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全地形対応車(All-terrain Vehicle)市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


All-terrain Vehicle Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の全地形対応車市場は、2021年に41億米ドルの規模に達し、2027年には50億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.47%を示すと予測されています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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147 英語

 

サマリー

世界の全地形対応車市場は、2021年に41億米ドルの規模に達し、2027年には50億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.47%を示すと予測されています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

全地形対応車(ATV)とは、オフロード走行やアクティビティ用に設計された一人乗りの三輪車や四輪車、バギーなどの原動機付き乗り物を指します。この車両は、ハンドルバーと深溝構造の低圧タイヤで構成されており、泥地、岩場、湿地帯、砂丘などの地形での走行を支援します。他のユーティリティビークル(UTV)と比較して、ATVはオフロード性能に優れ、長距離や狭いアクセスポイントでも重機を運ぶことができます。また、スポーツ、エンターテインメント、農業、軍事、防衛など、さまざまな産業で幅広く使用されています。

オフロードレクリエーション活動やアドベンチャースポーツに対する消費者の嗜好の高まりは、市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。自動車用インフォテインメントシステムの進化に伴い、ベンダーはATVにGPS追跡機能やBluetooth接続システムを搭載し、全体的なドライビングエクスペリエンスを向上させる製品を提供しています。さらに、農業分野で広く採用されていることも、市場の成長を後押ししています。ATVは、畑の耕作、雑草管理、動物の扱い、資材の運搬など、農業関連の活動を行うために広く利用されています。さらに、電動クワッドバイクの開発や、改良されたステアリングシステム、油圧ポンプ接続、ジョイスティックコントロール、グラフィックディスプレイのATVへの搭載など、さまざまな技術的進歩も市場成長に寄与しています。その他、観光産業の大幅な増加、急速な都市化、消費者の支出能力の向上なども、市場に好影響を及ぼしています。

主な市場細分化
IMARC Groupでは、全地形対応車の世界市場における各サブセグメントの主要動向に関する分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともにお届けします。当レポートでは、タイプ、用途、エンジンタイプ、車輪数、駆動タイプ、燃料タイプ、座席数に基づいて市場を分類しています。

タイプ別内訳。

ユーティリティATV
スポーツATV
レジャー用ATV
その他

アプリケーション別構成比

スポーツ
エンターテインメント
農業
軍事・防衛
その他

エンジンタイプ別構成比

400 cc以下
400~800 cc
800cc以上

ホイール数別構成比

3輪
四輪
>四輪

駆動方式別構成比。

2WD
4WD
AWD

燃料別構成比

電動ATV
ガソリンATV

乗車定員別の内訳。

1人乗り
2人乗り以上

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーはPolaris Industries Inc.本田技研工業株式会社Ltd.、川崎重工業株式会社川崎重工業、ヤマハ発動機、スズキ、KYMCO、Deere & Company (John Deere)、Arctic Cat Inc.、Bombardier Recreational Products (BRP)、CF.ボンバルディアレクリエーショナルプロダクツ(BRP)、CFMOTO、CECTEK、HiSun Motors、Linhai、台湾ゴールデンビーが含まれます。

