世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドのアイスクリーム市場産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Ice Cream Market in India: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

インドのアイスクリーム市場は、2021年に1,652億インドルピーに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR17.69%を示し、2027年までに4,362億インドルピーに達すると予想しています。COVID... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,299
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
168 英語

 

サマリー

インドのアイスクリーム市場は、2021年に1,652億インドルピーに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR17.69%を示し、2027年までに4,362億インドルピーに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響について継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

アイスクリームとは、牛乳、クリーム、砂糖、その他の材料を混ぜ合わせ、特殊な技術で柔らかくクリーミーに凍らせたもので、元来はアイスクリームとして知られています。一般的に、アイスクリームにはグルテンや植物性ガムなどの安定剤が含まれており、混合物に安定した食感を与えている。また、アイスクリームにはホエイやカゼインなどの乳タンパク質が含まれており、水分を吸収してミセルを生成し、製品の粘性を向上させます。一般的なアイスクリームのフレーバーには、ストロベリー、バニラ、チョコレート、バタースコッチなどがあります。インドでは、アイスクリームは最も広く消費されている乳製品の1つであり、さまざまな価格帯で販売されています。インドのアイスクリーム市場動向
食品・飲料部門の大幅な成長、盛んな酪農産業の存在が、インド市場の明るい見通しを生み出す主な要因となっています。また、温度管理された保管スペース、訓練を受けたオペレーションおよびサービス要員の調達、効率的な管理手順の適用など、コールドチェーン・インフラの改善が市場の成長を後押ししています。さらに、可処分所得の増加により、消費者が高級アイスクリームを購入できるようになったため、複数の国際的なアイスクリームブランドがインドで事業を展開するようになっています。これが、成長を促す大きな要因となっています。また、国民の健康志向や乳糖不耐症の高まりにより、メーカー各社は防腐剤フリー、遺伝子組み換え食品フリー、乳製品フリー、脂肪フリー、オーガニック製品などを発売しており、これが国内での市場成長にさらに貢献しています。

主な市場細分化。
IMARC Groupでは、インドのアイスクリーム市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの国別・州別予測を掲載しています。当レポートでは、市場をタイプ、フレーバー、フォーマット、エンドユーザー、流通チャネルに基づき分類しています。

タイプ別構成比 衝動式アイスクリーム
テイクアウトアイスクリーム
職人技のアイスクリーム

タイプ別に、インパルス、テイクホーム、アーティザナルアイスクリームに市場を二分しています。

フレーバー別構成比

チョコレート
フルーツ
バニラ
その他

フレーバー別に、チョコレート、フルーツ、バニラ、その他に分類されています。

フォーマット別構成比

カップ
スティック
コーン
レンガ
その他

市場は、フォーマットによって、カップ、スティック、コーン、ブリック、その他に分類されます。

エンドユーザー別構成比

小売
インスティテューショナル

エンドユーザーに基づき、市場は小売部門と機関投資家部門に分けられる。

流通チャネル別構成比

一般商社
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
アイスクリーム・パーラー
コンビニエンスストア
オンライン
その他

本レポートでは、流通チャネル別に、一般消費者向け、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、アイスクリームパーラー、コンビニエンスストア、オンライン、その他に市場を分類しています。

地域別のパフォーマンス。

マハラシュトラ州
ウッタル・プラデーシュ州
アンドラ・プラデシュ州
タミル・ナードゥ州
グジャラート州
ラージャスターン
カルナータカ州
マディヤ・プラデシュ州
西ベンガル州
ビハール州
デリー
ケーララ州
パンジャブ州
オディシャ
ハリヤナ州

現在、マハラシュトラ州は最大の市場であり、14%近いシェアを占めています。次いで、ウッタル・プラデーシュ州、グジャラート州の順となっています。

競争構造。
インドのアイスクリーム市場の競争環境も本レポートで取り上げています。市場に進出している著名な企業には、GCMMF、Kwality Walls、Vadilal、Mother Dairy、Hatsun、Cream Bellなどがある。

