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EVタイヤ市場


EV Tires Market

EVタイヤ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したEVタイヤに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、... もっと見る

 

 

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サマリー

EVタイヤ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したEVタイヤに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- ラジアルタイヤ
- バイアスタイヤ
- コンポジットタイヤ
- その他

タイヤサイズ別

- 14インチまで
- 15"-18"
- 18インチ以上

推進力で

- BEV
- HEV
- PHEV
- その他

自動車タイプ別

- 乗用車
- 商用車

販売チャネル別:

- OEM
- アフターマーケット
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

EVタイヤ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また、車両レーダー試験システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、EV用タイヤ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、EV用タイヤ市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のEVタイヤ市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(74億3,050万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(94億4,410万米ドル)および数量(26.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 EVタイヤの世界市場:価格分析

価格分析の章では、製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 EVタイヤの世界市場:製品タイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年

製品タイプ別に、EVタイヤ市場はラジアルタイヤ、バイアスタイヤ、複合タイヤ、その他に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 EVタイヤの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:タイヤサイズ別

タイヤサイズ別に、EVタイヤ市場は14インチまで、15インチ~18インチ、18インチ以上に区分されます。また、タイヤサイズ別に市場魅力度分析も行っています。また、上記のタイヤサイズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 EV用タイヤの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:推進力別

EVタイヤ市場は、推進力別にBEV、HEV、PHEV、その他に区分されます。また、推進力別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の推進力別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 EVタイヤの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:車両タイプ別

車両タイプ別に、EVタイヤ市場は乗用車、商用車に区分されます。また、「車両タイプ別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の車両タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 EVタイヤの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売チャネル別

販売チャネル別に、EVタイヤ市場はOEM、アフターマーケット、その他に区分されます。また、販売チャネル別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 EVタイヤ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、EVタイヤ市場を北米、中南米、欧州、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 北米EVタイヤ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカのEVタイヤ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域におけるEVタイヤ市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第13章 欧州のEVタイヤ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるEVタイヤ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアのEVタイヤ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるEVタイヤ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアのEVタイヤ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるEVタイヤ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東・アフリカのEVタイヤ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるEVタイヤ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国のEVタイヤ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてEVタイヤ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Continental AG、Bridgestone、Pirelli & C. S.p.A.、Goodyear Tire & Rubber Co.Ltd.、横浜ゴム株式会社、アポロタイヤ株式会社、ミシュランタイヤ株式会社Ltd.、Apollo Tyres、Michelin、Nokian Tyres、Cooper Tire & Rubber Company、Falken Tyre、その他である。

第20章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる、頭字語や仮定のリストを掲載する。

第21章 調査方法

この章では、EVタイヤ市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査手法を読者に理解していただきます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|EVタイヤ市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(台数)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.ラジアルタイヤ

5.3.2.バイアスタイヤ

5.3.3.コンポジットタイヤ

5.4.2018年から2022年までの製品タイプ別前年比成長トレンド分析

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.タイヤサイズ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までのタイヤサイズ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(本)分析

6.3.タイヤサイズ別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(本)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.14インチまで

6.3.2.15"-18"

6.3.3.18インチ以上

6.4.2018年から2022年までのタイヤサイズ別前年比成長トレンド分析

6.5.タイヤサイズ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.推進力別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの推進力別の過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析

7.3.推進器別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(台数)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.BEV

7.3.2.HEV

7.3.3.PHEV

7.4.推進力別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.推進力別の絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:車両タイプ別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの自動車タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

8.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.乗用車

8.3.2.商用車

8.4.2018年から2022年までの自動車タイプ別前年比成長トレンド分析

8.5.自動車タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

9.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.OEM

9.3.2.アフターマーケット

9.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

9.5.販売チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

10.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.アジア太平洋

10.3.5.中東・アフリカ(MEA)

