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オリーブの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(オリーブオイル、テーブルオリーブ)、用途別(食品・飲料、医薬品、パーソナルケア・化粧品)、地域別(欧州、APAC、MEA)、セグメント別予測、2024年~2030年


Olive Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Olive Oil, Table Olive), By Application (Food & Beverage, Pharmaceuticals, Personal Care & Cosmetics), By Region (Europe, APAC, MEA), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

オリーブの市場規模と動向 オリーブの世界市場規模は2023年に255億米ドルと推定され、2024年から2030年にかけて年平均成長率6.0%で拡大すると予測されている。オリーブ市場成長の主な原動力は、オリーブとオ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月5日 US$5,950
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80 英語

 

サマリー

オリーブの市場規模と動向

オリーブの世界市場規模は2023年に255億米ドルと推定され、2024年から2030年にかけて年平均成長率6.0%で拡大すると予測されている。オリーブ市場成長の主な原動力は、オリーブとオリーブ油に関連する健康上の利点に関する消費者の意識の高まりである。オリーブは抗酸化物質と健康的な脂肪を豊富に含み、心臓の健康と全体的な健康をサポートする。このような健康的な食生活へのシフトは、特に伝統的に地中海食とは無縁の非ヨーロッパ諸国において、オリーブオイルの需要急増につながっている。消費者が栄養について知識を深めるにつれて、オリーブオイル、特にエキストラバージンオリーブオイル(EVOO)に関連する健康上の利点への認識が高まっている。EVOOには一価不飽和脂肪酸と抗酸化物質が豊富に含まれており、悪玉コレステロール(LDL)を低下させる一方、善玉コレステロール(HDL)を上昇させることが研究で明らかになっている。このため、より健康的な代替脂肪としてオリーブオイルを毎日の食生活に取り入れることへの関心が高まっている。

オリーブオイルにはオレイン酸が多く含まれ、オレアセインやオレオカンタールといった抗酸化物質が含まれているため、抗炎症作用があるとされています。これらの特性は、関節炎、心臓病、特定のがんなどの炎症に関連する疾患を軽減する役割を果たすと考えられている。慢性炎症に対する認識が高まるにつれ、予防策としてのオリーブオイルの魅力も高まっている。

食文化のグローバル化も重要な役割を果たしている。オリーブをふんだんに使った料理を特徴とする地中海料理の台頭により、地中海料理レストランが世界中に増えた。アメリカ、アラブ首長国連邦、シンガポールなどの国々では、そのようなレストランが顕著に増加しており、様々な料理に欠かせない食材としてオリーブの需要をさらに押し上げている。オリーブは、料理におけるその万能性から、多くの地中海料理で主食とされている。

一般的なメニューにオリーブを取り入れることで、風味が向上し、健康志向の食卓トレンドに合致するため、カジュアル・ダイニングから高級レストランまで、オリーブの利用がさらに促進される。より多くの消費者が外食をし、新しい料理を探求する中、地中海料理レストランは彼らにオリーブとその料理への応用を紹介している。このような接触は、即座に売上を増加させるだけでなく、消費者が家庭料理にオリーブを取り入れることを促し、小売需要を押し上げる。地中海料理レストランでは、オリーブやオリーブオイルが心臓によい、抗酸化作用があるなど、健康によいことを強調することが多い。このようなマーケティング戦略は、消費者の健康志向の高まりと合致しており、オリーブ製品への関心をさらに高めている。

菜食主義者の増加も、オリーブ市場の拡大に大きく貢献している。より多くの人々が植物ベースの食生活を採用するにつれ、動物性食品に代わるものを求めるようになっている。オリーブは、健康的な脂肪とビタミンを多く含む栄養価の高い選択肢を提供するため、食生活において乳製品や肉製品の代替品を探している人々にとって魅力的である。オリーブ栽培を促進する政府の好意的な政策も、市場の成長を後押ししている。例えば、エジプトのような国々は、スペインのような既存の生産者との提携を通じて、オリーブ生産の主要プレーヤーになることを目指している。このような取り組みにより、生産能力が強化され、世界的な供給量が増加すると考えられる。

