全地形対応車(All-terrain Vehicle)市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測All-terrain Vehicle Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の全地形対応車市場は、2021年に41億米ドルの規模に達し、2027年には50億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.47%を示すと予測されています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの... もっと見る
サマリー世界の全地形対応車市場は、2021年に41億米ドルの規模に達し、2027年には50億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.47%を示すと予測されています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。全地形対応車(ATV)とは、オフロード走行やアクティビティ用に設計された一人乗りの三輪車や四輪車、バギーなどの原動機付き乗り物を指します。この車両は、ハンドルバーと深溝構造の低圧タイヤで構成されており、泥地、岩場、湿地帯、砂丘などの地形での走行を支援します。他のユーティリティビークル(UTV)と比較して、ATVはオフロード性能に優れ、長距離や狭いアクセスポイントでも重機を運ぶことができます。また、スポーツ、エンターテインメント、農業、軍事、防衛など、さまざまな産業で幅広く使用されています。 オフロードレクリエーション活動やアドベンチャースポーツに対する消費者の嗜好の高まりは、市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。自動車用インフォテインメントシステムの進化に伴い、ベンダーはATVにGPS追跡機能やBluetooth接続システムを搭載し、全体的なドライビングエクスペリエンスを向上させる製品を提供しています。さらに、農業分野で広く採用されていることも、市場の成長を後押ししています。ATVは、畑の耕作、雑草管理、動物の扱い、資材の運搬など、農業関連の活動を行うために広く利用されています。さらに、電動クワッドバイクの開発や、改良されたステアリングシステム、油圧ポンプ接続、ジョイスティックコントロール、グラフィックディスプレイのATVへの搭載など、さまざまな技術的進歩も市場成長に寄与しています。その他、観光産業の大幅な増加、急速な都市化、消費者の支出能力の向上なども、市場に好影響を及ぼしています。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、全地形対応車の世界市場における各サブセグメントの主要動向に関する分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともにお届けします。当レポートでは、タイプ、用途、エンジンタイプ、車輪数、駆動タイプ、燃料タイプ、座席数に基づいて市場を分類しています。 タイプ別内訳。 ユーティリティATV スポーツATV レジャー用ATV その他 アプリケーション別構成比 スポーツ エンターテインメント 農業 軍事・防衛 その他 エンジンタイプ別構成比 400 cc以下 400~800 cc 800cc以上 ホイール数別構成比 3輪 四輪 >四輪 駆動方式別構成比。 2WD 4WD AWD 燃料別構成比 電動ATV ガソリンATV 乗車定員別の内訳。 1人乗り 2人乗り以上 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーはPolaris Industries Inc.本田技研工業株式会社Ltd.、川崎重工業株式会社川崎重工業、ヤマハ発動機、スズキ、KYMCO、Deere & Company (John Deere)、Arctic Cat Inc.、Bombardier Recreational Products (BRP)、CF.ボンバルディアレクリエーショナルプロダクツ(BRP)、CFMOTO、CECTEK、HiSun Motors、Linhai、台湾ゴールデンビーが含まれます。 本レポートで回答した主な質問 全地形対応車の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場は? COVID-19が全地形対応車の世界市場に与えたインパクトは? タイプ別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? エンジンタイプ別の市場構成は? 車輪数別の市場構成は? 駆動方式別の市場構成は? 燃料タイプ別の市場構成は? 乗車定員別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 全地形対応車の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global All-terrain Vehicle Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Utility ATV 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sport ATV 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Recreational ATV 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Sports 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Entertainment 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Agriculture 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Military & Defence 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Engine Type 8.1 Below 400 cc 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 400 – 800 cc 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Above 800 cc 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by No. of Wheels 9.1 Three Wheels 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Four Wheels 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 >Four Wheels 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Major Types 10 Market Breakup by Drive Type 10.1 2WD 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 4WD 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 AWD 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Major Types 11 Market Breakup by Fuel Type 11.1 Electric ATV 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Gasoline ATV 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Seating Capacity 12.1 One Seat 12.1.1 Market Trends 12.1.2 Market Forecast 12.2 Two or More Seats 12.2.1 Market Trends 12.2.2 Market Forecast 13 Market Breakup by Region 13.1 North America 13.1.1 United States 13.1.1.1 Market Trends 13.1.1.2 Market Forecast 13.1.2 Canada 13.1.2.1 Market Trends 13.1.2.2 Market Forecast 13.2 Asia Pacific 13.2.1 China 13.2.1.1 Market Trends 13.2.1.2 Market Forecast 13.2.2 Japan 13.2.2.1 Market Trends 13.2.2.2 Market Forecast 13.2.3 India 13.2.3.1 Market Trends 13.2.3.2 Market Forecast 13.2.4 South Korea 13.2.4.1 Market Trends 13.2.4.2 Market Forecast 13.2.5 Australia 13.2.5.1 Market Trends 13.2.5.2 Market Forecast 13.2.6 Indonesia 13.2.6.1 Market Trends 13.2.6.2 Market Forecast 13.2.7 Others 13.2.7.1 Market Trends 13.2.7.2 Market Forecast 13.3 Europe 13.3.1 Germany 13.3.1.1 Market Trends 13.3.1.2 Market Forecast 13.3.2 France 13.3.2.1 Market Trends 13.3.2.2 Market Forecast 13.3.3 United Kingdom 13.3.3.1 Market Trends 13.3.3.2 Market Forecast 13.3.4 Italy 13.3.4.1 Market Trends 13.3.4.2 Market Forecast 13.3.5 Spain 13.3.5.1 Market Trends 13.3.5.2 Market Forecast 13.3.6 Russia 13.3.6.1 Market Trends 13.3.6.2 Market Forecast 13.3.7 Others 13.3.7.1 Market Trends 13.3.7.2 Market Forecast 13.4 Latin America 13.4.1 Brazil 13.4.1.1 Market Trends 13.4.1.2 Market Forecast 13.4.2 Mexico 13.4.2.1 Market Trends 13.4.2.2 Market Forecast 13.4.3 Others 13.4.3.1 Market Trends 13.4.3.2 Market Forecast 13.5 Middle East and Africa 13.5.1 Market Trends 13.5.2 Market Breakup by Country 13.5.3 Market Forecast 14 SWOT Analysis 14.1 Overview 14.2 Strengths 14.3 Weaknesses 14.4 Opportunities 14.5 Threats 15 Value Chain Analysis 16 Porters Five Forces Analysis 16.1 Overview 16.2 Bargaining Power of Buyers 16.3 Bargaining Power of Suppliers 16.4 Degree of Competition 16.5 Threat of New Entrants 16.6 Threat of Substitutes 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Polaris Industries Inc. 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 Honda Motor Co. Ltd. 