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南米のスポーツニュートリション市場 2022-2026


Sports Nutrition Market in South America 2022-2026

南米のスポーツニュートリション市場 2022-2026 Technavioは南米のスポーツ栄養市場を監視しており、2022年から2026年の間に13億3000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR8.50%で進行しています。当レポー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2022年2月3日 US$2,500
シングルユーザーライセンス
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サマリー

南米のスポーツニュートリション市場 2022-2026
Technavioは南米のスポーツ栄養市場を監視しており、2022年から2026年の間に13億3000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR8.50%で進行しています。当レポートでは、南米のスポーツ栄養市場について、市場規模や予測、トレンド、成長促進要因、課題などの全体的な分析に加え、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析も行っています。
現在の市場シナリオ、最新トレンドとドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場は、健康的なライフスタイルの変化とレクリエーション活動を行う人々の増加によって牽引されています。また、健康的なライフスタイルの変化が市場の成長を後押しすると予想されます。
南米のスポーツニュートリション市場の分析には、製品セグメントと流通チャネルセグメントが含まれます。
Technavioの南米のスポーツ栄養市場は以下のようにセグメント化されています。
- 製品別
- 非タンパク質スポーツ栄養剤
- プロテインパウダー
- プロテイン・レディ・トゥ・ドリンク(RTD)
- プロテインバー
- 流通チャネル別
- オフライン
- オンライン
本調査では、今後数年間における南米のスポーツ栄養市場の成長を牽引する主な要因の1つとして、アスリートやボディビルダーの増加を挙げています。
Technavioは、複数のソースからのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な図を提示します。南米のスポーツ栄養市場に関する弊社のレポートでは、以下の分野をカバーしています。
- スポーツ栄養市場のサイジング
- スポーツ栄養市場予測
- スポーツ栄養市場の産業分析
Technavioの強力なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、Abbott Laboratories、AJE、Amway Corp、BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA、Glanbia Plc、GNC Holdings Inc、Herbalife Nutrition Ltd、Nutribrands、PepsiCo Inc、The Coca-Cola Co. など、南米のスポーツ栄養市場の主要ベンダー数社の詳細分析を掲載しています。また、南米のスポーツ栄養市場の分析レポートには、今後の動向や市場成長に影響を与える課題に関する情報も含まれています。これは、企業が今後の成長機会をすべて戦略的に活用できるようにするためのものです。
本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含め、一次情報と二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/sports-nutrition-market-industry-in-south-america-analysis をご覧ください。
Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要な影響力を持つ人物を特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。

