世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホワイトボタンマッシュルームパウダー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


White Button Mushroom Powder Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のホワイトボタンマッシュルームパウダー市場に関する詳細な調査レポートを発表し、主要な市場促進要因、動向、機会、課題を詳細に分析しています。市場構造と将来... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月10日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
221 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のホワイトボタンマッシュルームパウダー市場に関する詳細な調査レポートを発表し、主要な市場促進要因、動向、機会、課題を詳細に分析しています。市場構造と将来展望に関する貴重な洞察を提供しています。

主要な洞察

- ホワイトボタンマッシュルーム粉末市場規模(2024E):1億7530万米ドル
- 予測市場価値(2031F):US$238.9 Mn:2億3,890万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2031): 3.5%

レポートの概要

ホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場には、ホワイトボタン・マッシュルームを粉末にした様々な製品が含まれ、栄養補助食品、食品添加物、料理の機能性材料として広く使用されている。植物由来、オーガニック、健康促進成分への需要が高まる中、同市場は健康食品、栄養補助食品、化粧品などの分野にまで対応している。抗酸化物質や免疫サポートといったキノコの健康効果に対する認識の高まりと、食品業界やウェルネス業界におけるキノコの利用拡大が、市場の成長を後押ししている。

市場の推進要因:

食品や飲料における天然素材やオーガニック素材への世界的な需要は、植物由来の食生活や持続可能性への関心と相まって、ホワイトボタン・マッシュルーム・パウダー市場の重要な成長要因となっている。その豊富な栄養成分は、機能性食品を求める健康志向の消費者にアピールしている。このパウダーは、免疫の健康、消化、全体的な健康に役立つとして栄養補助食品にも使用されている。さらに、食品強化や日常の食生活にキノコを取り入れることが注目され、市場の需要を押し上げている。

市場の課題:

市場は成長しているものの、生産コストの高さや、栄養素を保持し保存期間を延ばすための高度な加工技術の必要性といったハードルに直面している。また、従来の選択肢と比較した場合のキノコをベースとした製品の味、食感、効能に対する消費者の懐疑心も課題となっている。さらに、シイタケや霊芝など他のキノコ粉末との競合が市場の成長を制限する可能性もある。キノコの栽培、収穫、サプライチェーンの混乱に関連する問題も原料の入手に影響を及ぼし、市場にさらなる影響を与える可能性がある。

市場機会:

ホワイトボタン・マッシュルーム・パウダー市場には、植物性食生活の増加と天然添加物の需要に牽引される大きな成長機会が存在する。凍結乾燥や噴霧乾燥などの先端技術により、高品質なマッシュルームパウダーの生産が可能になり、機能性食品への関心の高まりに対応している。電子商取引や消費者直販プラットフォームの拡大も市場成長の新たな道を開き、メーカーがより広範な消費者にリーチすることを可能にする。食品・飲料企業との戦略的提携や革新的製品の開発は、企業がこうした機会を活用するのに役立つだろう。

本レポートで扱う主な質問

- ホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な場面で採用されているキノコパウダーの種類と形態は?
- 技術の進歩はホワイトボタンマッシュルームパウダー市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- ホワイトボタンマッシュルームパウダー市場の主要企業はどこか、また競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- ホワイトボタンマッシュルームパウダーの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争環境:

X、Y、Zのようなホワイトボタンマッシュルームパウダー市場の主要企業は、競争優位性を維持するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに焦点を当てています。これらの企業は研究開発を優先し、高度なマッシュルーム粉末ソリューションを生み出し、新たな製品形態を模索している。サプライヤー、流通業者、小売パートナーと協力し、市場参入と製品採用を促進している。消費者教育、高品質な製品、強固なマーケティング戦略は、この進化する状況下で市場成長とブランド・ロイヤルティを推進する上で極めて重要である。

主な企業

- モントレー・マッシュルーム社
- グリーンヤード・グループ
- マイコトリション社
- 陝西東友バイオテック有限公司
- PLTヘルスソリューション
- 陝西紅達植物化学有限公司
- ゴールデンホライゾンテクノロジー株式会社
- 陝西宏達植物化学有限公司
- みぐアダプトゲンバイオテック株式会社
- ピストリバーマッシュルームファーム株式会社

ホワイトボタンマッシュルームパウダー市場の産業セグメント化:

最終用途別:

- 食品産業
- 飲料産業
- サプリメント
- 外食産業
- 家庭用/小売

流通チャネル別

- 企業間取引
- 企業対消費者

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界のホワイトボタンマッシュルーム粉末市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場量(トン)予測、2024年-2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.ホワイトボタンマッシュルーム粉末の世界市場-価格分析
6.1.地域別価格動向分析、2019-2023年
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界のホワイトボタンマッシュルーム粉末市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の食品・飲料業界の概要
8.1.3.世界のGDPとインフラ投資
8.1.4.国際貿易
8.1.5.世界の産業展望
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.世界の都市化成長予測
8.2.5.ビジネス環境
8.3.世界の食品・飲料産業の概要
8.3.1.食品・飲料業界の主要指標
8.4.サプライチェーンとバリューチェーン分析
8.4.1.原材料サプライヤー
8.4.2.製品メーカー
8.4.3.流通チャネル産業
8.5.地域別ホワイトボタンマッシュルームパウダー関連団体・組織
8.6.政策展開と規制シナリオ
8.6.1.米国食品医薬品局(FDA)
8.6.2.カナダ食品検査庁
8.6.3.欧州食品安全機関(EFSA)
8.6.4.インド食品安全基準局(FSSAI)
8.6.5.厚生労働省(厚生労働省
8.6.6.国家衛生委員会(NHC)、中国
8.6.7.ニュージーランド食品基準局(FSANZ)
8.7.市場ダイナミクス
8.7.1.促進要因
8.7.2.阻害要因
8.7.3.機会分析
8.8.世界の需給分析
9.ホワイトボタンマッシュルーム粉末の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(最終用途別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2024年~2033年
9.3.1.食品産業
9.3.2.飲料産業
9.3.3.サプリメント
9.3.4.外食産業
9.3.5.家庭用/小売
9.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
10.ホワイトボタンマッシュルーム粉末の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と流通チャネル別数量分析(2019-2023年
10.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.企業間取引
10.3.2.企業対消費者
10.3.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
10.3.2.2.専門店
10.3.2.3.オンライン小売
10.4.流通チャネル別市場魅力度分析
10.5.エンドユース別市場魅力度分析
11.ホワイトボタンマッシュルーム粉末の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の地域別市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.南アジア・太平洋
11.3.5.東アジア
11.3.6.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米のホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.価格分析
12.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
12.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
12.4.1.国別
12.4.1.1.米国
12.4.1.2.カナダ
12.4.2.用途別
12.4.3.流通チャネル別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.用途別
12.5.3.流通チャネル別
12.6.市場動向
12.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
12.8.促進要因と阻害要因-影響分析
13.ラテンアメリカのホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.ブラジル
13.4.1.2.アルゼンチン
13.4.1.3.その他のラテンアメリカ
13.4.2.用途別
13.4.3.流通チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.用途別
13.5.3.流通チャネル別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ヨーロッパホワイトボタンマッシュルーム粉末市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ドイツ
14.4.1.2.イタリア
14.4.1.3.フランス
14.4.1.4.イギリス
14.4.1.5.スペイン
14.4.1.6.ベネルクス
14.4.1.7.ロシア
14.4.1.8.ポーランド
14.4.1.9.その他のヨーロッパ
14.4.2.用途別
14.4.3.流通チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.用途別
14.5.3.流通チャネル別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.南アジア・太平洋地域のホワイトボタンマッシュルーム粉末市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.インド
15.4.1.2.アセアン
15.4.1.3.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
15.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
15.4.2.用途別
15.4.3.流通チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.用途別
15.5.3.流通チャネル別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.東アジアのホワイトボタンマッシュルーム粉末市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.用途別
16.4.3.流通チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.用途別
16.5.3.流通チャネル別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.中東・アフリカのホワイトボタンマッシュルーム粉末市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.GCC諸国
17.4.1.2.トルコ
17.4.1.3.アフリカ北部
17.4.1.4.南アフリカ
17.4.1.5.その他の中東・アフリカ
17.4.2.用途別
17.4.3.流通チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.用途別
17.5.3.流通チャネル別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.国別ホワイトボタンマッシュルームパウダー市場分析、2024年
18.1.はじめに
18.1.1.主要国別市場金額構成比分析
18.1.2.世界対.各国の成長比較
18.2.アメリカのホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析
18.2.1.最終用途別
18.2.2.流通チャネル別
18.3.カナダ白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.3.1.最終用途別
18.3.2.流通チャネル別
18.4.東アジアの白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.4.1.最終用途別
18.4.2.流通チャネル別
18.5.ブラジル白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.5.1.最終用途別
18.5.2.流通チャネル別
18.6.アルゼンチンのホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析
18.6.1.最終用途別
18.6.2.流通チャネル別
18.7.ドイツのホワイトボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.7.1.最終用途別
18.7.2.流通チャネル別
18.8.イタリアのホワイトボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.8.1.最終用途別
18.8.2.流通チャネル別
18.9.フランス白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.9.1.最終用途別
18.9.2.流通チャネル別
18.10.イギリスのホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析
18.10.1.最終用途別
18.10.2.流通チャネル別
18.11.スペインのホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析
18.11.1.最終用途別
18.11.2.流通チャネル別
18.12.ポーランドの白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.12.1.最終用途別
18.12.2.流通チャネル別
18.13.ロシア白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.13.1.最終用途別
18.13.2.流通チャネル別
18.14.中国白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.14.1.最終用途別
18.14.2.流通チャネル別
18.15.日本の白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.15.1.最終用途別
18.15.2.流通チャネル別
18.16.韓国のホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析
18.16.1.最終用途別
18.16.2.流通チャネル別
18.17.インドのホワイトボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.17.1.最終用途別
18.17.2.流通チャネル別
18.18.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.18.1.最終用途別
18.18.2.流通チャネル別
18.19.トルコの白ボタンマッシュルーム粉末市場の分析
18.19.1.最終用途別
18.19.2.流通チャネル別
18.20.南アフリカのホワイトボタン・マッシュルームパウダー市場分析
18.20.1.最終用途別
18.20.2.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析(白ボタンマッシュルーム粉末)
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.モントレーマッシュルーム社
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.1.4.セールスフットプリント
20.3.1.5.戦略の概要
20.3.2.グリーンヤード・グループ
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.2.4.セールスフットプリント
20.3.2.5.戦略の概要
20.3.3.マイコトリション社
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.3.4.セールスフットプリント
20.3.3.5.戦略の概要
20.3.4.陝西東友生物科技有限公司
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.4.4.セールスフットプリント
20.3.4.5.戦略の概要
20.3.5.PLTヘルスソリューション
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.5.4.販売拠点
20.3.5.5.戦略の概要
20.3.6.陝西紅達植物化学有限公司
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.6.4.販売拠点
20.3.6.5.戦略の概要
20.3.7.ゴールデンホライゾンテクノロジー
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.7.4.セールスフットプリント
20.3.7.5.戦略の概要
20.3.8.セルタきのこ
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.8.4.販売拠点
20.3.8.5.戦略の概要
20.3.9.ミグ・アダプトゲン・バイオテック株式会社
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.9.4.販売拠点
20.3.9.5.戦略の概要
20.3.10.ピストリバー・マッシュルーム・ファーム社
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.10.4.販売拠点
20.3.10.5.戦略の概要
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a detailed report on the global White Button Mushroom Powder Market, offering an in-depth analysis of key market drivers, trends, opportunities, and challenges. The report provides valuable insights into market structure and future outlook.