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.アメリカ

11.2.1.2.カナダ

11.2.2.製品タイプ別

11.2.3.タイヤサイズ別

11.2.4.推進力別

11.2.5.車両タイプ別

11.2.6.販売チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品タイプ別

11.3.3.タイヤサイズ別

11.3.4.推進力別

11.3.5.車両タイプ別

11.3.6.販売チャネル別

11.4.主要項目

12.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ブラジル

12.2.1.2.メキシコ

12.2.1.3.その他のラテンアメリカ

12.2.2.製品タイプ別

12.2.3.タイヤサイズ別

12.2.4.推進力別

12.2.5.車両タイプ別

12.2.6.販売チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品タイプ別

12.3.3.タイヤサイズ別

12.3.4.推進力別

12.3.5.車両タイプ別

12.3.6.販売チャネル別

12.4.主要項目

13.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.ドイツ

13.2.1.2.イギリス

13.2.1.3.フランス

13.2.1.4.スペイン

13.2.1.5.イタリア

13.2.1.6.その他のヨーロッパ

13.2.2.製品タイプ別

13.2.3.タイヤサイズ別

13.2.4.推進力別

13.2.5.車両タイプ別

13.2.6.販売チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.製品タイプ別

13.3.3.タイヤサイズ別

13.3.4.推進力別

13.3.5.車両タイプ別

13.3.6.販売チャネル別

13.4.主要項目

14.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.1.4.シンガポール

14.2.1.5.タイ

14.2.1.6.インドネシア

14.2.1.7.オーストラリア

14.2.1.8.ニュージーランド

14.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

14.2.2.製品タイプ別

14.2.3.タイヤサイズ別

14.2.4.推進力別

14.2.5.車両タイプ別

14.2.6.販売チャネル別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.製品タイプ別

14.3.3.タイヤサイズ別

14.3.4.推進力別

14.3.5.車両タイプ別

14.3.6.販売チャネル別

14.4.主要項目

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA諸国

15.2.2.製品タイプ別

15.2.3.タイヤサイズ別

15.2.4.推進力別

15.2.5.車両タイプ別

15.2.6.販売チャネル別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.製品タイプ別

15.3.3.タイヤサイズ別

15.3.4.推進力別

15.3.5.車両タイプ別

15.3.6.販売チャネル別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.製品タイプ別

16.1.2.2.タイヤサイズ別

16.1.2.3.推進力別

16.1.2.4.車両タイプ別

16.1.2.5.販売チャネル別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.製品タイプ別

16.2.2.2.タイヤサイズ別

16.2.2.3.推進力別

16.2.2.4.車両タイプ別

16.2.2.5.販売チャネル別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.製品タイプ別

16.3.2.2.タイヤサイズ別

16.3.2.3.推進力別

16.3.2.4.車両タイプ別

16.3.2.5.販売チャネル別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.製品タイプ別

16.4.2.2.タイヤサイズ別

16.4.2.3.推進力別

16.4.2.4.車両タイプ別

16.4.2.5.販売チャネル別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.製品タイプ別

16.5.2.2.タイヤサイズ別

16.5.2.3.推進力別

16.5.2.4.車両タイプ別

16.5.2.5.販売チャネル別

16.6.英国

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.製品タイプ別

16.6.2.2.タイヤサイズ別

16.6.2.3.推進力別

16.6.2.4.車両タイプ別

16.6.2.5.販売チャネル別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.製品タイプ別

16.7.2.2.タイヤサイズ別

16.7.2.3.推進力別

16.7.2.4.車両タイプ別

16.7.2.5.販売チャネル別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.製品タイプ別

16.8.2.2.タイヤサイズ別

16.8.2.3.推進力別

16.8.2.4.車両タイプ別

16.8.2.5.販売チャネル別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.製品タイプ別

16.9.2.2.タイヤサイズ別

16.9.2.3.推進力別

16.9.2.4.車両タイプ別

16.9.2.5.販売チャネル別

16.10.中国

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.製品タイプ別

16.10.2.2.タイヤサイズ別

16.10.2.3.推進力別

16.10.2.4.車両タイプ別

16.10.2.5.販売チャネル別

16.11.日本

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.製品タイプ別

16.11.2.2.タイヤサイズ別

16.11.2.3.推進力別

16.11.2.4.車両タイプ別

16.11.2.5.販売チャネル別

16.12.韓国

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.製品タイプ別

16.12.2.2.タイヤサイズ別

16.12.2.3.推進力別

16.12.2.4.車両タイプ別

16.12.2.5.販売チャネル別

16.13.シンガポール

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.製品タイプ別

16.13.2.2.タイヤサイズ別

16.13.2.3.推進力別

16.13.2.4.車両タイプ別

16.13.2.5.販売チャネル別

16.14.タイ

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.製品タイプ別

16.14.2.2.タイヤサイズ別

16.14.2.3.推進力別

16.14.2.4.車両タイプ別

16.14.2.5.販売チャネル別

16.15.インドネシア

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.製品タイプ別

16.15.2.2.タイヤサイズ別

16.15.2.3.推進力別

16.15.2.4.車両タイプ別

16.15.2.5.販売チャネル別

16.16.オーストラリア

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.製品タイプ別

16.16.2.2.タイヤサイズ別

16.16.2.3.推進力別

16.16.2.4.車両タイプ別

16.16.2.5.販売チャネル別

16.17.ニュージーランド

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.製品タイプ別

16.17.2.2.タイヤサイズ別

