.1.1 Overview
8.1.2 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Conventional
8.2.1 Overview
8.2.2 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Frozen Entrée Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. South & Central America Frozen Entrée Market - Country Analysis
10.1 Overview
10.1.1 South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Country
10.1.1.1 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.1.1 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.1.2 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.1.3 Brazil South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.2 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.2.1 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.2.2 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.2.3 Argentina South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.3 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Million)
10.1.1.3.1 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.3.2 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.3.3 Rest of South & Central America Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 New Product Development
11.3 Partnerships
11.4 Other Business Strategies
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
13. Company Profiles
13.1 Impossible Foods Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Kellogg Co
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Conagra Brands Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nestle SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Del Monte Foods Inc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Mars Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Amy's Kitchen Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
14. Appendix

 

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