世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ドライフルーツ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)


Dried Fruits Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界のドライフルーツ市場は、健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まりに後押しされ、大きく拡大している。2024年の市場規模は110億ドルであったが、今後も安定的に成長し、2031年には159億8,000万ドルに達... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年7月11日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
400 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のドライフルーツ市場は、健康とウェルネスに対する消費者の意識の高まりに後押しされ、大きく拡大している。2024年の市場規模は110億ドルであったが、今後も安定的に成長し、2031年には159億8,000万ドルに達すると予測されている。年平均成長率(CAGR)5.5%のドライフルーツは、食物繊維、カリウム、葉酸、マグネシウム、抗酸化物質などの栄養価が高く、健康志向の消費者にますます支持されている。

消費分析:歴史的動向と将来動向

過去一定期間、世界の脱水果実市場は成長を経験した。健康とウェルネスに関する消費者の意識の高まりは、食品の消費習慣に大きな影響を与えた。健康への関心が高まるにつれ、消費者は優れた栄養を提供する製品に引き寄せられるようになっている。ビタミンCやその他の必須栄養素を豊富に含むドライフルーツは、免疫システムを高め、肌質を改善し、酸化ストレスや膵臓の炎症を抑えることで全体的な健康をサポートする。

市場の牽引役

クリーンラベル製品に対する消費者の嗜好の高まり

クリーンラベル製品へのシフトはドライフルーツ市場の主要な促進要因である。消費者は現在、添加された着色料や香料の悪影響をより強く認識するようになり、より健康的で自然な食品を選ぶようになっている。成分の透明性を提供するクリーン・ラベル製品は需要が高い。メーカー各社は、人工添加物や保存料を使用せず、ラベルに表示しやすいドライフルーツを提供するため、原材料を最適化することで対応している。この傾向は、最小限の加工を施した保存果物の需要を大幅に高めている。

成長機会を生み出すチャネル拡散

ドライフルーツ市場は非常に細分化されており、メーカーは消費者に届く最短経路を求めている。新たな販売チャネルにアクセスすることで、メーカー各社は製品の入手可能性を高め、多様な消費者層をターゲットにしている。インターネット販売の台頭は商品へのアクセスを容易にし、消費者に幅広い選択肢と便利なショッピング体験を提供している。この傾向は、特に健康志向の高い消費者の間で、メーカーにより多くの販売機会をもたらすと予想される。

調理済み食品に対する消費者の嗜好

すぐに使える食品への嗜好の高まりがドライフルーツの需要を牽引している。ベーカリーや外食産業は、消費者の嗜好や需要の変化に対応するため、ドライフルーツを取り入れるようになっている。これらの製品は利便性を提供し、調理時間を短縮し、ケーキ、ペストリー、ドーナツ、乳製品、スナック、シリアルなどの最終製品の風味と食感を向上させる。様々な用途でのドライフルーツの使用は、市場に有利な成長機会をもたらす。

市場の阻害要因

乾燥果実の高価格

脱水果実の価格が高いことは、市場にとって顕著な阻害要因である。果物は腐敗しやすいため輸入が必要となり、輸入関税、運賃、通関手数料などの追加コストが発生する。凍結乾燥工程はさらに製造コストを押し上げ、ドライフルーツを高級品にしている。加えて、消費者の食品の栄養成分に対する意識は高まっており、加工中に栄養価が失われることを懸念して、ドライフルーツよりも新鮮な果物を好むことが多い。この傾向はドライフルーツ市場の成長をある程度妨げる可能性がある。

地域別インサイト

ヨーロッパ:ドイツ、フランス、英国が市場の成長を牽引

欧州のドライフルーツ市場は、ドイツ、フランス、英国が最大の金額シェアを占めている。コンビニエンス・フードは都会の台所には欠かせないものとなり、忙しい消費者の時間を節約している。労働人口の増加により、こうしたニーズを効果的に満たすドライフルーツを含むコンビニエンス・フードの需要が高まっている。

南アジア:マレーシアの高い成長ポテンシャル

南アジアでは、マレーシアがドライフルーツの主要市場として台頭してきており、大きな成長が見込まれている。消費者が強力な健康効果を持つ食品を採用する傾向が強まるにつれて、乾燥果物の需要が高まっている。マレーシアの市場は、消費者の健康志向の高まりによって大きなシェアを占めている。

カテゴリー別インサイト

干しぶどう:世界で最も人気のあるドライフルーツ

ブドウは最も人気のあるドライフルーツの一種で、最大の市場シェアを占めている。ビタミンとミネラルが豊富な干しぶどうは、免疫力を高め、感染症と闘うのに役立つ。抗菌作用や抗炎症作用があるため、健康志向の消費者に好まれている。

外食産業:主要エンドユーズ・バーティカル

外食産業はドライフルーツの主要な最終用途産業であり、有望な成長を見せている。同業界のドライフルーツ需要は、その利便性と様々な食品の味と栄養価を高める能力によって牽引されている。この分野は大きな成長が見込まれ、ドライフルーツ市場全体の拡大に貢献する。

