世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州リーダーシップ開発プログラム市場


Europe Leadership Development Program Market

欧州のリーダーシップ開発プログラム市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 この調査レポートは欧州のリーダーシップ開発プログラム市場を分析・予測したFMIの市場調査報告書です。この調査レ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

欧州のリーダーシップ開発プログラム市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

この調査レポートは欧州のリーダーシップ開発プログラム市場を分析・予測したFMIの市場調査報告書です。この調査レポートは、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

プログラム参加者別

- 企業オーナー
- ジュニア/エントリーレベル従業員
- 管理職
- 中堅社員
- 上級管理職
- 学生

学習者のタイプ別

- グループ/小チーム学習者
- 個人/プライベート学習者

学習モード別

- 対面学習
- オンライン学習

期間別

- 1週間未満
- 1週間~1ヶ月
- 1ヶ月以上

地域別

- ヨーロッパ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、欧州リーダーシップ開発プログラム市場の世界市場展望、需要側動向、供給側動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、欧州リーダーシップ開発プログラム市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、プログラム参加者の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオについての詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の欧州リーダーシップ開発プログラム市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(148億1090万米ドル)および数量(9.0%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 欧州リーダーシップ開発プログラムの世界市場:価格分析

プログラム参加者別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 欧州リーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:プログラム参加者別

プログラム参加者別に、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場は、企業経営者、若手/新入社員、管理職、中堅社員、上級幹部、学生に区分されます。また、上記のプログラム参加者別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 欧州リーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:学習者タイプ別

学習者タイプ別に、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場はグループ/小規模チーム学習者、個人/個人学習者に区分されます。また、「学習者タイプ別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の学習者タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 欧州リーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:学習形態別

学習形態別に、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場は対面学習、オンライン学習に区分されます。また、学習形態別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の学習形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 欧州リーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:期間別

期間別に、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場は、1週間未満、1週間から1ヶ月、1ヶ月以上に区分されます。また、「期間別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の期間別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 欧州のリーダーシップ開発プログラム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 (地域別

地域別に、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場をイギリス、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、アイルランド、ベネルクス・北欧、その他の欧州に区分します。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 主要国 欧州リーダーシップ開発プログラム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第11章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第12章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、プログラム参加企業別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一例としては、Management Centre Europe、EADV (eadv.org)、AIMS International、Emeritus Institute of Management、Linkedin Learning、LEADx、Franklin Covey Co.、Hone Group Inc.、Grow 360 International Pte Ltd、LifeLabs Learning、University of Oxford、University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership、London Business Training & Consulting、CIM Academy、DSM Assessment & Training、The BCF Group Nottingham、Valettes's Business School、MDT International、Future London Academy、その他が挙げられる。

第13章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストを掲載する。

第14章 調査方法

この章では、欧州のリーダーシップ開発プログラム市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|欧州リーダーシップ開発プログラム市場

1.1.欧州市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.市場の主な動向

3.市場の主な動向

3.1.主な市場動向

3.1.1.世界的なリーダーシップ開発プログラム登録者数の増加

3.1.2.語学学習とリーダーシップ・スキルのリンク

3.1.3.デジタル教育ツールの利用拡大

3.1.4.拡張現実とバーチャル・リアリティの教育分野への導入が加速している。

3.1.5.社会人におけるブレンデッド・ラーニングの増加傾向

3.1.6.インターネットやモバイル技術の普及により、リーダーシップ開発プログラムへの需要が高まる

4.市場背景

4.1.オンライン・リーダーシップ開発プログラムの人気の高まり

4.2.リーダーシップ開発は変化している-研修業界

4.2.1.進化と課題

4.2.2.学習体験の個別化

4.2.3.短い時間枠でのリーダーシップ開発の提供

4.2.4.デジタルマトリックスにおけるトレーニング産業

4.3.予測要因-関連性とインパクト

4.4.PESTLE分析

4.5.ポーターのファイブフォース分析

4.6.市場ダイナミクス

4.6.1.ドライバー

4.6.2.阻害要因

4.6.3.機会

5.市場需要(金額または規模、単位:百万米ドル)の2018~2022年分析と2023~2033年予測

5.1.過去の市場価値

5.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

5.2.1.前年比成長トレンド分析

5.2.2.絶対価格機会分析

6.欧州リーダーシップ開発プログラム市場:プログラム参加者別2018〜2022年分析、2023〜2033年予測

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.プログラム参加者別の過去の市場規模(百万米ドル)分析、2018年~2022年