16.17.2.3.推進力別

16.17.2.4.車両タイプ別

16.17.2.5.販売チャネル別

16.18.GCC諸国

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.製品タイプ別

16.18.2.2.タイヤサイズ別

16.18.2.3.推進力別

16.18.2.4.車両タイプ別

16.18.2.5.販売チャネル別

16.19.南アフリカ

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.製品タイプ別

16.19.2.2.タイヤサイズ別

16.19.2.3.推進力別

16.19.2.4.車両タイプ別

16.19.2.5.販売チャネル別

16.20.イスラエル

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.製品タイプ別

16.20.2.2.タイヤサイズ別

16.20.2.3.推進力別

16.20.2.4.車両タイプ別

16.20.2.5.販売チャネル別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.製品タイプ別

17.3.3.タイヤサイズ別

17.3.4.推進力別

17.3.5.車両タイプ別

17.3.6.販売チャネル別

18.競合分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.コンチネンタルAG

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.1.5.2.製品戦略

18.1.1.5.3.チャネル戦略

18.1.2.ブリヂストン

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.5.2.製品戦略

18.1.2.5.3.チャネル戦略

18.1.3.ピレリ・アンド・シー S.p.A.

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.5.2.製品戦略

18.1.3.5.3.チャネル戦略

18.1.4.グッドイヤー・タイヤ&ラバー社

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.5.2.製品戦略

18.1.4.5.3.チャネル戦略

18.1.5.Hankook Tire & Technology Co.Ltd.

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.5.2.製品戦略

18.1.5.5.3.チャネル戦略

18.1.6.横浜ゴム株式会社横浜ゴム

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.5.2.製品戦略

18.1.6.5.3.チャネル戦略

18.1.7.アポロタイヤ

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.5.2.製品戦略

18.1.7.5.3.チャネル戦略

18.1.8.ミシュラン

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.5.2.製品戦略

18.1.8.5.3.チャネル戦略

18.1.9.ノキアンタイヤ

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.5.2.製品戦略

18.1.9.5.3.チャネル戦略

18.1.10.クーパー・タイヤ&ラバー・カンパニー

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.5.2.製品戦略

18.1.10.5.3.チャネル戦略

18.1.11.ファルケンタイヤ

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別の収益性

18.1.11.4.販売拠点

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.5.2.製品戦略

18.1.11.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

EV Tires Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on EV Tires offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Radial Tires
• Bias Tires
• Composite Tires
• Others

By Tire Size:

• Up to 14”
• 15”-18”
• Above 18”

By Propulsion:

• BEV
• HEV
• PHEV
• Others

By Vehicle Type:

• Passenger Cars
• Commercial Vehicles

By Sales Channel:

• OEM
• Aftermarket
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the EV Tires Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the EV Tires Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of EV Tires Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global EV Tires Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 7,430.5 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 9,444.1 million) and volume (26.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global EV Tires Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, EV Tires Market is segmented into Radial Tires, Bias Tires, Composite Tires, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Tire Size

Based on By Tire Size, EV Tires Market is segmented into Up to 14”, 15”-18”, Above 18”. This section also offers market attractiveness analysis based on By Tire Size. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Tire Size.

Chapter 07 - Global EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Propulsion

Based on By Propulsion, EV Tires Market is segmented into BEV, HEV, PHEV, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Propulsion. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Propulsion.

Chapter 08 - Global EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Vehicle Type

Based on By Vehicle Type, EV Tires Market is segmented into Passenger Cars, Commercial Vehicles. This section also offers market attractiveness analysis based on By Vehicle Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Vehicle Type.