COVID-19危機の影響

COVID-19パンデミックは果物・野菜市場にかなりの影響を与えた。生産者と流通業者は外食施設の閉鎖による課題に直面し、小売チャネルへのシフトにつながった。こうした課題にもかかわらず、サプライ・チェーンは堅調を維持し、消費者は利便性と安全性を求めてオンライン・ショッピングを利用するようになっている。ドライフルーツ市場は、日持ちのする健康的な製品への需要に応えるために不可欠なものと考えられており、厳しい衛生基準による生産コストの上昇にもかかわらず成長を続けた。

競合分析

ドライフルーツ・メーカーは、研究開発を通じて製品の品質向上に注力している。戦略的な事業拡大や提携も、各社のグローバル展開の強化に役立っている。例えば、デュポン・ニュートリション&バイオサイエンス社は、食品・飲料分野のイノベーションを推進するため、Institute for the Futureと提携した。アグラナは新たな研究・イノベーションセンターを開設し、ミスキ・オーガニクスは様々なチャネル・パートナーとの提携を通じて流通システムを改善した。

カテゴリー別ドライフルーツ産業調査

種類別

-ドライアップル

-ドライマンゴー

-ドライ・ストロベリー

-ドライ・クランベリー

-ドライ・オレンジ

-ドライアプリコット

-ドライパイナップル

-ドライブルーベリー

-ドライ・チェリー

-ドライ・カシス

-干しブドウ

-干しイチジク

-プルーン

自然界で

-オーガニックドライフルーツ

-従来のドライフルーツ

形態別

-ホール/ピース・ドライフルーツ

-粉末ドライフルーツ

最終用途別

-食品・飲料

ベーカリー

o製菓

o乳製品とデザート

シリアル&スナック

その他

-フードサービス

-小売/家庭用

流通チャネル別

-ドライフルーツのB to B販売

-ドライフルーツのB to C販売

ハイパーマーケット/スーパーマーケット

oコンビニエンスストア

o専門店

オンライン小売

地域別

-北米

-ラテンアメリカ

-ヨーロッパ

-南アジア

-東アジア

-オセアニア

-中東・アフリカ





ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界のドライフルーツ市場のスナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額・数量別、2023年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.生産量と貿易統計(2019年~2023年
3.1.世界のドライフルーツ市場の地域別生産高、金額(億米ドル)、数量(トン)、2019年~2023年
3.1.1.北米
3.1.2.欧州
3.1.3.アジア太平洋
3.1.4.ラテンアメリカ
3.1.5.中東・アフリカ
4.価格分析、2019年~2023年
4.1.世界の平均価格分析、タイプ別、単位当たり米ドル、2019年~2023年
4.2.ドライフルーツ価格に影響を与える顕著な要因
4.3.地域別世界平均価格分析、単位当たり米ドル
5.ドライフルーツの世界市場展望、2019年~2031年
5.1.ドライフルーツの世界市場展望、タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.乾燥リンゴ
5.1.1.2.ドライマンゴー
5.1.1.3.ドライイチゴ
5.1.1.4.ドライクランベリー
5.1.1.5.ドライオレンジ
5.1.1.6.ドライアプリコット
5.1.1.7.ドライパイナップル
5.1.1.8.ドライブルーベリー
5.1.1.9.ドライチェリー
5.1.1.10.ドライ・カシス
5.1.1.11.干しぶどう
5.1.1.12.干しイチジク
5.1.1.13.プルーン
5.2.ドライフルーツの世界市場展望、産地別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.有機ドライフルーツ
5.2.1.2.従来のドライフルーツ
5.3.ドライフルーツの世界市場展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.ホール/ピースドライフルーツ
5.3.1.2.粉末ドライフルーツ
5.4.ドライフルーツの世界市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.食品・飲料
5.4.1.1.1.ベーカリー
5.4.1.1.2.菓子
5.4.1.1.3.乳製品・デザート
5.4.1.1.4.シリアル&スナック
5.4.1.1.5.その他
5.4.1.2.フードサービス
5.4.1.3.小売/家庭用
5.5.ドライフルーツの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.5.1.主なハイライト
5.5.1.1.北米
5.5.1.2.欧州
5.5.1.3.アジア太平洋
5.5.1.4.ラテンアメリカ
5.5.1.5.中東・アフリカ
6.北米ドライフルーツ市場の展望、2019年~2031年
6.1.乾燥果実の世界市場展望、タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.乾燥リンゴ
6.1.1.2.ドライマンゴー
6.1.1.3.ドライイチゴ
6.1.1.4.ドライクランベリー
6.1.1.5.ドライオレンジ
6.1.1.6.ドライアプリコット
6.1.1.7.ドライパイナップル
6.1.1.8.ドライブルーベリー
6.1.1.9.ドライチェリー
6.1.1.10.ドライ・カシス
6.1.1.11.干しぶどう
6.1.1.12.干しイチジク
6.1.1.13.プルーン
6.2.北米のドライフルーツ市場展望、産地別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.有機ドライフルーツ
6.2.1.2.従来のドライフルーツ
6.3.北米のドライフルーツ市場展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.ホール/ピースドライフルーツ
6.3.1.2.粉末ドライフルーツ
6.4.北米のドライフルーツ市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.食品・飲料
6.4.1.1.1.ベーカリー
6.4.1.1.2.菓子
6.4.1.1.3.乳製品・デザート
6.4.1.1.4.シリアル&スナック
6.4.1.1.5.その他
6.4.1.2.フードサービス
6.4.1.3.小売/家庭用
6.5.北米ドライフルーツ市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.主なハイライト
6.5.1.1.米国のドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.2.米国のドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.3.米国のドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.4.米国のドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.5.カナダのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.6.カナダのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.7.カナダのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.1.8.カナダのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.欧州ドライフルーツ市場の展望(2019年~2031年
7.1.欧州ドライフルーツ市場展望、タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.干しりんご
7.1.1.2.ドライマンゴー
7.1.1.3.ドライイチゴ
7.1.1.4.ドライクランベリー
7.1.1.5.ドライオレンジ
7.1.1.6.ドライアプリコット
7.1.1.7.ドライパイナップル
7.1.1.8.ドライブルーベリー
7.1.1.9.ドライチェリー
7.1.1.10.ドライ・カシス
7.1.1.11.干しぶどう
7.1.1.12.干しイチジク
7.1.1.13.プルーン
7.2.欧州ドライフルーツ市場の展望、産地別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
7.2.1.主なハイライト
7.2.1.1.有機ドライフルーツ
7.2.1.2.従来のドライフルーツ
7.3.欧州ドライフルーツ市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.ホール/ピースドライフルーツ
7.3.1.2.粉末ドライフルーツ
7.4.欧州ドライフルーツ市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.食品・飲料
7.4.1.1.1.ベーカリー
7.4.1.1.2.菓子
7.4.1.1.3.乳製品・デザート
7.4.1.1.4.シリアル&スナック
7.4.1.1.5.その他
7.4.1.2.フードサービス
7.4.1.3.小売/家庭用
7.5.欧州ドライフルーツ市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.主なハイライト
