世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

自動車用ドアラッチとヒンジ市場

自動車用ドアラッチとヒンジ市場


Automotive Door Latch and Hinges Market

自動車用ドアラッチとヒンジ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した自動車用ドアラッチとヒンジに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 269 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

自動車用ドアラッチとヒンジ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した自動車用ドアラッチとヒンジに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- ラッチタイプ
- サイドドアラッチ
- テールゲートラッチ
- フードラッチ
- ヒンジタイプ
- フロント&リアドアヒンジ
- テールゲート/ボンネットヒンジ

車種別

- 乗用車
- コンパクト
- 中型
- SUV
- 高級車
- 商用車
- LCV
- HCV

販売チャネル別

- OEM
- アフターマーケット

素材別

- スチール
- アルミ
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

自動車用ドアラッチとヒンジ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに自動車レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、自動車用ドアラッチとヒンジ市場の詳細なセグメントと定義を紹介します。またこの章では、自動車用ドアラッチとヒンジ市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 自動車用ドアラッチとヒンジの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(339億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(356億米ドル)および数量(5.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 自動車用ドアラッチとヒンジの世界市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 自動車用ドアラッチとヒンジの世界市場:製品タイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年

製品タイプ別に、自動車用ドアラッチとヒンジ市場はラッチタイプ(サイドドアラッチ、テールゲートラッチ、フードラッチ)、ヒンジタイプ(フロント&リアドアヒンジ、テールゲート/ボンネットヒンジ)に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 自動車用ドアラッチとヒンジの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:自動車タイプ別

車両タイプ別に、自動車用ドアラッチとヒンジ市場を乗用車(コンパクト、中型、SUV、高級車)、商用車(LCV、HCV)に区分します。また、車両タイプ別の市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の車両タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 自動車用ドアラッチとヒンジの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売チャネル別

販売チャネル別に、自動車用ドアラッチとヒンジ市場はOEM、アフターマーケットに区分されます。また、「販売チャネル別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 自動車用ドアラッチとヒンジの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:材料別

材料別に、自動車用ドアラッチとヒンジ市場はスチール、アルミニウム、その他に区分されます。また、材料別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の材料別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析2018-2022年および地域別予測2023-2033年

地域別に、自動車用ドアラッチとヒンジ市場を北米、中南米、欧州、東アジア、南アジア&太平洋、中東&アフリカに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域における自動車用ドアラッチとヒンジ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における自動車レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ドアラッチとヒンジ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における自動車レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ドアラッチとヒンジ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における自動車レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ドアラッチとヒンジ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカ自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自動車用ドアラッチとヒンジ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の自動車用ドアラッチとヒンジ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において自動車用ドアラッチとヒンジ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Magna International Inc.、Aisin Seiki Co.Ltd.、STRATTEC、Kiekert AG、Gestamp Group、Saint Gobain、Dura Automotive System LLC、Inteva Products LLC、MITSUI KINZOKU、Brano Group、ER Wagner、DEE Emm Giken、U-Shin ltd、Shivani Locks Private Limited。

第19章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定 のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、自動車用ドアラッチとヒンジ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について、読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.製品イノベーション/開発動向

4.主な成功要因

4.1.製品採用/使用状況分析

4.2.製品のUSP/特徴

4.3.戦略的プロモーション戦略

5.2018年から2022年までの世界市場需要分析と2023年から2033年までの予測

5.1.過去の市場数量(億単位)分析、2018年~2022年

5.2.現在と将来の市場規模(億単位)予測、2023~2033年

5.3.前年比成長トレンド分析

6.世界市場-価格分析

6.1.製品タイプ別地域価格分析

6.2.世界平均価格分析ベンチマーク

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:10億米ドル)分析 2018~2022年および予測、2023~2033年

7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2018年~2022年

7.2.現在および将来の市場価値(10億米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.市場背景

8.1.マクロ経済要因

8.1.1.世界経済の見通し

8.1.2.実質GDP成長率

8.1.3.世界の人口と都市化の概要

8.1.4.製造付加価値

8.1.5.世界の1人当たりGDP

8.1.6.世界のE-ビークルの成長見通し

8.1.7.世界の自動車セクターの展望

8.1.8.自動車フリートオンロードの世界地域別展望

8.2.予測要因-関連性と影響

8.2.1.世界の自動車部品の成長

8.2.2.GDPの発展

8.2.3.ビジネス環境

8.2.4.世界の自動車生産の増加

8.2.5.GDP成長率

8.2.6.競争激化度

8.2.7.厳しい環境基準

8.2.8.その他の予測要因

8.3.バリューチェーン

8.3.1.原料サプライヤー

8.3.2.製品メーカー

8.3.3.利益率

8.4.COVID-19危機-影響評価

8.4.1.現在の統計

8.4.2.短期・中長期の見通し

8.4.3.反発の可能性

8.5.市場ダイナミクス

8.5.1.ドライバー

8.5.2.阻害要因

8.5.3.機会分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品タイプ別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模(10億米ドル)と数量分析

9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

9.3.1.ラッチタイプ

9.3.1.1.サイドドアラッチ

9.3.1.2.テールゲートラッチ

9.3.1.3.フードラッチ

9.3.2.ヒンジタイプ

9.3.2.1.フロント&リアドアヒンジ

9.3.2.2.テールゲート/ボンネットヒンジ

9.4.製品タイプ別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年、予測2023~2033年:車両タイプ別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までの自動車タイプ別過去市場規模(10億米ドル)と数量分析

10.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

10.3.1.乗用車

10.3.1.1.コンパクト

10.3.1.2.中型

10.3.1.3.SUV

10.3.1.4.ラグジュアリー

10.3.2.商用車

10.3.2.1.LCV

10.3.2.2.HCV

10.4.自動車タイプ別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:材料別

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.2018年から2022年までの過去の市場規模(10億米ドル)と材料別数量分析

11.3.材料別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

11.3.1.鉄鋼

11.3.2.アルミニウム

11.3.3.その他

11.4.素材別市場魅力度分析

12.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別

12.1.はじめに / 主要調査結果

12.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場規模(10億米ドル)と数量分析

12.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

12.3.1.OEM

12.3.2.アフターマーケット

12.4.販売チャネル別市場魅力度分析

13.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

13.1.はじめに

13.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模(10億米ドル)と数量分析

13.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析および予測、2023~2033年

13.3.1.北米

13.3.2.ラテンアメリカ

13.3.3.ヨーロッパ

13.3.4.東アジア

13.3.5.南アジア・太平洋

13.3.6.中東・アフリカ

13.4.地域別市場魅力度分析

14.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)と数量動向分析

14.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量予測、2023~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.アメリカ

14.4.1.2.カナダ

14.4.2.製品タイプ別

14.4.3.車両タイプ別

14.4.4.素材別

14.4.5.販売チャネル別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.製品タイプ別

14.5.3.車両タイプ別

14.5.4.素材別

14.5.5.販売チャネル別

15.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

15.1.はじめに

15.2.価格分析

15.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)と数量動向分析

15.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量予測、2023~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.ブラジル

15.4.1.2.メキシコ

15.4.1.3.その他のラテンアメリカ

15.4.2.製品タイプ別

15.4.3.車両タイプ別

15.4.4.素材別

15.4.5.販売チャネル別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.製品タイプ別

15.5.3.車両タイプ別

15.5.4.素材別

15.5.5.販売チャネル別

16.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

16.1.はじめに

16.2.価格分析

16.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)と数量動向分析

16.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量予測、2023~2033年

16.4.1.国別

16.4.1.1.ドイツ

16.4.1.2.イタリア

16.4.1.3.フランス

16.4.1.4.イギリス

16.4.1.5.スペイン

16.4.1.6.ベネルクス

16.4.1.7.ロシア

16.4.1.8.その他のヨーロッパ

16.4.2.製品タイプ別

16.4.3.車両タイプ別

16.4.4.素材別

16.4.5.販売チャネル別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.製品タイプ別

16.5.3.車両タイプ別

16.5.4.素材別

16.5.5.販売チャネル別

17.東アジア市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)と数量動向分析

17.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量予測、2023年~2033年

17.4.1.国別

17.4.1.1.中国

17.4.1.2.日本

17.4.1.3.韓国

17.4.2.製品タイプ別

17.4.3.車両タイプ別

17.4.4.素材別

17.4.5.販売チャネル別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.製品タイプ別

17.5.3.車両タイプ別

17.5.4.素材別

17.5.5.販売チャネル別

18.南アジア・太平洋市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

18.1.はじめに

18.2.価格分析

18.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)と数量動向分析

18.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量予測、2023~2033年

18.4.1.国別

18.4.1.1.インド

18.4.1.2.ASEAN

18.4.1.3.オセアニア

18.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域

18.4.2.製品タイプ別

18.4.3.車両タイプ別

18.4.4.素材別

18.4.5.販売チャネル別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.製品タイプ別

18.5.3.車両タイプ別

18.5.4.素材別

18.5.5.販売チャネル別

19.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

19.1.はじめに

19.2.価格分析

19.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)と数量動向分析

19.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)および数量予測、2023~2033年

19.4.1.国別

19.4.1.1.GCC

19.4.1.2.トルコ

19.4.1.3.北アフリカ

19.4.1.4.南アフリカ

19.4.1.5.その他の中東・アフリカ

19.4.2.製品タイプ別

19.4.3.車両タイプ別

19.4.4.素材別

19.4.5.販売チャネル別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.国別

19.5.2.製品タイプ別

19.5.3.車両タイプ別

19.5.4.素材別

19.5.5.販売チャネル別

20.国別市場分析

20.1.はじめに

20.1.1.主要国別市場価値比率分析

20.1.2.世界対.各国の成長比較

20.2.米国市場分析

20.2.1.製品タイプ別

20.2.2.車両タイプ別

20.2.3.素材別

20.2.4.販売チャネル別

20.3.カナダ市場分析

20.3.1.製品タイプ別

20.3.2.車種別

20.3.3.素材別

20.3.4.販売チャネル別

20.4.ブラジル市場分析

20.4.1.製品タイプ別

20.4.2.車種別

20.4.3.素材別

20.4.4.販売チャネル別

20.5.メキシコ市場分析

20.5.1.製品タイプ別

20.5.2.車両タイプ別

20.5.3.素材別

20.5.4.販売チャネル別

20.6.ドイツ市場分析

20.6.1.製品タイプ別

20.6.2.車両タイプ別

20.6.3.素材別

20.6.4.販売チャネル別

20.7.イタリア市場分析

20.7.1.製品タイプ別

20.7.2.車両タイプ別

20.7.3.素材別

20.7.4.販売チャネル別

20.8.フランス市場分析

20.8.1.製品タイプ別

20.8.2.車両タイプ別

20.8.3.素材別

20.8.4.販売チャネル別

20.9.イギリス市場分析

20.9.1.製品タイプ別

20.9.2.車両タイプ別

20.9.3.素材別

20.9.4.販売チャネル別

20.10.スペイン市場分析

20.10.1.製品タイプ別

20.10.2.車両タイプ別

20.10.3.素材別

20.10.4.販売チャネル別

20.11.ベネルクス市場分析

20.11.1.製品タイプ別

20.11.2.車両タイプ別

20.11.3.素材別

20.11.4.販売チャネル別

20.12.ロシア市場分析

20.12.1.製品タイプ別

20.12.2.車両タイプ別

20.12.3.素材別

20.12.4.販売チャネル別

20.13.中国市場分析

20.13.1.製品タイプ別

20.13.2.車両タイプ別

20.13.3.素材別

20.13.4.販売チャネル別

20.14.日本市場分析

20.14.1.製品タイプ別

20.14.2.車両タイプ別

20.14.3.素材別

20.14.4.販売チャネル別

20.15.韓国市場分析

20.15.1.製品タイプ別

20.15.2.車両タイプ別

20.15.3.素材別

20.15.4.販売チャネル別

20.16.インド市場分析

20.16.1.製品タイプ別

20.16.2.車両タイプ別

20.16.3.素材別

20.16.4.販売チャネル別

20.17.ASEAN市場分析

20.17.1.製品タイプ別

20.17.2.車両タイプ別

20.17.3.素材別

20.17.4.販売チャネル別

20.18.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

20.18.1.製品タイプ別

20.18.2.車両タイプ別

20.18.3.素材別

20.18.4.販売チャネル別

20.19.GCC諸国市場分析

20.19.1.製品タイプ別

20.19.2.車両タイプ別

20.19.3.素材別

20.19.4.販売チャネル別

20.20.トルコ市場分析

20.20.1.製品タイプ別

20.20.2.車両タイプ別

20.20.3.素材別

20.20.4.販売チャネル別

20.21.南アフリカ市場分析

20.21.1.製品タイプ別

20.21.2.車両タイプ別

20.21.3.素材別

20.21.4.販売チャネル別

20.22.北アフリカ市場分析

20.22.1.製品タイプ別

20.22.2.車両タイプ別

20.22.3.素材別

20.22.4.販売チャネル別

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析(旅客搭乗橋)

21.2.上位企業の市場シェア分析

21.3.市場プレゼンス分析

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.マグナ・インターナショナル

22.3.1.1.概要

22.3.1.2.製品ポートフォリオ

22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.1.4.販売拠点

22.3.1.5.戦略の概要

22.3.2.アイシン精機株式会社アイシン精機株式会社

22.3.2.1.概要

22.3.2.2.製品ポートフォリオ

22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.2.4.販売拠点

22.3.2.5.戦略の概要

22.3.3.ストラテック

22.3.3.1.概要

22.3.3.2.製品ポートフォリオ

22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.3.4.販売拠点

22.3.3.5.戦略の概要

22.3.4.キーケルトAG

22.3.4.1.概要

22.3.4.2.製品ポートフォリオ

22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.4.4.販売拠点

22.3.4.5.戦略の概要

22.3.5.ゲスタンプ・グループ

22.3.5.1.概要

22.3.5.2.製品ポートフォリオ

22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.5.4.販売拠点

22.3.5.5.戦略の概要

22.3.6.サンゴバン

22.3.6.1.概要

22.3.6.2.製品ポートフォリオ

22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.6.4.販売拠点

22.3.6.5.戦略の概要

22.3.7.デュラ・オートモーティブ・システム合同会社

22.3.7.1.概要

22.3.7.2.製品ポートフォリオ

22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.7.4.販売拠点

22.3.7.5.戦略の概要

22.3.8.インテバ・プロダクツLLC

22.3.8.1.概要

22.3.8.2.製品ポートフォリオ

22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.8.4.販売拠点

22.3.8.5.戦略の概要

22.3.9.三井金属

22.3.9.1.概要

22.3.9.2.製品ポートフォリオ

22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.9.4.販売拠点

22.3.9.5.戦略の概要

22.3.10.ブラノグループ

22.3.10.1.概要

22.3.10.2.製品ポートフォリオ

22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.10.4.販売拠点

22.3.10.5.戦略の概要

22.3.11.ERワグナー

22.3.11.1.概要

22.3.11.2.製品ポートフォリオ

22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.11.4.販売拠点

22.3.11.5.戦略の概要

22.3.12.DEEエム技研

22.3.12.1.概要

22.3.12.2.製品ポートフォリオ

22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/素材/車種/販売チャネル/地域)

22.3.12.4.販売拠点

22.3.12.5.戦略の概要

注:上記の企業リストは網羅的なものではなく、調査の過程でさらに改良・追加される可能性がある。

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Automotive Door Latch and Hinges Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Automotive Door Latch and Hinges offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Latch Type
• Side Door Latch
• Tailgate Latch
• Hood Latch
• Hinge Type
• Front & Rear Door Hinges
• Tailgate/Bonnet Hinges

By Vehicle Type:

• Passenger Vehicle
• Compact
• Midsize
• SUV
• Luxury
• Commercial Vehicle
• LCV
• HCV

By Sales Channel:

• OEM
• Aftermarket

By Material:

• Steel
• Aluminum
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Automotive Door Latch and Hinges Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Automotive Door Latch and Hinges Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Automotive Door Latch and Hinges Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Automotive Door Latch and Hinges Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 33.9 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 35.6 billion) and volume (5.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Automotive Door Latch and Hinges Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Automotive Door Latch and Hinges Market is segmented into Latch Type (Side Door Latch, Tailgate Latch, Hood Latch), Hinge Type (Front & Rear Door Hinges, Tailgate/Bonnet Hinges). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Vehicle Type

Based on By Vehicle Type, Automotive Door Latch and Hinges Market is segmented into Passenger Vehicle (Compact, Midsize, SUV, Luxury), Commercial Vehicle (LCV, HCV). This section also offers market attractiveness analysis based on By Vehicle Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Vehicle Type.