Key Insights:

• White Button Mushroom Powder Market Size (2024E): US$175.3 Mn
• Projected Market Value (2031F): US$238.9 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 3.5%

Report Overview:

The White Button Mushroom Powder Market includes a range of products made from powdered white button mushrooms, widely used as nutritional supplements, food additives, and functional ingredients in cooking. With the growing demand for plant-based, organic, and health-promoting ingredients, this market caters to sectors like health foods, dietary supplements, and even cosmetics. The increasing awareness of mushrooms' health benefits, such as antioxidants and immune support, along with their expanding use across the food and wellness industries, is propelling market growth.

Market Drivers:

The global demand for natural and organic ingredients in food and beverages, coupled with interest in plant-based diets and sustainability, is a significant growth factor for the White Button Mushroom Powder Market. Its rich nutrient content appeals to health-conscious consumers seeking functional foods. The powder is also used in dietary supplements for its benefits to immune health, digestion, and overall well-being. Additionally, the focus on food fortification and incorporating mushrooms into everyday diets boosts market demand.

Market Challenges:

Despite its growth, the market faces hurdles such as high production costs and the need for advanced processing technologies to retain nutrients and extend shelf life. Consumer skepticism around the taste, texture, and efficacy of mushroom-based products compared to traditional options presents another challenge. Moreover, competition from other mushroom powders, like shiitake and reishi, could limit market growth. Issues related to mushroom cultivation, harvesting, and supply chain disruptions may also affect raw material availability, further impacting the market.

