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欧州ゴルフカート市場予測 2024-2032


EUROPE GOLF CART MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 欧州のゴルフカート市場は、2024年から2032年の予測期間においてCAGR 5.56%で成長する。この地域市場の成長には、一人当たりの所得が高く、購買力が高いことに加え、自動車の排出ガスに関連する厳... もっと見る

 

 

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Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年5月20日 US$1,600
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151 英語

 

サマリー

主な調査結果
欧州のゴルフカート市場は、2024年から2032年の予測期間においてCAGR 5.56%で成長する。この地域市場の成長には、一人当たりの所得が高く、購買力が高いことに加え、自動車の排出ガスに関連する厳しい政府規制などの要因が主に寄与している。
市場インサイト
欧州ゴルフカート市場成長評価は、スウェーデン、オランダ、フランス、スペイン、英国、ドイツ、アイルランド、デンマーク、その他欧州の評価をカバーしている。フランスは国民の購買力が高く、先進国として認知されており、ゴルフカートの需要が顕著である。ゴルフコース協会ヨーロッパによると、近年、フランスは402,990人以上の登録ゴルファーを誇り、同国における様々なタイプのゴルフカートの需要拡大に大きく貢献している。

一方、多様な地形と変化に富んだ気象条件を持つスペインは、人気の観光地であるだけでなく、年間を通じてゴルフを楽しむのに理想的な場所でもある。スペインにおける観光活動の活発化は、スペイン全土のゴルフ産業の成長を牽引する重要な役割を担っている。このような背景から、エコカリンベストはマルベーリャのプエルト・バヌスで、低速車(LSV)の多様な路上合法レンタカーを提供しています。
これらの車両は、旅行者のユニークなニーズに対応し、十分な荷物置き場があり、最大40kmの航続距離を誇ります。さらに、完全な電気自動車や代替燃料のオプションも用意されている。そのため、スペインにおけるゴルフカートの需要増加の大きな原動力として観光業が浮上している。その結果、これらの要因が予測される数年間で、欧州のゴルフカート市場の成長を増大させると予想される。
競合他社の洞察
市場の主要企業には、Yamaha Golf-Car Company、Gariaなどがある。
弊社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

目次
1. 調査範囲と方法論
1.1. 調査目的
1.2.調査方法
1.3. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と推定
2.2. 市場概要
2.3. 調査範囲
2.4. 危機シナリオ分析
2.コビッド19がゴルフカート市場に与える影響
2.5. 主な市場調査結果
2.5.1. ゴルフカートの多目的機能の台頭
2.5.2. 安全機能への注目の高まり
3. 市場ダイナミクス
3.主な推進要因
3.1.1. ゴルフ産業の拡大
3.1.2. 排出量削減のための電動ゴルフカートへのシフト
3.1.3. ゴルフ観光客の急増
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. ゴルフ会員権およびカートの高額コスト
3.2.2. ゴルフカートに関する法的制限と規制上の制約
3.2.3. 代替交通手段の利用可能性
4. 主要分析
4.1. 主要市場動向
4.1.1. 環境に優しいゴルフカートへの嗜好の高まり
4.1.2. ゴルフカートへのスマート技術の統合
4.1.3. レンタル・シェアモビリティサービスの人気の高まり
4.2. ポーターの5つの力分析
4.2.1. 買い手の力
4.2.2. サプライヤーの力
4.2.3. 代替品
4.2.4. 新規参入
4.2.5. 業界のライバル関係
4.3. 成長見通しマッピング
4.4. 市場集中度分析
4.5. バリューチェーン分析
4.5.1. 原材料
4.5.2. メーカー
4.5.3. 流通
4.5.4. エンドユーザー
4.6. 主要な購入基準
4.6.1. バッテリー寿命
4.6.2. パフォーマンスとスピード
4.6.3. 人間工学
4.6.4. 収納力
5. 乗車定員別市場
5.1. 1~4人乗り
5.2. 5人乗り以上
6. 車両タイプ別市場
6.1. ガスゴルフカート
6.2. 電動ゴルフカート
6.3. ソーラーゴルフカート
7. エンドユーザー別市場
7.1. ゴルフとレクリエーション
7.2. 商業用
7.3. 個人使用
8. 地理的分析
8.1.ヨーロッパ
8.1.1. 市場規模と推定
8.1.2. 欧州のゴルフカート市場の促進要因
8.1.3. 欧州のゴルフカート市場の課題
8.1.4. 欧州ゴルフカート市場の主要企業
8.1.5. 国別分析
8.1.5.1.
8.ドイツ
8.フランス
8.スペイン
8.アイルランド
8.1.5.6. デンマーク
8.1.5.7. オランダ
8.1.5.8.
8.1.5.9. その他の地域
9. 競争環境
9.1. 主な戦略的展開
9.1.1. M&A
9.1.2. 製品の上市と開発
9.1.3. パートナーシップと契約
9.1.4. 事業拡大
9.2. 会社プロファイル
9.2.1. クラブカー
9.2.1.1. 会社概要
9.2.1.2. 製品リスト
9.2.1.3. 強みと課題
9.2.2. クルーズカー
9.2.2.1. 会社概要
9.2.2.2. 製品一覧
9.2.2.3. 強みと課題
9.2.3. エボリューション電気自動車
9.2.3.1. 会社概要
9.2.3.2. 製品リスト
9.2.3.3. 強みと課題
9.2.4. イー・ゼット・ゴー(テクストロンが買収)
9.2.4.1. 会社概要
9.2.4.2. 製品リスト
9.2.4.3. 強みと課題
9.ガリア
9.2.5.1. 会社概要
9.2.5.2. 製品一覧
9.2.5.3. 強みと課題
9.2.6. ホークカート
9.2.6.1. 会社概要
9.2.6.2. 製品リスト
9.2.6.3. 強みと課題
9.2.7. HDK電気自動車
9.2.7.1. 会社概要
9.2.7.2. 製品リスト
9.2.7.3. 強みと課題
9.2.8. カリアー電気自動車
9.2.8.1. 会社概要
9.2.8.2. 製品リスト
9.2.8.3. 強みと課題
9.2.9. マーシェル電気自動車株式会社
9.2.9.1. 会社概要
9.2.9.2. 製品リスト
9.2.9.3. 強みと課題
9.2.10. スターEV株式会社
9.2.10.1. 会社概要
9.2.10.2. 製品一覧
9.2.10.3. 強みと課題
9.2.11. タイサミットグループ
9.2.11.1. 会社概要
9.2.11.2. 製品リスト
9.2.11.3. 強みと課題
9.2.12. トンバーリン・ユーエスエー
9.2.12.1. 会社概要
9.2.12.2. 製品リスト
9.2.12.3. 強みと課題
9.2.13. ヴァーレイ・グループ
9.2.13.1. 会社概要
9.2.13.2. 製品リスト
9.2.13.3. 強みと課題
9.2.14. ヤマハゴルフカーカンパニー
9.2.14.1. 会社概要
9.2.14.2. 製品一覧
9.2.14.3. 強みと課題

