世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ドイツゴルフカート市場予測 2024-2032


GERMANY GOLF CART MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 ドイツのゴルフカート市場は予測期間中にCAGR 5.95%で上昇する。調査対象市場の基準年は2023年で、予測期間は2024年から2032年である。 市場インサイト ドイツは欧州で2番目に大きいゴルフ用品市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年5月20日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
134 英語

 

サマリー

主な調査結果
ドイツのゴルフカート市場は予測期間中にCAGR 5.95%で上昇する。調査対象市場の基準年は2023年で、予測期間は2024年から2032年である。
市場インサイト
ドイツは欧州で2番目に大きいゴルフ用品市場であり、登録ゴルファー数が増加し、1,000以上のコースと730以上の施設がある。特筆すべきは、ドイツの成人女性ゴルファー数が22万人を超え、欧州で最も多いことで、重要な市場セグメントであることが浮き彫りになっている。また、ジュニアゴルファーの数も多い。
さらに、ドイツでは低炭素排出車への投資が盛んである。これに伴い、電気自動車の生産台数は2020年に100万台に増加し、2030年には500万台になると予測されている。ドイツ環境省は、プラグイン車の充電に再生可能エネルギーを使用することを義務付けており、持続可能性への取り組みをさらに促進している。これらの要因が、予測期間中のドイツのゴルフカート市場の成長を促進すると予想される。
競争に関する洞察
市場で事業を展開している主要企業には、Club Car、Garia、HanseCart、E-Z-Go(Textron Incが買収)などがある。
弊社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

目次
1. 調査範囲と方法論
1.1. 調査目的
1.2.調査方法
1.3. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と推定
2.2. 国別スナップショット:ドイツ
2.3. 国別分析 - ドイツ
2.4. 調査範囲
2.5. 危機シナリオ分析
2.5.1. コビッド19のゴルフカート市場への影響
2.6. 主要市場調査結果
2.6.1. ゴルフカートの多目的機能の台頭
2.6.2. 安全機能への注目の高まり
3. 市場ダイナミクス
3.主な推進要因
3.1.1. ゴルフ産業の拡大
3.1.2. 排出量削減のための電動ゴルフカートへのシフト
3.1.3. ゴルフ観光客の急増
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. ゴルフ会員権やカートのコストが高い。
3.2.2. ゴルフカートに関する法的制限と規制上の制約
3.2.3. 代替交通手段の利用可能性
4. 主要分析
4.1. 主要市場動向
4.1.1. 環境に優しいゴルフカートへの嗜好の高まり
4.1.2. ゴルフカートへのスマート技術の統合
4.1.3. レンタル・シェアモビリティサービスの人気の高まり
4.2. ポーターの5つの力分析
4.2.1. 買い手の力
4.2.2. サプライヤーの力
4.2.3. 代替品
4.2.4. 新規参入
4.2.5. 業界のライバル関係
4.3. 成長見通しマッピング
4.4. バリューチェーン分析
4.4.1. 原材料
4.4.2. メーカー
4.4.3. 流通
4.4.4. エンドユーザー
4.5. 主要な購買基準
4.5.1. バッテリー寿命
4.5.2. パフォーマンスとスピード
4.5.3. 人間工学
4.5.4. 収納力
5. 乗車定員別市場
5.1. 1~4人乗り
5.2. 5人乗り以上
6. 車両タイプ別市場
6.1. ガスゴルフカート
6.2. 電動ゴルフカート
6.3. ソーラーゴルフカート
7. エンドユーザー別市場
7.1. ゴルフとレクリエーション
7.2. 商業用
7.3. 個人使用
8. 競争状況
8.1. 主な戦略的展開
8.1.1. 合併と買収
8.1.2. 製品の発売と開発
8.1.3. パートナーシップと契約
8.1.4. 事業拡大
8.2. 企業プロフィール
8.2.1. クラブカー
8.2.1.1. 会社概要
8.2.1.2. 製品リスト
8.2.1.3. 強みと課題
8.2.2. イーズゴー(テクストロンが買収)
8.2.2.1. 会社概要
8.2.2.2. 製品リスト
8.2.2.3. 強みと課題
8.ガリア
8.2.3.1. 会社概要
8.2.3.2. 製品一覧
8.2.3.3. 強みと課題
8.2.4. ハンセカート
8.2.4.1. 会社概要
8.2.4.2. 製品一覧
8.2.4.3. 強みと課題
8.2.5. ヤマハゴルフカーカンパニー
8.2.5.1. 会社概要
8.2.5.2. 製品一覧
8.2.5.3. 強みと課題