Chapter 09 - Global EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, EV Tires Market is segmented into OEM, Aftermarket, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 10 - EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, EV Tires Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - North America EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the EV Tires Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the EV Tires Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the EV Tires Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the EV Tires Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the EV Tires Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries EV Tires Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the EV Tires Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Continental AG, Bridgestone, Pirelli & C. S.p.A., Goodyear Tire & Rubber Co., Hankook Tire & Technology Co. Ltd., Yokohama Rubber Co. Ltd., Apollo Tyres, Michelin, Nokian Tyres, Cooper Tire & Rubber Company, Falken Tyre, Others.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on EV Tires Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | EV Tires Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyers

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

5.3.1. Radial Tires

5.3.2. Bias Tires

5.3.3. Composite Tires

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Tire Size

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Tire Size, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Tire Size, 2023 to 2033

6.3.1. Up to 14”

6.3.2. 15”-18”

6.3.3. Above 18”

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Tire Size, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Tire Size, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Propulsion

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Propulsion, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Propulsion, 2023 to 2033

7.3.1. BEV

7.3.2. HEV

7.3.3. PHEV

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Propulsion, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Propulsion, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Vehicle Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Vehicle Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2023 to 2033

8.3.1. Passenger Cars

8.3.2. Commercial Vehicles

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Vehicle Type, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Vehicle Type, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033