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Europe golf cart market is set to rise with a CAGR of 5.56% over the forecast period of 2024 to 2032. The regional market’s growth is mainly fueled by factors such as stringent government regulations associated with vehicular emissions, in addition to the high per capita income and significant purchasing power.
MARKET INSIGHTS
The Europe golf cart market growth evaluation covers the assessment of Sweden, the Netherlands, France, Spain, the United Kingdom, Germany, Ireland, Denmark, and Rest of Europe. France, recognized as a highly developed nation with substantial purchasing power among its citizens, sees a notable demand for golf carts. Over recent years, according to the Golf Course Association Europe, France boasted more than 402,990 registered golfers, significantly contributing to the growing demand for various types of golf carts in the country.

On the other hand, Spain, with its diverse geography and varying weather conditions, is not only a popular tourist destination but also an ideal location for golfing year-round. The increasing tourism activity in Spain plays a crucial role in driving the growth of the golfing industry across the nation. Aligning with this, in Puerto Banus, Marbella, Ecocarinvest offers a diverse range of Low-Speed-Vehicles (LSV) street-legal vehicle rentals.
These vehicles cater to the unique needs of travelers, providing ample luggage storage and boasting a range of up to 40 km. Additionally, they are available in either fully electric or alternative fuel options. Therefore, tourism emerges as a significant driving force behind the rising demand for golf carts in Spain. Consequently, these factors are expected to augment the golf cart market growth in Europe in the forecast years.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the major companies in the market include Yamaha Golf-Car Company, Garia, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON GOLF CART MARKET
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. RISE OF MULTI-PURPOSE FUNCTIONALITY OF GOLF CARTS
2.5.2. GROWING FOCUS ON SAFETY FEATURES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. EXPANSION OF THE GOLFING INDUSTRY
3.1.2. SHIFT TOWARDS ELECTRIC GOLF CARTS TO REDUCE EMISSIONS
3.1.3. SURGE IN GOLF TOURISM
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH COST OF GOLF MEMBERSHIP AND CARTS
3.2.2. LEGAL LIMITATIONS AND REGULATORY CONSTRAINTS REGARDING GOLF CARTS
3.2.3. AVAILABILITY OF ALTERNATE TRANSPORTATION SOLUTIONS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. RISING PREFERENCE FOR ECO-FRIENDLY GOLF CART OPTIONS
4.1.2. INTEGRATION OF SMART TECHNOLOGY IN GOLF CARTS
4.1.3. INCREASING POPULARITY OF RENTAL AND SHARED MOBILITY SERVICES
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTIONS
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.5.1. RAW MATERIALS
4.5.2. MANUFACTURERS
4.5.3. DISTRIBUTION
4.5.4. END-USERS
4.6. KEY BUYING CRITERIA
4.6.1. BATTERY LIFE
4.6.2. PERFORMANCE AND SPEED
4.6.3. ERGONOMICS
4.6.4. STORAGE CAPACITY
5. MARKET BY SEATING CAPACITY
5.1. ONE-TO-FOUR-SEATER
5.2. ABOVE-FIVE-SEATER
6. MARKET BY VEHICLE TYPE
6.1. GAS GOLF CART
6.2. ELECTRIC GOLF CART
6.3. SOLAR GOLF CART
7. MARKET BY END-USER
7.1. GOLF AND RECREATION
7.2. COMMERCIAL USAGE
7.3. PERSONAL USAGE
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. EUROPE GOLF CART MARKET DRIVERS
8.1.3. EUROPE GOLF CART MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE GOLF CART MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED KINGDOM
8.1.5.2. GERMANY
8.1.5.3. FRANCE
8.1.5.4. SPAIN
8.1.5.5. IRELAND
8.1.5.6. DENMARK
8.1.5.7. NETHERLANDS
8.1.5.8. SWEDEN
8.1.5.9. REST OF EUROPE
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. CLUB CAR
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. CRUISE CAR INC
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. EVOLUTION ELECTRIC VEHICLES
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. E-Z-GO (ACQUIRED BY TEXTRON INC)
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. GARIA
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. HAWK CARTS
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. HDK ELECTRIC VEHICLE
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. KARRIOR ELECTRIC VEHICLES
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. MARSHELL ELECTRIC VEHICLE CO LTD
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. STAR EV CORPORATION
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. THAI SUMMIT GROUP
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.12. TOMBERLIN USA
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.13. VARLEY GROUP
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. YAMAHA GOLF-CAR COMPANY
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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