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米国損害保険市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


United States Property and Casualty Insurance Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

米国の損害保険市場は、予測期間中に約6%のCAGRを記録すると予想されています。 主なハイライト 2019年9ヶ月は堅調な保険引受利益を実現し、業界黒字を新記録に更新しました。正味収入保険料の伸びは、異常... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

米国の損害保険市場は、予測期間中に約6%のCAGRを記録すると予想されています。

主なハイライト
2019年9ヶ月は堅調な保険引受利益を実現し、業界黒字を新記録に更新しました。正味収入保険料の伸びは、異常に高い2018年9ヶ月の水準と比較すると小さく見えますが、2年平均の伸び率はここ数年で最も強いものとなっています。米国の損害保険業界は、2019年1~9月の正味引受利益が前年同期の47億米ドルから54億米ドルに増加した。業界の剰余金はこれまで2019年のすべての四半期で増加し、2019年6月末の822億米ドル、2018年12月末の7421億米ドルに続き、9月末時点で8122億米ドルと過去最高値を更新した。
2019年1~9月の収入保険料は4.7%増の4632億米ドル、LLAE(損失および損害調査費)は5.5%増の3271億米ドル、その他の保険引受費用は2.3%増の1292億米ドル、契約者配当は前年の15億米ドルから16億ドルに増加しました。その結果、業界は54億米ドルの正味引受利益を計上し、2018年9カ月間の47億米ドルの正味引受利益から増加しました。
正味収入保険料は、2018年9ヶ月の4684億米ドルから2019年9ヶ月の4813億米ドルに増加しました。正味収入保険料の伸びは、2018年9ヶ月の11.4%から2.7%に鈍化した。正味アーンドプレミアムの伸びは2019年9カ月で4.7%となり、2018年9カ月の9.3%から鈍化した。


主な市場動向

RPAによる迅速な処理への貢献が期待される

保険業界において、RPA(ロボティック・プロセス・オートメーション)とは、コードを使用せず、機器ごとにカスタマイズ可能なソフトウェア・ロボットを導入することであると説明されています。これらのソフトウェアロボットは、保険業務におけるデータ入力などの単調で反復的な作業において、現実のナレッジワーカーをサポートします。保険業界におけるRPAの導入は、保険金請求処理の迅速化、保険契約の解約の容易化、新規契約の簡素化、移行の容易化など、具体的なメリットをもたらします。

損保セクターの正味収入保険料の伸び

損害保険(P&C)セクターは、純利益が66%増の600億米ドルとなり、正味収入保険料も10.8%アップ、引受額もほぼ収支均衡(前年は233億米ドルの赤字)となった2018年の好調を引き継いでいます。米国の保険業界は2019年上半期にやや減少したもののプラスを維持し、54億米ドルの引受利益(2018年同期の61億米ドルから減少)、97.3(96.2から増加)の黒字コンバインド・レシオを記録した。

競合他社の状況

本レポートでは、米国における損害保険市場で事業を展開する主要プレイヤーを取り上げています。市場は断片的である。損害保険市場は引き続き「ソフトレート」(保険料の低下)を示しており、最近の連邦基金金利の上昇にもかかわらず、金利は歴史的な低水準にとどまっています。上記の要因により、損害保険会社の収入および収益性は悪影響を受け、有機的成長の機会が減少したため、大手の損害保険会 社の統合が促進される可能性があります。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
3ヶ月間のアナリストサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Insurance Type
5.1.1 Home
5.1.2 Motor
5.1.3 Other Insurance Types
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Direct
5.2.2 Agency
5.2.3 Banks
5.2.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Vendor Market Share
6.2 Mergers and Acquisitions
6.3 Company Profiles
6.3.1 Berkshire Hathaway Inc.
6.3.2 American International Group Inc.
6.3.3 Liberty Mutual Holding Company Inc.
6.3.4 The Progressive Corporation
6.3.5 The Travelers Companies Inc.
6.3.6 United Services Automobile Association
6.3.7 Farmers Group Inc.
6.3.8 American Family Mutual Insurance Company S.I.
6.3.9 W. R. Berkley Corporation
6.3.10 American Financial Group Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The US property and casualty insurance market is expected to register a CAGR of approximately 6% during the forecast period.

