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米国の食品保存料市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


United States Food Preservatives Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

米国の食品保存料市場は、予測期間(2020年〜2025年)において年平均成長率3.52%で成長すると予測されています。 主なハイライト 消費者の間でクリーンラベル食品の人気と相まって、便利な食品への需要が高... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

米国の食品保存料市場は、予測期間(2020年〜2025年)において年平均成長率3.52%で成長すると予測されています。

主なハイライト
消費者の間でクリーンラベル食品の人気と相まって、便利な食品への需要が高まっているため、予測期間中に大幅な収益成長が見込まれています。
しかし、飲料業界は主に世界の食品保存料市場の急成長に寄与しています。製品ポートフォリオを拡大し、天然製品に対する需要を満たすために、飲料メーカーは天然防腐剤を取り入れており、これは飲料業界にとって重要なマイルストーンとなっています。例えば、特殊化学品メーカーのランクセス(LANXESS)は、「ナチュラルガーディアン」由来の天然保存料「ナガルド(Nagardo)」を発売しました。この防腐剤は、FDA(米国食品医薬品局)から飲料への使用が承認されました。


トレンド

驚異的な成長を遂げる天然食品保存料

保存料は、カビ、空気、バクテリア、菌類、酵母などによる製品の腐敗を遅らせる。食品の品質を保つだけでなく、生命を脅かすボツリヌス中毒などの食中毒を引き起こす可能性のある汚染を抑制するのに役立つ。硝酸ナトリウム、安息香酸ナトリウム、プロピオン酸ナトリウムなどの人工保存料は、低コストで少量でも効果があるため、食品業界では長い間主流となっていました。しかし、人工保存料を使用した食品を摂取したことによるアレルギー反応に関する事件の増加により、全米の消費者は人工保存料を食事から排除するようになってきています。

このような理由から、天然由来の保存料を市場に投入する素材メーカーが増加しています。この点、2017年には、栄養補助食品および医薬品業界向けの植物エキスの大手メーカーであるArjuna Natural Extractsが、クリーンラベル防腐剤のラインアップを発表し、米国に新しい営業所を開設して事業を拡大しました。人工成分不使用」に対する消費者の高いニーズが、同国の天然保存料の市場成長に寄与しています。

食肉および食肉製品における食品保存剤の用途の増加

微生物汚染は製品回収の主な原因であり、肉製品に最も多く発生し、リステリア菌による汚染が最も一般的な原因菌であると報告されています。そのため、ニッスイやナタマイシンなどの天然保存料が、主に食肉加工品を対象に、70カ国以上で食品保存料として許可されています。

さらに、食肉および食肉製品分野は、抗菌防腐剤の使用量が最も多い分野の1つです。生産者の間では、天然防腐剤に対する需要が高まっています。したがって、需要の高まりにより、Galactic社のような企業は、食肉産業で専用に使用されるナイシンのような天然抗菌剤を提供しています。ナイシンは、リステリア菌や肉製品に存在する他の多くのグラム陽性食品腐敗微生物などの病原性食品由来細菌を、阻害する。

競合他社の状況

米国の食品保存料市場では、各社が製品の品質やプロモーションで競争するだけでなく、市場シェアを獲得するために戦略的な取り組みに注力しています。また、Cargill Incorporated、Kerry Group、DuPontなどの大手企業は、新製品の開発に多額の投資を行い、他社との協業や買収を行っています。これにより、研究開発活動を強化しつつ、市場シェアを拡大することが期待されます。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Natural
5.1.2 Synthetic
5.2 Application
5.2.1 Bakery
5.2.2 Dairy
5.2.3 Confectionery
5.2.4 Meat and Meat Products
5.2.5 Beverages
5.2.6 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Position Analysis
6.2 Most Adopted Strategy
6.3 Company Profiles
6.3.1 The Archer Daniels Midland Company
6.3.2 Chr. Hansen A/S
6.3.3 Koninklijke DSM N.V.
6.3.4 Jungbunzlauer Suisse AG
6.3.5 Kerry Group plc.
6.3.6 Corbion NV
6.3.7 BASF SE
6.3.8 DuPont de Nemours, Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

The United States food preservatives market is projected to grow at a CAGR of 3.52% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
The market studied is witnessing a significant revenue growth over the forecast period, owing to the rising demand for convenient food coupled with the popularity of clean label food products among consumers.
However, the beverage industry majorly contributes to the upsurge of the global food preservatives market. To escalate the product portfolio and fulfill the demand for a natural products, beverage manufacturers are incorporating natural preservatives, which is an important milestone for the beverage industry. For instance, LANXESS, a specialty chemicals company launched Nagardo natural preservative derived from “natural guardian”. The preservative was approved by the Food and Drug Administration (FDA) for use in beverages.


Trends

Natural Food Preservatives to Represent Tremendous Growth

Preservatives slow down product spoilage caused by mold, air, bacteria, fungi, or yeast. In addition to maintaining the quality of the food, they help control contamination that can cause foodborne illness, including life-threatening botulism. Artificial preservatives, such as sodium nitrate, sodium benzoate, and propionate, have long been the norm in the food industry due to their low cost and effectiveness even in small amounts. However, consumers across the United States are removing artificial preservatives from their diets, due to increasing incidents related to the allergic reaction caused by consuming food products with artificial preservatives.

Due to this reason, an increasing number of ingredient manufacturers are bringing preservatives of natural origin into the market. In this regard, in 2017, Arjuna Natural Extracts, which is a leading manufacturer of botanical extracts for the nutraceutical and pharmaceutical industry, expanded its operation opened a new sales office in the United States by launching a line of clean label preservatives. High consumer demand for ‘free from artificial ingredients’ is contributing to the market growth of natural preservatives in the country.

Increasing Application of Food Preservatives In Meat and Meat Products

Microbial contamination is the principal cause for product recall, occurring most frequently in meat products, with contamination by Listeria monocytogenes reported as the most common causal organism. Therefore natural preservatives like Nissi and natamycin are permitted as a food preservative in more than 70 countries, mainly for processed meat products.

Further, the meat and meat products segment is one of the largest segments for the use of antimicrobial preservatives. Demand for natural preservatives is rising among producers. Thus, owing to the rising demand, companies like Galactic, offer natural antimicrobials, like nisin, which is used for exclusive use in the meat industry. Nisin inhibits pathogenic foodborne bacteria, such as Listeria monocytogenes and many other gram-positive food spoilage microorganisms present in meat products.

Competitive Landscape

In the United States food preservatives market, companies are not only competing on the basis of product quality and promotion but are also focused on strategic initiatives, in order to account for prominent market shares. In addition, the leading companies, such as Cargill Incorporated, Kerry Group, and DuPont are heavily investing in the development of new products and are collaborating and acquiring other companies. This is expected to increase its market shares while strengthening R&D activities.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Natural
5.1.2 Synthetic
5.2 Application
5.2.1 Bakery
5.2.2 Dairy
5.2.3 Confectionery
5.2.4 Meat and Meat Products
5.2.5 Beverages
5.2.6 Others

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Position Analysis
6.2 Most Adopted Strategy
6.3 Company Profiles
6.3.1 The Archer Daniels Midland Company
6.3.2 Chr. Hansen A/S
6.3.3 Koninklijke DSM N.V.
6.3.4 Jungbunzlauer Suisse AG
6.3.5 Kerry Group plc.
6.3.6 Corbion NV
6.3.7 BASF SE
6.3.8 DuPont de Nemours, Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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