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目次

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Five Forces Summary
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Non-protein sports nutrition - Market size and forecast 2021-2026
o Protein powder - Market size and forecast 2021-2026
o Protein ready to drink (RTD) - Market size and forecast 2021-2026
o Protein bar - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Product
• Market Segmentation by Distribution channel
o Market segments
o Comparison by Distribution channel
o Offline - Market size and forecast 2021-2026
o Online - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Distribution channel
• Customer landscape
o Overview
• Drivers, Challenges, and Trends
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Competitive scenario
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Abbott Laboratories
o AJE
o Amway Corp.
o Glanbia Plc
o GNC Holdings Inc.
o Herbalife Nutrition Ltd.
o Nutribrands
o PepsiCo Inc.
o The Coca-Cola Co.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research Methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 14: Five forces analysis 2021 & 2026
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2021
• 21: Product - Market share 2021-2026 (%)
• 22: Comparison by Product
• 23: Non-protein sports nutrition - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Non-protein sports nutrition - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Protein powder - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 26: Protein powder - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 27: Protein ready to drink (RTD) - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 28: Protein ready to drink (RTD) - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 29: Protein bar - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 30: Protein bar - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 31: Market opportunity by Product
• 32: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%)
• 33: Comparison by Distribution channel
• 34: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 35: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 36: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 37: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 38: Market opportunity by Distribution channel
• 39: Customer landscape
• 40: Impact of drivers and challenges
• 41: Vendor landscape
• 42: Landscape disruption
• 43: Industry risks
• 44: Vendors covered
• 45: Market positioning of vendors
• 46: Abbott Laboratories - Overview
• 47: Abbott Laboratories - Business segments
• 48: Abbott Laboratories - Key offerings
• 49: Abbott Laboratories - Key customers
• 50: Abbott Laboratories - Segment focus
• 51: AJE - Overview
• 52: AJE - Product and service
• 53: AJE - Key offerings
• 54: AJE - Key customers
• 55: AJE - Segment focus
• 56: Amway Corp. - Overview
• 57: Amway Corp. - Business segments
• 58: Amway Corp. - Key offerings
• 59: Amway Corp. - Key customers
• 60: Amway Corp. - Segment focus
• 61: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Overview
• 62: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Product and service
• 63: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Key offerings
• 64: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Key customers
• 65: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Segment focus
• 66: Glanbia Plc - Overview
• 67: Glanbia Plc - Business segments
• 68: Glanbia Plc - Key offerings
• 69: Glanbia Plc - Key customers
• 70: Glanbia Plc - Segment focus
• 71: GNC Holdings Inc. - Overview
• 72: GNC Holdings Inc. - Business segments
• 73: GNC Holdings Inc. - Key offerings
• 74: GNC Holdings Inc. - Key customers
• 75: GNC Holdings Inc. - Segment focus
• 76: Herbalife Nutrition Ltd. - Overview
• 77: Herbalife Nutrition Ltd. - Product and service
• 78: Herbalife Nutrition Ltd. - Key offerings
• 79: Herbalife Nutrition Ltd. - Key customers
• 80: Herbalife Nutrition Ltd. - Segment focus
• 81: Nutribrands - Overview
• 82: Nutribrands - Product and service
• 83: Nutribrands - Key offerings
• 84: Nutribrands - Key customers
• 85: Nutribrands - Segment focus
• 86: PepsiCo Inc. - Overview
• 87: PepsiCo Inc. - Business segments
• 88: PepsiCo Inc. - Key offerings
• 89: PepsiCo Inc. - Key customers
• 90: PepsiCo Inc. - Segment focus
• 91: The Coca-Cola Co. - Overview
• 92: The Coca-Cola Co. - Business segments
• 93: The Coca-Cola Co. - Key offerings
• 94: The Coca-Cola Co. - Key customers
• 95: The Coca-Cola Co. - Segment focus
• 96: Currency conversion rates for US$
• 97: Research Methodology
• 98: Validation techniques employed for market sizing
• 99: Information sources
• 100: List of abbreviations

 

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Summary

Sports Nutrition Market in South America 2022-2026
Technavio has been monitoring the sports nutrition market in South America and it is poised to grow by $ 1.33 bn during 2022-2026, progressing at a CAGR of 8.50% during the forecast period. Our report on the sports nutrition market in South America provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing healthy lifestyle changes and rise in the number of people who engage in recreational activities. In addition, increasing healthy lifestyle changes is anticipated to boost the growth of the market as well.
The sports nutrition market in South America analysis includes the product and distribution channel segments.
Technavio's sports nutrition market in South America is segmented as below:
• By Product
• Non-protein sports nutrition
• Protein powder
• Protein ready to drink (RTD)
• Protein bar
• By Distribution Channel
• Offline
• Online
This study identifies the rise in the number of athletes and bodybuildersas one of the prime reasons driving the sports nutrition market growth in South America during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on sports nutrition market in South America covers the following areas:
• Sports nutrition market sizing
• Sports nutrition market forecast
• Sports nutrition market ndustry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading sports nutrition market vendors in South America that include Abbott Laboratories, AJE, Amway Corp., BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA, Glanbia Plc, GNC Holdings Inc., Herbalife Nutrition Ltd., Nutribrands, PepsiCo Inc., and The Coca-Cola Co. Also, the sports nutrition market in South America analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/sports-nutrition-market-industry-in-south-america-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



