世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トリュフ・マーケット

トリュフ・マーケット


Truffles Market

トリュフ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したトリュフに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

トリュフ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したトリュフに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 黒トリュフまたはペリゴール・トリュフ(Tuber melanosporum)
- サマートリュフ(Tuber aestivum var.)
- 白トリュフ (Tuber magnatum)
- オレゴン黒トリュフ(Leucangium carthusianum)
- オレゴン白トリュフ(Tuber oregonense)
- ブルゴーニュ・トリュフ (Tuber aestivum var. uncinatum)
- その他

自然界では

- オーガニック
- 従来型

形態別

- 生鮮
- 加工品
- 乾燥
- オイル
- 冷凍
- 缶詰
- その他

最終用途別

- B2B
- 食品加工産業
- 外食産業
- 化粧品・パーソナルケア業界
- B2C/間接
- 店舗型小売業
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 独立系食料品店
- 専門店
- ディスカウントストア
- その他小売業
- オンライン小売

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

トリュフ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、トリュフ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がトリュフ市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限をハイライトしています。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 トリュフの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(3億7870万米ドル)および数量(8.9%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 トリュフの世界市場:価格分析

製品タイプ別に、価格分析章では地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 トリュフの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、トリュフ市場は黒トリュフ(Tuber melanosporum)、夏トリュフ(Tuber aestivum var. aestivum)、白トリュフ(Tuber magnatum)、オレゴン黒トリュフ(Leucangium carthusianum)、オレゴン白トリュフ(Tuber oregonense)、ブルゴーニュトリュフ(Tuber aestivum var. uncinatum)、その他に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供される。

第06章 トリュフの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年、性質別

トリュフの世界市場は、「産地別」、「有機栽培」、「慣行栽培」に分類されます。本セクションでは、By Natureに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Natureについて、価値予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 トリュフの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

形態別に、トリュフ市場は生鮮、加工(乾燥、オイル、冷凍、缶詰、その他)に区分されます。また、本セクションでは「形態別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 トリュフの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:最終用途別

トリュフ市場は、エンドユースアプリケーション別に、B2B(食品加工産業、外食産業、化粧品・パーソナルケア産業)、B2C/間接(店舗型小売業、オンライン小売業)に区分されます。また、本セクションでは、最終用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズアプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 トリュフ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:地域別

地域別に、トリュフ市場は北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米トリュフ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長などを知ることができます。

第11章 ラテンアメリカのトリュフ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のトリュフ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州トリュフ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるトリュフ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのトリュフ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるトリュフ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのトリュフ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるトリュフ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのトリュフ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるトリュフ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国のトリュフ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてトリュフ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-世界の評価

この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートに掲載されている市場参入企業には、Natura Tartufi、The Truffles Co. d.o.o.、Truffles Northwest、Black Boar Truffle, LLC、Ramelli Corporation、Wiltshire Truffles Limited、The Truffle & Wine Co、Passione Toscana, Arotz Foods, S.A., Katankura, La Maison Plantin, LES FRERES JAUMARD, NORCINERIA LUCANA, Pecan Ridge Plantation, SAVITAR TARTUFI SRL, Tartufi Morra.

第19章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、トリュフ市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

3.世界市場の展望

3.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ million)と数量(KG)分析

3.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)と数量(KG)分析、2023年から2033年まで

3.2.1.前年比成長トレンド分析

3.2.2.絶対価格機会分析

4.市場ダイナミクス

4.1.ドライバー

4.1.1.供給サイドドライバー

4.1.2.需要サイドドライバー

4.1.3.経済サイドドライバー

4.2.阻害要因

4.3.機会

4.4.市場動向 地域別

4.5.予測要因 - 関連性と影響

4.6.規制と政策

5.世界市場-価格分析

5.1.地域別価格帯評価

5.1.1.メーカーレベルの価格設定

5.1.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.2.製品タイプ別価格査定

5.3.2032年までの価格予測

6.バリューチェーン分析

6.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

6.2.活発な市場参加者のリスト

7.世界市場規模金額(US$ million)および数量(KG)分析2018年~2022年および予測、2023年~2033年

7.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(KG)分析

7.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)と数量(KG)分析、2023年から2033年まで

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの製品タイプ別市場規模推移(百万米ドル)と数量(KG)分析

8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(KG)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.黒トリュフまたはペリゴール・トリュフ(Tuber melanosporum)

8.3.2.白トリュフ(Tuber magnatum)

8.3.3.サマートリュフ(Tuber aestivum var.)