7.5.1.1.ドイツのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.2.ドイツのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.3.ドイツのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.4.ドイツのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.5.イギリスのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.6.イギリスのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.7.イギリスのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.8.イギリスのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.9.フランスのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.10.フランスのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.11.フランスのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.12.フランスのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.13.イタリアのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.14.イタリアのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.15.イタリアのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.16.イタリアのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.17.トルコのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.18.トルコのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.19.トルコのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.20.トルコのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.21.ロシアのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.22.ロシアのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.23.ロシアのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.24.ロシアのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.25.その他のヨーロッパのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.26.その他のヨーロッパのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.27.その他のヨーロッパのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.1.28.その他のヨーロッパのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.アジア太平洋地域のドライフルーツ市場展望(2019年~2031年
8.1.アジア太平洋地域のドライフルーツ市場展望:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.乾燥リンゴ
8.1.1.2.ドライマンゴー
8.1.1.3.ドライイチゴ
8.1.1.4.ドライクランベリー
8.1.1.5.ドライオレンジ
8.1.1.6.ドライアプリコット
8.1.1.7.ドライパイナップル
8.1.1.8.ドライブルーベリー
8.1.1.9.ドライチェリー
8.1.1.10.ドライ・カシス
8.1.1.11.干しぶどう
8.1.1.12.干しイチジク
8.1.1.13.プルーン
8.2.アジア太平洋地域のドライフルーツ市場の展望、産地別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.有機ドライフルーツ
8.2.1.2.従来のドライフルーツ
8.3.アジア太平洋地域のドライフルーツ市場の展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.ホール/ピースドライフルーツ
8.3.1.2.粉末ドライフルーツ
8.4.アジア太平洋地域のドライフルーツ市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.食品・飲料
8.4.1.1.1.ベーカリー
8.4.1.1.2.菓子
8.4.1.1.3.乳製品・デザート
8.4.1.1.4.シリアル&スナック
8.4.1.1.5.その他
8.4.1.2.フードサービス
8.4.1.3.小売/家庭用
8.5.アジア太平洋地域のドライフルーツ市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.主なハイライト
8.5.1.1.中国のドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.2.中国のドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.3.中国のドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.4.中国のドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.5.日本のドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.6.日本のドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.7.日本のドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.8.日本のドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.9.韓国のドライフルーツ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.10.韓国のドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.11.韓国のドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.12.韓国のドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.13.インドのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.14.インドのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.15.インドのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.16.インドのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.17.東南アジアのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.18.東南アジアのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.19.東南アジアのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.20.東南アジアのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.21.その他のアジア太平洋地域のドライフルーツ市場:種類別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.22.その他のアジア太平洋地域のドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.23.その他のアジア太平洋地域のドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.1.24.アジア太平洋地域の残りのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.ラテンアメリカのドライフルーツ市場展望、2019年~2031年
9.1.ラテンアメリカのドライフルーツ市場展望:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.1.1.主なハイライト
9.1.1.1.乾燥リンゴ
9.1.1.2.ドライマンゴー
9.1.1.3.ドライイチゴ
9.1.1.4.ドライクランベリー
9.1.1.5.ドライオレンジ
9.1.1.6.ドライアプリコット
9.1.1.7.ドライパイナップル
9.1.1.8.ドライブルーベリー
9.1.1.9.ドライチェリー
9.1.1.10.ドライ・カシス
9.1.1.11.干しぶどう
9.1.1.12.干しイチジク
9.1.1.13.プルーン
9.2.ラテンアメリカのドライフルーツ市場展望:産地別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
9.2.1.主なハイライト
9.2.1.1.有機ドライフルーツ
9.2.1.2.従来のドライフルーツ
9.3.ラテンアメリカのドライフルーツ市場展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
9.3.1.主なハイライト
9.3.1.1.ホール/ピースドライフルーツ
9.3.1.2.粉末ドライフルーツ
9.4.中南米のドライフルーツ市場展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.主なハイライト
9.4.1.1.食品・飲料
9.4.1.1.1.ベーカリー
9.4.1.1.2.菓子
9.4.1.1.3.乳製品・デザート
9.4.1.1.4.シリアル&スナック
9.4.1.1.5.その他
9.4.1.2.フードサービス
9.4.1.3.小売/家庭用
9.5.ラテンアメリカのドライフルーツ市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.主なハイライト
9.5.1.1.ブラジルのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.2.ブラジルのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.3.ブラジルのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.4.ブラジルのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.5.メキシコのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.6.メキシコのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.7.メキシコのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.8.メキシコのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.9.アルゼンチンのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.10.アルゼンチンのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.11.アルゼンチンのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.12.アルゼンチンのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.13.その他の中南米のドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.14.ラテンアメリカのその他の地域のドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.15.ラテンアメリカのその他の地域のドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.1.16.ラテンアメリカのその他の地域のドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.中東・アフリカのドライフルーツ市場展望(2019年~2031年
10.1.中東・アフリカ乾燥果実市場の展望:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.1.1.主なハイライト
10.1.1.1.乾燥リンゴ
10.1.1.2.ドライマンゴー
10.1.1.3.ドライイチゴ
10.1.1.4.ドライクランベリー
10.1.1.5.ドライオレンジ
10.1.1.6.ドライアプリコット
10.1.1.7.ドライパイナップル
10.1.1.8.ドライブルーベリー
10.1.1.9.ドライチェリー
10.1.1.10.ドライ・カシス
10.1.1.11.干しぶどう
10.1.1.12.干しイチジク
10.1.1.13.プルーン
10.2.中東・アフリカのドライフルーツ市場展望:産地別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
10.2.1.主なハイライト
10.2.1.1.有機ドライフルーツ
10.2.1.2.従来のドライフルーツ
10.3.中東・アフリカのドライフルーツ市場展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
10.3.1.主なハイライト
10.3.1.1.ホール/ピースドライフルーツ
10.3.1.2.粉末ドライフルーツ
10.4.中東・アフリカ乾燥果実市場の展望:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.主なハイライト
10.4.1.1.食品・飲料
10.4.1.1.1.ベーカリー
10.4.1.1.2.菓子
10.4.1.1.3.乳製品・デザート
10.4.1.1.4.シリアル&スナック
10.4.1.1.5.その他
10.4.1.2.フードサービス
10.4.1.3.小売/家庭用
10.5.中東・アフリカ乾燥果実市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.主なハイライト
10.5.1.1.GCCのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.2.GCCのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.3.GCCのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.4.GCCのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.5.南アフリカのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.6.南アフリカのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.7.南アフリカのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.8.南アフリカのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.9.エジプトのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.10.エジプトのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.11.エジプトのドライフルーツ市場:形態別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.12.エジプトのドライフルーツ市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.13.ナイジェリアのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.14.ナイジェリアのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.15.ナイジェリアのドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.16.ナイジェリアのドライフルーツ市場:最終用途別(金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.17.その他の中東・アフリカのドライフルーツ市場:タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.18.その他の中東・アフリカのドライフルーツ市場:性状別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.19.中東・アフリカのその他の地域のドライフルーツ市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.1.20.中東・アフリカ乾燥果実の残りの地域市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.タイプ対性質のヒートマップ
11.2.各社の市場シェア分析、2023年
11.3.競合ダッシュボード
11.4.企業プロフィール
11.4.1.チョーサー・フーズ社
11.4.1.1.会社概要
11.4.1.2.製品ポートフォリオ
11.4.1.3.財務概要
11.4.1.4.事業戦略と展開
11.4.2.キリル・ミシェフ
11.4.2.1.会社概要
11.4.2.2.製品ポートフォリオ
11.4.2.3.財務概要
11.4.2.4.事業戦略と展開
11.4.3.ベリファインA/S
11.4.3.1.会社概要
11.4.3.2.製品ポートフォリオ
11.4.3.3.財務概要
11.4.3.4.事業戦略と展開
11.4.4.欧州フリーズドライ
11.4.4.1.会社概要
11.4.4.2.製品ポートフォリオ
11.4.4.3.財務概要
11.4.4.4.事業戦略と展開
11.4.5.シーウィンド・インターナショナル・エルエルシー
11.4.5.1.会社概要
11.4.5.2.製品ポートフォリオ
11.4.5.3.財務概要
11.4.5.4.事業戦略と展開
11.4.6.リオガム
11.4.6.1.会社概要
11.4.6.2.製品ポートフォリオ
11.4.6.3.財務概要
11.4.6.4.事業戦略と展開
11.4.7.サンメイド・グロワーズ・オブ・カリフォルニア
11.4.7.1.会社概要
11.4.7.2.製品ポートフォリオ
11.4.7.3.財務概要
11.4.7.4.事業戦略と展開
11.4.8.ウッドランドフーズ
11.4.8.1.会社概要
11.4.8.2.製品ポートフォリオ
11.4.8.3.財務概要
11.4.8.4.事業戦略と展開
11.4.9.AGRANA Beteiligungs-AG
11.4.9.1.会社概要
11.4.9.2.製品ポートフォリオ
11.4.9.3.財務概要
11.4.9.4.事業戦略と展開
11.4.10.メッシーナ・フェルパッキングス
11.4.10.1.会社概要
11.4.10.2.製品ポートフォリオ
11.4.10.3.財務概要
11.4.10.4.事業戦略と展開
11.4.11.ミスキ・オーガニクス
11.4.11.1.会社概要
11.4.11.2.製品ポートフォリオ
11.4.11.3.財務概要
11.4.11.4.事業戦略と展開
11.4.12.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
11.4.12.1.会社概要
11.4.12.2.製品ポートフォリオ
11.4.12.3.財務概要
11.4.12.4.事業戦略と展開
12.付録
12.1.調査方法
12.2.報告書の前提条件
12.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global dried fruits market is witnessing significant expansion, spurred by heightened consumer awareness about health and wellness. Valued at $11 billion in 2024, the market is forecasted to grow consistently, reaching $15.98 billion by 2031. With a compound annual growth rate (CAGR) of 5.5%, dried fruits, celebrated for their nutritional benefits such as fiber, potassium, folate, magnesium, and antioxidants, are increasingly favored by health-conscious consumers.