Market Opportunities:

There are substantial opportunities for growth in the White Button Mushroom Powder Market, driven by the rise in plant-based diets and demand for natural additives. Advanced technologies, including freeze-drying and spray-drying, enable the production of high-quality mushroom powders, catering to the growing interest in functional food products. The expansion of e-commerce and direct-to-consumer platforms also opens new avenues for market growth, allowing manufacturers to reach a broader audience. Strategic collaborations with food and beverage companies and the development of innovative products will help companies capitalize on these opportunities.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the White Button Mushroom Powder Market globally?
• Which types and forms of mushroom powders are leading the adoption in various settings?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the White Button Mushroom Powder Market?
• Who are the key players in the White Button Mushroom Powder Market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global White Button Mushroom Powder Market?

Competitive Landscape:

Major players in the White Button Mushroom Powder Market, such as X, Y, and Z, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain a competitive advantage. These companies prioritize research and development to create advanced mushroom powder solutions and explore new product formats. Collaborating with suppliers, distributors, and retail partners, they facilitate market access and product adoption. Consumer education, high-quality products, and robust marketing strategies are crucial in driving market growth and brand loyalty in this evolving landscape.

Key Companies Profiled:

• Monterey Mushrooms, Inc
• Greenyard Group
• Mycotrition GmbH
• Shaanxi Dongyu Bio-Tech Co.,Ltd.
• PLT Health Solutions
• Shaanxi Hongda Phytochemistry Co.,Ltd
• Golden Horizon Technology Co., Ltd.
• Scelta Mushrooms
• MIGU Adaptogen Bio-tech Co., Ltd.
• Pistol River Mushroom Farm Inc.

White Button Mushroom Powder Market Industry Segmentation:

By End-Use:

• Food Industry
• Beverage Industry
• Supplements
• Foodservice Industry
• Household/Retail

By Distribution Channel:

