世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

改ざん防止ラベル市場


Tamper Evident Labels Market

改ざん防止ラベル市場:世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行した改ざん防止ラベルに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年3月19日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
342 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

改ざん防止ラベル市場:世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年

FMIが発行した改ざん防止ラベルに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

材料タイプ別

- PET
- 紙

技術別

- RFID
- NFCタグ
- センシング・ラベル

最終用途別

- 食品
- 飲料
- アルコール飲料
- ノンアルコール
- 化粧品・パーソナルケア
- 酒類
- 医薬品
- その他(エレクトロニクス、化学など)

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、車両レーダー検査システムに関するFMI分析および推奨事項などが含まれています。

第01章 市場概要

この章では、改ざん防止ラベル市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者が改ざん防止ラベル市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、材料タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 改ざん防止ラベルの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(19,124.6百万米ドル)および数量(6%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 改ざん防止ラベルの世界市場:価格分析

素材タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - 改ざん防止ラベルの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:材料タイプ別

材料タイプ別に、改ざん防止ラベル市場はPET、紙に区分される。また、上記の材料タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 - 改ざん防止ラベルの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:技術別

技術別に、改ざん防止ラベル市場はRFID、NFCタグ、センシングラベルに区分されます。また、技術別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記技術別の金額予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章:改ざん防止ラベルの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:最終用途別

改ざん防止ラベル市場は、最終用途別に食品、飲料、アルコール、ノンアルコール、化粧品・パーソナルケア、酒類、医薬品、その他(電子機器、化学品など)に区分されます。また、「最終用途別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の最終用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 改ざん防止ラベル市場分析 2017-2021年および地域別予測 2022-2032年

地域別に、開封防止ラベル市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の開封防止ラベル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第10章 ラテンアメリカの改ざん防止ラベル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の改ざん防止ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の開封防止ラベル市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における改ざん防止ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの開封防止ラベル市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における改ざん防止ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの開封防止ラベル市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における改ざん防止ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの改ざん防止ラベル市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における改ざん防止ラベル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の開封防止ラベル市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、改ざん防止ラベル市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の材料タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Tesa SE、3M Company、Avery Dennison Corporation、Sticky things limited、Labeling Systems、Dunmore Corporation、Arjobex Ltd.、Peter Lynn Limited、Adampak、Avery Dennison Corporationなどである。

第18章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、改ざん防止ラベル市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.世界市場分析2017-2021年および予測、2022-2032年

4.1.過去の市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)分析、2017-2021年

4.2.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)予測、2022-2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:材料タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2017~2021年の材料タイプ別市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)過去分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析および予測:材料タイプ別、2022-2032年

5.3.1.PET

5.3.2.紙

5.4.素材タイプ別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

5.5.材料タイプ別絶対価格機会分析、2022-2032年

6.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:技術別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2017年~2021年の過去の技術別市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)分析

6.3.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析・予測:技術別、2022-2032年

6.3.1.RFID

6.3.2.NFCタグ

6.3.3.センシング・ラベル

6.4.技術別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

6.5.技術別の絶対価格機会分析、2022~2032年

7.エンドユーザー別世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2017年~2021年のエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)&数量(台)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測、2022-2032年

7.3.1.食品

7.3.2.飲料

7.3.3.アルコール

7.3.4.ノンアルコール

7.3.5.化粧品・パーソナルケア

7.3.6.酒類

7.3.7.医薬品

7.3.8.エレクトロニクス

7.3.9.化学

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2022-2032年

8.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年、地域別

8.1.はじめに

8.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2017年~2021年

8.3.地域別の現在の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測、2022-2032年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

9.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017~2021年

9.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

9.2.1.国別

9.2.1.1.米国

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.素材タイプ別

9.2.3.技術別

9.2.4.エンドユーザー別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.素材タイプ別

9.3.3.技術別

9.3.4.エンドユーザー別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカの国別市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

