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世界のロイヤリティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Global Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、世界のロイヤルティ市場は年率11.1%成長し、2024年には1,509億7,040万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、世界のロイヤルティ市場は2019年から2023年の間に12.4%のCAGRを... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$7,900
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サマリー

PayNXT360によると、世界のロイヤルティ市場は年率11.1%成長し、2024年には1,509億7,040万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、世界のロイヤルティ市場は2019年から2023年の間に12.4%のCAGRを記録している。世界のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024年から2028年の間に9.5%のCAGRを記録すると予測される。世界のロイヤルティ市場は、2023年の135,903.9百万米ドルから増加し、2028年には217,371.1百万米ドルに達する。

世界のロイヤリティ・プログラム産業は、中期的に加速度的に成長する態勢にある。欧州やアフリカなどの市場では、インフレや食料品価格の上昇がロイヤルティ制度の導入を後押ししている。この傾向は2024年もさらに続くと予測され、業界の成長を支えている。この分野でのイノベーションも著しく高まっており、企業は戦略的提携を結んで、より良い顧客エンゲージメントのためのWeb3ロイヤリティ・プログラムを立ち上げている。
クイック・サービス・レストラン(QSR)やフード・デリバリー・プラットフォームも、ビジネスの成長を助けるためにロイヤリティ・スキームに賭けている。このトレンドは、アジア太平洋、北米、ヨーロッパを含む地域で広く勢いを増している。全体として、PayNXT360は、今後3~4年間の世界のロイヤルティプログラム業界の堅調な成長見通しを維持しています。

2024年、QSRはロイヤリティ・スキームの人気を活用してビジネスの成長を促進する予定

ロイヤルティプログラムの導入は過去1年間で大幅に増加しており、この傾向は中期的にもさらに続くと予測される。QSR各社は、この人気の高まりを取り込むため、ロイヤルティ制度を拡充し、世界市場での事業成長を推進している。
- マクドナルドは2023年12月、2027年までに世界市場で10,000店舗の新規出店を計画していることを明らかにした。さらに同社は、ロイヤリティ・プログラムによる売上を450億米ドルに倍増させる計画も立てている。2027年までに、マクドナルドは2億5,000万人のロイヤルティ会員を持つことを目指している。現在、同プログラムの会員数は1億5,000万人で、QSRの年間売上は200億米ドルを超えている。
- 世界市場をリードするもう一つのQSRであるドミノも、ビジネスの成長を促進するため、より多くの世界市場でロイヤリティ・プログラムを開始する予定である。同社は、2024年に英国で顧客向けのロイヤリティ・スキームを開始することを目指している。同社は、米国でスキームを開始した初年度に、購入頻度を1.7倍に増加させることができた。このQSRは、イギリスでもこの成功を再現することを目指している。
これらのQSRが採用した拡大戦略は、急成長するこの分野での競争環境をさらに支え、今後3~4年間のイノベーションと市場成長を促進するだろう。

企業はWeb3の機能を活用し、ロイヤリティ・プログラムの提供を革新している。

業種を問わず、ロイヤルティプログラムの革新と顧客とのより良いエンゲージメントの構築のために、Web3機能を活用しようとする企業が増えている。
- Visaは2024年1月、ゲーム化された景品やその他の体験を含むWeb3ロイヤルティサービスの開始を発表した。このソリューションにより、ブランドはデジタルウォレットを作成できるようになり、消費者に代わってリワードポイントや体験を保存するために使用される。
- 異なるブロックチェーン間で相互作用できるアプリケーションを作成するためのプラットフォームであるムーンビームネットワークは、Web3インフラストラクチャのプロバイダーであるDUX、およびブラジル最大の日本食デリバリーサービスであるGrupo RÃOとのコラボレーションを明らかにした。両社は共同で、ブラジルに革新的なWeb3ロイヤリティ・プログラムを導入する計画だ。
- ドイツの航空会社ルフトハンザは、2023年9月にポリゴンと戦略的パートナーシップを締結した。この提携の一環として、ルフトハンザはNFTを活用したロイヤリティ・プログラムを開始し、利用者のフライト体験をゲーム化することを目指している。特筆すべきは、この航空会社は、利用者がNFTを集められるようにすることで、マイルを貯めたり、ラウンジを利用したりといった特典に活用できるようにする。
今後、2024年には、PayNXT360は、より多くのグローバル企業がWeb3を活用したロイヤリティ・プログラムを開始すると予想している。これにより、この分野での戦略的パートナーシップのトレンドが促進されるとともに、中期的な競争環境も改善されるでしょう。

