世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

航空会社のアラカルトサービス市場


Airline A-la-carte Services Market

航空会社のアラカルトサービス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した航空会社のアラカルトサービスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月18日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
349 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

航空会社のアラカルトサービス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した航空会社のアラカルトサービスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 手荷物料金
- 機内販売
- 航空会社リテール
- FFPマイル販売
- その他

航空会社タイプ別

- フルサービスキャリア
- 格安航空会社

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、航空会社のA-la-carteサービス市場の世界的な市場展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、航空A-la-carteサービス市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場範囲、分類法、制限を明らかにしており、読者が航空会社のアラカルトサービス市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の航空会社のアラカルトサービス市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1479億米ドル)および数量(15.9%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界の航空会社A-la-carteサービス市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 航空会社のアラカルトサービスの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、航空会社のアラカルトサービス市場は、手荷物料金、機内販売、航空会社小売、FFPマイル販売、その他に区分されます。

第06章 航空会社アラカルトサービスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 航空会社タイプ別

航空会社タイプ別に、航空会社アラカルトサービス市場はフルサービス航空会社、格安航空会社に区分される。

第07章 航空会社アラカルトサービス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、航空会社のアラカルトサービス市場は、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米航空会社のアラカルトサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカの航空会社アラカルトサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の航空会社A-la-carteサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第10章 欧州の航空会社アラカルトサービス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における航空会社A-la-carteサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアの航空会社アラカルトサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

この章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における航空会社のアラカルトサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアの航空会社アラカルトサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における航空会社のアラカルトサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカの航空会社アラカルトサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における航空会社のアラカルトサービス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国の航空会社アラカルトサービス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、世界の主要国において航空会社のアラカルトサービス市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、エアアジア、ライアンエアー、イージージェット、サウスウエスト航空、デルタ航空などである。

第17章 前提条件と略語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第18章 調査方法

この章では、航空会社のA-la-carteサービス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|航空会社のアラカルトサービス市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.タイプ別市場規模(百万米ドル)の現在と将来分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.手荷物料金

5.3.2.機内販売およびアラカルト

5.3.3.エアライン・リテール

5.3.4.FFPマイルセール

5.4.2018年から2022年までのタイプ別前年比成長トレンド分析

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.クラス別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までのクラス別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.クラス別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.ファーストクラス

6.3.2.ビジネスクラス

6.3.3.エコノミークラス

6.4.クラス別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

6.5.クラス別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.キャリアタイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのキャリアタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.キャリアタイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 、2023年~2033年

7.3.1.フルサービスキャリア

7.3.2.格安航空会社

7.4.キャリアタイプ別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.キャリアタイプ別絶対額機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.南アジア

