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段ボール市場


Corrugated Board Market

段ボール市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した段ボールに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、... もっと見る

 

 

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サマリー

段ボール市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した段ボールに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

フルートタイプ別

- フルートA
- フルートB
- フルートC
- フルートE
- フルートF

ボードタイプ別

- シングルウォール
- ダブルウォール
- トリプルウォール

最終用途別

- 食品・飲料
- 医薬品
- 化粧品・パーソナルケア
- 自動車
- 運輸・物流

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

段ボール市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、自動車レーダー試験システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、段ボール市場の詳細な区分と定義について解説しており、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が段ボール市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、フルートタイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の段ボール市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1438.6億米ドル)および数量(6.8%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 段ボールの世界市場 - 価格分析

価格分析の章では、フルートタイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 段ボールの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 フルートタイプ別

フルートタイプ別に、段ボール市場はフルートA、フルートB、フルートC、フルートE、フルートFに区分される。

第06章 段ボールの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:ボードタイプ別

ボードタイプ別に、段ボール市場はシングルウォール、ダブルウォール、トリプルウォールに区分されます。また、ボードタイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のボードタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 段ボールの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:最終用途別

最終用途別に、段ボール市場は食品・飲料、医薬品、化粧品・パーソナルケア、自動車、輸送・物流に区分されます。また、「最終用途別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の最終用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 段ボール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、段ボール市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米段ボール市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの段ボール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域の段ボール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州段ボール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における段ボール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの段ボール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における段ボール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの段ボール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における段ボール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカ段ボール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における段ボール市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の段ボール市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において段ボール市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のフルートタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、International Paper、Georgia-Pacific、WestRock Company、Packaging Corporation of America、Stora Enso、Oji Holdings Corporation、Smurfit Kappa、Port Townsend Paper Company、Mondi、DS Smithなどがある。

第18章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、段ボール市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。





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目次

1.エグゼクティブサマリー|段ボール市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.フルートタイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までのフルートタイプ別市場規模推移(百万米ドル)&数量(トン)分析

5.3.フルートタイプ別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.フルートA

5.3.2.フルートB

5.3.3.フルートC

5.3.4.フルートE

5.3.5.フルート F

5.4.フルートタイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.フルートタイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.ボードタイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までのボードタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

6.3.ボードタイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.シングルウォール

6.3.2.ダブルウォール

6.3.3.トリプルウォール

6.4.ボードタイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.ボードタイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.最終用途別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

7.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.食品・飲料

7.3.2.医薬品

7.3.3.化粧品・パーソナルケア

7.3.4.自動車

7.3.5.運輸・物流

7.4.エンドユース別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.最終用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.東アジア