スーパーマーケットのロイヤルティプログラムは、世界の消費者の間で広く普及しつつある

多くの欧州諸国では、食品インフレが数年来の高水準に達している。2023年を通じて、消費者はインフレと食品価格の上昇の影響を受けている。その結果、消費者の支出を促進するために、スーパーマーケットはロイヤリティ・プログラムを活用している。
- テスコやセインズベリーズは、消費者の需要によりよく応えるため、ロイヤリティ・プログラムに変更を加えた。これらのプログラムは、テスコのような企業にとって売上高の増加にもつながっている。イギリスでは、2100万世帯近くがテスコ・クラブカードを持っている。
- テスコにとって、この2100万世帯が売上の80%を占めている。テスコの市場シェアは27.4%と大きい。クラブカード・プライス・スキームでは、8,000以上の商品が提供されている。一方、セインズベリーは6,000の商品をロイヤリティ・スキームで提供している。
フランスでは、ネットも2023年9月にデジタル・ロイヤルティ・カードを開始した。このデジタル・ロイヤルティ・カードは、キャンペーンや電子クーポン券へのアクセスを提供する。この発売は、消費者が直面する食品価格上昇の影響を軽減するための同社の戦略の一環である。ロイヤリティ・プログラムの導入はアフリカ市場でも進んでいる。ケニアの大手スーパーマーケット・チェーンの一つであるNaivasは、2023年11月に200万人目のロイヤルティ会員と契約した。同社はロイヤリティ・プログラムを活用して顧客を維持し、売上成長を促進している。年間20億シャトルを超える利益を達成している。

本レポートでは、様々な業界カテゴリーにおけるロイヤルティ市場のビジネスチャンスとリスクについて、データを中心に詳細に分析しています。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に理解していただけます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。

本レポートは、世界および国レベルでのデータ中心の分析とともに、グローバルな洞察をカバーする20の詳細なレポートを提供します:

1.世界のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.アルゼンチンのロイヤリティプログラム市場の動向と今後の成長戦略 (データブック)
3.オーストラリアのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.ブラジルのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.カナダのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
6.中国:ロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
7.フランスのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
8.ドイツのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.インドのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
10.インドネシアのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
11.イタリアのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
12.メキシコ:ロイヤリティ・プログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
13.ナイジェリアのロイヤリティプログラム市場インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
14.フィリピンのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
15.ロシアのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
16.南アフリカのロイヤリティプログラム市場インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
17.タイのロイヤリティプログラム市場の動向と今後の成長予測(データブック)
18.アラブ首長国連邦:ロイヤルティプログラム市場の動向と今後の成長戦略(データブック)
19.イギリスのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
20.米国のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)


- ロイヤルティ消費市場に関する洞察を得ることができます:この調査レポートは、ロイヤリティ消費市場の市場規模、成長促進要因、動向などの包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較本レポートはロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを明らかにします。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

本書は、世界および国レベルでのデータ中心の分析とともに、グローバルな洞察をカバーする20の詳細なレポートを提供するバンドル製品である:

1.世界のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
2.アルゼンチンのロイヤリティプログラム市場の動向と今後の成長戦略 (データブック)
3.オーストラリアのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
4.ブラジルのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
5.カナダのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
6.中国:ロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
7.フランスのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
8.ドイツのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
9.インドのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)
10.インドネシアのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
11.イタリアのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
12.メキシコ:ロイヤリティ・プログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
13.ナイジェリアのロイヤリティプログラム市場インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
14.フィリピンのロイヤリティプログラム市場:インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
15.ロシアのロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
16.南アフリカのロイヤリティプログラム市場インテリジェンスと今後の成長動向(データブック)
17.タイのロイヤリティプログラム市場の動向と今後の成長予測(データブック)
18.アラブ首長国連邦:ロイヤルティプログラム市場の動向と今後の成長戦略(データブック)
19.イギリスのロイヤリティプログラム市場の現状と今後の成長動向(データブック)
20.米国のロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス(データブック)

上記の地域別および国別のセクションはすべて、各国/地域別に100の図表と78の表を網羅した以下の目次に従っています:

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 小売業界の市場規模分析
2.1 小売業界の市場規模、2019-2028年
2.2 Eコマースの市場規模、2019年~2028年
2.3 POS支出動向分析、2019-2028年