本調査では、インドのアイスクリーム市場の状況を詳細に分析し、アイスクリーム生産の現在、過去、将来のトレンドとその価格について取り上げています。また、インドのアイスクリーム市場のSWOT、バリューチェーン、ポーターのファイブフォース分析、セグメント別、地域別内訳、競合環境分析も行っています。本調査はデスクリサーチと複数回にわたる定性的なプライマリーリサーチの両方に基づいています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、その他インドのアイスクリーム産業に何らかの利害関係を持つ、または何らかの形で進出を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで扱う主な質問
1.2022-2027年のインドにおけるアイスクリーム市場の成長率はどの程度と予想されるか?
2.インドのアイスクリーム市場を牽引する主要因は何か?
3.COVID-19はインドのアイスクリーム市場にどのような影響を与えていますか?
4.インドのアイスクリーム市場のタイプ別内訳は?
5.インドのアイスクリーム市場のフレーバー別の内訳は?
6.インドのアイスクリーム市場のフォーマット別内訳は?
7.インドのアイスクリーム市場のエンドユーザー別構成は?
8.インドのアイスクリーム市場の流通チャネル別の内訳は?
9.インドのアイスクリーム市場における主要地域は?
10.インドにおけるアイスクリーム市場の主要なプレーヤー/企業はどこか?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Indian Dairy Industry
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Market Breakup by Organised and Unorganised Segment
5.4 Milk Production and Consumption Trends
5.4.1 Current and Historical Trends
5.4.2 Production and Consumption Forecast
5.5 Milk Production by State
5.6 Milk Production by Cattle
5.7 Milk Utilization Patterns in India
5.8 Market Forecast
6 Indian Ice Cream Industry
6.1 Market Overview
6.2 Market Performance
6.2.1 Volume Trends
6.2.2 Value Trends
6.3 Impact of COVID-19
6.4 Price Trends
6.4.1 Milk Procurement Price Trends
6.4.2 Ice Cream Price Trends
6.5 Market Breakup by Type
6.6 Market Breakup by Flavor
6.7 Market Breakup by Format
6.8 Market Breakup by End-User
6.9 Market Breakup by Distribution Channel
6.10 Market Breakup by Region
6.11 Market Forecast
6.12 SWOT Analysis
6.12.1 Strengths
6.12.2 Weaknesses
6.12.3 Opportunities
6.12.4 Threats
6.13 Value Chain Analysis
6.13.1 Raw Material Procurement
6.13.2 Manufacturing
6.13.3 Marketing
6.13.4 Distribution
6.13.5 Retailers
6.13.6 End-Users
6.14 Porter’s Five Forces Analysis
6.14.1 Overview
6.14.2 Bargaining Power of Buyers
6.14.3 Bargaining Power of Suppliers
6.14.4 Degree of Competition
6.14.5 Threat of New Entrants
6.14.6 Threat of Substitutes
6.15 Key Success Factors and Risk Factors
7 Market Breakup by Type
7.1 Impulse Ice Cream
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Take-Home Ice Cream
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Artisanal Ice Cream
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Flavor
8.1 Chocolate
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Fruit
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Vanilla
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Format
9.1 Cup
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Stick
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Cone
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Brick
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End-User
10.1 Retail
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Institutional
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Distribution Channel
11.1 General Trade
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Supermarkets/Hypermarkets
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Ice cream Parlors
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Convenience Stores
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Online
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
11.6 Others
11.6.1 Market Trends
11.6.2 Market Forecast
12 Performance of Key Regions
12.1 Karnataka
12.1.1 Market Performance
12.1.1.1 Volume Trends
12.1.1.2 Value Trends
12.1.2 Competitive Landscape
12.1.3 Market Forecast
12.1.3.1 Volume Trends
12.1.3.2 Value Trends
12.2 Maharashtra
12.2.1 Market Performance
12.2.1.1 Volume Trends
12.2.1.2 Value Trends
12.2.2 Competitive Landscape