6.3.プログラム参加者別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

6.3.1.事業主

6.3.2.若手/エントリーレベルの従業員

6.3.3.管理職

6.3.4.中堅社員

6.3.5.上級幹部社員

6.3.6.学生

6.4.プログラム参加者別市場魅力度分析

7.欧州リーダーシップ開発プログラム市場:学習者タイプ別2018~2022年分析、2023~2033年予測

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの学習者タイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

7.3.学習者タイプ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

7.3.1.グループ/小規模チーム学習者

7.3.2.個人/プライベートの学習者

7.4.学習者タイプ別市場魅力度分析

8.欧州のリーダーシップ開発プログラム市場:学習形態別2018~2022年分析、2023~2033年予測

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの学習モード別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:学習モード別、2023年~2033年

8.3.1.オンライン学習

8.3.2.対面学習

8.4.学習形態別市場魅力度分析

9.欧州のリーダーシップ開発プログラム市場:期間別2018~2022年分析、2023~2033年予測

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2018年から2022年までの期間別過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):期間別分析・予測、2023~2033年

9.3.1.1週間未満

9.3.2.1週間~1ヶ月

9.3.3.1ヶ月以上

9.4.期間別市場魅力度分析

10.国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

10.1.はじめに

10.2.過去の国別市場規模(百万米ドル)分析、2018~2022年

10.3.現在の市場規模(百万米ドル)分析・予測:国別、2023年~2033年

10.3.1.イギリス

10.3.2.ドイツ

10.3.3.フランス

10.3.4.イタリア

10.3.5.スペイン

10.3.6.アイルランド

10.3.7.ベネルクス&北欧

10.3.8.その他のヨーロッパ

10.4.国別市場魅力度分析

11.市場構造分析

11.1.企業階層別市場分析(リーダーシップ開発プログラム)

11.2.市場集中度

11.3.上位企業の市場シェア分析

11.4.市場プレゼンス分析

11.4.1.プレーヤーの地域別分布

11.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

11.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

12.競合分析

12.1.競合ダッシュボード

12.2.競合による価格分析

12.3.競合ベンチマーキング

12.4.競合のディープダイブ

12.4.1. eurac(欧州エグゼクティブ教育アカデミー

12.4.1.1.概要

12.4.1.2.製品ポートフォリオ

12.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.1.4.セールスフットプリント

12.4.1.5.戦略の概要

12.4.1.5.1.マーケティング戦略

12.4.1.5.2.製品戦略

12.4.1.5.3.チャネル戦略

12.4.2.マネジメントセンター・ヨーロッパ

12.4.2.1.概要

12.4.2.2.製品ポートフォリオ

12.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.2.4.セールスフットプリント

12.4.2.5.戦略の概要

12.4.2.5.1.マーケティング戦略

12.4.2.5.2.製品戦略

12.4.2.5.3.チャネル戦略

12.4.3.EADV (eadv.org)