8.3.5.南アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.中東・アフリカ

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.フルート・タイプ別

9.2.3.ボードタイプ別

9.2.4.最終用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.フルートタイプ別

9.3.3.ボードタイプ別

9.3.4.最終用途別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.フルートタイプ別

10.2.3.ボードタイプ別

10.2.4.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.フルートタイプ別

10.3.3.ボードタイプ別

10.3.4.最終用途別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イタリア

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.イギリス

11.2.1.5.スペイン

11.2.1.6.ベネルクス

11.2.1.7.ロシア

11.2.1.8.その他のヨーロッパ

11.2.2.フルートタイプ別

11.2.3.ボードタイプ別

11.2.4.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.フルートタイプ別

11.3.3.ボードタイプ別

11.3.4.最終用途別

11.4.主要項目

12.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.2.フルートタイプ別

12.2.3.ボードタイプ別

12.2.4.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.フルートタイプ別

12.3.3.ボードタイプ別

12.3.4.最終用途別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.マレーシア

13.2.1.2.タイ

13.2.1.3.インド

13.2.1.4.その他の南アジア地域

13.2.2.フルートタイプ別

13.2.3.ボードタイプ別

13.2.4.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.フルートタイプ別

13.3.3.ボードタイプ別

13.3.4.最終用途別

13.4.主要項目

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.フルート・タイプ別

14.2.3.ボードタイプ別

14.2.4.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.フルートタイプ別

14.3.3.ボードタイプ別

14.3.4.最終用途別

14.4.主要項目

15.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年:国別

15.1.市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析:2018~2022年

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.トルコ

15.2.1.4.その他の中東・アフリカ

15.2.2.フルートタイプ別

15.2.3.ボードタイプ別

15.2.4.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.フルートタイプ別

15.3.3.ボードタイプ別

15.3.4.最終用途別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.フルートタイプ別

16.1.2.2.ボードタイプ別

16.1.2.3.最終用途別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.フルートタイプ別

16.2.2.2.ボードタイプ別

16.2.2.3.最終用途別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.フルートタイプ別

16.3.2.2.ボードタイプ別

16.3.2.3.最終用途別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.フルートタイプ別

16.4.2.2.ボードタイプ別

16.4.2.3.最終用途別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.フルートタイプ別

16.5.2.2.ボードタイプ別

16.5.2.3.最終用途別

16.6.イタリア

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.フルートタイプ別

16.6.2.2.ボードタイプ別

16.6.2.3.最終用途別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.フルートタイプ別

16.7.2.2.ボードタイプ別

16.7.2.3.最終用途別

16.8.英国

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.フルートタイプ別

16.8.2.2.ボードタイプ別

16.8.2.3.最終用途別

16.9.スペイン

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.フルートタイプ別

16.9.2.2.ボードタイプ別

16.9.2.3.最終用途別

16.10.ベネルクス

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.フルートタイプ別

16.10.2.2.ボードタイプ別

16.10.2.3.最終用途別

16.11.ロシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.フルートタイプ別

16.11.2.2.ボードタイプ別

16.11.2.3.最終用途別

16.12.中国

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.フルートタイプ別

16.12.2.2.ボードタイプ別

16.12.2.3.最終用途別

16.13.日本

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.フルートタイプ別

16.13.2.2.ボードタイプ別

16.13.2.3.最終用途別

16.14.韓国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.フルートタイプ別

16.14.2.2.ボードタイプ別

16.14.2.3.最終用途別

16.15.マレーシア

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.フルートタイプ別

16.15.2.2.ボードタイプ別

16.15.2.3.最終用途別

16.16.タイ

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.フルートタイプ別

16.16.2.2.ボードタイプ別

16.16.2.3.最終用途別

16.17.インド

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.フルートタイプ別

16.17.2.2.ボードタイプ別

16.17.2.3.最終用途別

16.18.オーストラリア

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.フルートタイプ別

16.18.2.2.ボードタイプ別

16.18.2.3.最終用途別

16.19.ニュージーランド

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.フルートタイプ別

16.19.2.2.ボードタイプ別

16.19.2.3.最終用途別

16.20.GCC諸国

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.フルートタイプ別

16.20.2.2.ボードタイプ別

16.20.2.3.最終用途別

16.21.南アフリカ

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.フルートタイプ別

16.21.2.2.ボードタイプ別

16.21.2.3.最終用途別

16.22.トルコ

16.22.1.価格分析

16.22.2.市場シェア分析、2022年

16.22.2.1.フルートタイプ別

16.22.2.2.ボードタイプ別

16.22.2.3.最終用途別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.フルートタイプ別

17.3.3.ボードタイプ別

17.3.4.最終用途別

18.競争分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.国際紙

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.1.5.2.製品戦略

18.1.1.5.3.チャネル戦略

18.1.2.ジョージア・パシフィック

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.5.2.製品戦略

18.1.2.5.3.チャネル戦略

18.1.3.ウェストロック社

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.5.2.製品戦略

18.1.3.5.3.チャネル戦略

18.1.4.パッケージング・コーポレーション・オブ・アメリカ

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別の収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.5.2.製品戦略