中国やインドなどのアジア太平洋諸国を含むヨーロッパ以外の新興市場では、テーブルオリーブの需要が大幅に増加している。これらの地域の消費者は、オリーブの健康的な効能を認識するようになり、日々の食生活にオリーブを取り入れるようになっている。この傾向は、都市化やオリーブを使ったファーストフードチェーンの拡大によってさらに後押しされている。

世界的に有機食品への志向が高まっている。消費者は食品の品質と安全性に対して目が肥えてきており、農薬不使用の有機オリーブへの需要が高まっている。この傾向は、より健康的な食生活を求める幅広い動きと一致している。

オリーブ市場は、今後数年間の成長の可能性を妨げる可能性のあるいくつかの阻害要因に直面している。その一つは、オリーブの生産に季節性があるため、供給と価格が変動することである。オリーブは主に秋に収穫されるが、気候条件の変動により、収穫量が前年比で大幅に異なることがある。この予測不可能性が、生産者と小売業者のサプライチェーン・マネジメントを複雑にし、一貫した製品供給と価格安定を維持することを難しくしている。

もう一つの重要な問題は、代替油に比べてオリーブオイルの価格が高いことである。消費者が価格に敏感になるにつれ、キャノーラ油やヒマワリ油のような、低価格で同様の栄養価を提供する安価な選択肢に目を向けるようになるかもしれない。このような消費者の嗜好の変化は、市場の成長を制限する可能性がある。加えて、世界の生産量の約75%を占めるオリーブ生産が欧州諸国に集中しているため、限られたサプライヤーに依存することになる。このような集中は、価格の上昇や市場競争力の低下につながる可能性がある。

世界のオリーブ市場レポート区分

本レポートでは、2018年から2030年にかけての世界、地域、国レベルでの収益成長を予測し、各サブセグメントにおける最新の業界動向とビジネスチャンスの分析を提供している。この調査の目的のため、Grand View Research社は世界のオリーブ市場レポートを製品、用途、地域別に区分しています。

- 製品の展望(売上高、10億米ドル、2018年〜2030年)
- オリーブ油
- テーブルオリーブ
- 用途の展望(売上高、10億米ドル、2018年~2030年)
- 食品・飲料
- 医薬品
- パーソナルケア&化粧品
- その他
- 地域別展望(売上高、10億米ドル、2018~2030年)
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- 欧州
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
- アジア太平洋
o 中国
o 日本
o インド
o オーストラリア・ニュージーランド
o 韓国
- 中南米
o ブラジル
- 中東・アフリカ
o 南アフリカ