Chapter 07 - Global Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Automotive Door Latch and Hinges Market is segmented into OEM, Aftermarket. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 08 - Global Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material

Based on By Material, Automotive Door Latch and Hinges Market is segmented into Steel, Aluminum, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Material. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 09 - Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Automotive Door Latch and Hinges Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia & Pacific, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Door Latch and Hinges Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Door Latch and Hinges Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Door Latch and Hinges Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Door Latch and Hinges Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Automotive Door Latch and Hinges Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Automotive Door Latch and Hinges Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Automotive Door Latch and Hinges Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Magna International Inc., Aisin Seiki Co. Ltd, STRATTEC, Kiekert AG, Gestamp Group, Saint Gobain, Dura Automotive System LLC, Inteva Products LLC, MITSUI KINZOKU, Brano Group, ER Wagner, DEE Emm Giken, U-Shin ltd, Shivani Locks Private Limited.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Automotive Door Latch and Hinges Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

4.1. Product Adoption / Usage Analysis

4.2. Product USP’s / Features

4.3. Strategic Promotional Strategies

5. Global Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Volume (Billion Units) Analysis, 2018 to 2022

5.2. Current and Future Market Volume (Billion Units) Projections, 2023 to 2033

5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Global Market - Pricing Analysis

6.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Billion) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Billion) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Billion) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Background

8.1. Macro-Economic Factors

8.1.1. Global Economic Outlook

8.1.2. Real GDP Growth

8.1.3. Global Population and Urbanization Overview

8.1.4. Manufacturing Value Added

8.1.5. Global GDP Per Capita

8.1.6. Global E-Vehicles Growth Outlook

8.1.7. Global Automotive Sector Outlook

8.1.8. Global Automotive Fleet On-Road Outlook By Region

8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

8.2.1. Global Automotive Components Growth

8.2.2. GDP Development

8.2.3. Business Climate

8.2.4. Increasing Global Automotive Production

8.2.5. GDP growth

8.2.6. Competitive Intensity

8.2.7. Stringent Environment Standards

8.2.8. Other Forecast Factors

8.3. Value Chain

8.3.1. Raw Material Suppliers

8.3.2. Product Manufacturers

8.3.3. Profit Margins

8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment

8.4.1. Current Statistics

8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook

8.4.3. Likely Rebound

8.5. Market Dynamics

8.5.1. Drivers

8.5.2. Restraints

8.5.3. Opportunity Analysis

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis By Product Type, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

9.3.1. Latch Type

9.3.1.1. Side Door Latch

9.3.1.2. Tailgate Latch

9.3.1.3. Hood Latch

9.3.2. Hinge Type

9.3.2.1. Front & Rear Door Hinges

9.3.2.2. Tailgate/Bonnet Hinges

9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Vehicle Type

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis By Vehicle Type, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2023 to 2033

10.3.1. Passenger Vehicles

10.3.1.1. Compact

10.3.1.2. Midsize

10.3.1.3. SUV

10.3.1.4. Luxury

10.3.2. Commercial Vehicles

10.3.2.1. LCV

10.3.2.2. HCV

10.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle Type

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis By Material, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis and Forecast By Material, 2023 to 2033

11.3.1. Steel

11.3.2. Aluminum

11.3.3. Others

11.4. Market Attractiveness Analysis By Material

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033

12.3.1. OEM

12.3.2. Aftermarket

12.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

13. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis By Region, 2018 to 2022

13.3. Current Market Size (US$ Billion) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

13.3.1. North America

13.3.2. Latin America

13.3.3. Europe

13.3.4. East Asia

13.3.5. South Asia and Pacific

13.3.6. Middle East and Africa

13.4. Market Attractiveness Analysis By Region

14. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ Billion) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. United States

14.4.1.2. Canada

14.4.2. By Product Type

14.4.3. By Vehicle Type

14.4.4. By Material

14.4.5. By Sales Channel

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Product Type

14.5.3. By Vehicle Type

14.5.4. By Material

14.5.5. By Sales Channel

15. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ Billion) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. Brazil

