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英国旅行保険:市場シェア分析、産業動向と統計、2020年~2029年の成長予測


UK Travel Insurance - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020 - 2029

英国の旅行保険市場規模(総保険料ベース)は、2024年の5億4,934万ユーロから2029年には7億2,020万ユーロへと、予測期間中(2024〜2029年)の年平均成長率(CAGR)は5.03%で拡大すると予測される。 英国の旅行... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2024年2月17日 US$4,750
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サマリー

英国の旅行保険市場規模(総保険料ベース)は、2024年の5億4,934万ユーロから2029年には7億2,020万ユーロへと、予測期間中(2024〜2029年)の年平均成長率(CAGR)は5.03%で拡大すると予測される。

英国の旅行保険市場は、世界を探検し、ユニークな体験をしたいと望むミレニアル世代の旅行者の割合が増加していることが主な要因となっている。英国の旅行保険市場は「欧州で最も発展した市場、または最も発展した市場のひとつ」と考えられている。

COVID-19のパンデミックは世界を混乱に陥れ、予見できない予想外の影響が世界経済、人々の生活、地域社会、生計にも影響を及ぼし、解雇や世界同時不況のリスクはかつてないほど高まった。旅行・観光業界も、世界的な厳しい渡航制限や検疫規制により、深刻な景気低迷に耐えてきた。2021年、締め出しが徐々に緩和され、市場は牽引力を増した。

英国では、可処分所得の増加や、ミレニアル世代が新天地での取材や新文化の探求に関心を示し、ストレスの多い仕事生活から解放されるために、レジャー目的の旅行が勢いを増している。インターネットのような直接的なチャネルにより、直販が市場を支配している。インターネットでは、顧客が旅行保険でカバーされる価格やより多くの特典を比較するのに役立つさまざまなウェブサイトを提供している。

世界的な旅行者は、外国の細菌、食べ慣れない食べ物、時差ぼけの副作用などにさらされることが多く、これらすべてが健康上の懸念につながる可能性があるため、医療費が英国旅行保険の大半を占める可能性が高い。また、不慣れな土地を探索することで、何の前触れもなく怪我をする事故が発生し、健康状態を回復する旅行保険が求められることもある。

英国旅行保険市場の動向

観光産業の拡大

過去10年間、世界の観光産業は一貫した発展を遂げてきた。多くの国が旅行の拠点となり、ミレニアル世代の間で人気が高まっている。パッケージ・ホリデーの増加、可処分所得の増加、様々なホリデー・タイプが広くメディアに取り上げられるようになったこと、インターネットでの旅行予約が容易になったことなどが、観光産業を拡大させている。さらに、多くの学生が進学や研修のために他国へ留学している。さらに、いくつかの大学や専門学校は奨学金制度を提供し、世界中から学生を集めている。観光産業が拡大するにつれ、重要書類の紛失、荷物の紛失、自然災害、医療問題などが多く報告されるようになった。

政府は、コロナウイルスの状況や旅行業界の回復状況を見ながら、旅行需要を喚起しつつ、本格的なインバウンド回復に向けた施策を展開していく方針だ。

旅行保険への需要の高まり

旅行会社や業界の専門家は常に旅行者に海外旅行保険に加入するようアドバイスしているが、用心深くない旅行者は歴史的にこのアドバイスを無視している。この2年間、パンデミックの波乱に満ちた旅は、旅行業界を予測不可能なものにしている。旅行のキャンセルや断念は今や日常茶飯事であり、一方で医療支援を必要とする可能性は今や正真正銘のものとなっている。現在では、旅行者は休暇を予約する際に、一定の確率でこのような問題が発生し、保険金請求が必要になることを受け入れている。

消費者心理もまた、旅行保険が「今日の市場で必ず購入すべきもの」であることを示唆している。多くの旅行者がパンデミックの影響を受けて休暇を過ごしている中、旅行保険はそのような問題のストレスを軽減し、旅行者が不測の事態によって出費を余儀なくされることがないようにすることができる。パンデミックの継続は、医療費、検疫、キャンセルに対する請求が多くの旅行者に必要となることを保証する。

英国旅行保険業界の概要

旅行保険市場は細分化されており、多くの国際的企業が存在する。一部の観光立国は旅行者に旅行保険を義務付けている。そしてこれは、旅行保険業界の有機的かつ長期的な成長につながるだろう。主なプレーヤーは、Chubb、Allianz、Saga PLC、Munich RE、Avivaなどである。

その他の特典

  • エクセル形式の市場推定(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリスト・サポート


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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提条件と市場定義
1.2 調査範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 市場ダイナミクス
4.1 市場概要
4.2 市場の促進要因
4.3 市場の抑制要因
4.4 ポーターのファイブフォース分析
4.4.1 新規参入者の脅威
4.4.2 買い手/消費者の交渉力
4.4.3 供給者の交渉力
4.4.4 代替製品の脅威
4.4.5 競争ライバルの激しさ
4.5 業界の技術的進歩に関する洞察
4.6 COVID-19の市場への影響

5 市場区分
5.1 タイプ別
5.1.1 単一旅行旅行保険
5.1.2 年間複数回旅行保険
5.2 販売チャネル別
5.2.1 保険会社
5.2.2 保険仲介業者
5.2.3 銀行
5.2.4 保険ブローカー
5.2.5 その他
5.3 エンドユーザー別
5.3.1 高齢者
5.3.2 教育旅行者
5.3.3 家族旅行者
5.3.4 その他

6 競争環境
6.1 市場集中の概要
6.2 会社プロファイル
6.2.1 ミュンヘンRE
6.2.2 アリアンツ
6.2.3 チャブ
6.2.4 アビバ
6.2.5 サガPLC
6.2.6 プルデンシャル保証
6.2.7 KBCグループ
6.2.8 ユーロプ・アシスタンス
6.2.9 オールクリア
6.2.10 ABTA

7 市場機会と今後の動向

8 免責事項および当社について

 

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Summary

The UK Travel Insurance Market size in terms of gross written premiums value is expected to grow from EUR 549.34 million in 2024 to EUR 702.02 million by 2029, at a CAGR of 5.03% during the forecast period (2024-2029).

The UK Travel Insurance Market is primarily driven by the rising percentage of millennial travelers who want to explore the world and have unique experiences. UK travel insurance market is considered 'either the most developed or one of the most developed markets in Europe.'

The COVID-19 pandemic brought the world to a halt, with unforeseeable and unexpected implications affecting global economies, people's lives, communities, and livelihoods too, and the risk of layoffs and global recession was at an all-time high. The travel and tourist industry has also endured severe economic slowdowns due to harsh travel restrictions and quarantine regulations worldwide. The market gained traction in 2021 after the gradual relaxation of the lockdowns imposed.

Traveling for leisure is gaining momentum in the UK owing to increasing disposable income, millennials showing interest in covering new places or exploring a new culture and to break from stressful work life. Direct sales have dominated the market due to direct channels like the Internet. The Internet offers different websites for customers which help them compare prices and more benefits covered in a travel insurance policy.

Medical expenses are likely to dominate the UK travel insurance as global travelers are often exposed to foreign bacteria, unfamiliar foods, and side effects of jet lag -all of these may lead to health concerns. Besides, exploring unfamiliar territory may cause accidents resulting in injury without warning and demands for travel insurance which recover health conditions.

UK Travel Insurance Market Trends

Expansion of Tourism Industry

In the last decade, the global tourist industry has seen consistent development. Many countries are becoming travel hubs and gaining more popularity among millennials. Increased package holidays, disposable income, broad media coverage of various holiday types, and easy internet travel bookings have expanded the tourism industry. In addition, many students are shifting to other countries for further studies and programs. Additionally, several universities and colleges are also offering scholarship programs, attracting students from around the world. As the tourist industry expands, more cases of crucial documents, lost luggage, natural disasters, and medical issues are reported.

The government intends to develop measures for a full-fledged inbound recovery while boosting travel demand, depending on the situation with the coronavirus and the recovery of the travel industry.

Increasing Demand for Travel Insurance

Travel companies and industry experts always advise travelers to purchase travel insurance, but less cautious travelers historically ignore this advice. Over the last two years, the pandemic's tumultuous journey has made the travel industry unpredictable. The cancellation and abandonment of trips are now commonplace, while a need for medical assistance is now a genuine possibility. There is now a general acceptance from travelers that when they book their holiday, there is a certain probability that they could experience these issues and will need to make a claim.

Consumer sentiment also suggests that travel insurance is a 'must-have purchase in today's marketplace. With many travelers stung by the pandemic's impact on previous holiday plans, travel insurance can alleviate the stress of such issues and ensure tourists are not left out of pocket due to unforeseen circumstances. The continuance of the pandemic will ensure that claims for medical expenses, quarantine, and cancellations will be required for many tourists.

UK Travel Insurance Industry Overview

The travel insurance market is fragmented, with many international companies. Some tourism-based countries have made travel insurance mandatory for travelers. And this will lead to the organic and long-term growth of the travel insurance industry. Some major players are Chubb, Allianz, Saga PLC, Munich RE, and Aviva.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support


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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.5 Insights into Technological Advancements in the Industry
4.6 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Single-Trip Travel Insurance
5.1.2 Annual Multi-Trip Travel Insurance
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Insurance Companies
5.2.2 Insurance Intermediaries
5.2.3 Banks
5.2.4 Insurance Brokers
5.2.5 Others
5.3 By End User
5.3.1 Senior Citizens
5.3.2 Education Travelers
5.3.3 Family Travelers
5.3.4 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Munich RE
6.2.2 Allianz
6.2.3 Chubb
6.2.4 Aviva
6.2.5 Saga PLC
6.2.6 Prudential Guarantee
6.2.7 KBC Group
6.2.8 Europ Assistance
6.2.9 AllClear
6.2.10 ABTA*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US

 

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