8.3.4.ブルゴーニュ・トリュフ (Tuber aestivum var. uncinatum)

8.3.5.オレゴン黒トリュフ(Leucangium carthusianum)

8.3.6.オレゴン白トリュフ(Tuber oregonense)

8.3.7.その他

8.4.製品タイプ別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、自然界

9.1.はじめに / 主な調査結果

9.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)および数量(KG)分析(自然界別

9.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(KG)分析・予測:自然別、2023年~2033年

9.3.1.有機

9.3.2.コンベンショナル

9.4.性質別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、形態別

10.1.はじめに/主な調査結果

10.2.2018年から2022年までの形態別市場規模金額(百万米ドル)と数量(KG)の過去分析

10.3.現在および将来の市場規模金額(US$ million)および数量(KG)分析・予測:形態別、2023年~2033年

10.3.1.生鮮食品

10.3.2.加工

10.3.2.1.乾燥

10.3.2.2.オイル

10.3.2.3.冷凍

10.3.2.4.缶詰

10.3.2.5.その他

10.4.形態別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーズ用途別

11.1.はじめに / 主要調査結果

11.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模推移(百万米ドル)および数量(kg)分析

11.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)および数量(KG)分析および最終用途用途別予測、2023年~2033年

11.3.1.1.B2B

11.3.1.1.1.食品加工産業

11.3.1.1.2.外食産業

11.3.1.1.3.化粧品・パーソナルケア産業

11.3.1.2.B2C/間接

11.3.1.2.1.店舗型小売

11.3.1.2.1.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット

11.3.1.2.1.2.コンビニエンスストア

11.3.1.2.1.3.独立系食料品店

11.3.1.2.1.4.専門店

11.3.1.2.1.5.ディスカウントストア

11.3.1.2.1.6.その他の小売業者

11.3.1.3.オンライン小売業

11.4.用途別市場魅力度分析

12.地域別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.はじめに

12.2.2018年から2022年までの地域別市場規模(百万米ドル)と数量(KG)の過去分析

12.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)および数量(KG)分析と予測、2023年~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.東アジア