3 ロイヤリティ支出市場規模と今後の成長ダイナミクス
3.1 ロイヤリティ支出市場規模と今後の成長ダイナミクス(2019年~2028年
3.2 2023年におけるスキームのロイヤリティ支出額(累積金額別、金額還元率別
3.3 機能ドメイン別ロイヤリティ支出シェア、2019年~2028年
3.4 ロイヤリティ・スキーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 ロイヤリティ・スキーム支出額の市場規模と今後の成長ダイナミクス(ロイヤリティ・プログラムタイプ別
4.1 ロイヤリティ・スキーム支出額のロイヤリティ・プログラム・タイプ別シェア(2023年
4.2 ポイント・ベースのロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別支出、2019-2028年
4.4 ミッション型ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.5 支出ベースのロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.6 ゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.7 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 コミュニティ・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.1 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.11 有料ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.12 キャッシュバック・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年

5 ロイヤリティスキームのチャネル別市場規模と今後の成長ダイナミクス
5.1 ロイヤリティスキームのチャネル別支出額シェア(2019-2028年
5.2 ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 オンラインによるロイヤリティ支出、2019-2028年
5.4 モバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 ビジネスモデル別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長ダイナミクス
6.1 ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 販売者主導によるロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.3 支払手段主導型ロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.4 その他セグメント別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長ダイナミクス
7.1 ロイヤリティスキーム支出額の主要部門別シェア(2019-2028年
7.2 小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.3 金融サービスにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.4 ヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.5 レストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるロイヤリティ・スキーム支出、2019-2028年
7.7 テレコムにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.8 メディア&エンターテインメントにおけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年
7.9 その他におけるロイヤリティ・スキーム支出額、2019-2028年

8 主要セクターにおけるオンライン・チャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
8.1 小売セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 金融サービスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 ヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.4 レストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額、2019-2028年
8.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオンライン・ロイヤルティ支出、2019-2028年
8.6 通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.7 メディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
8.8 その他のセグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 主要セクターにおける店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.1 小売セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.2 ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.3 レストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出額、2019-2028年
9.5 メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 その他のセクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年

10 主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
10.1 小売セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.2 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019-2028年
10.4 レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019-2028年
10.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.6 通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.7 メディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.8 その他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額、2019-2028年

11 小売セクターのロイヤリティスキーム支出市場規模と今後の成長ダイナミクス
11.1 小売セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多様化する小売企業によるロイヤリティ小売スキーム支出額、2019年~2028年
11.3 百貨店によるロイヤルティ小売スキーム支出額、2019-2028年
11.4 専門店によるロイヤリティ小売スキーム支出額、2019-2028年
11.5 ロイヤリティ小売スキーム支出額:衣料品、履物、アクセサリー別、2019-2028年
11.6 ロイヤリティ小売スキーム消費額:玩具・ホビーショップ別、2019-2028年
11.7 ロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 ロイヤリティ小売スキーム支出額:家庭用品別、2019-2028年
11.9 ロイヤリティ小売スキーム消費額(その他):2019-2028年

12 ロイヤリティスキーム利用額の市場規模と今後の成長ダイナミクス(アクセシビリティ別
12.1 アクセシビリティ別ロイヤリティ・スキーム支出額シェア、2023年対2028年
12.2 カードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
12.3 デジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長動向
13.1 消費者タイプ別ロイヤリティスキーム支出額シェア、2023年対2028年
13.2 B2B消費者によるロイヤリティ・スキーム支出額(2019年~2028年
13.3 B2C消費者によるロイヤリティ支出額、2019-2028年

14 会員タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模と今後の成長ダイナミクス
14.1 ロイヤリティ・スキーム支出額の会員タイプ別シェア(2019~2028年
14.2 ロイヤリティ会員制度支出額(無料会員タイプ別)、2019-2028年
14.3 ロイヤリティ会員制度の無料+プレミアム別支出額(2019-2028年
14.4 ロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額、2019-2028年

15 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス(ソフトウェア利用ケース別
15.1 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額ソフトウェアユースケース別シェア、2023年対2028年
15.2 ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型、2019年〜2028年
15.3 ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019年~2028年

16 ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長ダイナミクス(ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 ロイヤルティプラットフォーム支出額のベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのインハウス別プラットフォーム支出額、2019年~2028年
16.3 ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのプラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019-2028年