Key Highlights
Nine months of 2019 delivered solid underwriting gains and brought the industry surplus to a new record. Net written premium growth seems small when compared against the unusually high nine months 2018 level, but the two-year average growth rate is the strongest in years. The US property and casualty insurance industry saw its net underwriting gains increase to USD 5.4 billion in the first nine months of 2019 from USD 4.7 billion a year earlier. The industry’s surplus grew in every quarter of 2019 so far, reaching a new all-time-high value of USD 812.2 billion as of September 30, 2019, after USD 802.2 billion as of June 30, 2019 and USD 742.1 billion as of December 31, 2018.
In the first nine months of 2019, earned premiums grew by 4.7% to USD 463.2 billion, while LLAE (Losses and loss adjustment expenses) grew 5.5% to USD 327.1 billion; other underwriting expenses grew by 2.3% to USD 129.2 billion, and policyholders’ dividends increased to USD 1.6 billion from USD 1.5 billion a year earlier. As a result, the industry reported a USD 5.4 billion net underwriting gain, up from the USD 4.7 billion net underwriting gain for nine months in 2018.
Net written premiums rose to USD 481.3 billion in nine months of 2019 from USD 468.4 billion in nine months of 2018. Net written premium growth slowed to 2.7% from 11.4% for nine months in 2018. Net earned premium growth was 4.7% in nine months of 2019, slowing from 9.3% for nine months in 2018.


Key Market Trends

RPA is Expected to Help in Quick Process

For insurance, RPA (robotic process automation) is described as the implementing software robots that can be customized for each device, without using code. These software robots support their real-life knowledge-workers with monotonous and repetitive tasks in insurance work, such as data input. Adoption of the RPA in the insurance has specific benefits, including faster claims processing, easier policy cancelation, simplified new business on-boarding, and easy transition.

Increase in Net Premiums Written in the P&C Sector

The property and casualty (P&C) sector is building on a strong 2018, in which the industry saw a net income increase of 66% to USD 60 billion, also 10.8% boost in the net premiums written and nearly breaking even on underwriting (after losing USD 23.3 billion the year before). The US insurance industry declined a bit but remained positive in the first half of 2019, with the industry posting an underwriting gain of USD 5.4 billion (down from USD 6.1 billion for the same period in 2018) and a profitable combined ratio of 97.3 (up from 96.2).

Competitive Landscape

The report covers the major players operating in the property and casualty insurance market in the United States. The market is fragmented. The property and casualty markets continue to present "soft rates" (i.e., lower insurance premiums), and despite the recent increase in the federal fund rate, interest rates remain near historically low levels. The foregoing factors have adversely impacted revenue and profitability of P&C insurers, which may encourage consolidation among larger property and casualty insurers, due to diminished opportunities for the organic growth.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Porter's Five Forces Analysis
4.4.1 Threat of New Entrants
4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
4.4.4 Threat of Substitute Products
4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Insurance Type
5.1.1 Home
5.1.2 Motor
5.1.3 Other Insurance Types
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Direct
5.2.2 Agency
5.2.3 Banks
5.2.4 Other Distribution Channels

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Vendor Market Share
6.2 Mergers and Acquisitions
6.3 Company Profiles
6.3.1 Berkshire Hathaway Inc.
6.3.2 American International Group Inc.
6.3.3 Liberty Mutual Holding Company Inc.
6.3.4 The Progressive Corporation
6.3.5 The Travelers Companies Inc.
6.3.6 United Services Automobile Association
6.3.7 Farmers Group Inc.
6.3.8 American Family Mutual Insurance Company S.I.
6.3.9 W. R. Berkley Corporation
6.3.10 American Financial Group Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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