南アフリカ共和国のビタミンVitamins in South Africa COVID-19の大流行の結果、免疫力を高めるビタミンやミネラルに対する消費者の需要が高まり、免疫力向上を謳ったビタミンや栄養補助食品の需要は2021年も引き続き拡大することが予想されます。民間医療費の増加とC... もっと見る
サマリーCOVID-19の大流行の結果、免疫力を高めるビタミンやミネラルに対する消費者の需要が高まり、免疫力向上を謳ったビタミンや栄養補助食品の需要は2021年も引き続き拡大することが予想されます。民間医療費の増加とCOVID-19の出現は、消費者がセルフメディケーションの一形態としてビタミン、ミネラル、サプリメントに依存するようになり、ビタミンの成長を継続させている。ほとんどの消費者は、ビタミン、ミネラル、サプリメントがセルフメディケーションの一形態であることをすでに認識していたためです。Euromonitor Internationalの南アフリカのビタミン類レポートは国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲。マルチビタミン、シングルビタミン。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ビタミン剤市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Vitamins in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables VITAMINS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand remains strong for immune-boosting vitamins Self-medication and preventative health the key growth drivers for vitamins Centrum continues to lead vitamins thanks to its strong marketing and targeted products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Multivitamins expected to see continued strong double-digit annual growth Branded players could face increasing pressure from private label Product formats and packaging offer potential ways to stand out from the competition CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 9 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryAs a result of the COVID-19 pandemic, consumer demand for immune-boosting vitamins and minerals has received a boost, with the demand for vitamins and dietary supplements with immunity-boosting claims continuing to grow in 2021. Increasing private healthcare costs and the emergence of COVID-19 have continued to drive growth of vitamins, as consumers become increasingly reliant on vitamins, minerals and supplements as a form of self-medication. As most consumers were already aware that vitamins s... Table of ContentsVitamins in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables VITAMINS IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand remains strong for immune-boosting vitamins Self-medication and preventative health the key growth drivers for vitamins Centrum continues to lead vitamins thanks to its strong marketing and targeted products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Multivitamins expected to see continued strong double-digit annual growth Branded players could face increasing pressure from private label Product formats and packaging offer potential ways to stand out from the competition CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 9 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(vitamins)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|