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洗濯家電市場 - 成長、トレンド、Covid-19の影響、予測(2022年〜2027年)


LAUNDRY APPLIANCES MARKET - GROWTH, TRENDS, COVID-19 IMPACT, AND FORECASTS (2022 - 2027)

洗濯機とは、衣類や繊維製品を洗浄するために使用される機器のことです。洗濯機や乾燥機を購入できる中産階級の人口増加、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化、生活水準の向上などが、洗濯機市場の成長を後... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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130 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

洗濯機とは、衣類や繊維製品を洗浄するために使用される機器のことです。洗濯機や乾燥機を購入できる中産階級の人口増加、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化、生活水準の向上などが、洗濯機市場の成長を後押ししています。また、働く女性の人口が増加していることも、洗濯機器市場の成長ドライバーとして作用しています。トレンドとしては、いくつかの政府によって強調された環境ガイドラインにより、水の消費量だけでなく、効率やエネルギー効率を高めるための技術革新が挙げられます。スマート家電のトレンドは、センサーやスマート技術で使用されるその他のコンポーネントの使用を通じて浸透しています。この市場は、不動産の成長に依存しており、購入とレンタル改装の両方が、世界中の異なる住宅配置のために、小型家電のために革新的である。

主な市場動向

人口増加が市場を牽引

人口の増加により、洗濯機の需要が高まっています。人口の増加と労働力人口の増加が、洗濯機業界の原動力となっています。洗濯機や乾燥機を購入できる中産階級の人口増加、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化、生活水準の向上などの要因が、洗濯機市場の成長を促進しています。女性の労働人口が増加していることが、女性の家事を助ける洗濯機などの家電製品の需要を促進しています。また、世界中で都市部の人口が増加していることから、予測期間中に洗濯機市場の普及率が上昇し、収益が大きく伸びると予想されます。

都市部の人口増加により可処分所得が増加し、これらの家電製品が手ごろな価格になったことが、市場成長の原動力になると考えられます。アジア太平洋地域は、経済レベルの上昇と人口の多さから、最も急速に成長している地域となり、巨大な市場の可能性を提供しています。

スマートホームが市場を牽引

スマートホーム市場の成長は、インターネットユーザーの増加、発展途上国における消費者の可処分所得の増加、遠隔地におけるホームモニタリングの重要性の高まり、省エネ・低炭素排出志向のソリューションに対するニーズの高まり、スマートフォンやスマートガジェットの急速な普及、多数のプレーヤーによるスマートホーム製品ポートフォリオの拡大、一般消費者の安全・安心・便利さへの関心の高まりなど、さまざまな要因によってもたらされています。スマートホームカテゴリーの技術的進歩により、スマートウォッシャーなどのコネクテッドアプライアンスが贅沢で便利な存在として、より高い需要を生み出しています。

ヨーロッパでは、自動洗濯が日常の家事の一部として定着しているため、同地域の成長が期待されています。また、アメリカ人はスマートデバイスやスマートホームに熱中しているため、コネクテッドデバイスの普及が進み、スマート洗濯機の売上が伸びています。また、世界的な水不足の深刻化により、水の使用を最小限に抑える技術を搭載した製品の開発が求められています。そのため、エナジースターを搭載したスマート洗濯機は、従来の洗濯機と比較して大幅な節水が可能となります。

競合他社の状況

本レポートでは、ランドリーアプライアンス市場で事業を展開する海外の主要企業を取り上げています。市場シェアの観点からは、現在一部の大手企業が市場を支配しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は新規契約の獲得や新規市場の開拓により、市場での存在感を高めています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Porters 5 Force Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Impact of Covid-19 on the Market
4.7 Insights On Technological Innovations In The Market
4.8 Insights On Government Regulation In The Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Freestanding
5.1.2 Built in
5.2 Product
5.2.1 Washing Machine
5.2.2 Dryers
5.2.3 Electric Smoothing Irons
5.2.4 Others
5.3 Technology
5.3.1 Automatic
5.3.2 Semi-Automatic/ Manual
5.3.3 Others
5.4 Distribution Channel
5.4.1 Multi-brand Stores
5.4.2 Exclusive Stores
5.4.3 Online
5.4.4 Other Distribution Channels
5.5 Geography
5.5.1 North America
5.5.2 Latin America
5.5.3 Asia-Pacific
5.5.4 Europe
5.5.5 Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool
6.2.2 Alliance Laundry Systems
6.2.3 Videocon
6.2.4 Bosch
6.2.5 Toshiba
6.2.6 Candy Group
6.2.7 Sharp
6.2.8 Electrolux
6.2.9 GD Midea Holding Co. Ltd.
6.2.10 Samsung
6.2.11 Panasonic Corp
6.2.12 Godrej Group
6.2.13 Haier Group
6.2.14 Miele & Cie KG
6.2.15 Hitachi Appliances Inc.
6.2.16 LG Electronics
6.2.17 IFB Industries Limited

