スペインのマスビューティ&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Spain 2021年はマスビューティ・パーソナルケアのほとんどのカテゴリーが成長した。カラーコスメの急落に歯止めがかかり、アウトドア活動やハイブリッドワークモードへの回帰により、若干の改善が見られた。多くの企業... もっと見る
サマリー2021年はマスビューティ・パーソナルケアのほとんどのカテゴリーが成長した。カラーコスメの急落に歯止めがかかり、アウトドア活動やハイブリッドワークモードへの回帰により、若干の改善が見られた。多くの企業は、シンガポールは成熟市場であり、さらに大きく成長する余地はないと見ているが、こうした動きに照らすと、パンデミック後はそうとは言えないかもしれない。小売業者が複数の小売チャネルを試行錯誤しているように、あらゆるカテゴリーに潜在的な可能性が存在しています。また、消費者は、「嗜好の多様化」によって、より多くの商品を購入するようになりました。Euromonitor Internationalの「シンガポールの大衆向け美容とパーソナルケア」レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス 、マスヘアケア、マススキンケア。 データカバレッジ: 市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in SingaporeEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growth in most categories due to recovery as pent-up demand is released K-beauty's popularity in skin care and colour cosmetics is declining but remains popular in hair care Parallel importers are bringing in brands that are likely to threaten the current leaders PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Open to interpretation, clean beauty replaces sustainable packaging and vegan labels as a key marketing term Brands introduce affordable body sun care serums and lotions to meet existing consumer demand Brands are moving away from marketing star ingredients, instead choosing to focus on proprietary blends CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMost mass beauty and personal care categories saw growth in 2021. The steep fall in colour cosmetics came to a halt and saw a slight improvement due to a return to outdoor activities and hybrid work modes. Most companies see Singapore as a mature market with no additional room for significant growth, but this may not be true post-pandemic in light of these developments. Potential is present in all categories, as retailers are experimenting with multiple retail channels. Consumers have substantia... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in SingaporeEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Growth in most categories due to recovery as pent-up demand is released K-beauty's popularity in skin care and colour cosmetics is declining but remains popular in hair care Parallel importers are bringing in brands that are likely to threaten the current leaders PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Open to interpretation, clean beauty replaces sustainable packaging and vegan labels as a key marketing term Brands introduce affordable body sun care serums and lotions to meet existing consumer demand Brands are moving away from marketing star ingredients, instead choosing to focus on proprietary blends CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |