世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域におけるBPOサービス


BPO Services in Asia-Pacific

アジア太平洋地域におけるBPOサービス 概要 アジア太平洋地域のBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2024年10月24日 US$700
グローバルライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
47 英語

 

サマリー

アジア太平洋地域におけるBPOサービス

概要

アジア太平洋地域のBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ビジネスプロセスアウトソーシング(BPO)サービスには、契約済みの案件から発生する収益と、特定の暦年内に締結された新規契約に関連する年間収益の両方が含まれる。サービスには、顧客関係管理、財務・会計、人事、ナレッジ・プロセス・アウトソーシング、調達、業種別プロセスなどの機能のアウトソーシングが含まれる。市場の総額は、特定の国からのサービス需要を表している。
- アジア太平洋地域のBPOサービス市場は、2023年に1,033億ドルの売上高を記録し、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は6.5%であった。
- 2023年には、垂直型BPOセグメントが市場最大の割合を占め、総売上高は278億ドルで、市場全体の26.9%に相当する。
- 2023年のアジア太平洋地域BPOサービス市場では、中国が33.8%と最大のシェアを占め、次いで日本が18.1%、インドが13.2%であった。

スコープ

- アジア太平洋地域のBPOサービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のbpoサービス市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、bpoサービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のbpoサービス市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2023年のアジア太平洋地域のbpoサービス市場規模は?
- 2028年のアジア太平洋地域のbpoサービス市場規模は?
- アジア太平洋地域のbpoサービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- アジア太平洋地域のbpoサービス市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What are the recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. HCL Technologies Ltd
8.2. Infosys Ltd
8.3. ISS AS
8.4. Capgemini SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific BPO services market value: $ million, 2018-23
Table 2: Asia-Pacific BPO services market category segmentation: % share, by value, 2018-23
Table 3: Asia-Pacific BPO services market category segmentation: $ million, 2018-23
Table 4: Asia-Pacific BPO services market geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Asia-Pacific BPO services market value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: HCL Technologies Ltd: Key Facts
Table 7: HCL Technologies Ltd: Annual Financial Ratios
Table 8: HCL Technologies Ltd: Key Employees
Table 9: HCL Technologies Ltd: Key Employees Continued
Table 10: Infosys Ltd: Key Facts
Table 11: Infosys Ltd: Annual Financial Ratios
Table 12: Infosys Ltd: Key Employees
Table 13: Infosys Ltd: Key Employees Continued
Table 14: ISS AS: Key Facts
Table 15: ISS AS: Annual Financial Ratios
Table 16: ISS AS: Key Employees
Table 17: Capgemini SE: Key Facts
Table 18: Capgemini SE: Annual Financial Ratios
Table 19: Capgemini SE: Key Employees
Table 20: Capgemini SE: Key Employees Continued
Table 21: Asia-Pacific Exchange Rate, 2018-23

 

ページTOPに戻る


 

Summary

BPO Services in Asia-Pacific

Summary

BPO Services in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2018-23, and forecast to 2028). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Business Process Outsourcing (BPO) services include revenues generated both from signed deals that remain under contract and the annual revenues associated with new contracts signed within a particular calendar year. The services include the outsourcing of functions such as customer relationship management, finance & accounting, human resources, knowledge process outsourcing, procurement, and vertical-specific processes. The total value of the market represents the demand for the service coming from a particular country.
- The Asia-Pacific BPO services market recorded revenues of $103.3 billion in 2023, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.5% between 2018 and 2023.
- The vertical-specific BPO segment accounted for the market's largest proportion in 2023, with total revenues of $27.8 billion, equivalent to 26.9% of the market's overall value.
- In 2023, China accounted for the largest share of 33.8% of the Asia-Pacific BPO services market followed by Japan and India with 18.1% and 13.2% respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the bpo services market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the bpo services market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key bpo services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific bpo services market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific bpo services market by value in 2023?
- What will be the size of the Asia-Pacific bpo services market in 2028?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific bpo services market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Asia-Pacific's bpo services market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What are the recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. HCL Technologies Ltd
8.2. Infosys Ltd
8.3. ISS AS
8.4. Capgemini SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific BPO services market value: $ million, 2018-23
Table 2: Asia-Pacific BPO services market category segmentation: % share, by value, 2018-23
Table 3: Asia-Pacific BPO services market category segmentation: $ million, 2018-23
Table 4: Asia-Pacific BPO services market geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Asia-Pacific BPO services market value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: HCL Technologies Ltd: Key Facts
Table 7: HCL Technologies Ltd: Annual Financial Ratios
Table 8: HCL Technologies Ltd: Key Employees
Table 9: HCL Technologies Ltd: Key Employees Continued
Table 10: Infosys Ltd: Key Facts
Table 11: Infosys Ltd: Annual Financial Ratios
Table 12: Infosys Ltd: Key Employees
Table 13: Infosys Ltd: Key Employees Continued
Table 14: ISS AS: Key Facts
Table 15: ISS AS: Annual Financial Ratios
Table 16: ISS AS: Key Employees
Table 17: Capgemini SE: Key Facts
Table 18: Capgemini SE: Annual Financial Ratios
Table 19: Capgemini SE: Key Employees
Table 20: Capgemini SE: Key Employees Continued
Table 21: Asia-Pacific Exchange Rate, 2018-23

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/08 10:26

159.09 円

165.04 円

201.30 円

ページTOPに戻る