世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

台湾ロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Taiwan Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.1%成長し、2024年には18億4380万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.3%のCAGRを記... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,200
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.1%成長し、2024年には18億4380万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.3%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは8.9%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の16億7,490万米ドルから増加し、2028年には25億9,130万米ドルに達する。

本レポートでは、さまざまな産業カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載しており、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- 台湾のロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:当レポートでは、市場規模、成長促進要因、動向など、台湾のロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較分析当レポートは台湾のロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを明らかにします。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握することができます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 台湾小売業界の市場規模分析
2.1 台湾小売業界の市場規模、2019年~2028年
2.2 台湾のEC市場規模、2019年~2028年
2.3 台湾のPOS支出動向分析、2019年〜2028年

3 台湾ロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 台湾ロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向(2019年~2028年
3.2 台湾のスキームに対するロイヤリティ支出額(累積金額別、金額還元率別):2023年
3.3 台湾ロイヤリティ支出額の機能領域別シェア(2019年~2028年
3.4 台湾のロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 台湾 ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 台湾ロイヤリティ・スキーム支出額市場規模推移と今後の成長ダイナミクス(ロイヤリティ・プログラムタイプ別
4.1 台湾ロイヤリティ・スキーム支出額のロイヤリティ・プログラム・タイプ別シェア(2023年
4.2 ポイントベースのロイヤリティプログラム別台湾支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別台湾支出額、2019-2028年
4.4 台湾のミッション型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 台湾の支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 台湾 ゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額(2019-2028年
4.7 台湾 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 台湾 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 台湾 コミュニティ・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.1 台湾 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019〜2028年
4.11 台湾 有料ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.12 台湾 キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年

5 台湾 ロイヤリティスキームのチャネル別市場規模推移と今後の成長動向
5.1 台湾 ロイヤリティスキームのチャネル別支出額シェア(2019年~2028年
5.2 台湾 ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 台湾のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 台湾 ロイヤリティ支出額(モバイル別)、2019-2028年

6 台湾 ロイヤリティ支出額のビジネスモデル別市場規模推移と今後の成長動向
6.1 台湾 ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 台湾 ロイヤリティ支出額(販売者主導型):2019-2028年
6.3 台湾 ロイヤリティ支出額(決済手段主導型):2019-2028年
6.4 台湾 ロイヤリティ支出額(その他セグメント別)、2019-2028年

7 台湾 ロイヤリティスキーム支出額の主要部門別市場規模推移と今後の成長動向
7.1 台湾ロイヤリティ・スキーム支出額の主要部門別シェア(2019年~2028年
7.2 台湾小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
7.3 台湾の金融サービスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019年~2028年
7.4 台湾のヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.5 レストラン・フードデリバリーにおける台湾ロイヤリティスキーム支出額(2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における台湾ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.7 台湾の通信事業におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.8 台湾のメディア&エンターテインメントにおけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.9 台湾 ロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 台湾 主要セクターにおけるオンラインチャネル別ロイヤリティ支出額(2019-2028年
8.1 台湾 小売セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 台湾 金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 台湾のヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.4 台湾のレストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額(2019-2028年
8.5 台湾 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.6 台湾の通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.7 台湾のメディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.8 台湾のその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 台湾 主要セクターの店舗内ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
9.1 台湾 小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.2 台湾 ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.3 台湾 外食・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける台湾の店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.5 台湾 メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.6 台湾のその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

10 台湾 主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
10.1 台湾 小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.2 台湾 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 台湾のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.4 台湾 レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.5 台湾 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年〜2028年
10.6 台湾の通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 台湾 メディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.8 台湾のその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

11 台湾小売セクターのロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 台湾小売セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多角化小売企業による台湾ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 台湾百貨店によるロイヤルティ支出額(2019-2028年
11.4 台湾専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 台湾ロイヤルティ小売スキーム支出額(衣料品、履物、アクセサリー別):2019-2028年
11.6 台湾 ロイヤリティ小売スキーム消費額:玩具・ホビーショップ別、2019-2028年
11.7 台湾ロイヤルティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 台湾ロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)、2019-2028年
11.9 台湾ロイヤルティ小売スキーム支出額:その他(2019-2028年