12.4.3.1.概要

12.4.3.2.製品ポートフォリオ

12.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.3.4.セールスフットプリント

12.4.3.5.戦略の概要

12.4.3.5.1.マーケティング戦略

12.4.3.5.2.製品戦略

12.4.3.5.3.チャネル戦略

12.4.4.AIMSインターナショナル

12.4.4.1.概要

12.4.4.2.製品ポートフォリオ

12.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.4.4.セールスフットプリント

12.4.4.5.戦略の概要

12.4.4.5.1.マーケティング戦略

12.4.4.5.2.製品戦略

12.4.4.5.3.チャネル戦略

12.4.5.エメリタス経営大学院

12.4.5.1.概要

12.4.5.2.製品ポートフォリオ

12.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.5.4.セールスフットプリント

12.4.5.5.戦略の概要

12.4.5.5.1.マーケティング戦略

12.4.5.5.2.製品戦略

12.4.5.5.3.チャネル戦略

12.4.6.リンクトイン・ラーニング

12.4.6.1.概要

12.4.6.2.製品ポートフォリオ

12.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.6.4.セールスフットプリント

12.4.6.5.戦略の概要

12.4.6.5.1.マーケティング戦略

12.4.6.5.2.製品戦略

12.4.6.5.3.チャネル戦略

12.4.7.リードクス

12.4.7.1.概要

12.4.7.2.製品ポートフォリオ

12.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.7.4.セールスフットプリント

12.4.7.5.戦略の概要

12.4.7.5.1.マーケティング戦略

12.4.7.5.2.製品戦略

12.4.7.5.3.チャネル戦略

12.4.8.フランクリン・コヴィー社

12.4.8.1.概要

12.4.8.2.製品ポートフォリオ

12.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.8.4.セールスフットプリント

12.4.8.5.戦略の概要

12.4.8.5.1.マーケティング戦略

12.4.8.5.2.製品戦略

12.4.8.5.3.チャネル戦略

12.4.9.ホーングループ

12.4.9.1.概要

12.4.9.2.製品ポートフォリオ

12.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.9.4.セールスフットプリント

12.4.9.5.戦略の概要

12.4.9.5.1.マーケティング戦略

12.4.9.5.2.製品戦略

12.4.9.5.3.チャネル戦略

12.4.10.グロウ360インターナショナル

12.4.10.1.概要

12.4.10.2.製品ポートフォリオ

12.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.10.4.セールスフットプリント

12.4.10.5.戦略の概要

12.4.10.5.1.マーケティング戦略

12.4.10.5.2.製品戦略

12.4.10.5.3.チャネル戦略

12.4.11.ライフラボの学習

12.4.11.1.概要

12.4.11.2.製品ポートフォリオ

12.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.11.4.セールスフットプリント

12.4.11.5.戦略の概要

12.4.11.5.1.マーケティング戦略

12.4.11.5.2.製品戦略

12.4.11.5.3.チャネル戦略

12.4.12.オックスフォード大学

12.4.12.1.概要

12.4.12.2.製品ポートフォリオ

12.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.12.4.セールスフットプリント

12.4.12.5.戦略の概要

12.4.12.5.1.マーケティング戦略

12.4.12.5.2.製品戦略

12.4.12.5.3.チャネル戦略

12.4.13.ケンブリッジ大学サステナビリティ・リーダーシップ研究所

12.4.13.1.概要

12.4.13.2.製品ポートフォリオ

12.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.13.4.セールスフットプリント

12.4.13.5.戦略の概要

12.4.13.5.1.マーケティング戦略

12.4.13.5.2.製品戦略

12.4.13.5.3.チャネル戦略

12.4.14.ロンドン・ビジネス・トレーニング&コンサルティング

12.4.14.1.概要

12.4.14.2.製品ポートフォリオ

12.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.14.4.セールスフットプリント

12.4.14.5.戦略の概要

12.4.14.5.1.マーケティング戦略

12.4.14.5.2.製品戦略

12.4.14.5.3.チャネル戦略

12.4.15.CIMアカデミー

12.4.15.1.概要

12.4.15.2.製品ポートフォリオ

12.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.15.4.セールスフットプリント

12.4.15.5.戦略の概要

12.4.15.5.1.マーケティング戦略

12.4.15.5.2.製品戦略

12.4.15.5.3.チャネル戦略

12.4.16.DSMアセスメントとトレーニング

12.4.16.1.概要

12.4.16.2.製品ポートフォリオ

12.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.16.4.セールスフットプリント

12.4.16.5.戦略の概要

12.4.16.5.1.マーケティング戦略

12.4.16.5.2.製品戦略

12.4.16.5.3.チャネル戦略

12.4.17.BCFグループ ノッティンガム

12.4.17.1.概要

12.4.17.2.製品ポートフォリオ

12.4.17.3.市場セグメント別の収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.17.4.セールスフットプリント

