オーストラリアのキャットフードCat Food in Australia 2020年に比較的順調に売上を維持したカフェ/バーは、5月のCOVID-19の発生により、2021年に大幅な現在価値の減少を記録した。しかし、コーヒー・紅茶専門店は、他のカテゴリーと異なり、売上高の減少幅はわずかで... もっと見る
サマリー2020年に比較的順調に売上を維持したカフェ/バーは、5月のCOVID-19の発生により、2021年に大幅な現在価値の減少を記録した。しかし、コーヒー・紅茶専門店は、他のカテゴリーと異なり、売上高の減少幅はわずかであった。しかし、このカテゴリーでは、政府によるCOVID-19の注意喚起により、2021年のオペレーション風景にダイナミックな変化が見られた。商品提供、店舗運営の両面で大きな変革があったのは、この間...Euromonitor Internationalの調査レポート「台湾のカフェ/バー」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。セクター別のフードサービス売上高、店舗数、取引件数を提供し、成長を牽引するフードサービスセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品バー/パブ、カフェ、チェーン店カフェ/バー、独立系カフェ/バー、ジュース/スムージーバー、コーヒー/ティー専門店。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * カフェ/バー市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Cafés/Bars in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables CAFÉS/BARS IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Specialist coffee shops performs comparatively well during COVID-19 Bars/pubs suffers the most in 2021 Starbucks maintains growth during COVID-19 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Strong growth for specialist coffee and tea shops Japanese coffee chains expected to gain traction over the forecast period Cafés increase their alcoholic drinks offerings as the lines between categories blur CATEGORY DATA Table 1 Cafés/Bars by Category: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Cafés/Bars by Category: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Cafés/Bars by Category: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Cafés/Bars by Category: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Cafés/Bars by Category: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Cafés/Bars by Category: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Cafés/Bars: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Cafés/Bars: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Cafés/Bars by Category: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Cafés/Bars by Category: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter sales held up relatively well in 2020, cafés/bars saw a significant current value decline in 2021, due to the outbreak of COVID-19 in May. However, unlike all other categories, specialist coffee and tea shops registered only a minor fall in its value sales. However, this category saw dynamic changes in the operational landscape in 2021 due to the COVID-19 alerts imposed by the government. There were significant transformations in terms of both product offerings and store operations during... Table of ContentsCafés/Bars in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables CAFÉS/BARS IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Specialist coffee shops performs comparatively well during COVID-19 Bars/pubs suffers the most in 2021 Starbucks maintains growth during COVID-19 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Strong growth for specialist coffee and tea shops Japanese coffee chains expected to gain traction over the forecast period Cafés increase their alcoholic drinks offerings as the lines between categories blur CATEGORY DATA Table 1 Cafés/Bars by Category: Units/Outlets 2016-2021 Table 2 Sales in Cafés/Bars by Category: Number of Transactions 2016-2021 Table 3 Sales in Cafés/Bars by Category: Foodservice Value 2016-2021 Table 4 Cafés/Bars by Category: % Units/Outlets Growth 2016-2021 Table 5 Sales in Cafés/Bars by Category: % Transaction Growth 2016-2021 Table 6 Sales in Cafés/Bars by Category: % Foodservice Value Growth 2016-2021 Table 7 GBO Company Shares in Chained Cafés/Bars: % Foodservice Value 2017-2021 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Cafés/Bars: % Foodservice Value 2018-2021 Table 9 Forecast Cafés/Bars by Category: Units/Outlets 2021-2026 Table 10 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: Number of Transactions 2021-2026 Table 11 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: Foodservice Value 2021-2026 Table 12 Forecast Cafés/Bars by Category: % Units/Outlets Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: % Transaction Growth 2021-2026 Table 14 Forecast Sales in Cafés/Bars by Category: % Foodservice Value Growth 2021-2026 CONSUMER FOODSERVICE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2016-2021 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2016-2021 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2021 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2016-2021 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2016-2021 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2016-2021 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2021 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2016-2021 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2016-2021 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2017-2021 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2021 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2021 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2021-2026 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |