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米国電子薬局市場:製品タイプ別(処方薬 vs 市販薬)、治療領域別(ビタミン、風邪・インフルエンザ、皮膚科、減量、その他)、運用プラットフォーム別(アプリ vs ウェブサイト)、地域別、競合予測・機会、2026年


United States E-pharmacy Market, By Product Type (Prescription Medicines v/s Over-The-Counter Medicines), By Therapy Area (Vitamins, Cold & Flu, Dermatology, Weight Loss, Others), By Operating Platform (Apps v/s Websites), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国のe-pharmacy市場は、予測期間である2022年から2026年にかけて著しい成長を遂げるでしょう。市場成長の要因は、インターネット普及率の上昇、医療インフラの改善など、前述の予測期間におけるものです。また... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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73 英語

 

サマリー

米国のe-pharmacy市場は、予測期間である2022年から2026年にかけて著しい成長を遂げるでしょう。市場成長の要因は、インターネット普及率の上昇、医療インフラの改善など、前述の予測期間におけるものです。また、e-pharmacy部門に関する消費者の意識の高まりや、宅配の利便性を備えた医薬品や治療薬の入手可能性が、今後5年間の米国e-pharmacy市場の成長を後押ししています。また、老年人口の増加や孤独な居住環境が、オンラインストアで必要な医薬品を入手できるという需要を急増させており、これも米国のe-pharmacy市場の目覚ましい成長の背後にある大きな要因となっています。さらに、医療業界では、記録や薬剤の説明のデジタル化などの先進技術を容易に採用しており、医療業界におけるeコマースの採用が進んでいることも、今後5年間の米国のeファーマシー市場の成長を促進すると予想されます。
E-ファーマシーは、消費者や患者への出荷や宅配便を通じて薬や治療法を供給するオンライン医薬品店です。処方薬については、消費者が適切な医師の診断書や法的医療従事者の署名入りの処方箋を提出する必要がありますが、オンラインストアは、非処方薬のために実現可能性が高いです。支払い方法は、ネットバンキング、カード決済、モバイルアプリ決済、配達時の現金払いなどがある。
米国のeファーマシー市場は、製品タイプ、治療分野、運営プラットフォーム、地域分布、競合分析に基づいて区分されています。製品タイプに基づいて、市場はさらに処方箋医薬品と一般用医薬品に二分されます。処方箋医薬品は、適切な法的処方箋が提供された場合にのみ供給される疾患特異的な医薬品です。これらの医薬品には、オピオイド、抑圧剤、興奮剤などを含む強力な鎮痛剤が含まれることがよくあります。これらの医薬品は、未検査の場合、過度の薬物中毒のケースに使用される可能性があり、したがって、これらの薬の販売に適切な処方箋が必要です。市販薬は、非処方薬としても知られています。米国の食品医薬品局(FDA)は、特定の医薬品が市販薬か処方薬かを決定します。OTC医薬品は、体の痛み、痛み、かゆみを和らげることができます。中には、虫歯や水虫の予防に利用されたり、特定のアレルギーに効くものもあるかもしれません。OTC医薬品は、その信頼性、処方箋の必要性の欠如、消費者の購入の利便性を背景に、市場のより大きな収益シェアを維持し、その優位性を主張すると予想されます。
米国のe-pharmacy市場で最大のシェアを占めるのは、CVS Caremark Corporation (CVS Health), Walgreen Company, Familymeds, Inc, Amazon Pharmacy, Walmart Pharmacy, Rite Aid Corporation, The Kroger Company, Cigna Corp, Optum Rx, Inc, Giant Eagle, Incなどのプレイヤーたちです。市場参加者は、医薬品のバリエーションを提供することで、消費者や患者に最大限の利便性を提供することを計画しています。実現可能な配信と薬への容易なアクセスで、サプライヤーはより多くの顧客を傾斜させようとしています。また、e-pharmacyのサプライヤーと製薬会社のパートナーシップは、市場だけでなく、消費者にとっても有益であることが判明しています。さらに、市場のプレーヤーは、買収のような様々なマーケティング戦略を適応しています。例えば、昨年2020年12月、エクスプレス・スクリプツ・ホールディングスは、COVID-19の状況下で手頃な価格で薬を提供することを目的として、処方薬に広範囲の割引を提供する「Express Scripts Parachute Rx'」を導入しています。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2016年~2019年
基準年:2020年
推定年:2021年
予測年:2022年~2026年
本調査の目的
- 2016年から2019年までのアメリカ合衆国e-pharmacy市場の市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2020年から2026年までのアメリカ合衆国e-pharmacy市場の市場規模および2026年までの成長率を予測・推計すること。
- 米国のeファーマシー市場を製品タイプ、治療領域、オペレーティングプラットフォーム、競合環境、地域分布に基づいて分類・予測する。
- 米国のe-pharmacy市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- 米国のe-pharmacy市場の促進要因と課題を特定する。
- 米国のe-pharmacy市場における事業拡大、新製品発売、M&Aなどの競争的展開を検討する。
- 米国のe-pharmacy市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- 米国のe-pharmacy市場で市場参入企業が採用する持続可能な主要戦略を特定すること。
TechSci Researchは、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは全国のメーカー、サプライヤー、サービスプロバイダのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査アンケートを実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析した。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行うボトムアップアプローチを用いて、米国のe-pharmacyの市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 電子薬局メーカー、エンドユーザ、その他の関係者
- 製品の流通業者および供給業者、その他の関係者
- e-pharmacy製品に関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
この調査は、メーカー、サプライヤー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する答えを提供し、さらに、投資の戦略や市場機会の活用を可能にする上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、米国のe-pharmacy市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 米国の電子薬局市場:製品タイプ別
o 処方薬
o 市販薬(Over The Counter Medicine
- 米国E-ファーマシー市場:治療分野別。
o ビタミン
o 風邪&インフルエンザ
o 皮膚科
o ウェイトロス
o その他
- 米国電子薬局市場:オペレーティングプラットフォーム別
o アプリ
o ウェブサイト
- 米国のE-pharmacy市場:地域別
o 南西部
o 中西部
o ノースイースト
競合他社の状況
企業プロフィール。米国のeファーマシー市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加的な市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社まで)。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States E-pharmacy Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. United States E-pharmacy Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Prescription Medicines v/s Over-The-Counter Medicines)
6.2.2. By Therapy Area (Vitamins, Cold & Flu, Dermatology, Weight Loss, Others)
6.2.3. By Operating Platform (Apps v/s Websites)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. United States Apps Based E-pharmacy Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Therapy Area
8. United States Websites Based E-pharmacy Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Therapy Area
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. United States Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Competition Outlook
13.2. Company Profiles
13.2.1. CVS Caremark Corporation (CVS Health)
13.2.2. Walgreen Company
13.2.3. Familymeds, Inc
13.2.4. Amazon Pharmacy
13.2.5. Walmart Pharmacy
13.2.6. Rite Aid Corporation
13.2.7. The Kroger Company
13.2.8. Cigna Corp.
13.2.9. Optum Rx, Inc
13.2.10. Giant Eagle, Inc.
14. Strategic Recommendations
15. About us & Disclaimer

