その他のペットフード(オーストラリアOther Pet Food in Australia 洗口液/デンタルリンスは、2021年も上昇を続けている。その背景には、主に3つの理由がある。1つ目は、COVID-19に代表される健康・衛生への注目により、多くの消費者が口腔ケアの充実を優先するようになったことで... もっと見る
サマリー洗口液/デンタルリンスは、2021年も上昇を続けている。その背景には、主に3つの理由がある。1つ目は、COVID-19に代表される健康・衛生への注目により、多くの消費者が口腔ケアの充実を優先するようになったことである。2つ目は、マスク着用により自分の口臭と向き合う消費者が増え、マウスウォッシュの販売を促進したこと。第三に、在宅勤務の普及に伴い、在宅勤務者が勤務時間中にマウスウォッシュを使用する機会が増えたことである。Euromonitor Internationalの調査レポート「イギリスのオーラルケア」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * オーラルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in the United KingdomEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Mouthwashes/dental rinses continues its ascent in 2021 Toothpaste continues to see the rise of premiumisation Manual toothbrushes continues to lose ground in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Power toothbrushes and replacement heads will see higher sales Sales of toothpaste, tooth whiteners and mouthwashes set to increase E-commerce and discounters will drive distribution growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMouthwashes/dental rinses continued its ascent in 2021. There are three main reasons behind this. First, the focus on health and hygiene, led by COVID-19, led many consumers to prioritise a full oral care regime. Second, consumers were increasingly confronted by their own breath because of mask-wearing, thereby encouraging sales of mouthwashes. Third, the growing number of opportunities for people working at home to use mouthwash during office hours expanded, as working from home policies became... Table of ContentsOral Care in the United KingdomEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN THE UNITED KINGDOM KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Mouthwashes/dental rinses continues its ascent in 2021 Toothpaste continues to see the rise of premiumisation Manual toothbrushes continues to lose ground in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Power toothbrushes and replacement heads will see higher sales Sales of toothpaste, tooth whiteners and mouthwashes set to increase E-commerce and discounters will drive distribution growth CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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