世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナイジェリアでのスポーツ栄養学


Sports Nutrition in Nigeria

ナイジェリアでは、スポーツ栄養は依然としてニッチなカテゴリーであり、市場での売上はごくわずかです。しかし、一般的な健康志向や身体への意識の高まりから、消費者は定期的な運動やスポーツへの参加がもたら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
19 英語

 

サマリー

ナイジェリアでは、スポーツ栄養は依然としてニッチなカテゴリーであり、市場での売上はごくわずかです。しかし、一般的な健康志向や身体への意識の高まりから、消費者は定期的な運動やスポーツへの参加がもたらす効果をより強く認識するようになってきています。その結果、スポーツ栄養の分野への関心が高まっています。特に若年層は健康への関心が高く、運動やスポーツに参加する人が増えています。

この調査レポートはナイジェリアのスポーツ栄養剤を掲載し、国別市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲スポーツ非タンパク製品、スポーツプロテイン製品。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* スポーツニュートリション市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドを理解する。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Sports Nutrition in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SPORTS NUTRITION IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Sports nutrition remains a niche category
International players lead sales
E-commerce is gaining traction and allowing businesses to reach out to customers.
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Increasing health-awareness likely to fuel growth in sports nutrition post-COVID-19
Consumer awareness campaign can fuel significant sales
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 2 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Sports nutrition remains a niche category in Nigeria, generating negligible sales in the market. However, the general health and wellness trend and rising body-consciousness are leading consumers to become more aware of the benefits of regular physical exercise and participation in sport. This is resulting in growing interest in the area of sports nutrition. Younger customers, in particular, are becoming more interested in being fit, with an increasing number of them participating in physical ac...

Euromonitor International's Sports Nutrition in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Sports Non-Protein Products, Sports Protein Products.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sports Nutrition market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Sports Nutrition in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SPORTS NUTRITION IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Sports nutrition remains a niche category
International players lead sales
E-commerce is gaining traction and allowing businesses to reach out to customers.
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Increasing health-awareness likely to fuel growth in sports nutrition post-COVID-19
Consumer awareness campaign can fuel significant sales
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 2 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る