10.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017~2021年

10.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.素材タイプ別

10.2.3.技術別

10.2.4.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材タイプ別

10.3.3.技術別

10.3.4.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

11.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017-2021年

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.素材タイプ別

11.2.3.技術別

11.2.4.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材タイプ別

11.3.3.技術別

11.3.4.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

12.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017~2021年

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)予測、2022-2032年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.マレーシア

12.2.1.5.シンガポール

12.2.1.6.オーストラリア

12.2.1.7.ニュージーランド

12.2.1.8.その他のAPAC地域

12.2.2.素材タイプ別

12.2.3.技術別

12.2.4.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材タイプ別

12.3.3.技術別

12.3.4.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.MEA市場の国別分析2017-2021年および予測2022-2032年

13.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017-2021年

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)予測、2022-2032年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA

13.2.2.素材タイプ別

13.2.3.技術別

13.2.4.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材タイプ別

13.3.3.技術別

13.3.4.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.米国

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2021年

14.1.2.1.素材タイプ別

14.1.2.2.技術別

14.1.2.3.エンドユーザー別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析(2021年

14.2.2.1.材料タイプ別

14.2.2.2.技術別

14.2.2.3.エンドユーザー別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2021年

14.3.2.1.材料タイプ別

14.3.2.2.技術別

14.3.2.3.エンドユーザー別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2021年

14.4.2.1.材料タイプ別

14.4.2.2.技術別

14.4.2.3.エンドユーザー別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2021年

14.5.2.1.材料タイプ別

14.5.2.2.技術別

14.5.2.3.エンドユーザー別

14.6.英国

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2021年

14.6.2.1.材料タイプ別

14.6.2.2.技術別

14.6.2.3.エンドユーザー別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2021年

14.7.2.1.材料タイプ別

14.7.2.2.技術別

14.7.2.3.エンドユーザー別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2021年

14.8.2.1.材料タイプ別

14.8.2.2.技術別

14.8.2.3.エンドユーザー別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2021年

14.9.2.1.材料タイプ別

14.9.2.2.技術別

14.9.2.3.エンドユーザー別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2021年

14.10.2.1.材料タイプ別

14.10.2.2.技術別

14.10.2.3.エンドユーザー別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2021年

14.11.2.1.材料タイプ別

14.11.2.2.技術別

14.11.2.3.エンドユーザー別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2021年

14.12.2.1.材料タイプ別

14.12.2.2.技術別

14.12.2.3.エンドユーザー別

14.13.マレーシア

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2021年

14.13.2.1.材料タイプ別

14.13.2.2.技術別

14.13.2.3.エンドユーザー別

14.14.シンガポール

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2021年

14.14.2.1.材料タイプ別

14.14.2.2.技術別

14.14.2.3.エンドユーザー別

14.15.オーストラリア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2021年

14.15.2.1.材料タイプ別

14.15.2.2.技術別

14.15.2.3.エンドユーザー別

14.16.ニュージーランド

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2021年

14.16.2.1.材料タイプ別

14.16.2.2.技術別

14.16.2.3.エンドユーザー別

14.17.GCC諸国

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2021年

14.17.2.1.材料タイプ別

14.17.2.2.技術別

14.17.2.3.エンドユーザー別

14.18.南アフリカ

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2021年

14.18.2.1.材料タイプ別

14.18.2.2.技術別

14.18.2.3.エンドユーザー別

14.19.イスラエル

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2021年

14.19.2.1.材料タイプ別

14.19.2.2.技術別

14.19.2.3.エンドユーザー別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.素材タイプ別

15.3.3.技術別

15.3.4.エンドユーザー別

16.競合分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.テサSE

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.1.5.2.製品戦略

16.1.1.5.3.チャネル戦略

16.1.2.3M社

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.5.2.製品戦略

16.1.2.5.3.チャネル戦略

16.1.3.エイブリー・デニソン・コーポレーション

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.5.2.製品戦略

16.1.3.5.3.チャネル戦略

16.1.4.ベタなもの限定

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.5.2.製品戦略

16.1.4.5.3.チャネル戦略

16.1.5.ラベリングシステム

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.5.2.製品戦略

16.1.5.5.3.チャネル戦略

16.1.6.ダンモア株式会社

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.5.2.製品戦略

16.1.6.5.3.チャネル戦略

16.1.7.アルジョベックス

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.5.2.製品戦略

16.1.7.5.3.チャネル戦略

16.1.8.ピーター・リン・リミテッド

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.5.2.製品戦略

16.1.8.5.3.チャネル戦略

16.1.9.アダンパック

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.5.2.製品戦略

16.1.9.5.3.チャネル戦略

16.1.10.エイブリィ・デニソン・コーポレーション

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.5.2.製品戦略

16.1.10.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Tamper Evident Labels Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Tamper Evident Labels offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Material Type:

• PET
• Paper

By Technology:

• RFID
• NFC tags
• Sensing labels

By End Use:

• Food
• Beverages
• Alcoholic
• Non-alcoholic
• Cosmetic & Personal care
• Liquor
• Pharmaceuticals
• Others (electronics, chemicals etc.)

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia-Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Tamper Evident Labels Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Tamper Evident Labels Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Tamper Evident Labels Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Material Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Tamper Evident Labels Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 19,124.6 Million) and volume (6%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Tamper Evident Labels Market - Pricing Analysis

Based on By Material Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Material Type

Based on By Material Type, Tamper Evident Labels Market is segmented into PET, Paper. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material Type.

Chapter 06 - Global Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Technology

Based on By Technology, Tamper Evident Labels Market is segmented into RFID, NFC tags, Sensing labels. This section also offers market attractiveness analysis based on By Technology. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Technology.

Chapter 07 - Global Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use

Based on By End Use, Tamper Evident Labels Market is segmented into Food, Beverages, Alcoholic, Non-alcoholic, Cosmetic & Personal care, Liquor, Pharmaceuticals, Others (electronics, chemicals etc.). This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 08 - Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Tamper Evident Labels Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tamper Evident Labels Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tamper Evident Labels Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tamper Evident Labels Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tamper Evident Labels Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tamper Evident Labels Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Tamper Evident Labels Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Tamper Evident Labels Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Material Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Tesa SE, 3M Company, Avery Dennison Corporation, Sticky things limited, Labeling Systems, Dunmore Corporation, Arjobex Ltd., Peter Lynn Limited, Adampak, Avery Dennison Corporation.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Tamper Evident Labels Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2017-2021

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2022-2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Material Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Material Type, 2017-2021

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material Type, 2022-2032

5.3.1. PET

5.3.2. Paper

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material Type, 2017-2021

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material Type, 2022-2032

6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Technology

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Technology, 2017-2021

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Technology, 2022-2032

6.3.1. RFID

6.3.2. NFC Tags

6.3.3. Sensing Labels

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Technology, 2017-2021

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Technology, 2022-2032

7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End User

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End User, 2017-2021

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2022-2032

7.3.1. Food

7.3.2. Beverages

7.3.3. Alcoholic

7.3.4. Non-alcoholic

7.3.5. Cosmetic & Personal Care

7.3.6. Liquor

7.3.7. Pharmaceuticals

7.3.8. Electronics

7.3.9. Chemicals

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2017-2021

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2022-2032

8. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2017-2021

8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

9.2.1. By Country

9.2.1.1. U.S.

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Material Type

9.2.3. By Technology

9.2.4. By End User

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Material Type

9.3.3. By Technology

9.3.4. By End User

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Material Type

10.2.3. By Technology

10.2.4. By End User

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material Type

10.3.3. By Technology

10.3.4. By End User

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. U.K.