15.4.1.2. Mexico

15.4.1.3. Rest of Latin America

15.4.2. By Product Type

15.4.3. By Vehicle Type

15.4.4. By Material

15.4.5. By Sales Channel

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Product Type

15.5.3. By Vehicle Type

15.5.4. By Material

15.5.5. By Sales Channel

16. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ Billion) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Country

16.4.1.1. Germany

16.4.1.2. Italy

16.4.1.3. France

16.4.1.4. United Kingdom

16.4.1.5. Spain

16.4.1.6. BENELUX

16.4.1.7. Russia

16.4.1.8. Rest of Europe

16.4.2. By Product Type

16.4.3. By Vehicle Type

16.4.4. By Material

16.4.5. By Sales Channel

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Product Type

16.5.3. By Vehicle Type

16.5.4. By Material

16.5.5. By Sales Channel

17. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.4. Market Size (US$ Billion) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.4.1. By Country

17.4.1.1. China

17.4.1.2. Japan

17.4.1.3. South Korea

17.4.2. By Product Type

17.4.3. By Vehicle Type

17.4.4. By Material

17.4.5. By Sales Channel

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Product Type

17.5.3. By Vehicle Type

17.5.4. By Material

17.5.5. By Sales Channel

18. South Asia and Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.4. Market Size (US$ Billion) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.4.1. By Country

18.4.1.1. India

18.4.1.2. ASEAN

18.4.1.3. Oceania

18.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific

18.4.2. By Product Type

18.4.3. By Vehicle Type

18.4.4. By Material

18.4.5. By Sales Channel

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Product Type

18.5.3. By Vehicle Type

18.5.4. By Material

18.5.5. By Sales Channel

19. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ Billion) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.4. Market Size (US$ Billion) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.4.1. By Country