12 台湾のロイヤリティ・スキーム利用額の市場規模と今後の成長ダイナミクス(アクセシビリティ別
12.1 台湾ロイヤリティ・スキーム利用額のアクセシビリティ別シェア(2023年対2028年
12.2 カードベースのアクセス別台湾ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 台湾のデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別台湾ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
13.1 台湾ロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア(2023年対2028年
13.2 台湾のB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 台湾B2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 台湾のロイヤリティ・スキーム支出額の会員タイプ別市場規模推移と今後の成長動向
14.1 台湾ロイヤリティ・スキーム支出額の会員タイプ別シェア(2019年~2028年
14.2 台湾ロイヤリティ会員制度の無料会員別支出額(2019-2028年
14.3 台湾のロイヤリティ会員制度の無料+プレミアム別支出額(2019-2028年
14.4 台湾のロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(2019-2028年

15 台湾 ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(ソフトウェアユースケース別
15.1 台湾ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のソフトウェアユースケース別シェア(2023年対2028年
15.2 台湾 ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 台湾ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019-2028年

16 台湾 ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 台湾ロイヤリティプラットフォーム支出額ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 台湾 ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー インハウス別プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 台湾 ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー プラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019年~2028年

17 台湾 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長ダイナミクス(デプロイメント別
17.1 台湾ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 台湾 ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)、2019年~2028年
17.3 台湾 ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:オンプレミス別、2019-2028年

18 台湾 ロイヤリティ支出額の市場規模推移と今後の成長動向(ソフトウェア・サービス別
18.1 台湾ロイヤリティ支出額のソフトウェア対サービス別シェア(2023年対2028年
18.2 台湾のソフトウェア別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
18.3 台湾のサービス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

19 台湾 ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向(カスタムvsオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.1 台湾 ロイヤリティ支出額シェア(カスタムvsオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別):2023年vs2028年
19.2 台湾ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォームのカスタム構築プラットフォーム別支出額(2019年~2028年
19.3 台湾ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)、2019年~2028年

20 台湾 ロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 台湾 ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 台湾ロイヤリティ支出額の所得階層別シェア(2023年
20.3 台湾ロイヤリティ支出額の男女別シェア(2023年

