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イスラエルのランドリー機器市場 - 成長、トレンド、COVID-19 の影響、予測(2022年~2027年)


Israel Laundry Appliances Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

イスラエルのランドリー家電市場は2018年に1億2700万米ドルとなり、2019年から2024年の予測期間で大きく成長すると予想されています。2018年の家庭用洗濯家電の成長は、住宅市場の減速によりやや鈍化しました。20... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

イスラエルのランドリー家電市場は2018年に1億2700万米ドルとなり、2019年から2024年の予測期間で大きく成長すると予想されています。2018年の家庭用洗濯家電の成長は、住宅市場の減速によりやや鈍化しました。2017年と2018年には、市場価格よりも安い価格でマンションを提供する政府の住宅計画「バイヤーズプライス」の影響で、住宅取得が大きく減速した。これらにより、マンション価格の上昇が続くかどうか、市場にも不透明感が漂うようになりました。そのため、多くの消費者は状況が明らかになるまで待ってから住宅を購入することを選択しています。住宅購入者の持ち直しにより、洗濯機市場はペースを取り戻し、さらに成長することは間違いないだろう。

ドライバー

主なハイライト
進化する消費者ニーズに対応するための市場関係者による継続的な製品革新
人口の増加と可処分所得の増加


制約事項

主なハイライト
自動機構成に伴う運用コストの上昇
コスト上昇に対応するための価格上昇


主な市場動向

家庭用ランドリー機器では、洗濯機が最も好まれている

イスラエルでは、洗濯が日常的に行われているため、大容量の洗濯機が注目されています。また、忙しいライフスタイルの中で、効率的で時間のかからない洗濯方法を求める消費者が増えており、消費者の嗜好は絶えず変化しています。今回の調査では、様々な全自動洗濯機を提供する企業が、消費者の嗜好の変化に対応するために、より大容量のモデルの提供を拡大しました。8kgの製品がほぼ標準となったが、9kgの新製品も多数発売され、10~11kgの製品も充実してきた。人口動態や社会情勢と相まって、全自動洗濯機・全自動タンブラー乾燥機の大容量化は予測期間中にさらに加速するものと思われる。イスラエルの消費者からは、低価格ブランドと高級ブランドが同じように受け入れられている。

購入のための新たな流通チャネルとしてEC売上が伸びる

イスラエルにおける電子商取引は驚異的な成長を遂げており、15%以上のcagrで成長すると予想されています。過去10年間、イスラエルは人口が少ないにもかかわらず2桁の成長を遂げ、その主な要因は国境を越えたeコマースです。しかし、イスラエルでオンライン販売を行う企業の数はごくわずかで、その価格は通常、国境を越えた小売業者の価格より大幅に高くなっています。これは、付加価値税(VAT)が高いことと、多くの消費財を独占していることが原因です。イスラエルのオンラインショッピング利用者の80%近くが海外から商品を購入しており、その多くは中国、英国、米国からのものです。イスラエルはデジタル化が進んでおり、インターネットの普及率は約75%、スマートフォン市場は60%以上となっています。イスラエルのEコマースの主なカテゴリーは、ホームエレクトロニクス、ファッション&フットウェア、メディアプロダクツなどです。また、家庭用品や食料品もオンラインで購入される人気の商品です。

競合他社の状況

イスラエルの洗濯機市場は、古くから設立された多くの外資系プレーヤーとほぼ統合されたプレーヤーによって特徴付けられ、新規参入プレーヤーに厳しい競争を与えています。BSHは2017年、Bosch、Siemens、Constructaの各ブランドから利益を得て、家庭用洗濯機におけるリーダーシップを維持した。これらのブランドはいずれも信頼性が高く、高品質の製品を提供していると認識されており、専門家や販売員から推薦されることが多い。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式)の提供
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Scope of the Study
1.2 Key Deliverables of the Study
1.3 Study Assumptions

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 GOVERNMENT REGULATIONS AND INITIATIVES

5 INDUSTRY DYNAMICS AND INSIGHTS
5.1 Current Market Scenario
5.2 Market Dynamics
5.2.1 Drivers
5.2.2 Restraints
5.2.3 Opportunities
5.3 Insights on the advertising strategies of the leading players across segments
5.4 Latest technological innovation in the market
5.5 Insights on the pricing strategies by the players in the market
5.6 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
5.7 Value Chain/ Supply Chain Analysis
5.8 Insights on various online appliance companies

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By types
6.1.1 Freestanding
6.1.2 Built in
6.2 By products
6.2.1 Washing Machines
6.2.2 Dryers
6.2.3 Others
6.3 By technology
6.3.1 Automatic
6.3.2 Manual
6.4 By the channel of distribution
6.4.1 Retail
6.4.2 Ecommerce
6.4.3 Others

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Overview (Market Concentration and Major Players)
7.2 Company Profiles
7.2.1 Alliance Laundry systems
7.2.2 Bosch
7.2.3 Candy Group
7.2.4 Electrolux
7.2.5 GD Midea Holding Co.,Ltd
7.2.6 Godrej Group
7.2.7 Haier Group
7.2.8 Hitachi Appliances Inc
7.2.9 IFB Industries
7.2.10 LG Electronics
7.2.11 Miele and Cie KG
7.2.12 Panasonic Corp
7.2.13 Samsung
7.2.14 Sharp
7.2.15 Toshiba
7.2.16 Videocon
7.2.17 Whirlpool

