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店舗の問題 - デジタル時代において、どのように小売業は実店舗を維持しているか?


Store Matters – How Retail Still Runs Through Local Stores Even in Digital Age

製品概要 発行日      2021年1月10日 フォーマット   電子版PDF 地理       北米 2020年の北米小売は、最初の2カ月間で前年同期比6.4%増と、好調なスタートを切りました。しか... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
IHL Group
IHLグループ
2021年1月10日 US$3,995
シングルユーザライセンス
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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

製品概要

発行日      2021年1月10日
フォーマット   電子版PDF
地理       北米

2020年の北米小売は、最初の2カ月間で前年同期比6.4%増と、好調なスタートを切りました。しかし、その後、COVIDが起こり、すべての状況が一夜にして変わってしまったのです。この記事を書いている時点では、11月までの小売売上高は2.2%増ですが、その成長の要因は年初とは大きく異なっています。これは2021年にとってどのような意味を持つのでしょうか。

RIS Newsとの共同研究では、より成功している小売企業が、困難な時期にビジネスのピボットを行うために何をしているかについての洞察を得ることができます。新しいカスタマージャーニーは、顧客満足度と収益性の観点から、大成功を収めているのでしょうか?小売企業は、これまで実現していなかったお客様の要望にどのように対応しているのか?リーダーはどのようなテクノロジーの導入を検討しているのか?繁栄どころか、生き残りに苦労している小売店のタイプは?BOPISはどのように店舗投資を促進しているのか?店舗数を増やしているだけでなく、その店舗での売上を伸ばしている人と、単に店舗あたりの売上が低いことを受け入れている人とでは、どのような違いがあるのでしょうか。Eコマースの成長については、デスクトップとモバイルではどの程度の差があると予想されますか?そして最後に、Edge Computing、SD-WAN、Microservices Architecture、IoT、ストアレベル5G、Dark Stores / Dark Kitchensなどの新しい取り組みのうち、投資額が伸びているものと減っているものを教えてください。

北米の160以上のトップリテールブランドから回答を得て、その結果を詳細に、しかし非常に読みやすい調査書にまとめました。また、セグメント別に独自の分析を行うための生データもご用意しています。

本レポートは、小売店、ハードウェア・プロバイダー、ソフトウェア・プロバイダー、サービス・プロバイダーなど、北米の小売市場に関心をお持ちの方々を対象に作成されています。図表のタイトルを含めた概要は以下の通りです。

ハイライト

調査研究の分析に加えて、独自のクロスタブを行うためのスプレッドシート形式の生データもライセンスに含まれています。1どの回答も、他の回答とクロスタブすることで、独自の洞察を得ることができます。

私たちはデータを分解して、業界の多くの人が疑問に思っている以下のような質問に対する答えを見つけます。

2021年の「IT投資」「店舗成長」「店舗改装」はどうなる?

小売企業の最優先システム課題は何か?

2021年のPOS、ソフトウェア、新技術はどうなる?1変化を促すトレンドとは?

Edge Computing、SD-WAN、Microservicesの成長速度は?

どのようなデジタル・カスタマージャーニーが小売業者にとって利益をもたらし、どのようなものが最適化されるのか?これらのジャーニーを最適化する価値とは。

POSクライアントやPOSソフトウェアを買い換えようとしているセグメントは?非接触型決済にとって良い年になるか?

誰が、いつ、どのモバイルプラットフォームを導入する予定なのか?

プレビュー

よくあるご質問

これは市場を包括的に見ているのでしょうか?

いいえ、これは全世界に店舗を持つ160以上の小売業者を対象とした調査です。リテールセグメントとその購入意向について市場全体を俯瞰するにはすべての人が対象となりますが、ここではアンケートに回答した人の回答を掲載しています。この結果を市場全体に当てはめるには注意が必要である。ストア・オートメーション技術に関する包括的な市場調査については、ここをクリックしてください。

今回の調査では、大規模小売店と小規模小売店のどちらを対象にしたのでしょうか?

実際には両方です。回答者の約45%は10億ドル以上の小売業者。残りの10%は、5億ドル以上10億ドル未満の小売企業です。残りは年商5億ドル以下の小売企業です。データは小売業者の規模別に分類されているので、その違いがよくわかります。

この研究を社内で共有することはできますか?

エンタープライズライセンスをお持ちの場合は、はい。詳細は以下をご覧ください。

この調査をパートナーや顧客と共有することはできますか?

IHLと販売ライセンスの交渉をしていない限り、全体ではありません。基本的には、ライセンスを購入しなければならないパートナーや顧客に研究を提供してほしくないのです。これは私たちが生活のために行っていることであり、もし人々がこれに違反した場合、私たちはもはや研究を行うことができません。ご質問は、ihl(at)ihlservices.comまでお問い合わせください。

この研究をプレゼンテーションやプレスリリースに引用することはできますか?

ほとんどの場合、これは問題ありませんが、まず私たち ihl(at)ihlservices.com にご相談ください。一般的にパーセンテージで共有されるもの(例:これは20%の増加です)は問題ありません。未加工の$$やユニットでの共有は、通常は許可しません。しかし、これについてはお客様と協力することができます。私たちは、お客様が研究を利用するために購入されていることを理解していますので、通常、私たちのIPを保護し、お客様のニーズを満たすような良い妥協点を見つけることができます。

この研究を執筆したアナリストや共同研究者にアクセスすることはできますか?

はい、IHLリサーチ・スタディーの特徴のひとつは、アナリストと1時間までの時間を共有できることです。これは、より多くのデータを得るためではなく、どのようにしてデータにたどり着き、そのデータから結論を導き出したのかをより深く理解するためです。

価格

ライセンスオプション

シングルユーザーライセンス - 他のユーザーと内部で共有したり、パートナーや顧客、その他の関係者と外部で共有したりしない、一人のユーザーのために設計された低価格のライセンスです。

エンタープライズライセンス - 組織内および完全子会社内の誰もが研究にアクセスし、内部で共有することを可能にするライセンス。

IHLグループライセンスおよびフェアユース契約

IHLグループの一般的に入手可能な研究はすべて電子ライセンスであり、購入時に選択したライセンスタイプによって制限されます。 シングルユーザーライセンスの場合は、研究を購入した人だけが研究を使用できることを意味します。

エンタープライズライセンスの場合は、社内で自由に共有することができます。ただし、IHLグループの許可なく、パートナーや購入企業以外の方と共有することはご遠慮ください。このライセンスは、ジョイントベンチャーなどの提携関係には適用されません。完全な子会社ではない関係であれば、双方がライセンスを必要とします。

実務的には、次のようなことが考えられます。

1. 購買会社は、国際機関が購買会社の完全子会社である限り、世界中のデータや調査を社内で使用することができる。

2. IHLグループの書面による明確な承認なしに、データや研究の全部または一部をパートナーや顧客に配布することはできません。

3. 購買担当者は、顧客へのプレゼンテーションにおいて、データの一部を引用することができます(限定使用)。ただし、これは構成要素の割合に限定され、個々のユニット情報は含まれません。ユニットデータは、IHLグループの書面による承認なしに外部に提供することはできません。プレゼンテーションの中で本データを使用する場合には、本データに関するIHLグループのクレジットを明記してください。

4. 購買会社は、IHLグループの書面による承認を得た上で、印刷物の中で定性情報を参照することができます。

5. 書面による承認が必要な場合は、ihl(at)ihlservices.comにご連絡いただければ、1営業日以内に審査いたします。

分散型ライセンスの場合、該当する場合には、リサーチ内容を見込み客や潜在的な機関投資家と共有することができます。 パートナーや他のベンダーが独自にライセンスを購入する場合は、共有することはできません。



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目次

目次

はじめに

スタディハイライト

成長データ

ブラインド&リフォーム

IT投資

小売売上高の期待値

デジタル・カスタマージャーニー

セールス・カスタマー・バイ・ジャーニー

売上高(総計に占める割合)

全体の売上高に占める店舗数の割合

小売店の優先事項

従来のストアシステムの購入時期

新技術の購入時間帯

セキュリティ対策費

付録と方法論

 

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Summary

このレポートは北米の小売業市場を調査し、市場動向、市場規模に関する分析・予測結果を提供しています。また、市場に関する最新情報についても記載しています。

Product Overview

Date of publication  January 10, 2021
Format         Electronic PDF
Geography      North America

North American Retail started out like gangbusters in 2020, with the first two months showing a 6.4% gain over the same period a year before. But then COVID happened, and the entire landscape changed seemingly overnight. At the time of this writing, retail sales are up 2.2% through November, but the contributors to that growth look very different from the beginning of the year. What does that mean for 2021?

In this collaborative study with RIS News you will gain insight into what some of the more successful retailers have been doing to pivot their businesses during trying times. Have the new customer journeys been a rousing success, from the standpoint of customer satisfaction and also profitability? How are retailers dealing with heretofore unrealized customer demands? What technologies are Leaders looking to adopt? What types of retails struggled to survive, never mind thrive? How is BOPIS driving store investment?  How many are not only growing stores but growing the sales in those stores vs those who are simply accepting a lower sales per store?  What about ecommerce growth, how much of this is expected to be desktop vs mobile?  And finally, which new initiatives such as Edge Computing, SD-WAN, Microservices Architecture, IoT, Store-level 5G, and Dark Stores / Dark Kitchens are seeing growth in investment vs. declines?

With responses from over 160 top retail brands in North America, we have produced the results in a detailed, but very easy to read study. You also get the raw data to do your own analysis by segment.