17 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額の市場規模と今後の成長ダイナミクス(デプロイメント別
17.1 ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 クラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額、2019年~2028年
17.3 ロイヤリティ・デプロイメント・プラットフォーム支出額:オンプレミス別、2019-2028年

18 ロイヤリティ支出額市場規模および今後の成長ダイナミクス:ソフトウェア対サービス別
18.1 ロイヤリティ支出額のソフトウェア対サービス別シェア(2023年対2028年
18.2 ソフトウェア別ロイヤリティ支出額、2019年~2028年
18.3 サービス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

19 ロイヤリティ支出市場規模および今後の成長ダイナミクス:カスタムvs既製ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 2023年対2028年 ロイヤリティ支出シェア(カスタムvsオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.2 ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)、2019年~2028年
19.3 オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額、2019-2028年

20 消費者属性・行動別ロイヤリティ支出額市場規模・予測
20.1 ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 所得水準別ロイヤリティ支出シェア、2023年
20.3 ロイヤリティ支出額の男女別シェア、2023年

21 参考資料
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

上記のすべての国別報告書には以下の表がある:

表1:小売業界の市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表2:電子商取引市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表3:POS支出市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表4:ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019-2028年
表5:ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表6:ロイヤリティ支出額ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表8:階層型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:ミッション主導型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表10:支出ベースのロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:ゲーム・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表13:サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:友人紹介ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表16:有料ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表17:キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出(百万米ドル)、2019-2028年
表18:店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表19:オンライン別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表20:モバイル別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表21:売り手主導によるロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:ロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:小売業金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 26:ヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表27:レストラン&フードデリバリーにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:旅行・ホスピタリティ電気通信におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:メディア&エンターテインメントにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:その他におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:小売セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表33:小売業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル金融サービスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表34:ヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表35:レストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表37:電気通信におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:メディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表39:その他その他のセグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表40:店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル小売セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 41:ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表42:レストラン&フードデリバリーセグメントの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表43:レストラン・フードデリバリー旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表44:メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表45:その他の部門における店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表46:モバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル小売セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:小売業におけるモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドル金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:ヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:医療・福祉セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルレストラン&フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)セグメントにおけるロイヤリティ支出(百万米ドル電気通信セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表52:通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:メディア&エンターテインメントセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:多角化小売企業のロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表55:百貨店によるロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表56:百貨店のロイヤリティ支出(百万米ドル専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:家庭用品別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 61:ロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表 62:カードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:デジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドルデジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表64:B2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表65:B2C消費者別ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:ロイヤリティ会員型スキームの無料別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:ロイヤリティ会員制度の無料+プレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:ロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム別支出(百万米ドル管理プラットフォーム別ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表71:ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォームインハウス別のロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 72:サードパーティベンダー別ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表73:ロイヤリティ展開プラットフォームクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表74:クラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドルオンプレミス別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ソフトウェア別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表77:サービス別ロイヤリティ支出(百万米ドルロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表78:ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム別支出(百万米ドルオフザシェルフ・プラットフォーム別ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, global loyalty market is expected to grow by 11.1% on an annual basis to reach US$150,970.4 million in 2024.

In value terms, global loyalty market has recorded a CAGR of 12.4% during 2019–2023.The global loyalty market will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.5% during 2024-2028. The global loyalty market will increase from US$135,903.9 million in 2023 to reach US$217,371.1 million by 2028.

The global loyalty program industry is poised for accelerated growth over the medium term. Inflation and higher food prices have been driven by the adoption of loyalty schemes in markets like Europe and Africa. This trend is projected to further continue in 2024, supporting industry growth. Innovation in the sector is also rising significantly, with firms forging strategic alliances to launch Web3 loyalty programs for better customer engagement.
Quick service restaurants (QSR) and food delivery platforms are also betting on loyalty schemes to aid business growth. This trend is gaining widespread momentum across regions, including Asia Pacific, North America, and Europe. Overall, PayNXT360 maintains a robust growth outlook for the global loyalty program industry over the next three to four years.