8.3.5.東アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.タイプ別

9.2.3.クラス別

9.2.4.キャリアタイプ別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.タイプ別

9.3.3.クラス別

9.3.4.キャリアタイプ別

9.4.キーポイント

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.クラス別

10.2.4.キャリアタイプ別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.クラス別

10.3.4.キャリアタイプ別

10.4.キーポイント

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.タイプ別

11.2.3.クラス別

11.2.4.キャリアタイプ別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.クラス別

11.3.4.キャリアタイプ別

11.4.キーポイント

12.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.インド

12.2.1.2.マレーシア

12.2.1.3.シンガポール

12.2.1.4.タイ

12.2.1.5.その他の南アジア

12.2.2.タイプ別

12.2.3.クラス別

12.2.4.キャリアタイプ別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.クラス別

12.3.4.キャリアタイプ別

12.4.キーポイント

13.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.タイプ別

13.2.3.クラス別

13.2.4.キャリアタイプ別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.タイプ別

13.3.3.クラス別

13.3.4.キャリアタイプ別

13.4.キーポイント

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.タイプ別

14.2.3.クラス別

14.2.4.キャリアタイプ別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.タイプ別

14.3.3.クラス別

14.3.4.キャリアタイプ別

14.4.キーポイント

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA諸国

15.2.2.タイプ別

15.2.3.クラス別

15.2.4.キャリアタイプ別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.タイプ別

15.3.3.クラス別

15.3.4.キャリアタイプ別

15.4.キーポイント

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.タイプ別

16.1.2.2.クラス別

16.1.2.3.キャリアタイプ別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.タイプ別

16.2.2.2.クラス別

16.2.2.3.キャリアタイプ別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.タイプ別

16.3.2.2.クラス別

16.3.2.3.キャリアタイプ別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.タイプ別

16.4.2.2.クラス別

16.4.2.3.キャリアタイプ別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.タイプ別

16.5.2.2.クラス別

16.5.2.3.キャリアタイプ別

16.6.イギリス

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.タイプ別

16.6.2.2.クラス別

16.6.2.3.キャリアタイプ別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.タイプ別

16.7.2.2.クラス別

16.7.2.3.キャリアタイプ別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.タイプ別

16.8.2.2.クラス別

16.8.2.3.キャリアタイプ別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.タイプ別

16.9.2.2.クラス別

16.9.2.3.キャリアタイプ別

16.10.インド

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.タイプ別

16.10.2.2.クラス別

16.10.2.3.キャリアタイプ別

16.11.マレーシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.タイプ別

16.11.2.2.クラス別

16.11.2.3.キャリアタイプ別

16.12.シンガポール

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.タイプ別

16.12.2.2.クラス別

16.12.2.3.キャリアタイプ別

16.13.タイ

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.タイプ別

16.13.2.2.クラス別

16.13.2.3.キャリアタイプ別

16.14.中国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.タイプ別

16.14.2.2.クラス別

16.14.2.3.キャリアタイプ別

16.15.日本

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.タイプ別

16.15.2.2.クラス別

16.15.2.3.キャリアタイプ別

16.16.韓国

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.タイプ別

16.16.2.2.クラス別

16.16.2.3.キャリアタイプ別

16.17.オーストラリア

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.タイプ別

16.17.2.2.クラス別

16.17.2.3.キャリアタイプ別

16.18.ニュージーランド

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.タイプ別

16.18.2.2.クラス別

16.18.2.3.キャリアタイプ別

16.19.GCC諸国

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.タイプ別

16.19.2.2.クラス別

16.19.2.3.キャリアタイプ別

16.20.南アフリカ

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.タイプ別

16.20.2.2.クラス別

16.20.2.3.キャリアタイプ別

16.21.イスラエル

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.タイプ別

16.21.2.2.クラス別

16.21.2.3.キャリアタイプ別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.タイプ別

17.3.3.クラス別

17.3.4.キャリアタイプ別

18.競争分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.ユナイテッド航空

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.デルタ航空

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.アメリカン航空

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.サウスウエスト航空

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別の収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.エールフランス/KLMオランダ航空

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.ライアンエアーDAC

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.イージージェットPLC

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.ルフトハンザドイツ航空

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.カンタス航空

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.エミレーツ・グループ

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Airline A-la-carte Services Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Airline A-la-carte Services offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Baggage Fees
• On-board Retail
• Airline Retail
• FFP Miles Sale
• Others

By Carrier Type:

• Full-service Carrier
• Low-cost Carrier

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Airline A-la-carte Services Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Airline A-la-carte Services Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Airline A-la-carte Services Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Airline A-la-carte Services Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 147.90 billion) and volume (15.9%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Airline A-la-carte Services Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Airline A-la-carte Services Market is segmented into Baggage Fees, On-board Retail, Airline Retail, FFP Miles Sale, Others.

Chapter 06 - Global Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Carrier Type

Based on By Carrier Type, Airline A-la-carte Services Market is segmented into Full-service Carrier, Low-cost Carrier.

