ナイジェリアにおけるビタミンVitamins in Nigeria 2021年、ビタミン類はレビュー期間中初めて恒常的な金額減少を回避する見通しとなった。パンデミックは、消費者がCOVID-19の脅威に直面して免疫システムの機能を強化する目的でビタミン剤に目を向け、ビタミン剤... もっと見る
サマリー2021年、ビタミン類はレビュー期間中初めて恒常的な金額減少を回避する見通しとなった。パンデミックは、消費者がCOVID-19の脅威に直面して免疫システムの機能を強化する目的でビタミン剤に目を向け、ビタミン剤の需要を大きく押し上げる要因となった。2021年には、健康維持における各種ビタミンの重要性や、摂取することで消費者が日々の活動を維持できることについての認識が高まったことも、需要を後押しした。Euromonitor Internationalの調査レポート「ナイジェリアのビタミン」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品のカバー範囲マルチビタミン、シングルビタミン。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ビタミン剤市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Vitamins in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables VITAMINS IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for vitamins boosted by COVID-19 Government campaigns create favourable market for vitamins Local players lead sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce in strong position for further development Demand for single vitamins expected to increase over the forecast period Industry players to focus on aggressive marketing and promotional activities to compete CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 9 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2021, the vitamins category looked set to avoid constant value decline for the first time in the review period. The pandemic has provided a significant boost to demand in vitamins, with consumers turning to vitamins with the aim of enhancing the functioning of their immune systems in the face of the threat from COVID-19. During 2021, demand was also supported by growing awareness of the importance of various vitamins in maintaining health and how intake helps consumers to maintain daily activ... Table of ContentsVitamins in NigeriaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables VITAMINS IN NIGERIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand for vitamins boosted by COVID-19 Government campaigns create favourable market for vitamins Local players lead sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES E-commerce in strong position for further development Demand for single vitamins expected to increase over the forecast period Industry players to focus on aggressive marketing and promotional activities to compete CATEGORY DATA Table 1 Sales of Vitamins by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Multivitamins by Positioning: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Vitamins: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Vitamins: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Vitamins by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Vitamins by Category: % Value Growth 2021-2026 CONSUMER HEALTH IN NIGERIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer health in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for consumer health? MARKET INDICATORS Table 8 Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2016-2021 Table 9 Life Expectancy at Birth 2016-2021 MARKET DATA Table 10 Sales of Consumer Health by Category: Value 2016-2021 Table 11 Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 12 NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2018-2021 Table 14 Penetration of Private Label in Consumer Health by Category: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2016-2021 Table 16 Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2021 Table 17 Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2021-2026 Table 18 Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2021-2026 APPENDIX OTC registration and classification NAFDAC specifies minimum labelling requirements that must be met prior to full registration. These are summarised as follows: Vitamins and dietary supplements registration and classification Self-medication/self-care and preventative medicine Switches DISCLAIMER DEFINITIONS SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(vitamins)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|