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ナイジェリアでのスポーツ栄養学


Sports Nutrition in Nigeria

ナイジェリアでは、スポーツ栄養は依然としてニッチなカテゴリーであり、市場での売上はごくわずかです。しかし、一般的な健康志向や身体への意識の高まりから、消費者は定期的な運動やスポーツへの参加がもたら... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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19 英語

 

サマリー

ナイジェリアでは、スポーツ栄養は依然としてニッチなカテゴリーであり、市場での売上はごくわずかです。しかし、一般的な健康志向や身体への意識の高まりから、消費者は定期的な運動やスポーツへの参加がもたらす効果をより強く認識するようになってきています。その結果、スポーツ栄養の分野への関心が高まっています。特に若年層は健康への関心が高く、運動やスポーツに参加する人が増えています。

この調査レポートはナイジェリアのスポーツ栄養剤を掲載し、国別市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲スポーツ非タンパク製品、スポーツプロテイン製品。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* スポーツニュートリション市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドを理解する。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Sports Nutrition in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SPORTS NUTRITION IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Sports nutrition remains a niche category
International players lead sales
E-commerce is gaining traction and allowing businesses to reach out to customers.
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Increasing health-awareness likely to fuel growth in sports nutrition post-COVID-19
Consumer awareness campaign can fuel significant sales
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 2 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Sports nutrition remains a niche category in Nigeria, generating negligible sales in the market. However, the general health and wellness trend and rising body-consciousness are leading consumers to become more aware of the benefits of regular physical exercise and participation in sport. This is resulting in growing interest in the area of sports nutrition. Younger customers, in particular, are becoming more interested in being fit, with an increasing number of them participating in physical ac...

Euromonitor International's Sports Nutrition in Nigeria report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Sports Non-Protein Products, Sports Protein Products.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Sports Nutrition market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Sports Nutrition in Nigeria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SPORTS NUTRITION IN NIGERIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Sports nutrition remains a niche category
International players lead sales
E-commerce is gaining traction and allowing businesses to reach out to customers.
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Increasing health-awareness likely to fuel growth in sports nutrition post-COVID-19
Consumer awareness campaign can fuel significant sales
CONSUMER HEALTH IN NIGERIA
EXECUTIVE SUMMARY
Consumer health in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for consumer health?
MARKET INDICATORS
Table 1 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021
Table 2 Life Expectancy at Birth 2016-2021
MARKET DATA
Table 3 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021
Table 4 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021
Table 7 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021
Table 8 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021
Table 9 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021
Table 10 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
OTC registration and classification
NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows:
Vitamins and dietary supplements registration and classification
Self-medication/self-care and preventative medicine
Switches
DISCLAIMER
DEFINITIONS
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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