Consumption Analysis: Historical and Future Trends

During the historical period, the global dehydrated fruits market experienced growth. Enhanced consumer awareness regarding health and wellness has substantially influenced food consumption habits. As health concerns rise, consumers are gravitating towards products offering superior nutrition. Dried fruits, rich in vitamin C and other essential nutrients, aid in boosting the immune system, improving skin quality, and supporting overall health by reducing oxidative stress and inflammation in the pancreas.

Market Drivers

Increasing Consumer Preference for Clean Label Products

The shift towards clean label products is a primary driver of the dried fruits market. Consumers are now more cognizant of the adverse effects of added colors and flavors, prompting them to opt for healthier, natural food choices. Clean label products, which offer ingredient transparency, are in high demand. Manufacturers are responding by optimizing ingredients to deliver label-friendly dried fruits, free from artificial additives and preservatives. This trend is significantly enhancing the demand for minimally processed preserved fruits.

Channel Proliferation Creating Growth Opportunities

The dried fruits market is highly fragmented, with manufacturers seeking the shortest paths to reach consumers. By accessing new sales channels, manufacturers are improving product availability and targeting a diverse consumer base. The rise of internet sales has facilitated easier product access, offering consumers a convenient shopping experience with a wide range of choices. This trend is expected to create more sales opportunities for manufacturers, particularly among health-conscious consumers.

Consumer Preference for Ready-to-Use Food Products

The growing preference for ready-to-use food products is driving the demand for dried fruits. Bakers and foodservice providers are increasingly incorporating dried fruits to meet changing consumer tastes and demands. These products offer convenience, reduce preparation time, and enhance the flavor and texture of end products like cakes, pastries, donuts, dairy products, snacks, and cereals. The use of dried fruits in various applications presents lucrative growth opportunities for the market.

Market Restraints

High Pricing of Dehydrated Fruits

The high cost of dehydrated fruits is a notable restraint for the market. The perishability of fruits necessitates importation, which incurs additional costs such as import duties, freight charges, and customs fees. The freeze-drying process further adds to production costs, making dried fruits a premium product. Additionally, consumers are increasingly aware of the nutritional content of their food, often preferring fresh fruits over dried ones due to concerns about the loss of nutritional value during processing. This trend may hinder the growth of the dried fruits market to some extent.

Regional Insights

Europe: Market Growth Driven by Germany, France, and the U.K.

The European dried fruits market is dominated by Germany, France, and the U.K., which hold the largest value shares. Convenience foods have become essential in urban kitchens, saving time for consumers with busy schedules. The rise in the working population has increased the demand for convenience foods, including dried fruits, which effectively meet these needs.

South Asia: High Growth Potential in Malaysia

In South Asia, Malaysia is emerging as a key market for dried fruits, expected to register significant growth. The demand for dehydrated fruits is rising as consumers increasingly adopt food products with potent health benefits. The market in Malaysia holds a substantial share, driven by growing health consciousness among consumers.

Category Insights

Dried Grapes: Most Popular Dried Fruit Globally

Grapes are the most popular type of dried fruit, holding the largest market share. Rich in vitamins and minerals, dried grapes help boost the immune system and combat infectious diseases. Their antibacterial and anti-inflammatory properties make them a favored choice among health-conscious consumers.

Foodservice Industry: Leading End-Use Vertical

The foodservice industry is the leading end-use vertical for dried fruits, showing promising growth. The industry's demand for dried fruits is driven by their convenience and ability to enhance the taste and nutritional value of various food products. This sector is expected to see significant growth, contributing to the overall expansion of the dried fruits market.

