ナイジェリアでのスポーツ栄養学Sports Nutrition in Nigeria ナイジェリアでは、スポーツ栄養は依然としてニッチなカテゴリーであり、市場での売上はごくわずかです。しかし、一般的な健康志向や身体への意識の高まりから、消費者は定期的な運動やスポーツへの参加がもたら... もっと見る
サマリーナイジェリアでは、スポーツ栄養は依然としてニッチなカテゴリーであり、市場での売上はごくわずかです。しかし、一般的な健康志向や身体への意識の高まりから、消費者は定期的な運動やスポーツへの参加がもたらす効果をより強く認識するようになってきています。その結果、スポーツ栄養の分野への関心が高まっています。特に若年層は健康への関心が高く、運動やスポーツに参加する人が増えています。この調査レポートはナイジェリアのスポーツ栄養剤を掲載し、国別市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲スポーツ非タンパク製品、スポーツプロテイン製品。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * スポーツニュートリション市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドを理解する。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sports Nutrition in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SPORTS NUTRITION IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sports nutrition remains a niche category International players lead sales E-commerce is gaining traction and allowing businesses to reach out to customers. PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Increasing health-awareness likely to fuel growth in sports nutrition post-COVID-19 Consumer awareness campaign can fuel significant sales CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 2 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySports nutrition remains a niche category in Nigeria, generating negligible sales in the market. However, the general health and wellness trend and rising body-consciousness are leading consumers to become more aware of the benefits of regular physical exercise and participation in sport. This is resulting in growing interest in the area of sports nutrition. Younger customers, in particular, are becoming more interested in being fit, with an increasing number of them participating in physical ac... Table of ContentsSports Nutrition in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SPORTS NUTRITION IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sports nutrition remains a niche category International players lead sales E-commerce is gaining traction and allowing businesses to reach out to customers. PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Increasing health-awareness likely to fuel growth in sports nutrition post-COVID-19 Consumer awareness campaign can fuel significant sales CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 2 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sports)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|