インドのギフトカードとインセンティブカード市場:市場シェア分析、産業動向と統計、2019年~2029年の成長予測India Gift Card and Incentive Card - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 インドのギフトカードとインセンティブカード市場規模は、2024年に130.2億米ドルと推定され、2029年には347.6億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)のCAGRは21.70%で成長する見込みである。 ... もっと見る
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サマリーインドのギフトカードとインセンティブカード市場規模は、2024年に130.2億米ドルと推定され、2029年には347.6億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)のCAGRは21.70%で成長する見込みである。 インドにおけるギフトカード市場の成長を促す主な要因のひとつは、Eコマース業界の堅調な成長である。 主なハイライト
インド・ギフトカード&インセンティブカード市場動向Eコマース市場の力強い成長がギフトカード業界を牽引
パンデミック時の電子ギフトカードの普及拡大
インドギフトカード・インセンティブカード産業概要インドのギフトカードとインセンティブカード市場は、もっとまとまったものになるかもしれない。有利な市場であるため、新規プレーヤーが参入している。市場参加者は他者に対する競争優位性を得るため、積極的に業界への浸透を図っている。市場参加者は、堅実なプロモーション手法によるブランド浸透に注力している。B2B分野では、税制優遇カードとして宣伝している競合は少ない。サプライヤーによるこれらすべての取り組みや行動は、個人・ビジネス両方のカテゴリーにおけるギフトカード販売の成長に好影響を与えると思われる。 2022年12月、ビタミン、ミネラル、その他のサプリメントを販売するオンラインストア、iHerbでeギフトカードが利用可能になる。同サイトはまた、最高のウェルネス、パーソナルケア、健康製品を最高の価格で提供し、顧客のドアに直接届けることを優先している。 2021年11月、QwikCilverはエアリンクとも戦略的提携を結んだ。このパートナーシップの下、エアリンクは公式ウェブサイトで航空券やその他いくつかのサービスと交換可能なギフトカードを顧客向けに発売した。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 産業バリューチェーン分析 4.3 産業の魅力度-ポーターのファイブフォース分析 4.3.1 供給者の交渉力 4.3.2 消費者の交渉力 4.3.3 新規参入の脅威 4.3.4 競争ライバルの激しさ 4.3.5 代替品の脅威 4.4 COVID-19の市場への影響 4.5 市場牽引要因 4.5.1 電子商取引市場の力強い成長がギフトカード産業を牽引している 4.5.2 パンデミック時の電子ギフトカードの普及拡大 4.6 市場の抑制要因 4.6.1 ギフトカードのセキュリティ不足が市場成長の妨げになる可能性 5 市場区分 5.1 カードタイプ別 5.1.1 電子ギフトカード 5.1.2 物理的カード 5.2 消費者タイプ別 5.2.1 小売消費者 5.2.2 法人消費者 5.3 流通チャネル別 5.3.1 オンライン 5.3.2 オフライン 6 競争環境 6.1 企業プロフィール 6.1.1 EbixCash 6.1.2 QwikCilver 6.1.3 LivQuik 6.1.4 IGP 6.1.5 eVoucher India Pvt Ltd. 6.1.6 Woohoo 6.1.7 Zingoy 6.1.8 Giftstoindia24x7 6.1.9 GyFTR 6.1.10 You Got a Gift 7 投資分析 8 市場の将来
SummaryThe India Gift Card and Incentive Card Market size is estimated at USD 13.02 billion in 2024, and is expected to reach USD 34.76 billion by 2029, growing at a CAGR of 21.70% during the forecast period (2024-2029). One of the major factors driving the growth of the gift card market in India is the robust growth of the e-commerce industry. Key Highlights
India Gift Card & Incentive Card Market TrendsStrong Growth in the E-Commerce Market is Driving the Gift Card Industry
Greater Adoption of E-Gift Cards during Pandemic
India Gift Card & Incentive Card Industry OverviewThe Indian gift card and incentive card market could be more cohesive. New players are entering the market as it is lucrative. Market participants are aggressively growing their industry penetration in order to get a competitive advantage over others. Market participants are focusing on brand penetration through solid promotional techniques. Few competitors in the B2B sector promote their cards as tax-advantage cards. All the initiatives and actions by suppliers are likely to favorably influence the growth of gift card sales in both the personal and business categories. In December 2022, eGift cards will be available on iHerb, an online store that sells vitamins, minerals, and other supplements.The site has also made it a priority to offer the best wellness, personal care, and health products at the best prices and have them delivered straight to customers' doors. In November 2021, QwikCilver also entered into a strategic partnership with Airlink. Under the partnership, Airlink also launched gift cards for its customers that are redeemable against air tickets and several other services on its official website. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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