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

ページTOPに戻る



図表リスト

表1:台湾小売業界の市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:台湾のEC市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表3:台湾のPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:台湾 ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:台湾 ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:台湾 ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:台湾のポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:台湾の階層型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:台湾:ミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:台湾の支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:台湾のゲームロイヤルティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:台湾 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表13:台湾のサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:台湾 コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:台湾の友達紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表16:台湾 有料ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表17:台湾のキャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表18:台湾の店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表19:台湾 ロイヤリティ支出額(オンライン別)(百万米ドル)、2019-2028年
表20:台湾のモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表21:台湾 ロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:台湾のロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019年-2028年
表23:台湾ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:台湾の小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:台湾のロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドル台湾の金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表26:ヘルスケア&ウェルネスにおける台湾のロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表27:レストラン&フードデリバリーにおける台湾ロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における台湾ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表29:台湾のロイヤルティ制度支出額(百万米ドルテレコムにおける台湾ロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:台湾のロイヤリティ制度支出(百万米ドルメディア&エンターテインメントにおける台湾ロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:台湾のその他におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:台湾小売セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表33:台湾の金融サービスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表34:台湾のヘルスケア&ウェルネスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 35:台湾のレストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)における台湾のオンラインロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表37:台湾のオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル台湾の通信業におけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:メディア&エンターテインメントにおける台湾のオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 39:台湾のその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:小売セグメントにおける台湾の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表41:台湾の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける台湾の店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表42:レストラン&フードデリバリーセグメントにおける台湾の店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表43:台湾の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける台湾の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表44:台湾の店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア・娯楽セグメントにおける台湾の店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:その他の部門における台湾の店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表46:台湾のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(百万米ドル台湾小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:台湾金融サービスセグメントにおける台湾のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表48:台湾のヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:台湾のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル台湾のレストラン&フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:台湾 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:台湾のモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル台湾の通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:台湾のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(百万米ドル台湾のメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:台湾のモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル台湾のその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:多角化小売企業による台湾ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:台湾のロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル百貨店による台湾ロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表56:台湾のロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドル専門店別ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:台湾の衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:台湾の玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:台湾スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:台湾ロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別)(百万米ドル)、2019-2028年
表61:台湾ロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表 62:台湾のカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:台湾のデジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:台湾のB2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:台湾のB2C消費者別ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:台湾ロイヤリティ会員制スキームの無料別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表67:台湾ロイヤリティ会員制度の無料+プレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:台湾のロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:台湾のロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:台湾ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表71:台湾のロイヤリティ・ソフトウェア支出(百万米ドル台湾ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(インハウス別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表 72:台湾ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表73:台湾 ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:台湾のロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドル台湾 ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ソフトウェア別台湾ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 76:サービス別台湾ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表77:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドル台湾ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表78:台湾ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(オフザシェルフプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.1% on an annual basis to reach US$1,843.8 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 11.3% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 8.9% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$1,674.9 million in 2023 to reach US$2,591.3 million by 2028.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Taiwan loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Taiwan loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Taiwan loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Taiwan Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Taiwan Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Taiwan Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Taiwan POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Taiwan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Taiwan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Taiwan Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Taiwan Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Taiwan Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Taiwan Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Taiwan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Taiwan Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Taiwan Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Taiwan Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Taiwan Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Taiwan Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Taiwan Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Taiwan Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Taiwan Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Taiwan Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Taiwan Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Taiwan Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Taiwan Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Taiwan Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Taiwan Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Taiwan Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Taiwan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Taiwan Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Taiwan Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Taiwan Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Taiwan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Taiwan Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Taiwan Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Taiwan Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Taiwan Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Taiwan Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Taiwan Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Taiwan Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Taiwan Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Taiwan Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Taiwan In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Taiwan In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Taiwan In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Taiwan In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Taiwan In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Taiwan In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Taiwan In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Taiwan Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Taiwan Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Taiwan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Taiwan Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Taiwan Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Taiwan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Taiwan Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Taiwan Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Taiwan Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Taiwan Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Taiwan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Taiwan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Taiwan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Taiwan Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Taiwan Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Taiwan Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Taiwan Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Taiwan Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Taiwan Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Taiwan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Taiwan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Taiwan Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Taiwan Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Taiwan Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Taiwan Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Taiwan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Taiwan Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Taiwan Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Taiwan Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Taiwan Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Taiwan Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Taiwan Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Taiwan Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Taiwan Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Taiwan Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Taiwan Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Taiwan Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table 1: Taiwan Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Taiwan Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Taiwan POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Taiwan Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Taiwan Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Taiwan Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Taiwan Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Taiwan Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Taiwan Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Taiwan Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Taiwan Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Taiwan Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Taiwan Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Taiwan Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Taiwan Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Taiwan Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Taiwan Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Taiwan Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Taiwan Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Taiwan Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Taiwan Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Taiwan Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Taiwan Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Taiwan Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Taiwan Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Taiwan Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Taiwan Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Taiwan Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Taiwan Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Taiwan Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Taiwan Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Taiwan Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Taiwan In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Taiwan In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Taiwan In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Taiwan In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Taiwan In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Taiwan In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Taiwan Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Taiwan Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Taiwan Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Taiwan Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Taiwan Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Taiwan Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Taiwan Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Taiwan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Taiwan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Taiwan Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Taiwan Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Taiwan Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Taiwan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Taiwan Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Taiwan Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Taiwan Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Taiwan Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Taiwan Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Taiwan Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Taiwan Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(金融)の最新刊レポート

PayNXT360社の顧客ロイヤルティ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る