The report is designed for use by Retailers, Hardware Providers, Software Providers, Service Providers and others who might have a vested interest in the North American retail market. The complete outline with chart titles is below.

Highlights

Along with research study analysis your license also includes the raw data in spreadsheet form to do your own cross tabs.  You can cross tab any answer to any other answer for unique insight.

We break down the data to find answers to questions that many in our industry are asking, like the following:

What do the IT Spend, Store Growth and Store Remodels look like for 2021?

What are the retailers’ Top System Priorities?

What does 2021 look like for POS, Software, Emerging Technologies?  What are the trends driving change?

How fast is Edge Computing, SD-WAN or Microservices growing?

What digital customer journeys are profitable for retailers and which are optimized?  What is the value of optimizing these journeys.

Which segments are looking to replace POS clients or POS Software? Will it be a good year for Contactless Payments?

Who is planning to deploy which Mobile Platforms, and when?

Preview

FAQS

Is this a comprehensive view of the marketplace?

No, this is a survey of more than 160 retailers with stores in all retail segments and their purchase intentions. While a full market overview would include everyone, this is just the answers of those that responded to the survey. Caution should be used in extrapolating these results to the entire market.For some comprehensive market research on store automation technologies, you should Click Here.

Did this survey cover larger or smaller retailers?

Actually both. Roughly 45% of the respondents were retailers over $1 Billion. Another 10% were retailers over $500 Million but less than $1 Billion. The remaining retailers were under $500 Million in annual sales. The data is broken down by retailer size so you can see the differences.

Can I share this study in my company?

Yes if you have an enterprise license. See below for more.

Can I share this study with partners and clients?

Not in entirety unless you have negotiated a distribution license with IHL. Basically we don’t want the study going to partners and clients who should otherwise purchase a license. This is what we do for a living, and if people violate this we can no longer do the research. Contact us at ihl(at)ihlservices.com with any questions.

Can I quote this study in my presentations and press releases?

In most cases this is fine but we ask that you run it by us first at ihl(at)ihlservices.com. Typically things shared in percentages (ie. this is 20% increase) then that is fine. Items in raw $$$ or units typically we will not allow to share. But we can work with you on this. We realize that you buy the research to use, so we can usually find a nice compromise that protects our IP and meets your needs.

Can I get access to the analysts who wrote or partnered in the study?

Yes, one of the core differentiators of IHL Research Studies is that included in part of the price is up to 1 hour with the analyst to ask follow-up questions or dig further into any assumptions. This does not extend to getting more data, just better insight into how we arrived at the data and came to the conclusions from that data.

Pricing

License Options

Single User License – a lower priced license that is designed for use for a single user, not to be shared internal with other users or externally to partner, customers or other parties.

Enterprise License – a license that allows for the research to be accessed and shared internally with anyone else within the organization and wholly owned subsidiaries.

IHL Group License and Fair Use Agreement

All of IHL Group’s generally available research are electronic licenses and are limited by the license type chosen for purchase.  For Single User Licenses this means that the person buying the research is the only person to use the research.

For Enterprise Licenses, these can be shared freely within the company. We only ask that this information not be shared with partners or others outside the purchasing company without authorization from IHL Group. The license does not extend to joint ventures or other partnerships. If the relationship is not a wholly-owned subsidiary, then both parties would need a license.

Practically, this implies the following:

1. The purchasing company can use the data and research worldwide internally as long as the international organizations are wholly owned subsidiaries of the purchasing company.

2. The data or any research cannot be distributed in whole or in part to partners or customers without express written approval from IHL Group.

3. The purchasing company may quote components of the data (limited use) in presentations to customers such as specific charts. This is limited to percentage components, not individual unit information. Unit data cannot be shared externally without express written approval from IHL Group. All references to the data in presentations should include credit to IHL Group for the data.

4. The purchasing company can reference qualitative quotes in printed material with written approval from IHL Group.

5. All requests requiring written approval should be submitted to ihl(at)ihlservices.com and will be reviewed within one business day.

For Distributed Licenses, if applicable, the research can be shared with prospective customers and potential institutional investors.  It cannot be shared with partners or other vendors who should be purchasing their own licenses.



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Table of Contents

Table of Contents

Introduction

Study Highlights

Growth Data

Stores & Remodels

IT Spend

Retail Sales Expectations

Digital Customer Journeys

Sales Customer by Journey

Sales as % of Total

Overall % of Sales that has a Stores Component

Retailer Priorities

Traditional Store Systems Purchase Timeframe

Emerging Technologies Purchase Timeframe

Security Spend

Appendix and Methodology

 

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よくあるご質問


IHL Group社はどのような調査会社ですか?


IHLグループ (IHL Group) は、米国テネシー州に本社をおき、世界の小売業とサービス業向けのIT技術を専門に調査しています。 もっと見る


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