9.3.1. OEM

9.3.2. Aftermarket

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2023 to 2033

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. Asia Pacific

10.3.5. Middle East & Africa (MEA)

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. USA

11.2.1.2. Canada

11.2.2. By Product Type

11.2.3. By Tire Size

11.2.4. By Propulsion

11.2.5. By Vehicle Type

11.2.6. By Sales Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product Type

11.3.3. By Tire Size

11.3.4. By Propulsion

11.3.5. By Vehicle Type

11.3.6. By Sales Channel

11.4. Key Takeaways

12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Brazil

12.2.1.2. Mexico

12.2.1.3. Rest of Latin America

12.2.2. By Product Type

12.2.3. By Tire Size

12.2.4. By Propulsion

12.2.5. By Vehicle Type

12.2.6. By Sales Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product Type

12.3.3. By Tire Size

12.3.4. By Propulsion

12.3.5. By Vehicle Type

12.3.6. By Sales Channel

12.4. Key Takeaways

13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Germany

13.2.1.2. UK

13.2.1.3. France

13.2.1.4. Spain

13.2.1.5. Italy

13.2.1.6. Rest of Europe

13.2.2. By Product Type

13.2.3. By Tire Size

13.2.4. By Propulsion

13.2.5. By Vehicle Type

13.2.6. By Sales Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Product Type

13.3.3. By Tire Size

13.3.4. By Propulsion

13.3.5. By Vehicle Type

13.3.6. By Sales Channel

13.4. Key Takeaways

14. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.1.4. Singapore

14.2.1.5. Thailand

14.2.1.6. Indonesia

14.2.1.7. Australia

14.2.1.8. New Zealand

14.2.1.9. Rest of Asia Pacific

14.2.2. By Product Type

14.2.3. By Tire Size

14.2.4. By Propulsion

14.2.5. By Vehicle Type

14.2.6. By Sales Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Product Type

14.3.3. By Tire Size

14.3.4. By Propulsion

14.3.5. By Vehicle Type

14.3.6. By Sales Channel

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Product Type

15.2.3. By Tire Size

15.2.4. By Propulsion

15.2.5. By Vehicle Type

15.2.6. By Sales Channel

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Product Type

15.3.3. By Tire Size

15.3.4. By Propulsion

15.3.5. By Vehicle Type

15.3.6. By Sales Channel

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Product Type

16.1.2.2. By Tire Size

16.1.2.3. By Propulsion

16.1.2.4. By Vehicle Type

16.1.2.5. By Sales Channel

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Product Type

16.2.2.2. By Tire Size

16.2.2.3. By Propulsion

16.2.2.4. By Vehicle Type

16.2.2.5. By Sales Channel

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Product Type

16.3.2.2. By Tire Size

16.3.2.3. By Propulsion

16.3.2.4. By Vehicle Type

16.3.2.5. By Sales Channel

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Product Type

16.4.2.2. By Tire Size

16.4.2.3. By Propulsion

16.4.2.4. By Vehicle Type

16.4.2.5. By Sales Channel

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Product Type

16.5.2.2. By Tire Size

16.5.2.3. By Propulsion

16.5.2.4. By Vehicle Type

16.5.2.5. By Sales Channel

16.6. UK

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Product Type

16.6.2.2. By Tire Size

16.6.2.3. By Propulsion

16.6.2.4. By Vehicle Type

16.6.2.5. By Sales Channel

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Product Type

16.7.2.2. By Tire Size

16.7.2.3. By Propulsion

16.7.2.4. By Vehicle Type

16.7.2.5. By Sales Channel

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Product Type

16.8.2.2. By Tire Size

16.8.2.3. By Propulsion

16.8.2.4. By Vehicle Type

16.8.2.5. By Sales Channel

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Product Type

16.9.2.2. By Tire Size

16.9.2.3. By Propulsion

16.9.2.4. By Vehicle Type

16.9.2.5. By Sales Channel

16.10. China

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Product Type

16.10.2.2. By Tire Size

16.10.2.3. By Propulsion

16.10.2.4. By Vehicle Type

16.10.2.5. By Sales Channel

16.11. Japan

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Product Type

16.11.2.2. By Tire Size

16.11.2.3. By Propulsion

16.11.2.4. By Vehicle Type

16.11.2.5. By Sales Channel

16.12. South Korea

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Product Type

16.12.2.2. By Tire Size

16.12.2.3. By Propulsion

16.12.2.4. By Vehicle Type

16.12.2.5. By Sales Channel

16.13. Singapore

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Product Type

16.13.2.2. By Tire Size

16.13.2.3. By Propulsion

16.13.2.4. By Vehicle Type

16.13.2.5. By Sales Channel

16.14. Thailand

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Product Type

16.14.2.2. By Tire Size

16.14.2.3. By Propulsion

16.14.2.4. By Vehicle Type

16.14.2.5. By Sales Channel

16.15. Indonesia

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Product Type

16.15.2.2. By Tire Size

16.15.2.3. By Propulsion

16.15.2.4. By Vehicle Type

16.15.2.5. By Sales Channel

16.16. Australia

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Product Type

16.16.2.2. By Tire Size

16.16.2.3. By Propulsion

16.16.2.4. By Vehicle Type

16.16.2.5. By Sales Channel

16.17. New Zealand

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Product Type

16.17.2.2. By Tire Size

16.17.2.3. By Propulsion

16.17.2.4. By Vehicle Type

16.17.2.5. By Sales Channel

16.18. GCC Countries

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Product Type

16.18.2.2. By Tire Size

16.18.2.3. By Propulsion

16.18.2.4. By Vehicle Type

16.18.2.5. By Sales Channel

16.19. South Africa

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Product Type

16.19.2.2. By Tire Size

16.19.2.3. By Propulsion

16.19.2.4. By Vehicle Type

16.19.2.5. By Sales Channel

16.20. Israel

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Product Type

16.20.2.2. By Tire Size

16.20.2.3. By Propulsion

16.20.2.4. By Vehicle Type

16.20.2.5. By Sales Channel

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Product Type

17.3.3. By Tire Size

17.3.4. By Propulsion

17.3.5. By Vehicle Type

17.3.6. By Sales Channel

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Continental AG

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.1.5.2. Product Strategy

18.1.1.5.3. Channel Strategy

18.1.2. Bridgestone

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.2.5.2. Product Strategy

18.1.2.5.3. Channel Strategy

18.1.3. Pirelli & C. S.p.A.

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.3.5.2. Product Strategy

18.1.3.5.3. Channel Strategy

18.1.4. Goodyear Tire & Rubber Co.

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.4.5.2. Product Strategy

18.1.4.5.3. Channel Strategy

18.1.5. Hankook Tire & Technology Co. Ltd.

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.5.5.2. Product Strategy

18.1.5.5.3. Channel Strategy

18.1.6. Yokohama Rubber Co. Ltd.

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.6.5.2. Product Strategy

18.1.6.5.3. Channel Strategy

18.1.7. Apollo Tyres

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.7.5.2. Product Strategy

18.1.7.5.3. Channel Strategy

18.1.8. Michelin

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.8.5.2. Product Strategy

18.1.8.5.3. Channel Strategy

18.1.9. Nokian Tyres

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.9.5.2. Product Strategy

18.1.9.5.3. Channel Strategy

18.1.10. Cooper Tire & Rubber Company

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.10.5.2. Product Strategy

18.1.10.5.3. Channel Strategy

18.1.11. Falken Tyre

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.11.5.2. Product Strategy

18.1.11.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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2024/10/04 10:27

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