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Material Type

11.2.3. By Technology

11.2.4. By End User

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material Type

11.3.3. By Technology

11.3.4. By End User

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Malaysia

12.2.1.5. Singapore

12.2.1.6. Australia

12.2.1.7. New Zealand

12.2.1.8. Rest of APAC

12.2.2. By Material Type

12.2.3. By Technology

12.2.4. By End User

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material Type

12.3.3. By Technology

12.3.4. By End User

12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By Material Type

13.2.3. By Technology

13.2.4. By End User

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material Type

13.3.3. By Technology

13.3.4. By End User

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. U.S.

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2021

14.1.2.1. By Material Type

14.1.2.2. By Technology

14.1.2.3. By End User

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2021

14.2.2.1. By Material Type

14.2.2.2. By Technology

14.2.2.3. By End User

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2021

14.3.2.1. By Material Type

14.3.2.2. By Technology

14.3.2.3. By End User

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2021

14.4.2.1. By Material Type

14.4.2.2. By Technology

14.4.2.3. By End User

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2021

14.5.2.1. By Material Type

14.5.2.2. By Technology

14.5.2.3. By End User

14.6. U.K.

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2021

14.6.2.1. By Material Type

14.6.2.2. By Technology

14.6.2.3. By End User

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2021

14.7.2.1. By Material Type

14.7.2.2. By Technology

14.7.2.3. By End User

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2021

14.8.2.1. By Material Type

14.8.2.2. By Technology

14.8.2.3. By End User

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2021

14.9.2.1. By Material Type

14.9.2.2. By Technology

14.9.2.3. By End User

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2021

14.10.2.1. By Material Type

14.10.2.2. By Technology

14.10.2.3. By End User

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2021

14.11.2.1. By Material Type

14.11.2.2. By Technology

14.11.2.3. By End User

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2021

14.12.2.1. By Material Type

14.12.2.2. By Technology

14.12.2.3. By End User

14.13. Malaysia

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2021

14.13.2.1. By Material Type

14.13.2.2. By Technology

14.13.2.3. By End User

14.14. Singapore

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2021

14.14.2.1. By Material Type

14.14.2.2. By Technology

14.14.2.3. By End User

14.15. Australia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2021

14.15.2.1. By Material Type

14.15.2.2. By Technology

14.15.2.3. By End User

14.16. New Zealand

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2021

14.16.2.1. By Material Type

14.16.2.2. By Technology

14.16.2.3. By End User

14.17. GCC Countries

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2021

14.17.2.1. By Material Type

14.17.2.2. By Technology

14.17.2.3. By End User

14.18. South Africa

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2021

14.18.2.1. By Material Type

14.18.2.2. By Technology

14.18.2.3. By End User

14.19. Israel

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2021

14.19.2.1. By Material Type

14.19.2.2. By Technology

14.19.2.3. By End User

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Material Type

15.3.3. By Technology

15.3.4. By End User

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. Tesa SE

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.1.5.2. Product Strategy

16.1.1.5.3. Channel Strategy

16.1.2. 3M Company

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.2.5.2. Product Strategy

16.1.2.5.3. Channel Strategy

16.1.3. Avery Dennison Corporation

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.3.5.2. Product Strategy

16.1.3.5.3. Channel Strategy

16.1.4. Sticky things limited

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.4.5.2. Product Strategy

16.1.4.5.3. Channel Strategy

16.1.5. Labeling Systems

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.5.5.2. Product Strategy

16.1.5.5.3. Channel Strategy

16.1.6. Dunmore Corporation

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.6.5.2. Product Strategy

16.1.6.5.3. Channel Strategy

16.1.7. Arjobex Ltd.

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.7.5.2. Product Strategy

16.1.7.5.3. Channel Strategy

16.1.8. Peter Lynn Limited

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.8.5.2. Product Strategy

16.1.8.5.3. Channel Strategy

16.1.9. Adampak

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.9.5.2. Product Strategy

16.1.9.5.3. Channel Strategy

16.1.10. Avery Dennison Corporation

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.10.5.2. Product Strategy

16.1.10.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(電子部品/半導体)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/20 10:26

155.91 円

165.77 円

200.60 円

ページTOPに戻る