自律走行車市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Autonomous Vehicle Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の自律走行車市場は、2021年に422億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR38.4%を示し、2027年までに2973億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の自律走行車市場は、2021年に422億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR38.4%を示し、2027年までに2973億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに掲載されています。自律走行車(AV)または無人走行車とは、人間の介入なしに独立して走行することができる自動車を指します。優れたプログラムや内蔵されたプログラムにより、外部の状況や周囲の環境を感知して対応し、必要な機能を実行することができる。高度なセンサー技術、先進運転支援システム(ADAS)、複雑なアルゴリズムプロセッサー、スマート制御システム、アクチュエーターなどで構成され、情報を収集し、ステアリング、ブレーキ、加速などのタスクや応答動作を実行します。人間が運転する車両と比較して、AVは道路上の安全性を高め、ヒューマンエラーや疲労を最小限に抑え、身体障害者でも運転することが可能です。 自動車産業の大幅な成長と急速なデジタル化は、市場の明るい見通しを生み出す重要な要因の1つとなっています。さらに、安全で効率的な移動手段への要求が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。このため、インターネット接続、安全警告、自動衝突通知、強化されたエンジン制御を備えたAVに対する消費者の嗜好が高まっています。さらに、人工知能(AI)、ロボット工学、機械学習(ML)、モノのインターネット(IoT)の統合など、さまざまな技術的進歩が他の成長促進要因として作用しています。これに伴い、AVメーカーも効率的な光検出と測距(LiDAR)および電波検出と測距(RADAR)センシング技術を使用して、広範囲のモニタリングと周囲の3Dマップの生成を行っています。その他、自動車技術を促進する有利な政府政策の実施、コネクテッド・ビークル技術やダイナミック・モビリティ・アプリケーションの革新などが、市場をさらに牽引すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の自律走行車市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当社のレポートでは、市場をコンポーネント、自動化のレベル、アプリケーションに基づいて分類しています。 コンポーネント別の内訳 ハードウェア ソフトウェアとサービス 自動化のレベルによる内訳。 レベル3 レベル4 レベル5 アプリケーション別構成比。 輸送・ロジスティクス 軍事・防衛 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争力のある風景 業界の競争環境は、ABボルボ、AUDI Aktiengesellschaft(フォルクスワーゲングループ)、Bayerische Motoren Werke AG、Daimler AG、Ford Motor Company、General Motors、Tesla Inc、Toyota Motor Corporation、Uber Technologies Inc、Waymo LLC(Alphabet Inc)の主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 世界の自律走行車市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の自律走行車市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 部品に基づく市場の内訳は? 自動化のレベルに基づく市場のブレークアップは? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の自律走行車市場の構造、主要プレイヤーは? 業界の競争の程度はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Autonomous Vehicle Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Hardware 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Software and Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Level of Automation 7.1 Level 3 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Level 4 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Level 5 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Transportation and Logistics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Military and Defense 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AB Volvo 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AUDI Aktiengesellschaft (Volkswagen Group) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayerische Motoren Werke AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Daimler AG 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Ford Motor Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 General Motors 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Tesla Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Toyota Motor Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Uber Technologies Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Waymo LLC (Alphabet Inc.) 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global autonomous vehicle market reached a value of US$ 42.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 297.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 38.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Autonomous Vehicle Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Component 6.1 Hardware 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Software and Services 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Level of Automation 7.1 Level 3 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Level 4 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Level 5 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Transportation and Logistics 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Military and Defense 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AB Volvo 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 AUDI Aktiengesellschaft (Volkswagen Group) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayerische Motoren Werke AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Daimler AG 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Ford Motor Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 General Motors 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Tesla Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Toyota Motor Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Uber Technologies Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Waymo LLC (Alphabet Inc.) 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
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