12.4.17.5.戦略の概要

12.4.17.5.1.マーケティング戦略

12.4.17.5.2.製品戦略

12.4.17.5.3.チャネル戦略

12.4.18.バレッツ・ビジネススクール

12.4.18.1.概要

12.4.18.2.製品ポートフォリオ

12.4.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.18.4.セールスフットプリント

12.4.18.5.戦略の概要

12.4.18.5.1.マーケティング戦略

12.4.18.5.2.製品戦略

12.4.18.5.3.チャネル戦略

12.4.19.MDTインターナショナル

12.4.19.1.概要

12.4.19.2.製品ポートフォリオ

12.4.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.19.4.セールスフットプリント

12.4.19.5.戦略の概要

12.4.19.5.1.マーケティング戦略

12.4.19.5.2.製品戦略

12.4.19.5.3.チャネル戦略

12.4.20.フューチャー・ロンドン・アカデミー

12.4.20.1.概要

12.4.20.2.製品ポートフォリオ

12.4.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.20.4.セールスフットプリント

12.4.20.5.戦略の概要

12.4.20.5.1.マーケティング戦略

12.4.20.5.2.製品戦略

12.4.20.5.3.チャネル戦略

12.4.21.国際経営開発センター(MDCI)

12.4.21.1.概要

12.4.21.2.製品ポートフォリオ

12.4.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.21.4.セールスフットプリント

12.4.21.5.戦略の概要

12.4.21.5.1.マーケティング戦略

12.4.21.5.2.製品戦略

12.4.21.5.3.チャネル戦略

12.4.22.フューチャーラーン

12.4.22.1.概要

12.4.22.2.製品ポートフォリオ

12.4.22.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.22.4.セールスフットプリント

12.4.22.5.戦略の概要

12.4.22.5.1.マーケティング戦略

12.4.22.5.2.製品戦略

12.4.22.5.3.チャネル戦略

12.4.23.アクデミー

12.4.23.1.概要

12.4.23.2.製品ポートフォリオ

12.4.23.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.23.4.セールスフットプリント

12.4.23.5.戦略の概要

12.4.23.5.1.マーケティング戦略

12.4.23.5.2.製品戦略

12.4.23.5.3.チャネル戦略

12.4.24.ロンドン・スクール・オブ・エコノミクス&ポリティカル・サイエンス

12.4.24.1.概要

12.4.24.2.製品ポートフォリオ

12.4.24.3.市場セグメント別の収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.24.4.セールスフットプリント

12.4.24.5.戦略の概要

12.4.24.5.1.マーケティング戦略

12.4.24.5.2.製品戦略

12.4.24.5.3.チャネル戦略

12.4.25.その他(要望に応じて)

12.4.25.1.概要

12.4.25.2.製品ポートフォリオ

12.4.25.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

12.4.25.4.セールスフットプリント

12.4.25.5.戦略の概要

12.4.25.5.1.マーケティング戦略

12.4.25.5.2.製品戦略

12.4.25.5.3.チャネル戦略

13.前提条件と略語

14.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe Leadership Development Program Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Europe Leadership Development Program offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Program Participants:

• Business-Owners
• Junior/Entry-level Employees
• Managers
• Mid-level Employees
• Senior Executives
• Students

By Learner Type:

• Group/Small Team Learners
• Individual/Private Learners

By Mode of Learning:

• In-Person Learning
• Online Learning

By Duration:

• Less than 1 Week
• 1 Week to 1 Month
• More than 1 Month

By Region:

• Europe

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Europe Leadership Development Program Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Europe Leadership Development Program Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Europe Leadership Development Program Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Program Participants processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Europe Leadership Development Program Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 14,810.9 million) and volume (9.0%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Europe Leadership Development Program Market - Pricing Analysis

Based on By Program Participants, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Program Participants

Based on By Program Participants, Europe Leadership Development Program Market is segmented into Business-Owners, Junior/Entry-level Employees, Managers, Mid-level Employees, Senior Executives, Students. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Program Participants.

Chapter 06 - Global Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Learner Type

Based on By Learner Type, Europe Leadership Development Program Market is segmented into Group/Small Team Learners, Individual/Private Learners. This section also offers market attractiveness analysis based on By Learner Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Learner Type.

Chapter 07 - Global Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Mode of Learning

Based on By Mode of Learning, Europe Leadership Development Program Market is segmented into In-Person Learning, Online Learning. This section also offers market attractiveness analysis based on By Mode of Learning. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Mode of Learning.

Chapter 08 - Global Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Duration

Based on By Duration, Europe Leadership Development Program Market is segmented into Less than 1 Week, 1 Week to 1 Month, More than 1 Month. This section also offers market attractiveness analysis based on By Duration. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Duration.

Chapter 09 - Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Europe Leadership Development Program Market is segmented into United Kingdom, Germany, France, Italy, Spain, Ireland, Benelux & Nordic, Rest of Europe. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - Key Countries Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Europe Leadership Development Program Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 11 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 12 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Program Participants portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Management Centre Europe, EADV (eadv.org), AIMS International, Emeritus Institute of Management, Linkedin Learning, LEADx, Franklin Covey Co., Hone Group Inc., Grow 360 International Pte Ltd, LifeLabs Learning, University of Oxford, University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership, London Business Training & Consulting, CIM Academy, DSM Assessment & Training, The BCF Group Nottingham, Valettes's Business School, MDT International, Future London Academy, Others.

Chapter 13 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 14 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Europe Leadership Development Program Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Europe Leadership Development Program Market

1.1. Europe Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Key Trends In the Market

3. Market Key Trends

3.1. Key Market Trends

3.1.1. Rise in Number of Leadership development Program Enrolments Worldwide

3.1.2. Linking Language Learning to Leadership Skills

3.1.3. Increasing Use of Digital Education Tools

3.1.4. Augmented reality and virtual reality are being adopted in the education sector at an increasing rate.

3.1.5. Increasing Trend of Blended Learning in working populations

3.1.6. Increasing Internet and mobile technology adoption increases up demand for leadership development programs

4. Market Background

4.1. Growing Popularity of Online Leadership Development Programs

4.2. Leadership Development is Changing-Training Industry

4.2.1. Evolution & Challenges

4.2.2. The Learning Experience has Become more Personalized

4.2.3. Delivery of Leadership Development in Short Time Slots

4.2.4. Training Industry in the Digital Matrix

4.3. Forecast Factors- Relevance & Impact

4.4. PESTLE Analysis

4.5. Porter’s Five Force Analysis

4.6. Market Dynamics

4.6.1. Drivers

4.6.2. Restrains

4.6.3. Opportunity

5. Market Demand (in Value or Size in US$ million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Value

5.2. Current and Future Market Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

6. Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Program Participants

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Program Participants, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Program Participants, 2023 to 2033

6.3.1. Business Owners

6.3.2. Junior/Entry Level Employees

6.3.3. Managers

6.3.4. Mid-Level Employees

6.3.5. Senior Executives

6.3.6. Students

6.4. Market Attractiveness Analysis By Program Participants

7. Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Learner Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Learner Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Learner Type, 2023 to 2033

7.3.1. Group/Small Team Learners

7.3.2. Individual/Private Learners

7.4. Market Attractiveness Analysis By Learner Type

8. Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Mode of Learning

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Mode of Learning, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Mode of Learning, 2023 to 2033

8.3.1. Online Learning

8.3.2. In-Person Learning

8.4. Market Attractiveness Analysis By Mode of Learning

9. Europe Leadership Development Program Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Duration

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Duration, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Duration, 2023 to 2033

9.3.1. Less Than 1 Week

9.3.2. 1 Week to 1 Month

9.3.3. More Than 1 Month

9.4. Market Attractiveness Analysis by Duration

10. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 – 2033, by Country

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By country, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Country, 2023 to 2033