12.2.3 Market Forecast
12.2.3.1 Volume Trends
12.2.3.2 Value Trends
12.3 Tamil Nadu
12.3.1 Market Performance
12.3.1.1 Volume Trends
12.3.1.2 Value Trends
12.3.2 Competitive Landscape
12.3.3 Market Forecast
12.3.3.1 Volume Trends
12.3.3.2 Value Trends
12.4 Delhi
12.4.1 Market Performance
12.4.1.1 Volume Trends
12.4.1.2 Value Trends
12.4.2 Competitive Landscape
12.4.3 Market Forecast
12.4.3.1 Volume Trends
12.4.3.2 Value Trends
12.5 Gujarat
12.5.1 Market Performance
12.5.1.1 Volume Trends
12.5.1.2 Value Trends
12.5.2 Competitive Landscape
12.5.3 Market Forecast
12.5.3.1 Volume Trends
12.5.3.2 Value Trends
12.6 Andhra Pradesh and Telangana
12.6.1 Market Performance
12.6.1.1 Volume Trends
12.6.1.2 Value Trends
12.6.2 Competitive Landscape
12.6.3 Market Forecast
12.6.1.1 Volume Trends
12.6.1.2 Value Trends
12.7 Uttar Pradesh
12.7.1 Market Performance
12.7.1.1 Volume Trends
12.7.1.2 Value Trends
12.7.2 Competitive Landscape
12.7.3 Market Forecast
12.7.3.1 Volume Trends
12.7.3.2 Value Trends
12.8 West Bengal
12.8.1 Market Performance
12.8.1.1 Volume Trends
12.8.1.2 Value Trends
12.8.2 Competitive Landscape
12.8.3 Market Forecast
12.8.3.1 Volume Trends
12.8.3.2 Value Trends
12.9 Kerala
12.9.1 Market Performance
12.9.1.1 Volume Trends
12.9.1.2 Value Trends
12.9.2 Competitive Landscape
12.9.3 Market Forecast
12.9.3.1 Volume Trends
12.9.3.2 Value Trends
12.10 Haryana
12.10.1 Market Performance
12.10.1.1 Volume Trends
12.10.1.2 Value Trends
12.10.2 Competitive Landscape
12.10.3 Market Forecast
12.10.3.1 Volume Trends
12.10.3.2 Value Trends
12.11 Punjab
12.11.1 Market Performance
12.11.1.1 Volume Trends
12.11.1.2 Value Trends
12.11.2 Competitive Landscape
12.11.3 Market Forecast
12.11.3.1 Volume Trends
12.11.3.2 Value Trends
12.12 Rajasthan
12.12.1 Market Performance
12.12.1.1 Volume Trends
12.12.1.2 Value Trends
12.12.2 Competitive Landscape
12.12.3 Market Forecast
12.12.3.1 Volume Trends
12.12.3.2 Value Trends
12.13 Madhya Pradesh
12.13.1 Market Performance
12.13.1.1 Volume Trends
12.13.1.2 Value Trends
12.13.2 Competitive Landscape
12.13.3 Market Forecast
12.13.3.1 Volume Trends
12.13.3.2 Value Trends
12.14 Bihar
12.14.1 Market Performance
12.14.1.1 Volume Trends
12.14.1.2 Value Trends
12.14.2 Competitive Landscape
12.14.3 Market Forecast
12.14.3.1 Volume Trends
12.14.3.2 Value Trends
12.15 Odisha
12.15.1 Market Performance
12.15.1.1 Volume Trends
12.15.1.2 Value Trends
12.15.2 Competitive Landscape
12.15.3 Market Forecast
12.15.3.1 Volume Trends
12.15.3.2 Value Trends
13 Competitive Landscape
13.1 Competitive Structure
13.2 Market breakup of Key Players
14 Ice Cream Manufacturing Process
14.1 Product Overview
14.2 Detailed Process Flow
14.3 Various Types of Unit Operations Involved
14.4 Mass Balance and Raw Material Requirements
15 Project Details, Requirements and Costs Involved
15.1 Land Requirements and Expenditures
15.2 Construction Requirements and Expenditures
15.3 Plant Machinery
15.4 Machinery Pictures
15.5 Raw Material Requirements and Expenditures
15.6 Raw Material and Final Product Pictures
15.7 Packaging Requirements and Expenditures
15.8 Transportation Requirements and Expenditures
15.9 Utility Requirements and Expenditures
15.10 Manpower Requirements and Expenditures
15.11 Other Capital Investments
16 Loans and Financial Assistance
17 Project Economics
17.1 Capital Cost of the Project
17.2 Techno-Economic Parameters
17.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain
17.4 Taxation and Depreciation
17.5 Income Projections
17.6 Expenditure Projections
17.7 Financial Analysis
17.8 Profit Analysis
18 Key Player Profiles