Impact of COVID-19 Crisis

The COVID-19 pandemic had a considerable impact on the fruits and vegetables market. Producers and distributors faced challenges due to the closure of foodservice establishments, leading to a shift towards the retail channel. Despite these challenges, the supply chain remained robust, with consumers increasingly turning to online retailing for convenience and safety. The dried fruits market, considered essential for meeting the demand for long-lasting, healthy products, continued to grow despite increased production costs due to stringent hygiene norms.

Competitive Analysis

Manufacturers of dried fruits are focusing on improving product quality through research and development. Strategic expansions and partnerships are also helping companies enhance their global reach. For instance, DuPont Nutrition & Biosciences partnered with the Institute for the Future to drive innovation in the food and beverage sector. AGRANA opened a new research and innovation center, while Miski Organics improved its distribution system through partnerships with various channel partners.

Dried Fruits Industry Research by Category

By Type:

•Dried Apples

•Dried Mangoes

•Dried Strawberries

•Dried Cranberries

•Dried Oranges

•Dried Apricots

•Dried Pineapples

•Dried Blueberries

•Dried Cherries

•Dried Blackcurrant

•Dried Grapes

•Dried Figs

•Prunes

By Nature:

•Organic Dried Fruits

•Conventional Dried Fruits

By Form:

•Whole/Piece Dried Fruits

•Powdered Dried Fruits

By End Use:

•Food & Beverage

oBakery

oConfectionery

oDairy & Desserts

oCereals & Snacks

oOthers

•Foodservice

•Retail/Household

By Distribution Channel:

•Business to Business Sales of Dried Fruits

•Business to Consumer Sales of Dried Fruits

oHypermarkets/Supermarkets

oConvenience Stores

oSpecialty Stores

oOnline Retail

By Region:

