世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米のオンライン旅行市場:成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Online Travel Market in North America - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

現在進行中のCOVID-19の大流行が北米地域に大きく影響し、2020年中に収益と取引件数が急減する結果となりました。しかし、北米のオンライン旅行市場は、旅行業界の継続的な拡大により成長すると予想されます。同... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
120 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

現在進行中のCOVID-19の大流行が北米地域に大きく影響し、2020年中に収益と取引件数が急減する結果となりました。しかし、北米のオンライン旅行市場は、旅行業界の継続的な拡大により成長すると予想されます。同市場は、特に米国でさらに拡大しているCtripなどのアジアのプレーヤーによる競争と活発化が予想され、Airbnbなどの国産国際プレーヤーに潜在的な競争を提供しています。

ホスピタリティ産業の成長は、この地域でより多くの取引を記録するために研究された市場の助けとなっています。米国では、レジャー目的で訪れる外国人旅行者の増加や、国内での出張の増加が、同国のオンライン旅行市場を牽引しています。一方、カナダのオンライン旅行市場は、ミレニアル世代が牽引しており、海外旅行者の増加も成長を促しています。カナダの市場はダイナミックであり、国際的に認知された複数のブランドとその運営パートナーが組み合わさっています。

主な市場動向

米国における観光産業の拡大が、トランザクションの記録増加に寄与しています。

米国では、観光客の入国者数が増加していることから、観光産業が成長軌道に乗っています。国際とインバウンドの旅行と観光は、COVID-19が世界を打つ前に、2014年と2019年の間に89.2%のCAGRを占め、中国人観光客の数の増加によって主に駆動上昇、オンになっています。中国人観光客は、他の観光客の中で最も高い消費者を占め、近年成長しており、高級ホテル企業にとって、中国人は2番目に大きな供給源となっています。例えば、フォーシーズンズホテルズアンドリゾーツは、中国が2番目に大きなソース市場であると述べています。中国人旅行者からの収益はフォーシーズンズにとって着実に増加しており、近年は2桁の増収、ひいては総取引件数の増加につながっている。また、ビジネスや健康、ウェルネス目的で渡航する人も増加傾向にあり、同国へのレジャー旅行がオンライン旅行市場の取引件数の増加に貢献しています。

インターネット普及率の高さが、市場の高収益化に貢献

北米は、世界的に見てもインターネットの普及率が高い地域の一つである。この高い普及率は、ユーザーがオンライン旅行予約に参加する大きな原動力の一つとなっています。最近の傾向として、オンライン旅行会社へのアクセスや予約は、デスクトップが主流であることが明らかになっています。北米における最近の発表によると、75%以上の旅行者がデスクトップからオンラインで航空券を予約しています。モバイルの普及率は、このプラットフォームへの移行を示していますが、デスクトップの使用率と比較すると、まだかなり低いです。しかし、携帯電話の利用、特に旅行代理店によるモバイルアプリケーションの発売により、この地域では予測期間中、より多くのモバイル予約で市場を牽引することが予想されます。

競合他社の状況

北米のオンライン旅行市場は、Airbnb、Expedia、Booking.comなどの大手企業が存在するため、競争が激しくなると予想されます。市場は緩やかに統合されると予想されますが、グローバル市場からの新規参入や地域内の新興企業の台頭など、市場の動きが活発なため、市場は不安定になると予測されます。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Market

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMERY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Market Opportunities
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Trends Influencing the Market
4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Service Type
5.1.1 Accommodation Booking
5.1.2 Travel Tickets Booking
5.1.3 Holiday Package Booking
5.1.4 Other Services
5.2 By Mode of Booking
5.2.1 Direct Booking
5.2.2 Travel Agents
5.3 By Booking Platform
5.3.1 Desktop
5.3.2 Mobile/Tablet
5.4 By Geography
5.4.1 United States
5.4.2 Canada

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Airbnb
6.2.2 Expedia
6.2.3 Travelzoo
6.2.4 TripAdvisor
6.2.5 Booking Holdings
6.2.6 eDreams
6.2.7 American Express Global Business Travel
6.2.8 Travel Leaders Group
6.2.9 JTB Americas Group
6.2.10 Travel and Transport Inc*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The ongoing COVID-19 pandemic has largely hit the North American region which resulted in a sudden drop in revenues and number of transactions during 2020. However, the North American online travel market is expected to grow with the continued expansion of the travel industry. The market is expected to overserve competition and increasing activity from Asian players like Ctrip which is expanding further in the region especially in the United States and is offering potential competition to homegrown international players such as Airbnb and others.

The growing hospitality industry has been helping the market studied to record more transactions in the region. In the United States, the growing number of international travelers visiting the country for leisure trips and the rising business travel within the country is driving the online travel market in the country. On the other hand, Canada's online travel market is driven by millennials, and the increase in international travelers is also encouraging growth. The market in Canada is dynamic, and it is a combination of several internationally recognized brands and their operating partners.

Key Market Trends

The Expanding Tourism Industry in the United States is Helping the Market in Recording More Transactions

The tourism sector is on a growth path in the United States, owing to the country's rising number of tourist arrivals. The international and inbound travel and tourism are on, rising primarily driven by the increasing numbers of Chinese tourists, which accounted for a CAGR of 89.2% during 2014 and 2019 before the COVID-19 hit the world. Chinese tourists account for the highest spenders among the other tourists and have been growing in recent years, and for luxury hotel companies, the Chinese are the second-largest source. For instance, Four Seasons Hotels and Resorts stated that China is its second-largest source market. Revenue from Chinese travelers has increased steadily for Four Seasons, with double-digit growth in revenue in recent years, and thus the total number of transactions. People traveling to the United States for business purposes, health, and wellness purposes are also on the rise, and leisure travel to the country is helping the online travel market to record a growing number of transactions in the market.

High Internet Penetration in the Region is Helping the Market in High Revenue Generation

North America is one of the regions with the highest internet penetration rates globally. This high penetration rate is one of the major driving factors for the users to participate in online travel booking. The recent trends revealed that the desktop is a dominant mode of accessing and booking online travel agencies. As per recent publications in North America, more than 75% of travelers are booking tickets online through their desktops. The mobile penetration rates show the shift towards this platform it is still significantly lesser compared to desktop usage. However, the use of mobile phones especially with the launches of mobile applications by the travel booking agencies is expected to drive the market with more mobile bookings during the forecast period in the region.

Competitive Landscape

The Online Travel Market in North America is expected to be competitive with the presence of major players like Airbnb, Expedia, Booking.com, among others. The market is expected to be moderately consolidated, yet due to the strong market activity like the entrance of new players from the global market and the rise fo startups within the region the market is foreseen to be volatile.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Market

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMERY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Market Opportunities
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Trends Influencing the Market
4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Service Type
5.1.1 Accommodation Booking
5.1.2 Travel Tickets Booking
5.1.3 Holiday Package Booking
5.1.4 Other Services
5.2 By Mode of Booking
5.2.1 Direct Booking
5.2.2 Travel Agents
5.3 By Booking Platform
5.3.1 Desktop
5.3.2 Mobile/Tablet
5.4 By Geography
5.4.1 United States
5.4.2 Canada

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Airbnb
6.2.2 Expedia
6.2.3 Travelzoo
6.2.4 TripAdvisor
6.2.5 Booking Holdings
6.2.6 eDreams
6.2.7 American Express Global Business Travel
6.2.8 Travel Leaders Group
6.2.9 JTB Americas Group
6.2.10 Travel and Transport Inc*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る