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The ice cream market in India reached a value of INR 165.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach INR 436.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 17.69% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Originally known as iced cream, ice cream can be defined as a mixture of milk, cream, sugar and other ingredients, that has been frozen into a soft, creamy delight using special techniques. It generally contains stabilizers, like gluten and plant-based gums, which give the mixture a consistent texture. Ice creams also contain milk proteins, such as whey and casein, that absorb the water content and generate micelles for improving the consistency of the product. Some of the common flavors of ice creams include strawberry, vanilla, chocolate, and butterscotch. In India, ice cream is one of the most widely consumed dairy products and is available in varied price ranges. India Ice Cream Market Trends:
Significant growth in the food and beverage sector, and the presence of a thriving dairy industry represent the key factors creating a positive outlook for the market in India. Moreover, the improvements in cold chain infrastructure, including temperature-controlled storage spaces, procurement of trained operational and servicing personnel, and application of efficient management procedures, are fueling the market growth. Moreover, rising disposable incomes have enabled consumers to afford premium-quality ice creams, which has prompted several international ice cream brands to expand their businesses in India. This, in turn, is acting as a major growth-inducing factor. The rising health consciousness and lactose intolerance amongst the population has prompted manufacturers to introduce preservative-free, genetically modified organism (GMO)-free, dairy-free, fat-free and organic product variants, which is contributing to the market growth further across the country.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the ice cream market in India, along with forecasts at the country and state level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, flavor, format, end-user and distribution channel.