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場展望
2.2.製品の展望
2.3.包装の展望
2.4.競争環境の展望
第3章 オリーブ市場オリーブ市場の変数、動向とスコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.2.普及・成長展望マッピング
3.3.業界バリューチェーン分析
3.3.1.原材料の見通し
3.3.2.製造・技術動向
3.3.3.販売/乳製品代替チャネル分析
3.3.4.利益率分析
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.市場促進要因分析
3.4.2.市場阻害要因分析
3.4.3.市場機会
3.4.4.市場の課題
3.5.業界分析-ポーターのファイブフォース分析
3.6.市場参入戦略
第4章 オリーブ市場オリーブ市場製品推定と動向分析
4.1.オリーブ市場:製品別主要なポイント
4.2.製品動向分析と市場シェア、2023年および2030年
4.3.2018~2030年の製品別市場推定・予測(億米ドル)
4.3.1.オリーブ油
4.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
4.3.2.テーブルオリーブ
4.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第5章.オリーブ市場用途別推定と動向分析
5.1.オリーブ市場:用途別主要なポイント
5.2.用途別動向分析と市場シェア、2023年・2030年
5.3.2018年~2030年の用途別市場推定・予測(億米ドル)
5.3.1.食品・飲料
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.2.医薬品
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3.パーソナルケア&化粧品
5.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4.その他
5.3.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第6章.オリーブ市場地域別推定と動向分析
6.1.オリーブ市場地域別展望
6.2.地域別動向分析と市場シェア、2023年・2030年
6.3.2018年~2030年の地域別・国別市場推定・予測(億米ドル)
6.3.1.北米
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
6.3.1.2.米国
6.3.1.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.1.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.1.3.カナダ
6.3.1.3.1.主要国のダイナミクス
6.3.1.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.1.4.メキシコ
6.3.1.4.1.主要カントリーダイナミクス
6.3.1.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.2.欧州
6.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.2.2.ドイツ
6.3.2.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.2.3.英国
6.3.2.3.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.2.4.フランス
6.3.2.4.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.2.5.イタリア
6.3.2.5.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.2.6.スペイン
6.3.2.6.1.主要国のダイナミクス
6.3.2.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.3.アジア太平洋
6.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.3.2.中国
6.3.3.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.3.3.日本
6.3.3.3.1.主要国のダイナミクス
6.3.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.3.4.インド
6.3.3.4.1.主なカントリーダイナミクス
6.3.3.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.3.5.オーストラリア・ニュージーランド
6.3.3.5.1.主要国の動態
6.3.3.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.3.6.韓国
6.3.3.6.1.主要国のダイナミクス
6.3.3.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.4.中南米
6.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.4.2.ブラジル
6.3.4.2.1.主要国のダイナミクス
6.3.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.5.中東・アフリカ
6.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.5.2.南アフリカ
6.3.5.2.1.主要国のダイナミクス
第7章.競合分析
7.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
7.2.企業分類
7.3.参加企業の概要
7.4.財務実績
7.5.製品ベンチマーク
7.6.企業市場シェア分析、2023年(%)
7.7.企業ヒートマップ分析
7.8.戦略マッピング
7.9.企業プロフィール
7.9.1.カーギル社(米国)
7.9.2.デオレオ(スペイン)
7.9.3.デルモンテフーズ(アメリカ)
7.9.4.ガロ・ワールドワイド(アメリカ)
7.9.5.ボルヘスインターナショナルグループ(スペイン)
7.9.6.ソベナ(ポルトガル)
7.9.7.サングローブフーズ(アメリカ)
7.9.8.EUオリーブオイル社(イギリス)
7.9.9.アルタホ・オイル(スペイン)
7.9.10.サロフ・グループ(イタリア)
7.9.11.アセイテス・サンドゥア(スペイン)
7.9.12.トゥカンオリーブオイル社(イギリス)
7.9.13.ドメニコ・マンカ社(イタリア)
7.9.14.レ・ユイルズ・ドリーブ・ラーマル(チュニジア)
7.9.15.グランピアンズ・オリーブ社(オーストラリア)
7.9.16.ビクトリアン・オリーブ・グローブス(オーストラリア)
7.9.17.グルメフーズ社(アメリカ)
7.9.18.オリーブラインインターナショナル
7.9.19.クリスナスオリーブ
7.9.20.アグロティキS.A.

 

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Summary

Olive Market Size & Trends

The global olive market size was estimated at USD 25.5 billion in 2023 and is expected to expand at a CAGR of 6.0% from 2024 to 2030. A key driver behind the olive market's growth is the increasing consumer awareness regarding health benefits associated with olives and olive oil. Olives are rich in antioxidants and healthy fats, which support heart health and overall wellness. This shift towards healthier dietary choices has led to a surge in demand for olive oil, particularly in non-European countries that are traditionally not associated with Mediterranean diets. As consumers become more informed about nutrition, they are increasingly aware of the health benefits associated with olive oil, particularly extra virgin olive oil (EVOO). Studies have shown that EVOO is rich in monounsaturated fats and antioxidants, which can lower bad cholesterol (LDL) while raising good cholesterol (HDL) levels. This has led to a heightened interest in incorporating olive oil into daily diets as a healthier fat alternative.