19.4.1.1. GCC

19.4.1.2. Turkiye

19.4.1.3. Northern Africa

19.4.1.4. South Africa

19.4.1.5. Rest of Middle East and Africa

19.4.2. By Product Type

19.4.3. By Vehicle Type

19.4.4. By Material

19.4.5. By Sales Channel

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Country

19.5.2. By Product Type

19.5.3. By Vehicle Type

19.5.4. By Material

19.5.5. By Sales Channel

20. Country-Wise Market Analysis

20.1. Introduction

20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

20.2. United States Market Analysis

20.2.1. By Product Type

20.2.2. By Vehicle Type

20.2.3. By Material

20.2.4. By Sales Channel

20.3. Canada Market Analysis

20.3.1. By Product Type

20.3.2. By Vehicle Type

20.3.3. By Material

20.3.4. By Sales Channel

20.4. Brazil Market Analysis

20.4.1. By Product Type

20.4.2. By Vehicle Type

20.4.3. By Material

20.4.4. By Sales Channel

20.5. Mexico Market Analysis

20.5.1. By Product Type

20.5.2. By Vehicle Type

20.5.3. By Material

20.5.4. By Sales Channel

20.6. Germany Market Analysis

20.6.1. By Product Type

20.6.2. By Vehicle Type

20.6.3. By Material

20.6.4. By Sales Channel

20.7. Italy Market Analysis

20.7.1. By Product Type

20.7.2. By Vehicle Type

20.7.3. By Material

20.7.4. By Sales Channel

20.8. France Market Analysis

20.8.1. By Product Type

20.8.2. By Vehicle Type

20.8.3. By Material

20.8.4. By Sales Channel

20.9. United Kingdom Market Analysis

20.9.1. By Product Type

20.9.2. By Vehicle Type

20.9.3. By Material

20.9.4. By Sales Channel

20.10. Spain Market Analysis

20.10.1. By Product Type

20.10.2. By Vehicle Type

20.10.3. By Material

20.10.4. By Sales Channel

20.11. BENELUX Market Analysis

20.11.1. By Product Type

20.11.2. By Vehicle Type

20.11.3. By Material

20.11.4. By Sales Channel

20.12. Russia Market Analysis

20.12.1. By Product Type

20.12.2. By Vehicle Type

20.12.3. By Material

20.12.4. By Sales Channel

20.13. China Market Analysis

20.13.1. By Product Type

20.13.2. By Vehicle Type

20.13.3. By Material

20.13.4. By Sales Channel

20.14. Japan Market Analysis

20.14.1. By Product Type

20.14.2. By Vehicle Type

20.14.3. By Material

20.14.4. By Sales Channel

20.15. South Korea Market Analysis

20.15.1. By Product Type

20.15.2. By Vehicle Type

20.15.3. By Material

20.15.4. By Sales Channel

20.16. India Market Analysis

20.16.1. By Product Type

20.16.2. By Vehicle Type

20.16.3. By Material

20.16.4. By Sales Channel

20.17. ASEAN Market Analysis

20.17.1. By Product Type

20.17.2. By Vehicle Type

20.17.3. By Material

20.17.4. By Sales Channel

20.18. Australia and New Zealand Market Analysis

20.18.1. By Product Type

20.18.2. By Vehicle Type

20.18.3. By Material

20.18.4. By Sales Channel

20.19. GCC Countries Market Analysis

20.19.1. By Product Type

20.19.2. By Vehicle Type

20.19.3. By Material

20.19.4. By Sales Channel

20.20. Turkiye Market Analysis

20.20.1. By Product Type

20.20.2. By Vehicle Type

20.20.3. By Material

20.20.4. By Sales Channel

20.21. South Africa Market Analysis

20.21.1. By Product Type

20.21.2. By Vehicle Type

20.21.3. By Material

20.21.4. By Sales Channel

20.22. Northern Africa Market Analysis

20.22.1. By Product Type

20.22.2. By Vehicle Type

20.22.3. By Material

20.22.4. By Sales Channel

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Passenger Boarding Bridge)

21.2. Market Share Analysis of Top Players

21.3. Market Presence Analysis

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Magna International Inc.

22.3.1.1. Overview

22.3.1.2. Product Portfolio

22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.1.4. Sales Footprint

22.3.1.5. Strategy Overview

22.3.2. Aisin Seiki Co. Ltd.

22.3.2.1. Overview

22.3.2.2. Product Portfolio

22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.2.4. Sales Footprint

22.3.2.5. Strategy Overview

22.3.3. STRATTEC

22.3.3.1. Overview

22.3.3.2. Product Portfolio

22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.3.4. Sales Footprint

22.3.3.5. Strategy Overview

22.3.4. Kiekert AG

22.3.4.1. Overview

22.3.4.2. Product Portfolio

22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.4.4. Sales Footprint

22.3.4.5. Strategy Overview

22.3.5. Gestamp Group

22.3.5.1. Overview

22.3.5.2. Product Portfolio

22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.5.4. Sales Footprint

22.3.5.5. Strategy Overview

22.3.6. Saint Gobain

22.3.6.1. Overview

22.3.6.2. Product Portfolio

22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.6.4. Sales Footprint

22.3.6.5. Strategy Overview

22.3.7. Dura Automotive System LLC

22.3.7.1. Overview

22.3.7.2. Product Portfolio

22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.7.4. Sales Footprint

22.3.7.5. Strategy Overview

22.3.8. Inteva Products LLC

22.3.8.1. Overview

22.3.8.2. Product Portfolio

22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.8.4. Sales Footprint

22.3.8.5. Strategy Overview

22.3.9. MITSUI KINZOKU

22.3.9.1. Overview

22.3.9.2. Product Portfolio

22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.9.4. Sales Footprint

22.3.9.5. Strategy Overview

22.3.10. Brano Group

22.3.10.1. Overview

22.3.10.2. Product Portfolio

22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.10.4. Sales Footprint

22.3.10.5. Strategy Overview

22.3.11. ER Wagner

22.3.11.1. Overview

22.3.11.2. Product Portfolio

22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.11.4. Sales Footprint

22.3.11.5. Strategy Overview

22.3.12. DEE Emm Giken

22.3.12.1. Overview

22.3.12.2. Product Portfolio

22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Material/Vehicle Type/Sales Channel/Region)

22.3.12.4. Sales Footprint

22.3.12.5. Strategy Overview

Note: This list of companies given above is not exhaustive in nature and it is subject to further refinement and augmentation during the course of research

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(automotive)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る