Breakup by Type Impulse Ice Cream
Take-Home Ice Cream
Artisanal Ice Cream

Based on the type, the market has been bifurcated into impulse, take-home and artisanal ice cream.

Breakup by Flavor

Chocolate
Fruit
Vanilla
Others

On the basis of the flavor, the market has been segmented as chocolate, fruit, vanilla and others.

Breakup by Format

Cup
Stick
Cone
Brick
Others

The market has been segregated into cup, stick, cone, brick and others on the basis of format.

Breakup by End-User

Retail
Institutional

Based on the end user, the market has been divided into the retail and institutional segments.

Breakup by Distribution Channel

General Trade
Supermarkets/Hypermarkets
Ice cream Parlors
Convenience Stores
Online
Others

The report has classified the market on the basis of the distribution channels into general trade, supermarkets/hypermarkets, ice cream parlors, convenience stores, online and others.

Performance by Regions:

Maharashtra
Uttar Pradesh
Andhra Pradesh
Tamil Nadu
Gujarat
Rajasthan
Karnataka
Madhya Pradesh
West Bengal
Bihar
Delhi
Kerala
Punjab
Odisha
Haryana

Currently, Maharashtra represents the largest market, accounting for nearly 14% of the market share. It is followed by Uttar Pradesh and Gujarat.

Competitive Structure:
The competitive landscape of the Indian ice cream market has also been covered in this report. Some of the prominent players operating in the market include GCMMF, Kwality Walls, Vadilal, Mother Dairy, Hatsun and Cream Bell.