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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Summary

Laundry appliances are those devices that are used to clean clothes and textiles. The growth of the laundry appliances market is fuelled by factors such as rising number of middle-class populations which can afford washing machine and dryers, increased disposable income, changing lifestyle and increased level of standard of living. A growing number of working women populations is also acting as a growth driver for the laundry appliances market. Trends include innovating to increase efficiency and energy efficiency, as well as water consumption, due to environmental guidelines highlighted by several governments. The smart appliances trend is pervasive through the usage of sensors, and other components used in smart technology. This market, dependent on real estate growth, both purchase and rental refurbishing are also innovating for smaller appliances, because of different housing arrangements across the world.

Key Market Trends

Rise in Population is Driving the Market

An increase in population fosters the demand for laundry appliances. The increasing population and rising working-class population are the driving forces of the laundry appliances industry. The growth of the laundry appliances market is fuelled by factors such as rising number of middle-class populations which can afford washing machine and dryers, increased disposable income, changing lifestyle and increased level of standard of living. An increase in the number of women working population is driving the demand for appliances such as Washing Machine that assists women with household chores. Moreover, the increasing urban population across the world is anticipated to display a higher adoption rate and substantial growth in laundry appliances market revenue over the forecast period.

Growth in the population living in urban areas resulting in increased levels of disposable income that have made these appliances affordable; these factors are expected to drive the market growth. Asia-Pacific will be the fastest-growing region due to the rising economy level and a large population offers huge market potential.

Smart Homes are Driving the Market

The growth of the smart home market is driven by various factors, such as the increasing number of internet users, rising consumer disposable income in developing economies, the growing importance of home monitoring in remote locations, growing need for energy-saving and low carbon emission-oriented solutions, the rapid proliferation of smartphones and smart gadgets, expansion of smart home product portfolio by a large number of players, growing concern about safety, security, and convenience among the general population. Technological advancement in the smart homes category is resulting in higher demand for connected appliances, such as smart washers, as a source of luxury and convenience.

Increased adoption of the automatic washing process as an essential part of everyday housekeeping activity among Europeans has created lucrative growth prospects in the region. Moreover, the higher indulgence of Americans in smart devices and smart homes is ramping up the sales of smart washing machines owing to the increased prominence of connected devices. Moreover, the growing scarcity of water across the globe is compelling manufactures to devise products with technology that minimizes the use of water. Thus, these smart washing machines with Energy Star ratings can save a lot of water as compared to conventional washing machines.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the Laundry Appliances Market. In terms of market share, some of the major players currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and by tapping new markets.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
4.5 Porters 5 Force Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitute Products
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Impact of Covid-19 on the Market
4.7 Insights On Technological Innovations In The Market
4.8 Insights On Government Regulation In The Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Type
5.1.1 Freestanding
5.1.2 Built in
5.2 Product
5.2.1 Washing Machine
5.2.2 Dryers
5.2.3 Electric Smoothing Irons
5.2.4 Others
5.3 Technology
5.3.1 Automatic
5.3.2 Semi-Automatic/ Manual
5.3.3 Others
5.4 Distribution Channel
5.4.1 Multi-brand Stores
5.4.2 Exclusive Stores
5.4.3 Online
5.4.4 Other Distribution Channels
5.5 Geography
5.5.1 North America
5.5.2 Latin America
5.5.3 Asia-Pacific
5.5.4 Europe
5.5.5 Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Whirlpool
6.2.2 Alliance Laundry Systems
6.2.3 Videocon
6.2.4 Bosch
6.2.5 Toshiba
6.2.6 Candy Group
6.2.7 Sharp
6.2.8 Electrolux
6.2.9 GD Midea Holding Co. Ltd.
6.2.10 Samsung
6.2.11 Panasonic Corp
6.2.12 Godrej Group
6.2.13 Haier Group
6.2.14 Miele & Cie KG
6.2.15 Hitachi Appliances Inc.
6.2.16 LG Electronics
6.2.17 IFB Industries Limited

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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