10.3.1. United Kingdom

10.3.2. Germany

10.3.3. France

10.3.4. Italy

10.3.5. Spain

10.3.6. Ireland

10.3.7. Benelux & Nordics

10.3.8. Rest of Europe

10.4. Market Attractiveness Analysis By Country

11. Market Structure Analysis

11.1. Market Analysis by Tier of Companies (Leadership Development Program)

11.2. Market Concentration

11.3. Market Share Analysis of Top Players

11.4. Market Presence Analysis

11.4.1. By Regional Footprint of Players

11.4.2. Product Footprint by Players

11.4.3. Channel Footprint by Players

12. Competition Analysis

12.1. Competition Dashboard

12.2. Pricing Analysis by Competition

12.3. Competition Benchmarking

12.4. Competition Deep Dive

12.4.1. eurac, European Academy for Executive Education

12.4.1.1. Overview

12.4.1.2. Product Portfolio

12.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.1.4. Sales Footprint

12.4.1.5. Strategy Overview

12.4.1.5.1. Marketing Strategy

12.4.1.5.2. Product Strategy

12.4.1.5.3. Channel Strategy

12.4.2. Management Centre Europe

12.4.2.1. Overview

12.4.2.2. Product Portfolio

12.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.2.4. Sales Footprint

12.4.2.5. Strategy Overview

12.4.2.5.1. Marketing Strategy

12.4.2.5.2. Product Strategy

12.4.2.5.3. Channel Strategy

12.4.3. EADV (eadv.org)

12.4.3.1. Overview

12.4.3.2. Product Portfolio

12.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.3.4. Sales Footprint

12.4.3.5. Strategy Overview

12.4.3.5.1. Marketing Strategy

12.4.3.5.2. Product Strategy

12.4.3.5.3. Channel Strategy

12.4.4. AIMS International

12.4.4.1. Overview

12.4.4.2. Product Portfolio

12.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.4.4. Sales Footprint

12.4.4.5. Strategy Overview

12.4.4.5.1. Marketing Strategy

12.4.4.5.2. Product Strategy

12.4.4.5.3. Channel Strategy

12.4.5. Emeritus Institute of Management

12.4.5.1. Overview

12.4.5.2. Product Portfolio

12.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.5.4. Sales Footprint

12.4.5.5. Strategy Overview

12.4.5.5.1. Marketing Strategy

12.4.5.5.2. Product Strategy

12.4.5.5.3. Channel Strategy

12.4.6. Linkedin Learning

12.4.6.1. Overview

12.4.6.2. Product Portfolio

12.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.6.4. Sales Footprint

12.4.6.5. Strategy Overview

12.4.6.5.1. Marketing Strategy

12.4.6.5.2. Product Strategy

12.4.6.5.3. Channel Strategy

12.4.7. LEADx

12.4.7.1. Overview

12.4.7.2. Product Portfolio

12.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.7.4. Sales Footprint

12.4.7.5. Strategy Overview

12.4.7.5.1. Marketing Strategy

12.4.7.5.2. Product Strategy

12.4.7.5.3. Channel Strategy

12.4.8. Franklin Covey Co.

12.4.8.1. Overview

12.4.8.2. Product Portfolio

12.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.8.4. Sales Footprint

12.4.8.5. Strategy Overview

12.4.8.5.1. Marketing Strategy

12.4.8.5.2. Product Strategy

12.4.8.5.3. Channel Strategy

12.4.9. Hone Group Inc.

12.4.9.1. Overview

12.4.9.2. Product Portfolio

12.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.9.4. Sales Footprint

12.4.9.5. Strategy Overview

12.4.9.5.1. Marketing Strategy

12.4.9.5.2. Product Strategy

12.4.9.5.3. Channel Strategy

12.4.10. Grow 360 International Pte Ltd

12.4.10.1. Overview

12.4.10.2. Product Portfolio

12.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.10.4. Sales Footprint

12.4.10.5. Strategy Overview

12.4.10.5.1. Marketing Strategy

12.4.10.5.2. Product Strategy

12.4.10.5.3. Channel Strategy

12.4.11. LifeLabs Learning

12.4.11.1. Overview

12.4.11.2. Product Portfolio

12.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.11.4. Sales Footprint

12.4.11.5. Strategy Overview

12.4.11.5.1. Marketing Strategy

12.4.11.5.2. Product Strategy

12.4.11.5.3. Channel Strategy

12.4.12. University of Oxford

12.4.12.1. Overview

12.4.12.2. Product Portfolio

12.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.12.4. Sales Footprint

12.4.12.5. Strategy Overview

12.4.12.5.1. Marketing Strategy

12.4.12.5.2. Product Strategy

12.4.12.5.3. Channel Strategy