12.3.5.南アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

13.4.1.国別

13.4.1.1.アメリカ

13.4.1.2.カナダ

13.4.2.製品タイプ別

13.4.3.性質別

13.4.4.形態別

13.4.5.最終用途別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.製品タイプ別

13.5.3.性質別

13.5.4.形態別

13.5.5.最終用途別

13.6.主要項目

14.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.ブラジル

14.4.1.2.メキシコ

14.4.1.3.コロンビア

14.4.1.4.アルゼンチン

14.4.1.5.その他のラテンアメリカ

14.4.2.製品タイプ別

14.4.3.性質別

14.4.4.形態別

14.4.5.最終用途別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.製品タイプ別

14.5.3.性質別

14.5.4.形態別

14.5.5.最終用途別

14.6.主要項目

15.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

15.1.はじめに

15.2.価格分析

15.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.ドイツ

15.4.1.2.イギリス

15.4.1.3.フランス

15.4.1.4.イタリア

15.4.1.5.スペイン

15.4.1.6.ベネルクス

15.4.1.7.北欧

15.4.1.8.ロシア

15.4.1.9.ポーランド

15.4.1.10.その他のヨーロッパ

15.4.2.製品タイプ別

15.4.3.性質別

15.4.4.形態別

15.4.5.最終用途別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.製品タイプ別

15.5.3.性質別

15.5.4.形態別

15.5.5.最終用途別

15.6.主要項目

16.東アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.価格分析

16.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

16.4.1.国別

16.4.1.1.中国

16.4.1.2.日本

16.4.1.3.韓国

16.4.2.製品タイプ別

16.4.3.性質別

16.4.4.形態別

16.4.5.最終用途別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.製品タイプ別

16.5.3.性質別

16.5.4.形態別

16.5.5.最終用途別

16.6.主要項目

17.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.はじめに

17.2.価格分析

17.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

17.4.1.国別

17.4.1.1.インド

17.4.1.2.タイ

17.4.1.3.マレーシア

17.4.1.4.インドネシア

17.4.1.5.シンガポール

17.4.1.6.その他の南アジア

17.4.2.製品タイプ別

17.4.3.性質別

17.4.4.形態別

17.4.5.最終用途別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.製品タイプ別

17.5.3.性質別

17.5.4.形態別

17.5.5.最終用途別

17.6.主要項目

18.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

18.4.1.国別

18.4.1.1.オーストラリア

18.4.1.2.ニュージーランド

18.4.2.製品タイプ別

18.4.3.性質別

18.4.4.形態別

18.4.5.最終用途別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.製品タイプ別

18.5.3.性質別

18.5.4.形態別

18.5.5.最終用途別

18.6.主要項目

19.中東・アフリカ市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

19.1.はじめに

19.2.価格分析

19.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

19.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

19.4.1.国別

19.4.1.1.アラブ首長国連邦

19.4.1.2.サウジアラビア

19.4.1.3.その他のGCC諸国

19.4.1.4.北アフリカ

19.4.1.5.南アフリカ

19.4.1.6.中央アフリカ

19.4.2.製品タイプ別

19.4.3.性質別

19.4.4.形態別

19.4.5.最終用途別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.国別

19.5.2.製品タイプ別

19.5.3.性質別

19.5.4.形態別

19.5.5.最終用途別

19.6.主要項目

20.国別市場分析

20.1.アメリカ市場分析

20.1.1.製品タイプ別

20.1.2.性質別

20.1.3.形態別

20.1.4.最終用途別

20.2.カナダ市場分析

20.2.1.製品タイプ別

20.2.2.性質別

20.2.3.形態別

20.2.4.最終用途別

20.3.ブラジル市場分析

20.3.1.製品タイプ別

20.3.2.性質別

20.3.3.形態別

20.3.4.最終用途別

20.4.メキシコ市場分析

20.4.1.製品タイプ別

20.4.2.性質別

20.4.3.形態別

20.4.4.最終用途別

20.5.アルゼンチン市場分析

20.5.1.製品タイプ別

20.5.2.性質別

20.5.3.形態別

20.5.4.最終用途別

20.6.ドイツ市場分析

20.6.1.製品タイプ別

20.6.2.性質別

20.6.3.形態別

20.6.4.最終用途別

20.7.イギリス市場分析

20.7.1.製品タイプ別

20.7.2.性質別

20.7.3.形態別

20.7.4.最終用途別

20.8.フランス市場分析

20.8.1.製品タイプ別

20.8.2.性質別

20.8.3.形態別

20.8.4.最終用途別

20.9.イタリア市場分析

20.9.1.製品タイプ別

20.9.2.性質別

20.9.3.形態別

20.9.4.価格帯別

20.9.5.最終用途別

20.10.スペイン市場分析

20.10.1.製品タイプ別

20.10.2.性質別

20.10.3.形態別

20.10.4.最終用途別

20.11.ベネルクス市場分析

20.11.1.製品タイプ別

20.11.2.性質別

20.11.3.形態別

20.11.4.最終用途別

20.12.北欧市場の分析

20.12.1.製品タイプ別

20.12.2.性質別

20.12.3.形態別

20.12.4.最終用途別

20.13.ロシア市場分析

20.13.1.製品タイプ別

20.13.2.性質別

20.13.3.形態別

20.13.4.最終用途別

20.14.ポーランド市場分析

20.14.1.製品タイプ別

20.14.2.性質別

20.14.3.形態別

20.14.4.最終用途別

20.15.中国市場分析

20.15.1.製品タイプ別

20.15.2.性質別

20.15.3.形態別

20.15.4.最終用途別

20.16.日本市場分析

20.16.1.製品タイプ別

20.16.2.性質別

20.16.3.形態別

20.16.4.最終用途別

20.17.韓国市場分析

20.17.1.製品タイプ別

20.17.2.性質別

20.17.3.形態別

20.17.4.最終用途別

20.18.インド市場分析

20.18.1.製品タイプ別

20.18.2.性質別

20.18.3.形態別

20.18.4.最終用途別

20.19.タイ市場分析

20.19.1.製品タイプ別

20.19.2.性質別

20.19.3.形態別

20.19.4.最終用途別

20.20.マレーシア市場分析

20.20.1.製品タイプ別

20.20.2.性質別

20.20.3.形態別

20.20.4.最終用途別

20.21.インドネシア市場分析

20.21.1.製品タイプ別

20.21.2.性質別

20.21.3.形態別

20.21.4.最終用途別

20.22.ベトナム市場分析

20.22.1.製品タイプ別

20.22.2.性質別

20.22.3.形態別

20.22.4.最終用途別

20.23.フィリピン市場分析

20.23.1.製品タイプ別

20.23.2.性質別

20.23.3.形態別

20.23.4.最終用途別

20.24.シンガポール市場分析

20.24.1.製品タイプ別

20.24.2.性質別

20.24.3.形態別

20.24.4.最終用途別

20.25.オーストラリア市場分析

20.25.1.製品タイプ別

20.25.2.性質別

20.25.3.形態別

20.25.4.最終用途別

20.26.ニュージーランド市場分析

20.26.1.製品タイプ別

20.26.2.性質別

20.26.3.形態別

20.26.4.最終用途別

20.27.トルコ市場分析

20.27.1.製品タイプ別

20.27.2.性質別

20.27.3.形態別

20.27.4.最終用途別

20.28.エジプト市場分析

20.28.1.製品タイプ別

20.28.2.性質別

20.28.3.形態別

20.28.4.最終用途別

20.29.南アフリカ市場分析

20.29.1.製品タイプ別

20.29.2.性質別

20.29.3.形態別

20.29.4.最終用途別

20.30.GCC諸国の市場分析

20.30.1.製品タイプ別

20.30.2.性質別

20.30.3.形態別

20.30.4.最終用途別

21.市場構造分析

21.1.世界市場の競争-ダッシュボードビュー

21.2.産業構造分析

21.2.1.ティア1市場プレイヤー

21.2.2.ティア2市場プレーヤーの割合

21.2.3.ティア3市場プレーヤーの割合

21.3.世界市場企業シェア分析

21.3.1.ティア1市場プレイヤーの場合、2022年

21.3.2.上位5社の地域別シェア分析

21.4.主要参入企業の地域別市場プレゼンス(インテンシティマッピング

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.ナトゥーラ・タルトゥフィ

22.3.1.1.製品ポートフォリオ

22.3.1.2.製品クレーム

22.3.1.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.1.4.セールスフットプリント

22.3.1.5.戦略の概要

22.3.1.5.1.マーケティング戦略

22.3.1.5.2.製品戦略

22.3.1.5.3.チャネル戦略

22.3.1.6.SWOT分析

22.3.2.株式会社d.o.o.

22.3.2.1.製品ポートフォリオ

22.3.2.2.製品クレーム

22.3.2.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.2.4.セールスフットプリント

22.3.2.5.戦略の概要

22.3.2.5.1.マーケティング戦略

22.3.2.5.2.製品戦略

22.3.2.5.3.チャネル戦略

22.3.2.6.SWOT分析

22.3.3.北西部

22.3.3.1.製品ポートフォリオ

22.3.3.2.製品クレーム

22.3.3.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.3.4.セールスフットプリント

22.3.3.5.戦略の概要

22.3.3.5.1.マーケティング戦略

22.3.3.5.2.製品戦略

22.3.3.5.3.チャネル戦略

22.3.3.6.SWOT分析

22.3.4.ブラック・ボア・トリュフ社

22.3.4.1.製品ポートフォリオ

22.3.4.2.製品クレーム

22.3.4.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.4.4.販売拠点

22.3.4.5.戦略の概要

22.3.4.5.1.マーケティング戦略

22.3.4.5.2.製品戦略

22.3.4.5.3.チャネル戦略

22.3.4.6.SWOT分析

22.3.5.ラメリ社

22.3.5.1.製品ポートフォリオ

22.3.5.2.製品クレーム

22.3.5.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.5.4.販売拠点

22.3.5.5.戦略の概要

22.3.5.5.1.マーケティング戦略

22.3.5.5.2.製品戦略

22.3.5.5.3.チャネル戦略

22.3.5.6.SWOT分析

22.3.6.ウィルトシャー・リミテッド

22.3.6.1.製品ポートフォリオ

22.3.6.2.製品クレーム

22.3.6.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.6.4.販売拠点

22.3.6.5.戦略の概要

22.3.6.5.1.マーケティング戦略

22.3.6.5.2.製品戦略

22.3.6.5.3.チャネル戦略

22.3.6.6.SWOT分析

22.3.7.トリュフ・アンド・ワイン社

22.3.7.1.製品ポートフォリオ

22.3.7.2.製品クレーム

22.3.7.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.7.4.販売拠点

22.3.7.5.戦略の概要

22.3.7.5.1.マーケティング戦略

22.3.7.5.2.製品戦略

22.3.7.5.3.チャネル戦略

22.3.7.6.SWOT分析

22.3.8.パッシオーネ・トスカーナ

22.3.8.1.製品ポートフォリオ

22.3.8.2.製品クレーム

22.3.8.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.8.4.販売拠点

22.3.8.5.戦略の概要

22.3.8.5.1.マーケティング戦略

22.3.8.5.2.製品戦略

22.3.8.5.3.チャネル戦略

22.3.8.6.SWOT分析

22.3.9.アロッツ・フーズ S.A.

22.3.9.1.製品ポートフォリオ

22.3.9.2.製品クレーム

22.3.9.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.9.4.販売拠点

22.3.9.5.戦略の概要

22.3.9.5.1.マーケティング戦略

22.3.9.5.2.製品戦略

22.3.9.5.3.チャネル戦略

22.3.9.6.SWOT分析

22.3.10.カタンクラ

22.3.10.1.製品ポートフォリオ

22.3.10.2.製品クレーム

22.3.10.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.10.4.販売拠点

22.3.10.5.戦略の概要

22.3.10.5.1.マーケティング戦略

22.3.10.5.2.製品戦略

22.3.10.5.3.チャネル戦略

22.3.10.6.SWOT分析

22.3.11.ラ・メゾン・プランタン

22.3.11.1.製品ポートフォリオ

22.3.11.2.製品クレーム

22.3.11.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.11.4.販売拠点

22.3.11.5.戦略の概要

22.3.11.5.1.マーケティング戦略

22.3.11.5.2.製品戦略

22.3.11.5.3.チャネル戦略

22.3.11.6.SWOT分析

22.3.12.レ・フレール・ジョマール

22.3.12.1.製品ポートフォリオ

22.3.12.2.製品クレーム

22.3.12.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.12.4.販売拠点

22.3.12.5.戦略の概要

22.3.12.5.1.マーケティング戦略

22.3.12.5.2.製品戦略

22.3.12.5.3.チャネル戦略

22.3.12.6.SWOT分析

22.3.13.ノルチネリア・ルカナ

22.3.13.1.製品ポートフォリオ

22.3.13.2.製品クレーム

22.3.13.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.13.4.販売拠点

22.3.13.5.戦略の概要

22.3.13.5.1.マーケティング戦略

22.3.13.5.2.製品戦略

22.3.13.5.3.チャネル戦略

22.3.13.6.SWOT分析

22.3.14.ピーカンリッジ農園

22.3.14.1.製品ポートフォリオ

22.3.14.2.製品クレーム

22.3.14.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.14.4.販売拠点

22.3.14.5.戦略の概要

22.3.14.5.1.マーケティング戦略

22.3.14.5.2.製品戦略

22.3.14.5.3.チャネル戦略

22.3.14.6.SWOT分析

22.3.15.サヴィタル・タルトゥフィSRL

22.3.15.1.製品ポートフォリオ

22.3.15.2.製品クレーム

22.3.15.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.15.4.販売拠点

22.3.15.5.戦略の概要

22.3.15.5.1.マーケティング戦略

22.3.15.5.2.製品戦略

22.3.15.5.3.チャネル戦略

22.3.15.6.SWOT分析

22.3.16.タルトゥフィ・モッラ

22.3.16.1.製品ポートフォリオ

22.3.16.2.製品クレーム

22.3.16.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.16.4.販売拠点

22.3.16.5.戦略の概要

22.3.16.5.1.マーケティング戦略

22.3.16.5.2.製品戦略

22.3.16.5.3.チャネル戦略

22.3.16.6.SWOT分析

22.3.17.その他のプレーヤー(追加リクエスト)

22.3.17.1.製品ポートフォリオ

22.3.17.2.製品クレーム

22.3.17.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

22.3.17.4.販売拠点

22.3.17.5.戦略の概要

22.3.17.5.1.マーケティング戦略

22.3.17.5.2.製品戦略

22.3.17.5.3.チャネル戦略

22.3.17.6.SWOT分析

23. 前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Truffles Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Truffles offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Black or Perigord truffle (Tuber melanosporum)
• Summer truffle (Tuber aestivum var. aestivum)
• White truffle (Tuber magnatum)
• Oregon Black Truffle (Leucangium carthusianum)
• Oregon White Truffle (Tuber oregonense)
• Burgundy truffle (Tuber aestivum var. uncinatum)
• Others

By Nature:

• Organic
• Conventional

By Form:

• Fresh
• Processed
• Dried
• Oil
• Frozen
• Canned
• Others

By End-use Application:

• B2B
• Food Processing Industries
• Food Service Restaurants
• Cosmetic and Personal Care Industry
• B2C/Indirect
• Store-based Retailing
• Hypermarkets/ Supermarkets
• Convenience Stores
• Independent Grocery Stores
• Specialty Stores
• Discounters
• Other Retailers
• Online Retailing

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Truffles Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Truffles Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Truffles Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Truffles Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 378.7 million) and volume (8.9%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Truffles Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Truffles Market is segmented into Black or Perigord truffle (Tuber melanosporum), Summer truffle (Tuber aestivum var. aestivum), White truffle (Tuber magnatum), Oregon Black Truffle (Leucangium carthusianum), Oregon White Truffle (Tuber oregonense), Burgundy truffle (Tuber aestivum var. uncinatum), Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Nature

Based on By Nature, Truffles Market is segmented into Organic, Conventional. This section also offers market attractiveness analysis based on By Nature. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nature.

Chapter 07 - Global Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Truffles Market is segmented into Fresh, Processed (Dried, Oil, Frozen, Canned, Others). This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 08 - Global Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-use Application

Based on By End-use Application, Truffles Market is segmented into B2B (Food Processing Industries, Food Service Restaurants, Cosmetic and Personal Care Industry), B2C/Indirect (Store-based Retailing, Online Retailing). This section also offers market attractiveness analysis based on By End-use Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-use Application.

Chapter 09 - Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Truffles Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Truffles Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Truffles Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Truffles Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Truffles Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Truffles Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Truffles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Truffles Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Natura Tartufi,The Truffles Co. d.o.o., Truffles Northwest, Black Boar Truffle, LLC, Ramelli Corporation, Wiltshire Truffles Limited, The Truffle & Wine Co., Passione Toscana, Arotz Foods, S.A., Katankura, La Maison Plantin, LES FRERES JAUMARD, NORCINERIA LUCANA, Pecan Ridge Plantation, SAVITAR TARTUFI SRL, Tartufi Morra.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Truffles Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Technology Roadmap

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Global Market Outlook

3.1. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis, 2018 to 2022

3.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis, 2023 to 2033

3.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

3.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

4. Market Dynamics

4.1. Drivers

4.1.1. Supply Side Drivers

4.1.2. Demand Side drivers

4.1.3. Economic Side Drivers

4.2. Restraints

4.3. Opportunity

4.4. Market trends By Region

4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

4.6. Regulations and Policies

5. Global Market - Pricing Analysis

5.1. Price Point Assessment by Region

5.1.1. Manufacturer-Level Pricing

5.1.2. Distributor Level Pricing

5.2. Price Point Assessment By Product Type

5.3. Price Forecast till 2032

6. Value Chain Analysis

6.1. Operating margins at each node of the supply chain

6.2. List of Active Market Participants

7. Global Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

8.3.1. Black or Perigord truffle (Tuber melanosporum)

8.3.2. White truffle (Tuber magnatum)

8.3.3. Summer truffle (Tuber aestivum var. aestivum)

8.3.4. Burgundy truffle (Tuber aestivum var. uncinatum)

8.3.5. Oregon Black Truffle (Leucangium carthusianum)

8.3.6. Oregon White Truffle (Tuber oregonense)

8.3.7. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, Nature

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis By Nature, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis and Forecast By Nature, 2023 to 2033

9.3.1. Organic

9.3.2. Conventional

9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, Form

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis By Form, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

10.3.1. Fresh

10.3.2. Processed

10.3.2.1. Dried

10.3.2.2. Oil

10.3.2.3. Frozen

10.3.2.4. Canned

10.3.2.5. Others

10.4. Market Attractiveness Analysis By Form

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, End-Use Application

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis By End-use Application, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis and Forecast By End-use Application, 2023 to 2033

11.3.1.1. B2B

11.3.1.1.1. Food Processing Industries

11.3.1.1.2. Food Service Restaurants

11.3.1.1.3. Cosmetic and Personal Care Industry

11.3.1.2. B2C/Indirect

11.3.1.2.1. Store-based Retailing

11.3.1.2.1.1. Hypermarkets/ Supermarkets

11.3.1.2.1.2. Convenience Stores

11.3.1.2.1.3. Independent Grocery Stores

11.3.1.2.1.4. Specialty Stores

11.3.1.2.1.5. Discounters

11.3.1.2.1.6. Other Retailers

11.3.1.3. Online Retailing

11.4. Market Attractiveness Analysis By End-use Application

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis By Region, 2018 to 2022

12.3. Current Market Size Value (US$ million) and Volume (KG) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. East Asia

12.3.5. South Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East & Africa

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Country

13.4.1.1. USA

13.4.1.2. Canada

13.4.2. By Product Type

13.4.3. By Nature

13.4.4. By Form

13.4.5. By End-use Application

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Product Type

13.5.3. By Nature

13.5.4. By Form

13.5.5. By End-use Application

13.6. Key Takeaways

14. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Brazil

14.4.1.2. Mexico

14.4.1.3. Colombia

14.4.1.4. Argentina

14.4.1.5. Rest of Latin America

14.4.2. By Product Type

14.4.3. By Nature

14.4.4. By Form

14.4.5. By End-use Application

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Product Type

14.5.3. By Nature

14.5.4. By Form

14.5.5. By End-use Application

14.6. Key Takeaways

15. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. Germany

15.4.1.2. United Kingdom

15.4.1.3. France

15.4.1.4. Italy

15.4.1.5. Spain

15.4.1.6. BENELUX

15.4.1.7. Nordic

15.4.1.8. Russia

15.4.1.9. Poland

15.4.1.10. Rest of Europe

15.4.2. By Product Type

15.4.3. By Nature

15.4.4. By Form

15.4.5. By End-use Application

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Product Type

15.5.3. By Nature

15.5.4. By Form

15.5.5. By End-use Application

15.6. Key Takeaways

16. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Country

16.4.1.1. China

16.4.1.2. Japan

16.4.1.3. South Korea

16.4.2. By Product Type

16.4.3. By Nature

16.4.4. By Form

16.4.5. By End-use Application

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Product Type

16.5.3. By Nature

16.5.4. By Form

16.5.5. By End-use Application

16.6. Key Takeaways

17. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.4.1. By Country

17.4.1.1. India

17.4.1.2. Thailand

17.4.1.3. Malaysia

17.4.1.4. Indonesia

17.4.1.5. Singapore

17.4.1.6. Rest of South Asia

17.4.2. By Product Type

17.4.3. By Nature

17.4.4. By Form

17.4.5. By End-use Application

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Product Type

17.5.3. By Nature

17.5.4. By Form

17.5.5. By End-use Application

17.6. Key Takeaways

18. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.4.1. By Country

18.4.1.1. Australia

18.4.1.2. New Zealand

18.4.2. By Product Type

18.4.3. By Nature

18.4.4. By Form

18.4.5. By End-use Application

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Product Type

18.5.3. By Nature

18.5.4. By Form

18.5.5. By End-use Application

18.6. Key Takeaways

19. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.4.1. By Country

19.4.1.1. United Arab Emirates

19.4.1.2. Saudi Arabia

19.4.1.3. Other GCC Countries

19.4.1.4. North Africa

19.4.1.5. South Africa

19.4.1.6. Central Africa

19.4.2. By Product Type

19.4.3. By Nature

19.4.4. By Form

19.4.5. By End-use Application

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Country

19.5.2. By Product Type

19.5.3. By Nature

19.5.4. By Form

19.5.5. By End-use Application

19.6. Key Takeaways

20. Country-level Market Analysis

20.1. USA Market Analysis

20.1.1. By Product Type

20.1.2. By Nature

20.1.3. By Form

20.1.4. By End-use Application

20.2. Canada Market Analysis

20.2.1. By Product Type

20.2.2. By Nature

20.2.3. By Form

20.2.4. By End-use Application

20.3. Brazil Market Analysis

20.3.1. By Product Type

20.3.2. By Nature

20.3.3. By Form

20.3.4. By End-use Application

20.4. Mexico Market Analysis

20.4.1. By Product Type

20.4.2. By Nature

20.4.3. By Form

20.4.4. By End-use Application

20.5. Argentina Market Analysis

20.5.1. By Product Type

20.5.2. By Nature

20.5.3. By Form

20.5.4. By End-use Application

20.6. Germany Market Analysis

20.6.1. By Product Type

20.6.2. By Nature

20.6.3. By Form

20.6.4. By End-use Application

20.7. UK Market Analysis

20.7.1. By Product Type

20.7.2. By Nature

20.7.3. By Form

20.7.4. By End-use Application

20.8. France Market Analysis

20.8.1. By Product Type

20.8.2. By Nature

20.8.3. By Form

20.8.4. By End-use Application

20.9. Italy Market Analysis

20.9.1. By Product Type

20.9.2. By Nature

20.9.3. By Form

20.9.4. By Price Range

20.9.5. By End-use Application

20.10. Spain Market Analysis

20.10.1. By Product Type

20.10.2. By Nature

20.10.3. By Form

20.10.4. By End-use Application

20.11. BENELUX Market Analysis

20.11.1. By Product Type

20.11.2. By Nature

20.11.3. By Form

20.11.4. By End-use Application

20.12. Nordic Market Analysis

20.12.1. By Product Type

20.12.2. By Nature

20.12.3. By Form

20.12.4. By End-use Application

20.13. Russia Market Analysis

20.13.1. By Product Type

20.13.2. By Nature

20.13.3. By Form

20.13.4. By End-use Application

20.14. Poland Market Analysis

20.14.1. By Product Type

20.14.2. By Nature

20.14.3. By Form

20.14.4. By End-use Application

20.15. China Market Analysis

20.15.1. By Product Type

20.15.2. By Nature

20.15.3. By Form

20.15.4. By End-use Application

20.16. Japan Market Analysis

20.16.1. By Product Type

20.16.2. By Nature

20.16.3. By Form

20.16.4. By End-use Application

20.17. South Korea Market Analysis

20.17.1. By Product Type

20.17.2. By Nature

20.17.3. By Form

20.17.4. By End-use Application

20.18. India Market Analysis

20.18.1. By Product Type

20.18.2. By Nature

20.18.3. By Form

20.18.4. By End-use Application

20.19. Thailand Market Analysis

20.19.1. By Product Type

20.19.2. By Nature

20.19.3. By Form

20.19.4. By End-use Application

20.20. Malaysia Market Analysis

20.20.1. By Product Type

20.20.2. By Nature

20.20.3. By Form

20.20.4. By End-use Application

20.21. Indonesia Market Analysis

20.21.1. By Product Type

20.21.2. By Nature

20.21.3. By Form

20.21.4. By End-use Application

20.22. Vietnam Market Analysis

20.22.1. By Product Type

20.22.2. By Nature

20.22.3. By Form

20.22.4. By End-use Application

20.23. Philippines Market Analysis

20.23.1. By Product Type

20.23.2. By Nature

20.23.3. By Form

20.23.4. By End-use Application

20.24. Singapore Market Analysis

20.24.1. By Product Type

20.24.2. By Nature

20.24.3. By Form

20.24.4. By End-use Application

20.25. Australia Market Analysis

20.25.1. By Product Type

20.25.2. By Nature

20.25.3. By Form

20.25.4. By End-use Application

20.26. New Zealand Market Analysis

20.26.1. By Product Type

20.26.2. By Nature

20.26.3. By Form

20.26.4. By End-use Application

20.27. Turkey Market Analysis

20.27.1. By Product Type

20.27.2. By Nature

20.27.3. By Form

20.27.4. By End-use Application

20.28. Egypt Market Analysis

20.28.1. By Product Type

20.28.2. By Nature

20.28.3. By Form

20.28.4. By End-use Application

20.29. South Africa Market Analysis

20.29.1. By Product Type

20.29.2. By Nature

20.29.3. By Form

20.29.4. By End-use Application

20.30. GCC Countries Market Analysis

20.30.1. By Product Type

20.30.2. By Nature

20.30.3. By Form

20.30.4. By End-use Application

21. Market Structure Analysis

21.1. Global Market Competition - a Dashboard View

21.2. Industry Structure Analysis

21.2.1. % tier 1 market players

21.2.2. % tier 2 market players

21.2.3. % tier 3 market players

21.3. Global Market Company Share Analysis

21.3.1. For Tier 1 Market Players, 2022

21.3.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, By Region

21.4. Key Participants Market Presence (Intensity Mapping) by Region

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Natura Tartufi

22.3.1.1. Product Portfolio

22.3.1.2. Product Claim

22.3.1.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.1.4. Sales Footprint

22.3.1.5. Strategy Overview

22.3.1.5.1. Marketing Strategy

22.3.1.5.2. Product Strategy

22.3.1.5.3. Channel Strategy

22.3.1.6. SWOT Analysis

22.3.2. The Co. d.o.o.

22.3.2.1. Product Portfolio

22.3.2.2. Product Claim

22.3.2.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.2.4. Sales Footprint

22.3.2.5. Strategy Overview

22.3.2.5.1. Marketing Strategy

22.3.2.5.2. Product Strategy

22.3.2.5.3. Channel Strategy

22.3.2.6. SWOT Analysis

22.3.3. Northwest

22.3.3.1. Product Portfolio

22.3.3.2. Product Claim

22.3.3.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.3.4. Sales Footprint

22.3.3.5. Strategy Overview

22.3.3.5.1. Marketing Strategy

22.3.3.5.2. Product Strategy

22.3.3.5.3. Channel Strategy

22.3.3.6. SWOT Analysis

22.3.4. Black Boar Truffle, LLC

22.3.4.1. Product Portfolio

22.3.4.2. Product Claim

22.3.4.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.4.4. Sales Footprint

