観光用車両レンタル市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Tourism Vehicle Rental Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の観光用車両レンタル市場は、2021年に498億6000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに716億9000万米ドルの市場に到達すると予測してい... もっと見る
サマリー世界の観光用車両レンタル市場は、2021年に498億6000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに716億9000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。観光用車両レンタルとは、旅行や観光活動を行うために、自動車を一時的に借りたり借りたりする施設のことを指します。このサービスは、オンラインおよびオフラインのプラットフォームを通じて、数時間、数日、数週間単位で利用できるのが一般的です。消費者は、予算や要件に応じて、エコノミー、エグゼクティブ、ラグジュアリー、セミユーティリティ、マルチユーティリティの車両から選択することができます。レンタルサービスは、通常、観光客やレンタルサービスのベンダーの利益を保護するために、自動車保険で利用可能です。車両はまた、乗客の快適性を高めるために、Wi-Fi、娯楽機器や子供のための安全シートなど、様々な付加価値サービスと統合されています。観光車両のレンタルは、レクリエーション旅行のための自家用車の必要性を最小限に抑え、より費用対効果の高い、環境に優しいです。 観光用車両レンタルの市場動向。 世界的に旅行・観光産業が大きく成長していることが、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の一つです。観光用車両レンタルは、機動性を高め、車両所有に伴う懸念やコストを最小限に抑えます。さらに、観光用車両をレンタルするためのウェブベースのソリューションやスマートフォンの出現が、市場成長の推進力となっています。これらのソリューションは、消費者がサードパーティの旅行予約組織を通じてオンラインで便利にレンタル車両を予約することを可能にします。また、ダッシュカム、GPS、その他のジオトラッキング技術の統合により、レンタル車両の位置や操作の監視、予知保全が可能になり、車両の効率性が向上します。さらに、定期的に衛生管理された自動運転レンタカーを利用することで、安全に移動できることも市場の成長に寄与しています。その他、モニュメント、博物館、公園での観光活動を奨励する有利な政府政策の実施、消費者の支出能力の上昇などが、市場の成長に向けて推進すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の観光用車両レンタル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、車両タイプ、予約モード、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 車両タイプ別内訳。 エコノミー ラグジュアリー/プレミアム 予約モード別構成比。 オンライン オフライン エンドユーザー別構成比。 セルフドライブ レンタル代理店 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 Alamo (Enterprise Holdings Inc), Auto Europe, Avis Budget Group Inc, Carzonrent India Pvt Ltd., EasyCar.com, Europcar Mobility Group, Europe Luxury Cars, Kemwel, Sixt SE, The Hertz Corporation and Zoomcar India Private Ltd.などの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も検証されています。 本レポートで回答した主な質問 世界の観光車両レンタル市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の観光用車両レンタル市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 車両タイプに基づく市場の内訳は? 予約モードに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 観光産業における主要な推進要因と課題は何か? 世界の観光車両レンタル市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tourism Vehicle Rental Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Vehicle Type 6.1 Economy 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Luxury/Premium 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Booking Mode 7.1 Online 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Self-Driven 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Rental Agencies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alamo (Enterprise Holdings Inc) 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Auto Europe 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Avis Budget Group Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Carzonrent India Pvt Ltd. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 EasyCar.com 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Europcar Mobility Group 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Europe Luxury Cars 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Kemwel 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Sixt SE 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 The Hertz Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Zoomcar India Private Ltd. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global tourism vehicle rental market reached a value of US$ 49.86 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 71.69 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tourism Vehicle Rental Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Vehicle Type 6.1 Economy 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Luxury/Premium 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Booking Mode 7.1 Online 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Offline 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Self-Driven 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Rental Agencies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alamo (Enterprise Holdings Inc) 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Auto Europe 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Avis Budget Group Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Carzonrent India Pvt Ltd. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 EasyCar.com 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Europcar Mobility Group 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Europe Luxury Cars 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Kemwel 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Sixt SE 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 The Hertz Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Zoomcar India Private Ltd. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(電気自動車)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の電気自動車分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(tourism)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|