本レポートで回答した主な質問

全地形対応車の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19が全地形対応車の世界市場に与えたインパクトは?
タイプ別の市場構成は?
アプリケーション別の市場構成は?
エンジンタイプ別の市場構成は?
車輪数別の市場構成は?
駆動方式別の市場構成は?
燃料タイプ別の市場構成は?
乗車定員別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
全地形対応車の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global All-terrain Vehicle Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Utility ATV
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Sport ATV
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Recreational ATV
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Sports
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Entertainment
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Agriculture
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Military & Defence
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Engine Type
8.1 Below 400 cc
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 400 – 800 cc
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Above 800 cc
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by No. of Wheels
9.1 Three Wheels
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Four Wheels
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 >Four Wheels
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Major Types
10 Market Breakup by Drive Type
10.1 2WD
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 4WD
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 AWD
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Major Types
11 Market Breakup by Fuel Type
11.1 Electric ATV
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Gasoline ATV
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Seating Capacity
12.1 One Seat
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Two or More Seats
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
13 Market Breakup by Region
13.1 North America
13.1.1 United States
13.1.1.1 Market Trends
13.1.1.2 Market Forecast
13.1.2 Canada
13.1.2.1 Market Trends
13.1.2.2 Market Forecast
13.2 Asia Pacific
13.2.1 China
13.2.1.1 Market Trends
13.2.1.2 Market Forecast
13.2.2 Japan
13.2.2.1 Market Trends
13.2.2.2 Market Forecast
13.2.3 India
13.2.3.1 Market Trends
13.2.3.2 Market Forecast
13.2.4 South Korea
13.2.4.1 Market Trends
13.2.4.2 Market Forecast
13.2.5 Australia
13.2.5.1 Market Trends
13.2.5.2 Market Forecast
13.2.6 Indonesia
13.2.6.1 Market Trends
13.2.6.2 Market Forecast
13.2.7 Others
13.2.7.1 Market Trends
13.2.7.2 Market Forecast
13.3 Europe
13.3.1 Germany
13.3.1.1 Market Trends
13.3.1.2 Market Forecast
13.3.2 France
13.3.2.1 Market Trends
13.3.2.2 Market Forecast
13.3.3 United Kingdom
13.3.3.1 Market Trends
13.3.3.2 Market Forecast
13.3.4 Italy
13.3.4.1 Market Trends
13.3.4.2 Market Forecast
13.3.5 Spain
13.3.5.1 Market Trends
13.3.5.2 Market Forecast
13.3.6 Russia
13.3.6.1 Market Trends
13.3.6.2 Market Forecast
13.3.7 Others
13.3.7.1 Market Trends
13.3.7.2 Market Forecast
13.4 Latin America
13.4.1 Brazil
13.4.1.1 Market Trends
13.4.1.2 Market Forecast
13.4.2 Mexico
13.4.2.1 Market Trends
13.4.2.2 Market Forecast
13.4.3 Others
13.4.3.1 Market Trends
13.4.3.2 Market Forecast
13.5 Middle East and Africa
13.5.1 Market Trends
13.5.2 Market Breakup by Country
13.5.3 Market Forecast
14 SWOT Analysis
14.1 Overview
14.2 Strengths
14.3 Weaknesses
14.4 Opportunities
14.5 Threats
15 Value Chain Analysis
16 Porters Five Forces Analysis
16.1 Overview
16.2 Bargaining Power of Buyers
16.3 Bargaining Power of Suppliers
16.4 Degree of Competition
16.5 Threat of New Entrants
16.6 Threat of Substitutes
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Polaris Industries Inc.
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 Honda Motor Co. Ltd.
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.2.4 SWOT Analysis
17.3.3 Kawasaki Heavy Industries
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 Yamaha Motor Corporation
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Suzuki Motor Corporation
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 KYMCO
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.7 Deere & Company (John Deere)
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.7.3 Financials
17.3.7.4 SWOT Analysis
17.3.8 Arctic Cat Inc.
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.9 Bombardier Recreational Products (BRP)
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.10 CFMOTO
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.10.3 Financials
17.3.11 CECTEK
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.12 HiSun Motors
17.3.12.1 Company Overview
17.3.12.2 Product Portfolio
17.3.13 Linhai
17.3.13.1 Company Overview
17.3.13.2 Product Portfolio
17.3.13.3 Financials
17.3.14 Taiwan Golden Bee
17.3.14.1 Company Overview
17.3.14.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global all-terrain vehicle market reached a value of US$ 4.1 Billion in 2021 and it is to reach US$ 5.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.47% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

An all-terrain vehicle (ATV) refers to a motorized single-seated tri or quadricycle bike and buggy that is designed for off-road travel and activities. The vehicle consists of handlebars and low-pressure tires that have deep-threaded structures, which assist in driving over muddy, rocky, wetlands and dune topologies. In comparison to other utility vehicles (UTVs), ATVs offer excellent off-road capabilities and can carry heavy equipment over long distances and narrow access points. They can also be customized for high-performance riding, owing to which they find extensive applications across various industries, including sports, entertainment, agriculture, military and defence.