22.3.4.5. Strategy Overview

22.3.4.5.1. Marketing Strategy

22.3.4.5.2. Product Strategy

22.3.4.5.3. Channel Strategy

22.3.4.6. SWOT Analysis

22.3.5. Ramelli Corporation

22.3.5.1. Product Portfolio

22.3.5.2. Product Claim

22.3.5.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.5.4. Sales Footprint

22.3.5.5. Strategy Overview

22.3.5.5.1. Marketing Strategy

22.3.5.5.2. Product Strategy

22.3.5.5.3. Channel Strategy

22.3.5.6. SWOT Analysis

22.3.6. Wiltshire Limited

22.3.6.1. Product Portfolio

22.3.6.2. Product Claim

22.3.6.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.6.4. Sales Footprint

22.3.6.5. Strategy Overview

22.3.6.5.1. Marketing Strategy

22.3.6.5.2. Product Strategy

22.3.6.5.3. Channel Strategy

22.3.6.6. SWOT Analysis

22.3.7. The Truffle & Wine Co.

22.3.7.1. Product Portfolio

22.3.7.2. Product Claim

22.3.7.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.7.4. Sales Footprint

22.3.7.5. Strategy Overview

22.3.7.5.1. Marketing Strategy

22.3.7.5.2. Product Strategy

22.3.7.5.3. Channel Strategy

22.3.7.6. SWOT Analysis

22.3.8. Passione Toscana

22.3.8.1. Product Portfolio

22.3.8.2. Product Claim

22.3.8.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.8.4. Sales Footprint

22.3.8.5. Strategy Overview

22.3.8.5.1. Marketing Strategy

22.3.8.5.2. Product Strategy

22.3.8.5.3. Channel Strategy

22.3.8.6. SWOT Analysis

22.3.9. Arotz Foods, S.A.

22.3.9.1. Product Portfolio

22.3.9.2. Product Claim

22.3.9.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.9.4. Sales Footprint

22.3.9.5. Strategy Overview

22.3.9.5.1. Marketing Strategy

22.3.9.5.2. Product Strategy

22.3.9.5.3. Channel Strategy

22.3.9.6. SWOT Analysis

22.3.10. Katankura

22.3.10.1. Product Portfolio

22.3.10.2. Product Claim

22.3.10.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.10.4. Sales Footprint

22.3.10.5. Strategy Overview

22.3.10.5.1. Marketing Strategy

22.3.10.5.2. Product Strategy

22.3.10.5.3. Channel Strategy

22.3.10.6. SWOT Analysis

22.3.11. La Maison Plantin

22.3.11.1. Product Portfolio

22.3.11.2. Product Claim

22.3.11.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.11.4. Sales Footprint

22.3.11.5. Strategy Overview

22.3.11.5.1. Marketing Strategy

22.3.11.5.2. Product Strategy

22.3.11.5.3. Channel Strategy

22.3.11.6. SWOT Analysis

22.3.12. LES FRERES JAUMARD

22.3.12.1. Product Portfolio

22.3.12.2. Product Claim

22.3.12.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.12.4. Sales Footprint

22.3.12.5. Strategy Overview

22.3.12.5.1. Marketing Strategy

22.3.12.5.2. Product Strategy

22.3.12.5.3. Channel Strategy

22.3.12.6. SWOT Analysis

22.3.13. NORCINERIA LUCANA

22.3.13.1. Product Portfolio

22.3.13.2. Product Claim

22.3.13.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.13.4. Sales Footprint

22.3.13.5. Strategy Overview

22.3.13.5.1. Marketing Strategy

22.3.13.5.2. Product Strategy

22.3.13.5.3. Channel Strategy

22.3.13.6. SWOT Analysis

22.3.14. Pecan Ridge Plantation

22.3.14.1. Product Portfolio

22.3.14.2. Product Claim

22.3.14.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.14.4. Sales Footprint

22.3.14.5. Strategy Overview

22.3.14.5.1. Marketing Strategy

22.3.14.5.2. Product Strategy

22.3.14.5.3. Channel Strategy

22.3.14.6. SWOT Analysis

22.3.15. SAVITAR TARTUFI SRL

22.3.15.1. Product Portfolio

22.3.15.2. Product Claim

22.3.15.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.15.4. Sales Footprint

22.3.15.5. Strategy Overview

22.3.15.5.1. Marketing Strategy

22.3.15.5.2. Product Strategy

22.3.15.5.3. Channel Strategy

22.3.15.6. SWOT Analysis

22.3.16. Tartufi Morra

22.3.16.1. Product Portfolio

22.3.16.2. Product Claim

22.3.16.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.16.4. Sales Footprint

22.3.16.5. Strategy Overview

22.3.16.5.1. Marketing Strategy

22.3.16.5.2. Product Strategy

22.3.16.5.3. Channel Strategy

22.3.16.6. SWOT Analysis

22.3.17. Other Players (On Additional Requests)

22.3.17.1. Product Portfolio

22.3.17.2. Product Claim

22.3.17.3. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.3.17.4. Sales Footprint

22.3.17.5. Strategy Overview

22.3.17.5.1. Marketing Strategy

22.3.17.5.2. Product Strategy

22.3.17.5.3. Channel Strategy

22.3.17.6. SWOT Analysis

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る