 

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Summary

United States e-pharmacy market will generate significant growth in the forecast years, 2022-2026. The market growth attributes to the factors like increased internet penetration, improved healthcare infrastructure, etc. in the mentioned forecast period. Moreover, increased awareness among the consumers regarding e-pharmacy sector and availability of the drugs and therapeutics with the convenience of home delivery is driving the growth of the United States e-pharmacy market in the upcoming five years. Also, the increasing geriatric population and their solitude accommodations has surged the demand of availability of the required drugs at online stores, which is another major factor behind the impressive growth of the United States e-pharmacy market. Furthermore, the healthcare industry has readily adopted the advanced technologies like digitization of the records and drug descriptions along with the rising adoption of ecommerce in the healthcare industry is expected to propel the growth of the United States e-pharmacy market in the next five years.
E-pharmacy is the online drug stores that supply the drugs and therapeutics through shipping and couriers to the consumers or patients. The online stores are much feasible for the non-prescription drugs, although, for the prescription drugs, the consumer must provide proper doctor’s note or prescription signed by the legal healthcare practitioner. The payment methods, include net banking, card payments, mobile app payments, and cash payments at the time of delivery too.
The United States e-pharmacy market is segmented on the basis of product type, therapy area, operating platform, regional distribution, and competitional analysis. Based on product type, the market is further bifurcated into prescription medicines and over-the-counter medicines. Prescription medicines are the disease specific drugs that can only be supplied if a proper legal prescription is provides. These medicines often include strong pain medication that involves opioids, depressants, and stimulants. These drugs if kept unchecked might get used for the excessive drug addiction cases, thus a proper prescription for the sale of these drugs is required. Over-the-counter drugs are also known as non-prescription drugs. Food and Drug Administration in United States decides if the particular drug is over-the-counter medicine or a prescription drug. OTC medicines may relieve body aches, pains and itches. Some might be utilized to prevent tooth decay or athlete’s foot or may be help with certain allergies. OTC medicines are anticipated to hold the larger revenue shares of the market and assert its dominance on the backbone of its reliability, lack of prescription demand, and convenience of the consumers to purchase it.
Holding the largest shares of the United States e-pharmacy market, a partial list of market players includes CVS Caremark Corporation (CVS Health), Walgreen Company, Familymeds, Inc, Amazon Pharmacy, Walmart Pharmacy, Rite Aid Corporation, The Kroger Company, Cigna Corp., Optum Rx, Inc, Giant Eagle, Inc, among others. The market players are planning to provide the maximum convenience for the consumers and patients by providing variant of the medicines. With the feasible delivery and easier accessibility to the drugs the suppliers are trying to incline more customers. Also, partnerships between the e-pharmacy suppliers and pharmaceutical companies are turning out to be beneficial for the market as well as the consumers. Moreover, the market players are adapting various marketing strategies like acquisitions. For example, last year in December 2020, Express Scripts Holdings introduced “Express Scripts Parachute Rx’’ that offers extensive discounts on prescription medicines, with an aim to offer medications at an affordable price during the COVID-19 situation.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016 – 2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022 – 2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth of the market size of United States e-pharmacy market from 2016 to 2019.
• To estimate and forecast the market size of United States e-pharmacy market from 2020 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast United States e-pharmacy market based on product type, therapy area, operating platform, competitional landscape, and regional distribution.
• To identify dominant region or segment in the United States e-pharmacy market.
• To identify drivers and challenges for United States e-pharmacy market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in United States e-pharmacy market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in United States e-pharmacy market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in United States e-pharmacy market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers, suppliers, and service providers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufactures which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufactures, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of United States e-pharmacy market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• E-pharmacy manufacturers, end users, and other stakeholders
• Distributors and suppliers of the products and other stakeholders
• Organizations, forums, and alliances related to e-pharmacy products
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United States e-pharmacy market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States E-Pharmacy Market, By Product Type:
o Prescription Medicine
o Over The Counter Medicine
• United States E-pharmacy Market, By Therapy Area:
o Vitamins
o Cold & Flu
o Dermatology
o Weight Loss
o Others
• United States E-pharmacy Market, By Operating Platform:
o Apps
o Websites
• United States E-pharmacy Market, By Region:
o South West
o Mid-West
o North East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States e-pharmacy market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States E-pharmacy Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
6. United States E-pharmacy Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Prescription Medicines v/s Over-The-Counter Medicines)
6.2.2. By Therapy Area (Vitamins, Cold & Flu, Dermatology, Weight Loss, Others)
6.2.3. By Operating Platform (Apps v/s Websites)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Product Market Map
7. United States Apps Based E-pharmacy Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Therapy Area
8. United States Websites Based E-pharmacy Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Therapy Area
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. United States Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Competition Outlook
13.2. Company Profiles
13.2.1. CVS Caremark Corporation (CVS Health)
13.2.2. Walgreen Company
13.2.3. Familymeds, Inc
13.2.4. Amazon Pharmacy
13.2.5. Walmart Pharmacy
13.2.6. Rite Aid Corporation
13.2.7. The Kroger Company
13.2.8. Cigna Corp.
13.2.9. Optum Rx, Inc
13.2.10. Giant Eagle, Inc.
14. Strategic Recommendations
15. About us & Disclaimer

 

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