ノルウェーの宿泊施設(デスティネーションLodging (Destination) in Norway 2024年、ノルウェーでは宿泊(デスティネーション)が現在価値で力強い伸びを示すと予想されている。ノルウェーのヒュッテ(簡素なカントリーハウス)とキャンプ場は、ホテル料金が跳ね上がったことと、パンデミ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2024年、ノルウェーでは宿泊(デスティネーション)が現在価値で力強い伸びを示すと予想されている。ノルウェーのヒュッテ(簡素なカントリーハウス)とキャンプ場は、ホテル料金が跳ね上がったことと、パンデミック後の危機とクローネ安による消費者の購買力低下により、明るいチャンスを迎えている。2024年、ホテル料金はインフレ率を上回るペースで上昇し、近隣の北欧諸国でも値上がりした。自国通貨安と相まって、ノルウェーのホテルはより不利になっている。この調査レポートはノルウェーの宿泊(デスティネーション)を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2019-2023年の最新市場規模データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ホテル, 宿泊(目的地)オフライン, 宿泊(目的地)オンライン, その他の宿泊施設, 短期レンタル. データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 宿泊(デスティネーション)市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Lodging (Destination) in NorwayEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN NORWAY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Brighter opportunities for hytte and camping Concerns about overtourism PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further digitalisation Growing emphasis on sustainability CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2019-2024 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Hotels Sales: Value 2019-2024 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2019-2024 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2019-2024 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2019-2024 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2019-2024 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2019-2024 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2019-2024 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2024-2029 TRAVEL IN NORWAY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 23 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLodging (destination) is set to see strong current value growth in Norway in 2024. Norwegian hytte (simple country houses) and camping are seeing brighter opportunities because of hotel rates jumping and lower consumer purchasing power due to the post-pandemic crisis and weakening krone. In 2024, hotel prices increased at a faster rate than inflation and prices increased in neighbouring Nordic countries. In combination with the weakening of the local currency, this makes Norwegian hotels more at... Table of ContentsLodging (Destination) in NorwayEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN NORWAY KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Brighter opportunities for hytte and camping Concerns about overtourism PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Further digitalisation Growing emphasis on sustainability CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2019-2024 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Hotels Sales: Value 2019-2024 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2019-2024 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2019-2024 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2019-2024 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2019-2024 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2019-2024 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2019-2024 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2024-2029 TRAVEL IN NORWAY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 23 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Euromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |