スウェーデンの宿泊施設(目的地Lodging (Destination) in Sweden 2024年、スウェーデンでは宿泊業(デスティネーション)が現在の価値成長を遂げる。スウェーデンでは様々なホテルが新規開業しており、業界のさらなる発展の可能性を浮き彫りにしている。これらの新規開業は、エ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2024年、スウェーデンでは宿泊業(デスティネーション)が現在の価値成長を遂げる。スウェーデンでは様々なホテルが新規開業しており、業界のさらなる発展の可能性を浮き彫りにしている。これらの新規開業は、エコ活動家や自然愛好家から高級志向の旅行者まで、さまざまなタイプの旅行者のニーズに応えるだろう。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「スウェーデンの宿泊(デスティネーション)」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019-2023年の最新市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ホテル、宿泊施設(目的地)オフライン、宿泊施設(目的地)オンライン、その他の宿泊施設、短期レンタル。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 宿泊(デスティネーション)市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Lodging (Destination) in SwedenEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN SWEDEN KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS New hotels contribute to growth Extended upmarket offer meeting pent-up demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Environmental focus to hotel developments Increasing use of digitalisation and AI CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2019-2024 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Hotels Sales: Value 2019-2024 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2019-2024 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2019-2024 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2019-2024 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2019-2024 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2019-2024 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2019-2024 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2024-2029 TRAVEL IN SWEDEN EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 23 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLodging (destination) is set to see current value growth in Sweden in 2024. There are various new openings of hotels occurring in Sweden, which highlights the further potential for industry development. These new openings will cater for the needs of different types of travellers – from eco-activists and nature lovers to luxury-seekers. Table of ContentsLodging (Destination) in SwedenEuromonitor International September 2024 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN SWEDEN KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS New hotels contribute to growth Extended upmarket offer meeting pent-up demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Environmental focus to hotel developments Increasing use of digitalisation and AI CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2019-2024 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2019-2024 Table 3 Hotels Sales: Value 2019-2024 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2019-2024 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2019-2024 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2019-2024 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2019-2024 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2019-2024 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2019-2024 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2019-2023 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2024 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2024-2029 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2024-2029 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2024-2029 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2024-2029 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2024-2029 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2024-2029 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2024-2029 TRAVEL IN SWEDEN EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2024 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2019-2024 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2019-2024 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2024-2029 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2024-2029 Table 23 In-Destination Spending: Value 2019-2024 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートEuromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|