南アフリカのスポーツ栄養学Sports Nutrition in South Africa スポーツ栄養の主要ターゲットはアスリートやフィットネス愛好家であり、よりカジュアルなユーザーへの訴求を図ったものの、COVID-19の普及抑制のための規制は、2020年と2021年のスポーツ栄養成長率にややマイナ... もっと見る
サマリースポーツ栄養の主要ターゲットはアスリートやフィットネス愛好家であり、よりカジュアルなユーザーへの訴求を図ったものの、COVID-19の普及抑制のための規制は、2020年と2021年のスポーツ栄養成長率にややマイナスの影響を与えているが、現在の金額ベースでは比較的強い売上増を維持している。COVID-19の最初の封鎖では、スポーツジムやスポーツクラブが閉鎖に追い込まれ、外出禁止令や制限...Euromonitor Internationalの南アフリカのスポーツニュートリションレポートは、国レベルでの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲スポーツ非タンパク製品、スポーツプロテイン製品。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由は? * スポーツニュートリション市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Sports Nutrition in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SPORTS NUTRITION IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 restrictions place some limitations on the development of sports nutrition New formats adding new life to sports nutrition Local player Ultimate Sports Nutrition remains the clear leading player PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further positive growth expected for sports nutrition over the forecast period Private label players could expand the reach of sports nutrition Lower prices could help to make General Nutrition Corp’s products attractive to a wider audience CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Sports Nutrition: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Sports Nutrition: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryWith athletes and fitness enthusiasts the key target audience for sports nutrition, despite efforts to broaden the appeal of these products to more casual users, the restrictions imposed to try and contain the spread of COVID-19 have had a slightly negative impact on sports nutrition growth rates in 2020 and 2021, although sales increases have remained relatively strong in current value terms. During initial COVID-19 lockdowns, gyms and sports clubs were forced to close, while curfews and limits... Table of ContentsSports Nutrition in South AfricaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SPORTS NUTRITION IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS COVID-19 restrictions place some limitations on the development of sports nutrition New formats adding new life to sports nutrition Local player Ultimate Sports Nutrition remains the clear leading player PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further positive growth expected for sports nutrition over the forecast period Private label players could expand the reach of sports nutrition Lower prices could help to make General Nutrition Corp’s products attractive to a wider audience CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Sports Nutrition: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Sports Nutrition: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Sports Nutrition by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 7 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 8 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventive medicine Switches Summary 1 OTC: Switches 2020-2021 DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(sports)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|