Increasing consumer preference for off-road recreational activities and adventure sports is one of the key factors driving the growth of the market. With the advancements in automotive infotainment systems, vendors are offering ATVs with GPS tracking and Bluetooth connectivity systems, thereby enhancing the overall driving experience. Furthermore, widespread product adoption by the agriculture industry is also providing a boost to the market growth. ATVs are widely utilized for conducting farm-related activities, such as field ploughing, weed control, animal handling and transportation of materials. Additionally, various technological advancements, including the development of electric quad bikes and the installation of improved steering systems, hydraulic pump connections, joystick controls and graphic displays in ATVs, are also contributing to the market growth. Other factors creating a positive impact on the market include a significant increase in the tourism industry, rapid urbanization and rising expenditure capacities of the consumers.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global all-terrain vehicle market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, application, engine type, no. of wheels, drive type, fuel type and seating capacity.

Breakup by Type:

Utility ATV
Sport ATV
Recreational ATV
Others

Breakup by Application:

Sports
Entertainment
Agriculture
Military & Defence
Others

Breakup by Engine Type:

Below 400 cc
400 – 800 cc
Above 800 cc

Breakup by No. of Wheels:

Three Wheels
Four Wheels
>Four Wheels

Breakup by Drive Type:

2WD
4WD
AWD

Breakup by Fuel Type:

Electric ATV
Gasoline ATV

Breakup by Seating Capacity:

One Seat
Two or More Seats

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Polaris Industries Inc. ,Honda Motor Co. Ltd. ,Kawasaki Heavy Industries ,Yamaha Motor Corporation ,Suzuki Motor Corporation , KYMCO , Deere & Company (John Deere) ,Arctic Cat Inc. ,Bombardier Recreational Products (BRP) , CFMOTO , CECTEK ,HiSun Motors , Linhai and Taiwan Golden Bee.

Key Questions Answered in This Report:

How has the global all-terrain vehicle market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the global all-terrain vehicle market?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the engine type?
What is the breakup of the market based on the number of wheels?
What is the breakup of the market based on the drive type?
What is the breakup of the market based on the fuel type?
What is the breakup of the market based on the seating capacity?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global all-terrain vehicle market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global All-terrain Vehicle Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Utility ATV
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Sport ATV
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Recreational ATV
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Sports
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Entertainment
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Agriculture
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Military & Defence
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Engine Type
8.1 Below 400 cc
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 400 – 800 cc
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Above 800 cc
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by No. of Wheels
9.1 Three Wheels
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Four Wheels
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 >Four Wheels
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Major Types
10 Market Breakup by Drive Type
10.1 2WD
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 4WD
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 AWD
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Major Types
11 Market Breakup by Fuel Type
11.1 Electric ATV
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Gasoline ATV
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Seating Capacity
12.1 One Seat
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Two or More Seats
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
13 Market Breakup by Region
13.1 North America
13.1.1 United States
13.1.1.1 Market Trends
13.1.1.2 Market Forecast
13.1.2 Canada
13.1.2.1 Market Trends
13.1.2.2 Market Forecast
13.2 Asia Pacific
13.2.1 China
13.2.1.1 Market Trends
13.2.1.2 Market Forecast
13.2.2 Japan
13.2.2.1 Market Trends
13.2.2.2 Market Forecast
13.2.3 India
13.2.3.1 Market Trends
13.2.3.2 Market Forecast
13.2.4 South Korea
13.2.4.1 Market Trends
13.2.4.2 Market Forecast
13.2.5 Australia
13.2.5.1 Market Trends
13.2.5.2 Market Forecast
13.2.6 Indonesia
13.2.6.1 Market Trends
13.2.6.2 Market Forecast
13.2.7 Others
13.2.7.1 Market Trends
13.2.7.2 Market Forecast
13.3 Europe
13.3.1 Germany
13.3.1.1 Market Trends
13.3.1.2 Market Forecast
13.3.2 France
13.3.2.1 Market Trends
13.3.2.2 Market Forecast
13.3.3 United Kingdom
13.3.3.1 Market Trends
13.3.3.2 Market Forecast
13.3.4 Italy
13.3.4.1 Market Trends
13.3.4.2 Market Forecast
13.3.5 Spain
13.3.5.1 Market Trends
13.3.5.2 Market Forecast
13.3.6 Russia
13.3.6.1 Market Trends
13.3.6.2 Market Forecast
13.3.7 Others
13.3.7.1 Market Trends
13.3.7.2 Market Forecast
13.4 Latin America
13.4.1 Brazil
13.4.1.1 Market Trends
13.4.1.2 Market Forecast
13.4.2 Mexico
13.4.2.1 Market Trends
13.4.2.2 Market Forecast
13.4.3 Others
13.4.3.1 Market Trends
13.4.3.2 Market Forecast
13.5 Middle East and Africa
13.5.1 Market Trends
13.5.2 Market Breakup by Country
13.5.3 Market Forecast
14 SWOT Analysis
14.1 Overview
14.2 Strengths
14.3 Weaknesses
14.4 Opportunities
14.5 Threats
15 Value Chain Analysis
16 Porters Five Forces Analysis
16.1 Overview
16.2 Bargaining Power of Buyers
16.3 Bargaining Power of Suppliers
16.4 Degree of Competition
16.5 Threat of New Entrants
16.6 Threat of Substitutes
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Polaris Industries Inc.
17.3.1.1 Company Overview
17.3.1.2 Product Portfolio
17.3.1.3 Financials
17.3.1.4 SWOT Analysis
17.3.2 Honda Motor Co. Ltd.
17.3.2.1 Company Overview
17.3.2.2 Product Portfolio
17.3.2.3 Financials
17.3.2.4 SWOT Analysis
17.3.3 Kawasaki Heavy Industries
17.3.3.1 Company Overview
17.3.3.2 Product Portfolio
17.3.3.3 Financials
17.3.3.4 SWOT Analysis
17.3.4 Yamaha Motor Corporation
17.3.4.1 Company Overview
17.3.4.2 Product Portfolio
17.3.4.3 Financials
17.3.4.4 SWOT Analysis
17.3.5 Suzuki Motor Corporation
17.3.5.1 Company Overview
17.3.5.2 Product Portfolio
17.3.5.3 Financials
17.3.5.4 SWOT Analysis
17.3.6 KYMCO
17.3.6.1 Company Overview
17.3.6.2 Product Portfolio
17.3.7 Deere & Company (John Deere)
17.3.7.1 Company Overview
17.3.7.2 Product Portfolio
17.3.7.3 Financials
17.3.7.4 SWOT Analysis
17.3.8 Arctic Cat Inc.
17.3.8.1 Company Overview
17.3.8.2 Product Portfolio
17.3.9 Bombardier Recreational Products (BRP)
17.3.9.1 Company Overview
17.3.9.2 Product Portfolio
17.3.10 CFMOTO
17.3.10.1 Company Overview
17.3.10.2 Product Portfolio
17.3.10.3 Financials
17.3.11 CECTEK
17.3.11.1 Company Overview
17.3.11.2 Product Portfolio
17.3.12 HiSun Motors
17.3.12.1 Company Overview
17.3.12.2 Product Portfolio
17.3.13 Linhai
17.3.13.1 Company Overview
17.3.13.2 Product Portfolio
17.3.13.3 Financials
17.3.14 Taiwan Golden Bee
17.3.14.1 Company Overview
17.3.14.2 Product Portfolio

 

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2024/09/20 10:26

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