•North America

•Latin America

•Europe

•South Asia

•East Asia

•Oceania

•Middle East & Africa





ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Dried Fruits Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value and Volume, 2023
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Production Output and Trade Statistics, 2019 - 2023
3.1. Global Dried Fruits Market Production Output, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2023
3.1.1. North America
3.1.2. Europe
3.1.3. Asia Pacific
3.1.4. Latin America
3.1.5. Middle East and Africa
4. Price Analysis, 2019 - 2023
4.1. Global Average Price Analysis, by Type, US$ Per Unit, 2019 - 2023
4.2. Prominent Factor Affecting Dried Fruits Prices
4.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ Per Unit
5. Global Dried Fruits Market Outlook, 2019 - 2031
5.1. Global Dried Fruits Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Dried Apples
5.1.1.2. Dried Mangoes
5.1.1.3. Dried Strawberries
5.1.1.4. Dried Cranberries
5.1.1.5. Dried Oranges
5.1.1.6. Dried Apricots
5.1.1.7. Dried Pineapples
5.1.1.8. Dried Blueberries
5.1.1.9. Dried Cherries
5.1.1.10. Dried Blackcurrant
5.1.1.11. Dried Grapes
5.1.1.12. Dried Figs
5.1.1.13. Prunes
5.2. Global Dried Fruits Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Organic Dried Fruits
5.2.1.2. Conventional Dried Fruits
5.3. Global Dried Fruits Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Whole/Piece Dried Fruits
5.3.1.2. Powdered Dried Fruits
5.4. Global Dried Fruits Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Food & Beverage
5.4.1.1.1. Bakery
5.4.1.1.2. Confectionery
5.4.1.1.3. Dairy & Desserts
5.4.1.1.4. Cereals & Snacks
5.4.1.1.5. Others
5.4.1.2. Foodservice
5.4.1.3. Retail/Household
5.5. Global Dried Fruits Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
5.5.1. Key Highlights
5.5.1.1. North America
5.5.1.2. Europe
5.5.1.3. Asia Pacific
5.5.1.4. Latin America
5.5.1.5. Middle East & Africa
6. North America Dried Fruits Market Outlook, 2019 - 2031
6.1. Global Dried Fruits Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Dried Apples
6.1.1.2. Dried Mangoes
6.1.1.3. Dried Strawberries
6.1.1.4. Dried Cranberries
6.1.1.5. Dried Oranges
6.1.1.6. Dried Apricots
6.1.1.7. Dried Pineapples
6.1.1.8. Dried Blueberries
6.1.1.9. Dried Cherries
6.1.1.10. Dried Blackcurrant
6.1.1.11. Dried Grapes
6.1.1.12. Dried Figs
6.1.1.13. Prunes
6.2. North America Dried Fruits Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Organic Dried Fruits
6.2.1.2. Conventional Dried Fruits
6.3. North America Dried Fruits Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Whole/Piece Dried Fruits
6.3.1.2. Powdered Dried Fruits
6.4. North America Dried Fruits Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Food & Beverage
6.4.1.1.1. Bakery
6.4.1.1.2. Confectionery
6.4.1.1.3. Dairy & Desserts
6.4.1.1.4. Cereals & Snacks
6.4.1.1.5. Others
6.4.1.2. Foodservice
6.4.1.3. Retail/Household
6.5. North America Dried Fruits Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1. Key Highlights
6.5.1.1. U.S. Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1.2. U.S. Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1.3. U.S. Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1.4. U.S. Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1.5. Canada Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1.6. Canada Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1.7. Canada Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.1.8. Canada Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
6.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Europe Dried Fruits Market Outlook, 2019 - 2031
7.1. Europe Dried Fruits Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Dried Apples
7.1.1.2. Dried Mangoes
7.1.1.3. Dried Strawberries
7.1.1.4. Dried Cranberries
7.1.1.5. Dried Oranges
7.1.1.6. Dried Apricots
7.1.1.7. Dried Pineapples
7.1.1.8. Dried Blueberries
7.1.1.9. Dried Cherries
7.1.1.10. Dried Blackcurrant
7.1.1.11. Dried Grapes
7.1.1.12. Dried Figs
7.1.1.13. Prunes
7.2. Europe Dried Fruits Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Organic Dried Fruits
7.2.1.2. Conventional Dried Fruits
7.3. Europe Dried Fruits Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Whole/Piece Dried Fruits
7.3.1.2. Powdered Dried Fruits
7.4. Europe Dried Fruits Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Food & Beverage
7.4.1.1.1. Bakery
7.4.1.1.2. Confectionery
7.4.1.1.3. Dairy & Desserts
7.4.1.1.4. Cereals & Snacks
7.4.1.1.5. Others
7.4.1.2. Foodservice
7.4.1.3. Retail/Household
7.5. Europe Dried Fruits Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1. Key Highlights
7.5.1.1. Germany Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.2. Germany Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.3. Germany Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.4. Germany Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.5. U.K. Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.6. U.K. Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.7. U.K. Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.8. U.K. Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.9. France Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.10. France Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.11. France Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.12. France Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.13. Italy Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.14. Italy Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.15. Italy Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.16. Italy Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.17. Turkey Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.18. Turkey Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.19. Turkey Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.20. Turkey Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.21. Russia Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.22. Russia Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.23. Russia Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.24. Russia Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.25. Rest of Europe Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.26. Rest of Europe Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.27. Rest of Europe Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.1.28. Rest of Europe Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
7.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Asia Pacific Dried Fruits Market Outlook, 2019 - 2031
8.1. Asia Pacific Dried Fruits Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Dried Apples
8.1.1.2. Dried Mangoes
8.1.1.3. Dried Strawberries
8.1.1.4. Dried Cranberries
8.1.1.5. Dried Oranges
8.1.1.6. Dried Apricots
8.1.1.7. Dried Pineapples
8.1.1.8. Dried Blueberries
8.1.1.9. Dried Cherries
8.1.1.10. Dried Blackcurrant
8.1.1.11. Dried Grapes
8.1.1.12. Dried Figs
8.1.1.13. Prunes
8.2. Asia Pacific Dried Fruits Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Organic Dried Fruits
8.2.1.2. Conventional Dried Fruits
8.3. Asia Pacific Dried Fruits Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Whole/Piece Dried Fruits
8.3.1.2. Powdered Dried Fruits
8.4. Asia Pacific Dried Fruits Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Food & Beverage
8.4.1.1.1. Bakery
8.4.1.1.2. Confectionery
8.4.1.1.3. Dairy & Desserts
8.4.1.1.4. Cereals & Snacks
8.4.1.1.5. Others
8.4.1.2. Foodservice
8.4.1.3. Retail/Household
8.5. Asia Pacific Dried Fruits Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1. Key Highlights
8.5.1.1. China Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.2. China Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.3. China Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.4. China Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.5. Japan Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.6. Japan Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.7. Japan Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.8. Japan Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.9. South Korea Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.10. South Korea Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.11. South Korea Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.12. South Korea Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.13. India Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.14. India Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.15. India Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.16. India Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.17. Southeast Asia Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.18. Southeast Asia Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.19. Southeast Asia Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.20. Southeast Asia Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.21. Rest of Asia Pacific Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.22. Rest of Asia Pacific Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.23. Rest of Asia Pacific Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.1.24. Rest of Asia Pacific Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
8.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Dried Fruits Market Outlook, 2019 - 2031
9.1. Latin America Dried Fruits Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Dried Apples
9.1.1.2. Dried Mangoes
9.1.1.3. Dried Strawberries
9.1.1.4. Dried Cranberries
9.1.1.5. Dried Oranges
9.1.1.6. Dried Apricots
9.1.1.7. Dried Pineapples
9.1.1.8. Dried Blueberries
9.1.1.9. Dried Cherries
9.1.1.10. Dried Blackcurrant
9.1.1.11. Dried Grapes
9.1.1.12. Dried Figs
9.1.1.13. Prunes
9.2. Latin America Dried Fruits Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Organic Dried Fruits
9.2.1.2. Conventional Dried Fruits
9.3. Latin America Dried Fruits Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Whole/Piece Dried Fruits
9.3.1.2. Powdered Dried Fruits
9.4. Latin America Dried Fruits Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. Food & Beverage
9.4.1.1.1. Bakery
9.4.1.1.2. Confectionery
9.4.1.1.3. Dairy & Desserts
9.4.1.1.4. Cereals & Snacks
9.4.1.1.5. Others
9.4.1.2. Foodservice
9.4.1.3. Retail/Household
9.5. Latin America Dried Fruits Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1. Key Highlights
9.5.1.1. Brazil Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.2. Brazil Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.3. Brazil Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.4. Brazil Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.5. Mexico Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.6. Mexico Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.7. Mexico Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.8. Mexico Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.9. Argentina Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.10. Argentina Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.11. Argentina Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.12. Argentina Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.13. Rest of Latin America Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.14. Rest of Latin America Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.15. Rest of Latin America Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.1.16. Rest of Latin America Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
9.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Dried Fruits Market Outlook, 2019 - 2031
10.1. Middle East & Africa Dried Fruits Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.1.1. Key Highlights
10.1.1.1. Dried Apples
10.1.1.2. Dried Mangoes
10.1.1.3. Dried Strawberries
10.1.1.4. Dried Cranberries
10.1.1.5. Dried Oranges
10.1.1.6. Dried Apricots
10.1.1.7. Dried Pineapples
10.1.1.8. Dried Blueberries
10.1.1.9. Dried Cherries
10.1.1.10. Dried Blackcurrant
10.1.1.11. Dried Grapes
10.1.1.12. Dried Figs
10.1.1.13. Prunes
10.2. Middle East & Africa Dried Fruits Market Outlook, by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.2.1. Key Highlights
10.2.1.1. Organic Dried Fruits
10.2.1.2. Conventional Dried Fruits
10.3. Middle East & Africa Dried Fruits Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.3.1. Key Highlights
10.3.1.1. Whole/Piece Dried Fruits
10.3.1.2. Powdered Dried Fruits
10.4. Middle East & Africa Dried Fruits Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.4.1. Key Highlights
10.4.1.1. Food & Beverage
10.4.1.1.1. Bakery
10.4.1.1.2. Confectionery
10.4.1.1.3. Dairy & Desserts
10.4.1.1.4. Cereals & Snacks
10.4.1.1.5. Others
10.4.1.2. Foodservice
10.4.1.3. Retail/Household
10.5. Middle East & Africa Dried Fruits Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1. Key Highlights
10.5.1.1. GCC Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.2. GCC Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.3. GCC Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.4. GCC Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.5. South Africa Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.6. South Africa Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.7. South Africa Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.8. South Africa Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.9. Egypt Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.10. Egypt Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.11. Egypt Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.12. Egypt Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.13. Nigeria Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.14. Nigeria Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.15. Nigeria Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.16. Nigeria Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.17. Rest of Middle East & Africa Dried Fruits Market by Type, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.18. Rest of Middle East & Africa Dried Fruits Market by Nature, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.19. Rest of Middle East & Africa Dried Fruits Market by Form, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.1.20. Rest of Middle East & Africa Dried Fruits Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Tons), 2019 - 2031
10.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
11. Competitive Landscape
11.1. Type vs Nature Heatmap
11.2. Company Market Share Analysis, 2023
11.3. Competitive Dashboard
11.4. Company Profiles
11.4.1. Chaucer Foods Ltd
11.4.1.1. Company Overview
11.4.1.2. Product Portfolio
11.4.1.3. Financial Overview
11.4.1.4. Business Strategies and Development
11.4.2. Kiril Mischeff
11.4.2.1. Company Overview
11.4.2.2. Product Portfolio
11.4.2.3. Financial Overview
11.4.2.4. Business Strategies and Development
11.4.3. Berrifine A/S
11.4.3.1. Company Overview
11.4.3.2. Product Portfolio
11.4.3.3. Financial Overview
11.4.3.4. Business Strategies and Development
11.4.4. European Freeze Dry
11.4.4.1. Company Overview
11.4.4.2. Product Portfolio
11.4.4.3. Financial Overview
11.4.4.4. Business Strategies and Development
11.4.5. Seawind International LLC
11.4.5.1. Company Overview
11.4.5.2. Product Portfolio
11.4.5.3. Financial Overview
11.4.5.4. Business Strategies and Development
11.4.6. Liogam
11.4.6.1. Company Overview
11.4.6.2. Product Portfolio
11.4.6.3. Financial Overview
11.4.6.4. Business Strategies and Development
11.4.7. Sun-Maid Growers Of California
11.4.7.1. Company Overview
11.4.7.2. Product Portfolio
11.4.7.3. Financial Overview
11.4.7.4. Business Strategies and Development
11.4.8. Woodland Foods
11.4.8.1. Company Overview
11.4.8.2. Product Portfolio
11.4.8.3. Financial Overview
11.4.8.4. Business Strategies and Development
11.4.9. AGRANA Beteiligungs-AG
11.4.9.1. Company Overview
11.4.9.2. Product Portfolio
11.4.9.3. Financial Overview
11.4.9.4. Business Strategies and Development
11.4.10. Messina Verpakkings
11.4.10.1. Company Overview
11.4.10.2. Product Portfolio
11.4.10.3. Financial Overview
11.4.10.4. Business Strategies and Development
11.4.11. Miski Organics
11.4.11.1. Company Overview
11.4.11.2. Product Portfolio
11.4.11.3. Financial Overview
11.4.11.4. Business Strategies and Development
11.4.12. Archer Daniels Midland Company
11.4.12.1. Company Overview
11.4.12.2. Product Portfolio
11.4.12.3. Financial Overview
11.4.12.4. Business Strategies and Development
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Report Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fairfield Market Research社の食料・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/27 10:26

159.18 円

166.34 円

202.23 円

ページTOPに戻る