QSRs are planning to drive business growth by leveraging the popularity of loyalty schemes in 2024

The adoption of loyalty programs has increased significantly over the last 12 months and the trend is projected to continue further over the medium term. To tap into the growing popularity, QSRs are expanding their loyalty schemes to drive business growth in the global market.
• McDonald’s, in December 2023, revealed that the firm is planning to open 10,000 new outlets in the global market by 2027. Furthermore, the firm is also planning to double its sales from the loyalty program to US$45 billion. By 2027, McDonald’s aims to have 250 million loyalty members. Currently, the program has 150 million members, who are generating more than US$20 billion in sales annually for the QSR.
• Domino’s, another leading QSR in the global market, is also planning to launch a loyalty program in more global markets to drive business growth. The firm, in 2024, aims to launch a loyalty scheme for its customers in the United Kingdom. The firm has been able to increase the purchase frequency by 1.7 times in the first year of the scheme launch in the United States. The QSR aims to replicate the success in the United Kingdom too.
The expansion strategy adopted by these QSRs will further support the competitive landscape in the fast-growing sector, driving innovation and market growth over the next three to four years.

Businesses are leveraging Web3 capabilities to innovate with their loyalty program offerings

A rising number of businesses, across industry verticals, are seeking to leverage Web3 capabilities to innovate with their loyalty programs and build better engagement for their customers.
• Visa, in January 2024, announced the launch of a Web3 loyalty service involving gamified giveaways and other experiences. The solution will enable brands to create digital wallets, which will be used for storing reward points and experiences on behalf of the consumers.
• Moonbeam Network, a platform for creating applications that can interact across different blockchains, has revealed collaborations with DUX, a provider of Web3 infrastructure, and Grupo RÃO, the biggest Japanese food delivery service in Brazil. Together, the firms plan to introduce an innovative Web3 Loyalty Program in Brazil.
• Lufthansa, the German airline carrier, entered into a strategic partnership with Polygon in September 2023. As part of the collaboration, the airline aims to launch an NFT-powered loyalty program, which will gamify the flight experience for flyers. Notably, the airline carrier will enable flyers to collect NFTs, which can be utilized for rewards like accumulating miles and accessing the lounge.
Going forward, in 2024, PayNXT360 expects more global firms to launch Web3-powered loyalty programs. This will drive the trend of strategic partnerships in the sector, while also aiding the competitive landscape over the medium term.

Supermarket loyalty programs are gaining widespread adoption among consumers globally

Food inflation has reached multi-year highs across many European nations. Consumers, throughout 2023, have been reeling under the impact of higher inflation and food prices. Consequently, to drive consumer spending, supermarkets have been leveraging loyalty programs.
• Tesco and Sainsbury’s have made changes to their loyalty program to better meet the demands of their consumers. These programs have also resulted in higher sales numbers for firms like Tesco. Nearly, 21 million households have a Tesco Clubcard in the United Kingdom.
• For Tesco, these 21 million households are responsible for 80% of the sales. Tesco holds a significant 27.4% of the market share. More than 8,000 products are offered under its Clubcard Prices scheme. Sainsbury’s, on the other hand, offers 6,000 products under its loyalty scheme.
In France, Netto also launched a digital loyalty card in September 2023. The digital loyalty card provides access to offers and electronic vouchers. The launch is part of the firm’s strategy to lessen the impact of higher food prices faced by consumers. The adoption of loyalty programs is also strong in the African markets. Naivas, one of the leading supermarket chains in Kenya, signed up its two millionth loyalty member in November 2023. The firm is leveraging loyalty programs to retain customers and drive sales growth. It has achieved an annual profit of more than Sh2 billion.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.

This tittle is a bundled offering provides detailed 20 reports, covering global insights along with data centric analysis at global and country level:

1. Global Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Argentina Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. Australia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. Brazil Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Canada Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. China Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. France Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. Germany Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. India Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Indonesia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Italy Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Mexico Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
13. Nigeria Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
14. Philippines Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
15. Russia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
16. South Africa Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
17. Thailand Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
18. United Arab Emirates Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
19. United Kingdom Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
20. United States Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)


• Gain insights into the loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

This tittle is a bundled offering provides detailed 20 reports, covering global insights along with data centric analysis at global and country level:

1. Global Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
2. Argentina Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
3. Australia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
4. Brazil Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
5. Canada Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
6. China Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
7. France Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
8. Germany Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
9. India Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
10. Indonesia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
11. Italy Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
12. Mexico Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
13. Nigeria Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
14. Philippines Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
15. Russia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
16. South Africa Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
17. Thailand Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
18. United Arab Emirates Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
19. United Kingdom Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)
20. United States Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics (Databook)

All the regional and country sections above follow the following table of contents covering 100 charts and 78 tables for each country / region:

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

All country reports mentioned above will have the following tables:

Table 1: Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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