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 Kawasaki Heavy Industries 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Yamaha Motor Corporation 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Suzuki Motor Corporation 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 KYMCO 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.7 Deere & Company (John Deere) 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Arctic Cat Inc. 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.9 Bombardier Recreational Products (BRP) 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.10 CFMOTO 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.11 CECTEK 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.12 HiSun Motors 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.13 Linhai 17.3.13.1 Company Overview 17.3.13.2 Product Portfolio 17.3.13.3 Financials 17.3.14 Taiwan Golden Bee 17.3.14.1 Company Overview 17.3.14.2 Product Portfolio
SummaryThe global all-terrain vehicle market reached a value of US$ 4.1 Billion in 2021 and it is to reach US$ 5.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.47% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global All-terrain Vehicle Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Utility ATV 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Sport ATV 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Recreational ATV 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Sports 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Entertainment 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Agriculture 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Military & Defence 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Engine Type 8.1 Below 400 cc 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 400 – 800 cc 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Above 800 cc 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by No. of Wheels 9.1 Three Wheels 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Four Wheels 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 >Four Wheels 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Major Types 10 Market Breakup by Drive Type 10.1 2WD 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 4WD 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 AWD 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Major Types 11 Market Breakup by Fuel Type 11.1 Electric ATV 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Gasoline ATV 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Seating Capacity 12.1 One Seat 12.1.1 Market Trends 12.1.2 Market Forecast 12.2 Two or More Seats 12.2.1 Market Trends 12.2.2 Market Forecast 13 Market Breakup by Region 13.1 North America 13.1.1 United States 13.1.1.1 Market Trends 13.1.1.2 Market Forecast 13.1.2 Canada 13.1.2.1 Market Trends 13.1.2.2 Market Forecast 13.2 Asia Pacific 13.2.1 China 13.2.1.1 Market Trends 13.2.1.2 Market Forecast 13.2.2 Japan 13.2.2.1 Market Trends 13.2.2.2 Market Forecast 13.2.3 India 13.2.3.1 Market Trends 13.2.3.2 Market Forecast 13.2.4 South Korea 13.2.4.1 Market Trends 13.2.4.2 Market Forecast 13.2.5 Australia 13.2.5.1 Market Trends 13.2.5.2 Market Forecast 13.2.6 Indonesia 13.2.6.1 Market Trends 13.2.6.2 Market Forecast 13.2.7 Others 13.2.7.1 Market Trends 13.2.7.2 Market Forecast 13.3 Europe 13.3.1 Germany 13.3.1.1 Market Trends 13.3.1.2 Market Forecast 13.3.2 France 13.3.2.1 Market Trends 13.3.2.2 Market Forecast 13.3.3 United Kingdom 13.3.3.1 Market Trends 13.3.3.2 Market Forecast 13.3.4 Italy 13.3.4.1 Market Trends 13.3.4.2 Market Forecast 13.3.5 Spain 13.3.5.1 Market Trends 13.3.5.2 Market Forecast 13.3.6 Russia 13.3.6.1 Market Trends 13.3.6.2 Market Forecast 13.3.7 Others 13.3.7.1 Market Trends 13.3.7.2 Market Forecast 13.4 Latin America 13.4.1 Brazil 13.4.1.1 Market Trends 13.4.1.2 Market Forecast 13.4.2 Mexico 13.4.2.1 Market Trends 13.4.2.2 Market Forecast 13.4.3 Others 13.4.3.1 Market Trends 13.4.3.2 Market Forecast 13.5 Middle East and Africa 13.5.1 Market Trends 13.5.2 Market Breakup by Country 13.5.3 Market Forecast 14 SWOT Analysis 14.1 Overview 14.2 Strengths 14.3 Weaknesses 14.4 Opportunities 14.5 Threats 15 Value Chain Analysis 16 Porters Five Forces Analysis 16.1 Overview 16.2 Bargaining Power of Buyers 16.3 Bargaining Power of Suppliers 16.4 Degree of Competition 16.5 Threat of New Entrants 16.6 Threat of Substitutes 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Polaris Industries Inc. 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 Honda Motor Co. Ltd. 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 Kawasaki Heavy Industries 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Yamaha Motor Corporation 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Suzuki Motor Corporation 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 KYMCO 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.7 Deere & Company (John Deere) 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Arctic Cat Inc. 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.9 Bombardier Recreational Products (BRP) 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.10 CFMOTO 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.11 CECTEK 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.12 HiSun Motors 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.13 Linhai 17.3.13.1 Company Overview 17.3.13.2 Product Portfolio 17.3.13.3 Financials 17.3.14 Taiwan Golden Bee 17.3.14.1 Company Overview 17.3.14.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(電気自動車)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の電気自動車分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(vehicle)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|