18.1.4.5.3.チャネル戦略

18.1.5.ストーラエンソ

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.5.2.製品戦略

18.1.5.5.3.チャネル戦略

18.1.6.王子ホールディングス

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.5.2.製品戦略

18.1.6.5.3.チャネル戦略

18.1.7.スマーフィット・カッパ

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.5.2.製品戦略

18.1.7.5.3.チャネル戦略

18.1.8.ポートタウンゼント製紙会社

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.5.2.製品戦略

18.1.8.5.3.チャネル戦略

18.1.9.モンディ

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.5.2.製品戦略

18.1.9.5.3.チャネル戦略

18.1.10.DSスミス

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.5.2.製品戦略

18.1.10.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Corrugated Board Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Corrugated Board offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Flute Type:

• Flute A
• Flute B
• Flute C
• Flute E
• Flute F

By Board Type:

• Single Wall
• Double Wall
• Triple Wall

By End Use:

• Food & Beverages
• Pharmaceuticals
• Cosmetics & Personal Care
• Automotive
• Transportation & Logistics

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Corrugated Board Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Corrugated Board Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Corrugated Board Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Flute Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Corrugated Board Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 143.86 billion) and volume (6.8%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Corrugated Board Market - Pricing Analysis

Based on By Flute Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Flute Type

Based on By Flute Type, Corrugated Board Market is segmented into Flute A, Flute B, Flute C, Flute E, Flute F. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Flute Type.

Chapter 06 - Global Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Board Type

Based on By Board Type, Corrugated Board Market is segmented into Single Wall, Double Wall, Triple Wall. This section also offers market attractiveness analysis based on By Board Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Board Type.

Chapter 07 - Global Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Corrugated Board Market is segmented into Food & Beverages, Pharmaceuticals, Cosmetics & Personal Care, Automotive, Transportation & Logistics. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 08 - Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Corrugated Board Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Corrugated Board Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Corrugated Board Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Corrugated Board Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Corrugated Board Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Corrugated Board Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Corrugated Board Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Corrugated Board Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Flute Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are International Paper, Georgia-Pacific, WestRock Company, Packaging Corporation of America, Stora Enso, Oji Holdings Corporation, Smurfit Kappa, Port Townsend Paper Company, Mondi, DS Smith.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Corrugated Board Market.





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Table of Contents

1. Executive Summary | Corrugated Board Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Flute Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Flute Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Flute Type, 2023 to 2033

5.3.1. Flute A

5.3.2. Flute B

5.3.3. Flute C

5.3.4. Flute E

5.3.5. Flute F

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Flute Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Flute Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Board Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Board Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Board Type, 2023 to 2033

6.3.1. Single Wall

6.3.2. Double Wall

6.3.3. Triple Wall

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Board Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Board Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By End Use, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By End Use, 2023 to 2033

7.3.1. Food & Beverages

7.3.2. Pharmaceuticals

7.3.3. Cosmetics & Personal Care

7.3.4. Automotive

7.3.5. Transportation & Logistics

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. East Asia

8.3.5. South Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. Middle East and Africa

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. The USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Flute Type

