ルーマニアの航空会社Airlines in Romania 海外旅行に対するルーマニア人の熱意が高まっていることに加え、海外在住・在勤のルーマニア人が相当数いることから、2024年には航空機による旅行者数が大幅に増加すると予想される。同時に、小売額の伸びは、202... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー海外旅行に対するルーマニア人の熱意が高まっていることに加え、海外在住・在勤のルーマニア人が相当数いることから、2024年には航空機による旅行者数が大幅に増加すると予想される。同時に、小売額の伸びは、2023年以降も続く燃料費と運航費の高騰に起因する航空券価格の上昇に大きく牽引されるだろう。ユーロモニター・インターナショナルのルーマニアの航空会社に関する調査レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。2019年から2023年の最新市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品オフライン航空会社, オンライン航空会社, アンシラリー収入, 国内航空会社, 国際航空会社, 非定期航空会社, 旅客収入, 定時航空会社. データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 航空市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Airlines in RomaniaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables AIRLINES IN ROMANIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Low-cost carriers remain dominant force in air travel Wizz Air retains its dominance in Romania’s budget airline market PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Strong interest in international travel will fuel continued demand for air travel, despite continued price increases Low-cost carriers will retain their dominance CATEGORY DATA Table 1 Airlines Sales: Value 2019-2024 Table 2 Airlines Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Airlines: Passengers Carried 2019-2024 Table 4 Airlines NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 5 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 6 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 7 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 8 Forecast Airlines Sales: Value 2024-2029 Table 9 Forecast Airlines Online Sales: Value 2024-2029 TRAVEL IN ROMANIA EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: key trends Hotels: key trends Booking: key trends What next for travel? MARKET DATA Table 10 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 11 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 12 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 15 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe growing enthusiasm of Romanians for international travel, along with the sizable number of Romanians living and working abroad, is expected to contribute to a significant increase in the number of people travelling by air in 2024. At the same time, retail value growth will be largely driven by higher ticket prices, stemming from ongoing elevated fuel and operating costs, continuing from 2023. Table of ContentsAirlines in RomaniaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables AIRLINES IN ROMANIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Low-cost carriers remain dominant force in air travel Wizz Air retains its dominance in Romania’s budget airline market PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Strong interest in international travel will fuel continued demand for air travel, despite continued price increases Low-cost carriers will retain their dominance CATEGORY DATA Table 1 Airlines Sales: Value 2019-2024 Table 2 Airlines Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Airlines: Passengers Carried 2019-2024 Table 4 Airlines NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 5 Non-Scheduled Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 6 Low Cost Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 7 Full Service Carriers Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 8 Forecast Airlines Sales: Value 2024-2029 Table 9 Forecast Airlines Online Sales: Value 2024-2029 TRAVEL IN ROMANIA EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: key trends Hotels: key trends Booking: key trends What next for travel? MARKET DATA Table 10 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 11 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 12 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 15 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートEuromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|