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Table of Contents

• Executive Summary
o Market Overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Five Forces Summary
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Non-protein sports nutrition - Market size and forecast 2021-2026
o Protein powder - Market size and forecast 2021-2026
o Protein ready to drink (RTD) - Market size and forecast 2021-2026
o Protein bar - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Product
• Market Segmentation by Distribution channel
o Market segments
o Comparison by Distribution channel
o Offline - Market size and forecast 2021-2026
o Online - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Distribution channel
• Customer landscape
o Overview
• Drivers, Challenges, and Trends
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Competitive scenario
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Abbott Laboratories
o AJE
o Amway Corp.
o Glanbia Plc
o GNC Holdings Inc.
o Herbalife Nutrition Ltd.
o Nutribrands
o PepsiCo Inc.
o The Coca-Cola Co.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research Methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Parent market
• 9: Market characteristics
• 10: Offerings of vendors included in the market definition
• 11: Market segments
• 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 14: Five forces analysis 2021 & 2026
• 15: Bargaining power of buyers
• 16: Bargaining power of suppliers
• 17: Threat of new entrants
• 18: Threat of substitutes
• 19: Threat of rivalry
• 20: Market condition - Five forces 2021
• 21: Product - Market share 2021-2026 (%)
• 22: Comparison by Product
• 23: Non-protein sports nutrition - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Non-protein sports nutrition - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Protein powder - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 26: Protein powder - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 27: Protein ready to drink (RTD) - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 28: Protein ready to drink (RTD) - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 29: Protein bar - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 30: Protein bar - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 31: Market opportunity by Product
• 32: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%)
• 33: Comparison by Distribution channel
• 34: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 35: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 36: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 37: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 38: Market opportunity by Distribution channel
• 39: Customer landscape
• 40: Impact of drivers and challenges
• 41: Vendor landscape
• 42: Landscape disruption
• 43: Industry risks
• 44: Vendors covered
• 45: Market positioning of vendors
• 46: Abbott Laboratories - Overview
• 47: Abbott Laboratories - Business segments
• 48: Abbott Laboratories - Key offerings
• 49: Abbott Laboratories - Key customers
• 50: Abbott Laboratories - Segment focus
• 51: AJE - Overview
• 52: AJE - Product and service
• 53: AJE - Key offerings
• 54: AJE - Key customers
• 55: AJE - Segment focus
• 56: Amway Corp. - Overview
• 57: Amway Corp. - Business segments
• 58: Amway Corp. - Key offerings
• 59: Amway Corp. - Key customers
• 60: Amway Corp. - Segment focus
• 61: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Overview
• 62: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Product and service
• 63: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Key offerings
• 64: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Key customers
• 65: BRG SUPPLEMENTOS NUTRICIONAIS LTDA - Segment focus
• 66: Glanbia Plc - Overview
• 67: Glanbia Plc - Business segments
• 68: Glanbia Plc - Key offerings
• 69: Glanbia Plc - Key customers
• 70: Glanbia Plc - Segment focus
• 71: GNC Holdings Inc. - Overview
• 72: GNC Holdings Inc. - Business segments
• 73: GNC Holdings Inc. - Key offerings
• 74: GNC Holdings Inc. - Key customers
• 75: GNC Holdings Inc. - Segment focus
• 76: Herbalife Nutrition Ltd. - Overview
• 77: Herbalife Nutrition Ltd. - Product and service
• 78: Herbalife Nutrition Ltd. - Key offerings
• 79: Herbalife Nutrition Ltd. - Key customers
• 80: Herbalife Nutrition Ltd. - Segment focus
• 81: Nutribrands - Overview
• 82: Nutribrands - Product and service
• 83: Nutribrands - Key offerings
• 84: Nutribrands - Key customers
• 85: Nutribrands - Segment focus
• 86: PepsiCo Inc. - Overview
• 87: PepsiCo Inc. - Business segments
• 88: PepsiCo Inc. - Key offerings
• 89: PepsiCo Inc. - Key customers
• 90: PepsiCo Inc. - Segment focus
• 91: The Coca-Cola Co. - Overview
• 92: The Coca-Cola Co. - Business segments
• 93: The Coca-Cola Co. - Key offerings
• 94: The Coca-Cola Co. - Key customers
• 95: The Coca-Cola Co. - Segment focus
• 96: Currency conversion rates for US$
• 97: Research Methodology
• 98: Validation techniques employed for market sizing
• 99: Information sources
• 100: List of abbreviations

 

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