12.4.13. University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership

12.4.13.1. Overview

12.4.13.2. Product Portfolio

12.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.13.4. Sales Footprint

12.4.13.5. Strategy Overview

12.4.13.5.1. Marketing Strategy

12.4.13.5.2. Product Strategy

12.4.13.5.3. Channel Strategy

12.4.14. London Business Training & Consulting

12.4.14.1. Overview

12.4.14.2. Product Portfolio

12.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.14.4. Sales Footprint

12.4.14.5. Strategy Overview

12.4.14.5.1. Marketing Strategy

12.4.14.5.2. Product Strategy

12.4.14.5.3. Channel Strategy

12.4.15. CIM Academy

12.4.15.1. Overview

12.4.15.2. Product Portfolio

12.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.15.4. Sales Footprint

12.4.15.5. Strategy Overview

12.4.15.5.1. Marketing Strategy

12.4.15.5.2. Product Strategy

12.4.15.5.3. Channel Strategy

12.4.16. DSM Assessment & Training

12.4.16.1. Overview

12.4.16.2. Product Portfolio

12.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.16.4. Sales Footprint

12.4.16.5. Strategy Overview

12.4.16.5.1. Marketing Strategy

12.4.16.5.2. Product Strategy

12.4.16.5.3. Channel Strategy

12.4.17. The BCF Group Nottingham

12.4.17.1. Overview

12.4.17.2. Product Portfolio

12.4.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.17.4. Sales Footprint

12.4.17.5. Strategy Overview

12.4.17.5.1. Marketing Strategy

12.4.17.5.2. Product Strategy

12.4.17.5.3. Channel Strategy

12.4.18. Valettes's Business School

12.4.18.1. Overview

12.4.18.2. Product Portfolio

12.4.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.18.4. Sales Footprint

12.4.18.5. Strategy Overview

12.4.18.5.1. Marketing Strategy

12.4.18.5.2. Product Strategy

12.4.18.5.3. Channel Strategy

12.4.19. MDT International

12.4.19.1. Overview

12.4.19.2. Product Portfolio

12.4.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.19.4. Sales Footprint

12.4.19.5. Strategy Overview

12.4.19.5.1. Marketing Strategy

12.4.19.5.2. Product Strategy

12.4.19.5.3. Channel Strategy

12.4.20. Future London Academy

12.4.20.1. Overview

12.4.20.2. Product Portfolio

12.4.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.20.4. Sales Footprint

12.4.20.5. Strategy Overview

12.4.20.5.1. Marketing Strategy

12.4.20.5.2. Product Strategy

12.4.20.5.3. Channel Strategy

12.4.21. Management Development Centre International (MDCI)

12.4.21.1. Overview

12.4.21.2. Product Portfolio

12.4.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.21.4. Sales Footprint

12.4.21.5. Strategy Overview

12.4.21.5.1. Marketing Strategy

12.4.21.5.2. Product Strategy

12.4.21.5.3. Channel Strategy

12.4.22. FutureLearn

12.4.22.1. Overview

12.4.22.2. Product Portfolio

12.4.22.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.22.4. Sales Footprint

12.4.22.5. Strategy Overview

12.4.22.5.1. Marketing Strategy

12.4.22.5.2. Product Strategy

12.4.22.5.3. Channel Strategy

12.4.23. Acudemy

12.4.23.1. Overview

12.4.23.2. Product Portfolio

12.4.23.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.23.4. Sales Footprint

12.4.23.5. Strategy Overview

12.4.23.5.1. Marketing Strategy

12.4.23.5.2. Product Strategy

12.4.23.5.3. Channel Strategy

12.4.24. London School of Economics and Political Science

12.4.24.1. Overview

12.4.24.2. Product Portfolio

12.4.24.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.24.4. Sales Footprint

12.4.24.5. Strategy Overview

12.4.24.5.1. Marketing Strategy

12.4.24.5.2. Product Strategy

12.4.24.5.3. Channel Strategy

12.4.25. Others (As Per Request)

12.4.25.1. Overview

12.4.25.2. Product Portfolio

12.4.25.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

12.4.25.4. Sales Footprint

12.4.25.5. Strategy Overview

12.4.25.5.1. Marketing Strategy

12.4.25.5.2. Product Strategy

12.4.25.5.3. Channel Strategy

13. Assumptions and Acronyms Used

14. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Future Market Insights社のサービス・ユーティリティ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/25 10:25

158.38 円

165.32 円

201.48 円

ページTOPに戻る