Olive oil has been linked to anti-inflammatory effects due to its high content of oleic acid and antioxidants such as oleacein and oleocanthal. These properties are believed to play a role in reducing inflammation-related diseases such as arthritis, heart disease, and certain cancers. As awareness of chronic inflammation grows, so does the appeal of olive oil as a preventive measure.

The globalization of food culture has also played a crucial role. The rise of Mediterranean cuisine, characterized by dishes that prominently feature olives, has led to an increased number of Mediterranean restaurants worldwide. Countries such as the U.S., UAE, and Singapore have seen a notable increase in such establishments, further driving demand for olives as essential ingredients in various culinary applications. Olives are celebrated for their versatility in cooking, making them a staple in many Mediterranean dishes.

The incorporation of olives into popular menu items enhances flavor profiles and aligns with health-conscious dining trends, further promoting their use in both casual and fine dining settings. As more consumers dine out and explore new cuisines, Mediterranean restaurants introduce them to olives and their culinary applications. This exposure not only increases immediate sales but also encourages consumers to incorporate olives into their home cooking, thereby boosting retail demand. Mediterranean restaurants often highlight the health benefits associated with olives and olive oil, such as heart health and antioxidant properties. This marketing strategy aligns with the growing consumer trend towards healthier eating, further driving interest in olive-based products.

The growing vegan population is another significant factor contributing to the olive market's expansion. As more individuals adopt plant-based diets, they seek alternatives to animal products. Olives provide a nutritious option that is high in healthy fats and vitamins, making them appealing to those looking to replace dairy and meat products in their diets. Favorable government policies promoting olive cultivation have also bolstered market growth. For instance, countries like Egypt are aiming to become major players in olive production through partnerships with established producers such as Spain. Such initiatives are likely to enhance production capabilities and increase global supply.

The demand for table olives is rising significantly in emerging markets outside Europe, including Asia-Pacific nations such as China and India. As consumers in these regions become more aware of the health benefits of olives, they are increasingly incorporating them into their daily diets. This trend is further supported by urbanization and the expansion of fast-food chains that utilize olives in their offerings.

There is a growing inclination towards organic food products globally. Consumers are becoming more discerning about food quality and safety, leading to increased demand for organic olives free from pesticides. This trend aligns with the broader movement towards healthier eating habits.

The olive market faces several restraints that could hinder its growth potential in the coming years. One significant challenge is the seasonal nature of olive production, which leads to fluctuations in supply and pricing. Olives are primarily harvested in the fall, and variations in climatic conditions can cause substantial year-on-year differences in crop yields. This unpredictability complicates supply chain management for producers and retailers alike, making it difficult to maintain consistent product availability and pricing stability.

Another critical issue is the high cost of olive oil compared to alternative oils. As consumers become more price-sensitive, they may turn to less expensive options such as canola or sunflower oil, which offer similar nutritional benefits at a lower price point. This shift in consumer preference can limit the market's growth, particularly as these alternative oils often require less investment to produce. In addition, the concentration of olive production in European countries, which account for about 75% of global output, creates a dependency on a limited number of suppliers. This concentration can lead to increased prices and reduced market competitiveness.

Global Olive Market Report Segmentation

This report forecasts revenue growth at the global, regional, and country levels and provides an analysis of the latest industry trends and opportunities in each of the sub-segments from 2018 to 2030. For the purpose of this study, Grand View Research has segmented the global olive market report on the basis of product, application, and region.

• Product Outlook (Revenue, USD Billion, 2018 - 2030)
• Olive Oil
• Table Olive
• Application Outlook (Revenue, USD Billion, 2018 - 2030)
• Food & Beverage
• Pharmaceuticals
• Personal Care & Cosmetics
• Others
• Regional Outlook (Revenue, USD Billion, 2018 - 2030)
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
• Asia Pacific
o China
o Japan
o India
o Australia & New Zealand
o South Korea
• Central & South America
o Brazil
• Middle East & Africa
o South Africa



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Product Outlook
2.3. Packaging Outlook
2.4. Competitive Landscape Outlook
Chapter 3. Olive Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Raw Material Outlooks
3.3.2. Manufacturing and Technology Trends
3.3.3. Sales/ Dairy Alternative Channel Analysis
3.3.4. Profit Margin Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Market Opportunities
3.4.4. Market Challenges
3.5. Industry Analysis - Porter’s Five Forces Analysis
3.6. Market Entry Strategies
Chapter 4. Olive Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Olive Market, by Product: Key Takeaways
4.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
4.3. Market Estimates & Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (USD Billion)
4.3.1. Olive Oil
4.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
4.3.2. Table Olives
4.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 5. Olive Market: Application Estimates & Trend Analysis
5.1. Olive Market, by Application: Key Takeaways
5.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, by Application, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1. Food & Beverage
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2. Pharmaceuticals
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3. Personal Care & Cosmetics
5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4. Others
5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 6. Olive Market: Regional Estimates & Trend Analysis
6.1. Olive Market: Regional Outlook
6.2. Regional Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by Region & Country, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1. North America
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1.2. U.S.
6.3.1.2.1. Key country dynamics
6.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1.3. Canada
6.3.1.3.1. Key country dynamics
6.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1.4. Mexico
6.3.1.4.1. Key country dynamics
6.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2. Europe
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2.2. Germany
6.3.2.2.1. Key country dynamics
6.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2.3. UK
6.3.2.3.1. Key country dynamics
6.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2.4. France
6.3.2.4.1. Key country dynamics
6.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2.5. Italy
6.3.2.5.1. Key country dynamics
6.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2.6. Spain
6.3.2.6.1. Key country dynamics
6.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3. Asia Pacific
6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3.2. China
6.3.3.2.1. Key country dynamics
6.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3.3. Japan
6.3.3.3.1. Key country dynamics
6.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3.4. India
6.3.3.4.1. Key country dynamics
6.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3.5. Australia & New Zealand
6.3.3.5.1. Key country dynamics
6.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3.6. South Korea
6.3.3.6.1. Key country dynamics
6.3.3.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.4. Central & South America
6.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.4.2. Brazil
6.3.4.2.1. Key country dynamics
6.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.5. Middle East & Africa
6.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.5.2. South Africa
6.3.5.2.1. Key country dynamics
Chapter 7. Competitive Analysis
7.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
7.2. Company Categorization
7.3. Participant’s Overview
7.4. Financial Performance
7.5. Product Benchmarking
7.6. Company Market Share Analysis, 2023 (%)
7.7. Company Heat Map Analysis
7.8. Strategy Mapping
7.9. Company Profiles
7.9.1. Cargill, Incorporated (U.S.)
7.9.2. Deoleo (Spain)
7.9.3. Del Monte Foods, Inc. (U.S.)
7.9.4. Gallo Worldwide (U.S.)
7.9.5. Borges International Group, S.L.U. (Spain)
7.9.6. Sovena (Portugal)
7.9.7. Sun Grove Foods Inc. (U.S.)
7.9.8. EU Olive Oil Ltd (UK)
7.9.9. Artajo Oil (Spain)
7.9.10. Salov Group (Italy)
7.9.11. Aceites Sandúa (Spain)
7.9.12. Tucan Olive Oil Company Ltd (UK)
7.9.13. Domenico Manca S.p.a. (Italy)
7.9.14. Les Huiles d'Olive Lahmar (Tunisia)
7.9.15. Grampians Olive Co. (Australia)
7.9.16. Victorian Olive Groves (Australia)
7.9.17. Gourmet Foods Inc. (U.S.)
7.9.18. Olive Line International S.L.
7.9.19. Chrisnas Olives
7.9.20. Agrotiki S.A

 

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よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/18 10:27

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