• Business to Business
• Business to Consumer

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global White Button Mushroom Powder Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global White Button Mushroom Powder Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Trend Analysis, 2019-2023
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global White Button Mushroom Powder Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Food & Beverage industry Overview
8.1.3. Global GDP and Infrastructure Investment
8.1.4. International Trade
8.1.5. Global Industry Outlook
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Global Urbanization Growth Outlook
8.2.5. Business Climate
8.3. Global Food and Beverage Industry Overview
8.3.1. Food & Beverage Industry Key Indicators
8.4. Supply Chain & Value-Chain Analysis
8.4.1. Raw Material Suppliers
8.4.2. Product Manufacturers
8.4.3. Distribution Channel Industries
8.5. Regional White Button Mushroom Powder Associations and Organizations
8.6. Policy Developments and Regulatory Scenario
8.6.1. The United States Food and Drug Administration (FDA)
8.6.2. Canadian Food Inspection Agency
8.6.3. European Food Safety Authority (EFSA)
8.6.4. The Food Safety and Standards Authority of India (FSSAI)
8.6.5. Ministry of Health, Labor and Welfare. (MHLW), Japan
8.6.6. National Health Commission (NHC), China
8.6.7. Food Standards Australia New Zealand (FSANZ)
8.7. Market Dynamics
8.7.1. Drivers
8.7.2. Restraints
8.7.3. Opportunity Analysis
8.8. Global Supply Demand Analysis
9. Global White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End-Use
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End-Use, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End-Use, 2024-2033
9.3.1. Food Industry
9.3.2. Beverage Industry
9.3.3. Supplements
9.3.4. Food Service Industry
9.3.5. Household/Retail
9.4. Market Attractiveness Analysis By End-Use
10. Global White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Distribution Channel
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
10.3.1. Business to Business
10.3.2. Business to Consumer
10.3.2.1. Supermarket/Hypermarket
10.3.2.2. Specialty Stores
10.3.2.3. Online Retail
10.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
10.5. Market Attractiveness Analysis By End Use
11. Global White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. South Asia and Pacific
11.3.5. East Asia
11.3.6. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Pricing Analysis
12.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.4.1. By Country
12.4.1.1. U.S.
12.4.1.2. Canada
12.4.2. By End-Use
12.4.3. By Distribution Channel
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By End-Use
12.5.3. By Distribution Channel
12.6. Market Trends
12.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. Latin America White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. Brazil
13.4.1.2. Argentina
13.4.1.3. Rest of Latin America
13.4.2. By End-Use
13.4.3. By Distribution Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By End-Use
13.5.3. By Distribution Channel
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Europe White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Germany
14.4.1.2. Italy
14.4.1.3. France
14.4.1.4. U.K.
14.4.1.5. Spain
14.4.1.6. BENELUX
14.4.1.7. Russia
14.4.1.8. Poland
14.4.1.9. Rest of Europe
14.4.2. By End-Use
14.4.3. By Distribution Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By End-Use
14.5.3. By Distribution Channel
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. South Asia and Pacific White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. India
15.4.1.2. ASEAN
15.4.1.3. Oceania (Australia & New Zealand)
15.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
15.4.2. By End-Use
15.4.3. By Distribution Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By End-Use
15.5.3. By Distribution Channel
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. East Asia White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By End-Use
16.4.3. By Distribution Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By End-Use
16.5.3. By Distribution Channel
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Middle East and Africa White Button Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. GCC Countries
17.4.1.2. Turkey
17.4.1.3. Northern Africa
17.4.1.4. South Africa
17.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
17.4.2. By End-Use
17.4.3. By Distribution Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By End-Use
17.5.3. By Distribution Channel
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Country Wise White Button Mushroom Powder Market Analysis, 2024
18.1. Introduction
18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
18.2. U.S. White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.2.1. By End-Use
18.2.2. By Distribution Channel
18.3. Canada White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.3.1. By End-Use
18.3.2. By Distribution Channel
18.4. East Asia White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.4.1. By End-Use
18.4.2. By Distribution Channel
18.5. Brazil White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.5.1. By End-Use
18.5.2. By Distribution Channel
18.6. Argentina White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.6.1. By End-Use
18.6.2. By Distribution Channel
18.7. Germany White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.7.1. By End-Use
18.7.2. By Distribution Channel
18.8. Italy White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.8.1. By End-Use
18.8.2. By Distribution Channel
18.9. France White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.9.1. By End-Use
18.9.2. By Distribution Channel
18.10. U.K. White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.10.1. By End-Use
18.10.2. By Distribution Channel
18.11. Spain White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.11.1. By End-Use
18.11.2. By Distribution Channel
18.12. Poland White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.12.1. By End-Use
18.12.2. By Distribution Channel
18.13. Russia White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.13.1. By End-Use
18.13.2. By Distribution Channel
18.14. China White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.14.1. By End-Use
18.14.2. By Distribution Channel
18.15. Japan White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.15.1. By End-Use
18.15.2. By Distribution Channel
18.16. S. Korea White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.16.1. By End-Use
18.16.2. By Distribution Channel
18.17. India White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.17.1. By End-Use
18.17.2. By Distribution Channel
18.18. Oceania (Australia and New Zealand) White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.18.1. By End-Use
18.18.2. By Distribution Channel
18.19. Turkey White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.19.1. By End-Use
18.19.2. By Distribution Channel
18.20. South Africa White Button Mushroom Powder Market Analysis
18.20.1. By End-Use
18.20.2. By Distribution Channel
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies (White Button Mushroom Powder)
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Monterey Mushrooms, Inc..
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.1.4. Sales Footprint
20.3.1.5. Strategy Overview
20.3.2. Greenyard Group
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.2.4. Sales Footprint
20.3.2.5. Strategy Overview
20.3.3. Mycotrition GmbH
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.3.4. Sales Footprint
20.3.3.5. Strategy Overview
20.3.4. Shaanxi Dongyu Bio-Tech Co.,Ltd.
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.4.4. Sales Footprint
20.3.4.5. Strategy Overview
20.3.5. PLT Health Solutions
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.5.4. Sales Footprint
20.3.5.5. Strategy Overview
20.3.6. Shaanxi Hongda Phytochemistry Co.,Ltd
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.6.4. Sales Footprint
20.3.6.5. Strategy Overview
20.3.7. Golden Horizon Technology Co., Ltd.
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.7.4. Sales Footprint
20.3.7.5. Strategy Overview
20.3.8. Scelta Mushrooms
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.8.4. Sales Footprint
20.3.8.5. Strategy Overview
20.3.9. MIGU Adaptogen Bio-tech Co., Ltd.
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.9.4. Sales Footprint
20.3.9.5. Strategy Overview
20.3.10. Pistol River Mushroom Farm Inc.
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.10.4. Sales Footprint
20.3.10.5. Strategy Overview
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る