Chapter 07 - Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Airline A-la-carte Services Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Airline A-la-carte Services Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Airline A-la-carte Services Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Airline A-la-carte Services Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Airline A-la-carte Services Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Airline A-la-carte Services Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Airline A-la-carte Services Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Airline A-la-carte Services Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are AirAsia, Ryanair, EasyJet, Southwest Airlines, Delta Air Lines.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Airline A-la-carte Services Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Airline A-la-carte Services Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. Baggage Fees

5.3.2. On-board Retail & A la Carte

5.3.3. Airline Retail

5.3.4. FFP Miles Sale

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Class

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Class, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Class, 2023 to 2033

6.3.1. First Class

6.3.2. Business Class

6.3.3. Economy Class

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Class, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Class, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Carrier Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Carrier Type , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Carrier Type , 2023 to 2033

7.3.1. Full-service carrier

7.3.2. Low-cost Carrier

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Carrier Type , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Carrier Type , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. South Asia

8.3.5. East Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Type

9.2.3. By Class

9.2.4. By Carrier Type

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Type

9.3.3. By Class

9.3.4. By Carrier Type

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Type

10.2.3. By Class

10.2.4. By Carrier Type

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Class

10.3.4. By Carrier Type

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Type

11.2.3. By Class

11.2.4. By Carrier Type

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Class

11.3.4. By Carrier Type

11.4. Key Takeaways

12. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. India

12.2.1.2. Malaysia

12.2.1.3. Singapore

12.2.1.4. Thailand

12.2.1.5. Rest of South Asia

12.2.2. By Type

12.2.3. By Class

12.2.4. By Carrier Type

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Class

12.3.4. By Carrier Type

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Type

13.2.3. By Class

13.2.4. By Carrier Type

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Type

13.3.3. By Class

13.3.4. By Carrier Type

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Type

14.2.3. By Class

14.2.4. By Carrier Type

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Type

14.3.3. By Class

14.3.4. By Carrier Type

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Type

15.2.3. By Class

15.2.4. By Carrier Type

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Type

15.3.3. By Class

15.3.4. By Carrier Type

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Type

16.1.2.2. By Class

16.1.2.3. By Carrier Type

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Type

16.2.2.2. By Class

16.2.2.3. By Carrier Type

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Type

16.3.2.2. By Class

16.3.2.3. By Carrier Type

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Type

16.4.2.2. By Class

16.4.2.3. By Carrier Type

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Type

16.5.2.2. By Class

16.5.2.3. By Carrier Type

16.6. United Kingdom

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Type

16.6.2.2. By Class

16.6.2.3. By Carrier Type

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Type

16.7.2.2. By Class

16.7.2.3. By Carrier Type

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Type

16.8.2.2. By Class

16.8.2.3. By Carrier Type

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Type

16.9.2.2. By Class

16.9.2.3. By Carrier Type

16.10. India

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Type

16.10.2.2. By Class

16.10.2.3. By Carrier Type

16.11. Malaysia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Type

16.11.2.2. By Class

16.11.2.3. By Carrier Type

16.12. Singapore

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Type

16.12.2.2. By Class

16.12.2.3. By Carrier Type

16.13. Thailand

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Type

16.13.2.2. By Class

16.13.2.3. By Carrier Type

16.14. China

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Type

16.14.2.2. By Class

16.14.2.3. By Carrier Type

16.15. Japan

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Type

16.15.2.2. By Class

16.15.2.3. By Carrier Type

16.16. South Korea

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Type

16.16.2.2. By Class

16.16.2.3. By Carrier Type

16.17. Australia

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Type

16.17.2.2. By Class

16.17.2.3. By Carrier Type

16.18. New Zealand

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Type

16.18.2.2. By Class

16.18.2.3. By Carrier Type

16.19. GCC Countries

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Type

16.19.2.2. By Class

16.19.2.3. By Carrier Type

16.20. South Africa

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Type

16.20.2.2. By Class

16.20.2.3. By Carrier Type

16.21. Israel

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Type

16.21.2.2. By Class

16.21.2.3. By Carrier Type

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Type

17.3.3. By Class

17.3.4. By Carrier Type

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. United Airlines, Inc.

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. Delta Airlines, Inc.

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. American Airlines

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Southwest Airlines

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. Air France/KLM

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. Ryanair DAC

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. EasyJet PLC

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. Deutsche Lufthansa AG

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. Qantas Airways Ltd

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. The Emirates Group

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る