8 FUTURE GROWTH PROSPECTS OF ISRAEL LAUNDRY APPLIANCES MARKET

9 APPENDIX
9.1 Annual per capita expenditure in ISRAEL region by emirates
9.2 Key statistics on the top product categories sold in the market
9.3 ISRAEL regional GDP growth for the past 5 years

10 DISCLAIMER AND ABOUT US

 

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Summary

The Israel laundry appliances market was valued at USD 127 Million in 2018 and is expected to grow significantly in the forecast period of 2019-2024. The growth in the home laundry appliances slightly slowed down in 2018 due to the slowdown in the housing market. In 2017 and 2018, housing acquisitions slowed significantly due to the governmental housing plan Buyer’s Price, which offers apartments at lower-than-market prices. These have also caused uncertainty in the market as to whether apartment prices would continue rising. Therefore, many consumers are choosing to wait until the situation is clearer before buying a home. With the pickup in the home buyers, the laundry market is certain to catch up pace and grow further.

Drivers:

Key Highlights
Continuous product innovation by the market players to meet the evolving consumer demands
Growing population and the rising disposable income


Restraints:

Key Highlights
Higher operational costs involved in the making up of automatic machines
Higher prices charged to meet the rising costs


Key Market Trends

Washing machines are the most preferred at home laundry appliances

Israel home laundry appliances market is eyeing more of the larger capacity washing machines as laundry is a daily chore for Israelis. The consumer preferences are continuously changing with the increasing busy lifestyles that utilize highly efficient and time saving laundry options. In the review period, companies offering various automatic washing machines responded to the changing preferences of consumers by expanding their offers of larger capacity models. 8kg products became almost the standard in the category, though companies also launched many new 9kg models, and machines with capacities of 10-11kg became more widely available. Coupled with the demographic and social trends, new launches are likely to accentuate the shift towards larger capacity models in automatic washing machines and automatic tumble dryers over the forecast period. Lower cost brands as well as premium are equally received by Israeli consumers.

Ecommerce sales grow as an emerging distribution channel for the purchases

Ecommerce in Israel is growing at a whooping rate and is expected to grow at a cagr of over 15%. In the last ten years it has grown by double digits despite its modest population and majorly driven by the cross-border ecommerce. The number of Israeli businesses selling online are however only a few – with prices that are usually substantially higher than those of cross-border retailers. This is because of high value-added taxes (VAT) as well as monopolies on numerous consumer goods. Nearly 80% of Israeli online shoppers have bought products from abroad, predominantly from China, the UK and the US. Israel is a fairly digitalized country with about 75% Internet penetration and a smartphone market of more than 60%. The dominant e-commerce categories in Israel include Home Electronics, Fashion & Footwear and Media Products. Housewares and groceries are also popular products purchased online.

Competitive Landscape

The Israel laundry appliances market is characterized by near consolidated players with many foreign players established since long time and giving tougher competition to the newer players. BSH maintained its leadership in the home laundry appliances in 2017 with the gains coming from its Bosch, Siemens and Constructa brands. These brands are all perceived as being very reliable and offering high quality products and are often recommended by professionals and salespeople.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Scope of the Study
1.2 Key Deliverables of the Study
1.3 Study Assumptions

2 RESEARCH METHODOLOGY
2.1 Analysis Methodology
2.2 Research Phases

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 GOVERNMENT REGULATIONS AND INITIATIVES

5 INDUSTRY DYNAMICS AND INSIGHTS
5.1 Current Market Scenario
5.2 Market Dynamics
5.2.1 Drivers
5.2.2 Restraints
5.2.3 Opportunities
5.3 Insights on the advertising strategies of the leading players across segments
5.4 Latest technological innovation in the market
5.5 Insights on the pricing strategies by the players in the market
5.6 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
5.7 Value Chain/ Supply Chain Analysis
5.8 Insights on various online appliance companies

6 MARKET SEGMENTATION
6.1 By types
6.1.1 Freestanding
6.1.2 Built in
6.2 By products
6.2.1 Washing Machines
6.2.2 Dryers
6.2.3 Others
6.3 By technology
6.3.1 Automatic
6.3.2 Manual
6.4 By the channel of distribution
6.4.1 Retail
6.4.2 Ecommerce
6.4.3 Others

7 COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1 Overview (Market Concentration and Major Players)
7.2 Company Profiles
7.2.1 Alliance Laundry systems
7.2.2 Bosch
7.2.3 Candy Group
7.2.4 Electrolux
7.2.5 GD Midea Holding Co.,Ltd
7.2.6 Godrej Group
7.2.7 Haier Group
7.2.8 Hitachi Appliances Inc
7.2.9 IFB Industries
7.2.10 LG Electronics
7.2.11 Miele and Cie KG
7.2.12 Panasonic Corp
7.2.13 Samsung
7.2.14 Sharp
7.2.15 Toshiba
7.2.16 Videocon
7.2.17 Whirlpool

8 FUTURE GROWTH PROSPECTS OF ISRAEL LAUNDRY APPLIANCES MARKET

9 APPENDIX
9.1 Annual per capita expenditure in ISRAEL region by emirates
9.2 Key statistics on the top product categories sold in the market
9.3 ISRAEL regional GDP growth for the past 5 years

10 DISCLAIMER AND ABOUT US

 

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