9.2.3. By Board Type

9.2.4. By End Use

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Flute Type

9.3.3. By Board Type

9.3.4. By End Use

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Flute Type

10.2.3. By Board Type

10.2.4. By End Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Flute Type

10.3.3. By Board Type

10.3.4. By End Use

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. Italy

11.2.1.3. France

11.2.1.4. United Kingdom (UK)

11.2.1.5. Spain

11.2.1.6. BENELUX

11.2.1.7. Russia

11.2.1.8. Rest of Europe

11.2.2. By Flute Type

11.2.3. By Board Type

11.2.4. By End Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Flute Type

11.3.3. By Board Type

11.3.4. By End Use

11.4. Key Takeaways

12. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.2. By Flute Type

12.2.3. By Board Type

12.2.4. By End Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Flute Type

12.3.3. By Board Type

12.3.4. By End Use

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Malaysia

13.2.1.2. Thailand

13.2.1.3. India

13.2.1.4. Rest of South Asia

13.2.2. By Flute Type

13.2.3. By Board Type

13.2.4. By End Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Flute Type

13.3.3. By Board Type

13.3.4. By End Use

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Flute Type

14.2.3. By Board Type

14.2.4. By End Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Flute Type

14.3.3. By Board Type

14.3.4. By End Use

14.4. Key Takeaways

15. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Türkiye

15.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

15.2.2. By Flute Type

15.2.3. By Board Type

15.2.4. By End Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Flute Type

15.3.3. By Board Type

15.3.4. By End Use

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Flute Type

16.1.2.2. By Board Type

16.1.2.3. By End Use

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Flute Type

16.2.2.2. By Board Type

16.2.2.3. By End Use

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Flute Type

16.3.2.2. By Board Type

16.3.2.3. By End Use

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Flute Type

16.4.2.2. By Board Type

16.4.2.3. By End Use

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Flute Type

16.5.2.2. By Board Type

16.5.2.3. By End Use

16.6. Italy

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Flute Type

16.6.2.2. By Board Type

16.6.2.3. By End Use

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Flute Type

16.7.2.2. By Board Type

16.7.2.3. By End Use

16.8. UK

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Flute Type

16.8.2.2. By Board Type

16.8.2.3. By End Use

16.9. Spain

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Flute Type

16.9.2.2. By Board Type

16.9.2.3. By End Use

16.10. BENELUX

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Flute Type

16.10.2.2. By Board Type

16.10.2.3. By End Use

16.11. Russia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Flute Type

16.11.2.2. By Board Type

16.11.2.3. By End Use

16.12. China

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Flute Type

16.12.2.2. By Board Type

16.12.2.3. By End Use

16.13. Japan

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Flute Type

16.13.2.2. By Board Type

16.13.2.3. By End Use

16.14. South Korea

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Flute Type

16.14.2.2. By Board Type

16.14.2.3. By End Use

16.15. Malaysia

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Flute Type

16.15.2.2. By Board Type

16.15.2.3. By End Use

16.16. Thailand

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Flute Type

16.16.2.2. By Board Type

16.16.2.3. By End Use

16.17. India

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Flute Type

16.17.2.2. By Board Type

16.17.2.3. By End Use

16.18. Australia

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Flute Type

16.18.2.2. By Board Type

16.18.2.3. By End Use

16.19. New Zealand

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Flute Type

16.19.2.2. By Board Type

16.19.2.3. By End Use

16.20. GCC Countries

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Flute Type

16.20.2.2. By Board Type

16.20.2.3. By End Use

16.21. South Africa

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Flute Type

16.21.2.2. By Board Type

16.21.2.3. By End Use

16.22. Türkiye

16.22.1. Pricing Analysis

16.22.2. Market Share Analysis, 2022

16.22.2.1. By Flute Type

16.22.2.2. By Board Type

16.22.2.3. By End Use

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Flute Type

17.3.3. By Board Type

17.3.4. By End Use

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. International Paper

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.1.5.2. Product Strategy

18.1.1.5.3. Channel Strategy

18.1.2. Georgia-Pacific

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.2.5.2. Product Strategy

18.1.2.5.3. Channel Strategy

18.1.3. WestRock Company

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.3.5.2. Product Strategy

18.1.3.5.3. Channel Strategy

18.1.4. Packaging Corporation of America

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.4.5.2. Product Strategy

18.1.4.5.3. Channel Strategy

18.1.5. Stora Enso

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.5.5.2. Product Strategy

18.1.5.5.3. Channel Strategy

18.1.6. Oji Holdings Corporation

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.6.5.2. Product Strategy

18.1.6.5.3. Channel Strategy

18.1.7. Smurfit Kappa

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.7.5.2. Product Strategy

18.1.7.5.3. Channel Strategy

18.1.8. Port Townsend Paper Company

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.8.5.2. Product Strategy

18.1.8.5.3. Channel Strategy

18.1.9. Mondi

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.9.5.2. Product Strategy

18.1.9.5.3. Channel Strategy

18.1.10. DS Smith

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.10.5.2. Product Strategy

18.1.10.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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