The study gives an in-depth analysis of the ice cream market landscape in India, covering the current, historical and future trends for ice cream production along with its prices. The report also offers SWOT, Value Chain and Porter’s Five Forces analysis of the Indian ice cream market along with breakup by segment, region, and an analysis of the competitive landscape. The study is based on both desk research and multiple waves of qualitative primary research. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the Indian ice cream industry in any manner. Key Questions Answered in this Report
1. What is the expected growth rate of the ice cream market in India during 2022-2027?
2. What are the key factors driving the ice cream market in India?
3. What has been the impact of COVID-19 on the ice cream market in India?
4. What is the breakup of the ice cream market in India based on the type?
5. What is the breakup of the ice cream market in India based on the flavor?
6. What is the breakup of the ice cream market in India based on the format?
7. What is the breakup of the ice cream market in India based on the end-user?
8. What is the breakup of the ice cream market in India based on the distribution channel?
9. What are the key regions in the ice cream market in India?
10. Who are the key players/companies in the ice cream market in India?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Indian Dairy Industry
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Market Breakup by Organised and Unorganised Segment
5.4 Milk Production and Consumption Trends
5.4.1 Current and Historical Trends
5.4.2 Production and Consumption Forecast
5.5 Milk Production by State
5.6 Milk Production by Cattle
5.7 Milk Utilization Patterns in India
5.8 Market Forecast
6 Indian Ice Cream Industry
6.1 Market Overview
6.2 Market Performance
6.2.1 Volume Trends
6.2.2 Value Trends
6.3 Impact of COVID-19
6.4 Price Trends
6.4.1 Milk Procurement Price Trends
6.4.2 Ice Cream Price Trends
6.5 Market Breakup by Type
6.6 Market Breakup by Flavor
6.7 Market Breakup by Format
6.8 Market Breakup by End-User
6.9 Market Breakup by Distribution Channel
6.10 Market Breakup by Region
6.11 Market Forecast
6.12 SWOT Analysis
6.12.1 Strengths
6.12.2 Weaknesses
6.12.3 Opportunities
6.12.4 Threats
6.13 Value Chain Analysis
6.13.1 Raw Material Procurement
6.13.2 Manufacturing
6.13.3 Marketing
6.13.4 Distribution
6.13.5 Retailers
6.13.6 End-Users
6.14 Porter’s Five Forces Analysis
6.14.1 Overview
6.14.2 Bargaining Power of Buyers
6.14.3 Bargaining Power of Suppliers
6.14.4 Degree of Competition
6.14.5 Threat of New Entrants
6.14.6 Threat of Substitutes
6.15 Key Success Factors and Risk Factors
7 Market Breakup by Type
7.1 Impulse Ice Cream
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Take-Home Ice Cream
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Artisanal Ice Cream
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Flavor
8.1 Chocolate
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Fruit
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Vanilla
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Format
9.1 Cup
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Stick
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Cone
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Brick
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by End-User
10.1 Retail
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Institutional
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Distribution Channel
11.1 General Trade
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Supermarkets/Hypermarkets
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Ice cream Parlors
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Convenience Stores
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Online
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
11.6 Others
11.6.1 Market Trends
11.6.2 Market Forecast
12 Performance of Key Regions
12.1 Karnataka
12.1.1 Market Performance
12.1.1.1 Volume Trends
12.1.1.2 Value Trends
12.1.2 Competitive Landscape
12.1.3 Market Forecast
12.1.3.1 Volume Trends
12.1.3.2 Value Trends
12.2 Maharashtra
12.2.1 Market Performance
12.2.1.1 Volume Trends
12.2.1.2 Value Trends
12.2.2 Competitive Landscape
12.2.3 Market Forecast
12.2.3.1 Volume Trends
12.2.3.2 Value Trends
12.3 Tamil Nadu
12.3.1 Market Performance
12.3.1.1 Volume Trends
12.3.1.2 Value Trends
12.3.2 Competitive Landscape
12.3.3 Market Forecast
12.3.3.1 Volume Trends
12.3.3.2 Value Trends
12.4 Delhi
12.4.1 Market Performance
12.4.1.1 Volume Trends
12.4.1.2 Value Trends
12.4.2 Competitive Landscape
12.4.3 Market Forecast
12.4.3.1 Volume Trends
12.4.3.2 Value Trends
12.5 Gujarat
12.5.1 Market Performance
12.5.1.1 Volume Trends
12.5.1.2 Value Trends
12.5.2 Competitive Landscape
12.5.3 Market Forecast
12.5.3.1 Volume Trends
12.5.3.2 Value Trends
12.6 Andhra Pradesh and Telangana
12.6.1 Market Performance
12.6.1.1 Volume Trends
12.6.1.2 Value Trends
12.6.2 Competitive Landscape
12.6.3 Market Forecast
12.6.1.1 Volume Trends
12.6.1.2 Value Trends
12.7 Uttar Pradesh
12.7.1 Market Performance
12.7.1.1 Volume Trends
12.7.1.2 Value Trends
12.7.2 Competitive Landscape
12.7.3 Market Forecast
12.7.3.1 Volume Trends
12.7.3.2 Value Trends
12.8 West Bengal
12.8.1 Market Performance
12.8.1.1 Volume Trends
12.8.1.2 Value Trends
12.8.2 Competitive Landscape
12.8.3 Market Forecast
12.8.3.1 Volume Trends
12.8.3.2 Value Trends
12.9 Kerala
12.9.1 Market Performance
12.9.1.1 Volume Trends
12.9.1.2 Value Trends
12.9.2 Competitive Landscape
12.9.3 Market Forecast
12.9.3.1 Volume Trends
12.9.3.2 Value Trends
12.10 Haryana
12.10.1 Market Performance
12.10.1.1 Volume Trends
12.10.1.2 Value Trends
12.10.2 Competitive Landscape
12.10.3 Market Forecast
12.10.3.1 Volume Trends
12.10.3.2 Value Trends
12.11 Punjab
12.11.1 Market Performance
12.11.1.1 Volume Trends
12.11.1.2 Value Trends
12.11.2 Competitive Landscape
12.11.3 Market Forecast
12.11.3.1 Volume Trends
12.11.3.2 Value Trends
12.12 Rajasthan
12.12.1 Market Performance
12.12.1.1 Volume Trends
12.12.1.2 Value Trends
12.12.2 Competitive Landscape
12.12.3 Market Forecast
12.12.3.1 Volume Trends
12.12.3.2 Value Trends
12.13 Madhya Pradesh
12.13.1 Market Performance
12.13.1.1 Volume Trends
12.13.1.2 Value Trends
12.13.2 Competitive Landscape
12.13.3 Market Forecast
12.13.3.1 Volume Trends
12.13.3.2 Value Trends
12.14 Bihar
12.14.1 Market Performance
12.14.1.1 Volume Trends
12.14.1.2 Value Trends
12.14.2 Competitive Landscape
12.14.3 Market Forecast
12.14.3.1 Volume Trends
12.14.3.2 Value Trends
12.15 Odisha
12.15.1 Market Performance
12.15.1.1 Volume Trends
12.15.1.2 Value Trends
12.15.2 Competitive Landscape
12.15.3 Market Forecast
12.15.3.1 Volume Trends
12.15.3.2 Value Trends
13 Competitive Landscape
13.1 Competitive Structure
13.2 Market breakup of Key Players
14 Ice Cream Manufacturing Process
14.1 Product Overview
14.2 Detailed Process Flow
14.3 Various Types of Unit Operations Involved
14.4 Mass Balance and Raw Material Requirements
15 Project Details, Requirements and Costs Involved
15.1 Land Requirements and Expenditures
15.2 Construction Requirements and Expenditures
15.3 Plant Machinery
15.4 Machinery Pictures
15.5 Raw Material Requirements and Expenditures
15.6 Raw Material and Final Product Pictures
15.7 Packaging Requirements and Expenditures
15.8 Transportation Requirements and Expenditures
15.9 Utility Requirements and Expenditures
15.10 Manpower Requirements and Expenditures
15.11 Other Capital Investments
16 Loans and Financial Assistance
17 Project Economics
17.1 Capital Cost of the Project
17.2 Techno-Economic Parameters
17.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain
17.4 Taxation and Depreciation
17.5 Income Projections
17.6 Expenditure Projections
17.7 Financial Analysis
17.8 Profit Analysis
18 Key Player Profiles

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る