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Germany golf cart market is set to rise with a CAGR of 5.95% during the forecasting years. The base year considered for the studied market is 2023, and the projection period is from 2024 to 2032.
MARKET INSIGHTS
Germany is the second-largest market for golf equipment in Europe, with a growing number of registered golfers and over 1,000 courses and 730 facilities. Notably, there are more than 220,000 adult female golfers in Germany, the highest rate in Europe, highlighting a key market segment. The country also maintains a substantial number of junior golfers.
Additionally, Germany is witnessing significant investment in low-carbon emission vehicles. Aligning with this, electric vehicle production increased to 1 million units in 2020, in addition to a projected 5 million units by 2030. Mandates from the German Ministry of Environment require the use of renewable energy sources for recharging plug-in vehicles, further promoting sustainability efforts. These factors, in turn, are expected to augment the Germany golf cart market growth during the forecast period.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the key players operating in the market are Club Car, Garia, HanseCart, E-Z-Go (Acquired by Textron Inc), etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT - GERMANY
2.3. COUNTRY ANALYSIS - GERMANY
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5.1. IMPACT OF COVID-19 ON GOLF CART MARKET
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
2.6.1. RISE OF MULTI-PURPOSE FUNCTIONALITY OF GOLF CARTS
2.6.2. GROWING FOCUS ON SAFETY FEATURES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. EXPANSION OF THE GOLFING INDUSTRY
3.1.2. SHIFT TOWARDS ELECTRIC GOLF CARTS TO REDUCE EMISSIONS
3.1.3. SURGE IN GOLF TOURISM
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH COST OF GOLF MEMBERSHIP AND CARTS
3.2.2. LEGAL LIMITATIONS AND REGULATORY CONSTRAINTS REGARDING GOLF CARTS
3.2.3. AVAILABILITY OF ALTERNATE TRANSPORTATION SOLUTIONS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. RISING PREFERENCE FOR ECO-FRIENDLY GOLF CART OPTIONS
4.1.2. INTEGRATION OF SMART TECHNOLOGY IN GOLF CARTS
4.1.3. INCREASING POPULARITY OF RENTAL AND SHARED MOBILITY SERVICES
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTIONS
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.4.1. RAW MATERIALS
4.4.2. MANUFACTURERS
4.4.3. DISTRIBUTION
4.4.4. END-USERS
4.5. KEY BUYING CRITERIA
4.5.1. BATTERY LIFE
4.5.2. PERFORMANCE AND SPEED
4.5.3. ERGONOMICS
4.5.4. STORAGE CAPACITY
5. MARKET BY SEATING CAPACITY
5.1. ONE-TO-FOUR-SEATER
5.2. ABOVE-FIVE-SEATER
6. MARKET BY VEHICLE TYPE
6.1. GAS GOLF CART
6.2. ELECTRIC GOLF CART
6.3. SOLAR GOLF CART
7. MARKET BY END-USER
7.1. GOLF AND RECREATION
7.2. COMMERCIAL USAGE
7.3. PERSONAL USAGE
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. CLUB CAR
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCT LIST
8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.2. E-Z-GO (ACQUIRED BY TEXTRON INC)
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCT LIST
8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.3. GARIA
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCT LIST
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. HANSECART
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCT LIST
8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.5. YAMAHA GOLF-CAR COMPANY
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCT LIST
8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(運輸)の最新刊レポート


よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る