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逆回転プロペラスピナーの世界市場 - 2023-2030


Global Contrarotating Propeller Spinners Market - 2023-2030

市場概要 逆回転プロペラスピナーの世界市場は、2022年に6億7,240万米ドルに達し、2030年には9億5,620万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは4.5%で成長する見込みである。 世界の主要国によ... もっと見る

 

 

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2023年8月22日 US$4,350
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サマリー

市場概要
逆回転プロペラスピナーの世界市場は、2022年に6億7,240万米ドルに達し、2030年には9億5,620万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは4.5%で成長する見込みである。
世界の主要国による国防支出の増加は、予測期間中、世界の逆回転プロペラ市場の成長を促進する主要因となる。特にロシア・ウクライナ戦争をきっかけに、欧州と北米で国防支出が大幅に増加している。軍隊は、戦闘態勢を強化するために、UAV、浮遊弾薬、その他の先進兵器システムを導入している。
今後数年間にわたる新型電動航空機の開発は、航空産業における重要な発展となることが予想される。プロペラ駆動の航空機は電動航空機のパワートレイン・システムの主要な選択肢となることが予想されるため、逆回転プロペラが電動航空機に利用されることが期待される。
市場ダイナミクス
無人航空機の採用増加
軍は無人航空機(UAV)の採用と利用を増やしている。UAVは監視や偵察、戦闘任務など様々な役割を担うことができる。より安価な無人機は、敵の防空(SEAD)任務の制圧にも活用されている。対人・対装甲作戦には、滞空弾が活用されている。
ジェットエンジンを利用する一部の大型長距離ドローンを除き、主要なドローンはほぼすべてプロペラを使用している。垂直離着陸(VTOL)ドローンは一般に、あらゆる飛行条件下での安定性を確保するためにマルチローターを備えている。逆回転プロペラは、運用範囲と効率を高めるために、これらのドローンに使用されている。様々な役割のための軍によるUAVの採用の増加は、今後数年間、逆回転プロペラスピナーの需要を増大させる。
魚雷技術の進歩
魚雷技術の進歩により、魚雷の速度と機動性が向上し、魚雷の高速移動と標的への効果的な攻撃が可能になった。魚雷の射程距離と耐久性を向上させることは、魚雷の作戦能力を強化する上で極めて重要である。
逆回転プロペラは、より高い推力とより速い加速を提供するため、魚雷推進に一般的に使用され、魚雷は発射後数秒でより高い速度を達成し、より機敏に操縦することができる。魚雷技術の進歩は魚雷生産量の増加につながり、逆回転プロペラの需要を高める。
限られた応用範囲
逆回転プロペラ・スピナーは、軍事および民間産業でニッチな用途を持つユニークな技術である。ジェットエンジン推進などの代替技術が優れているため、軍用機や民間機ではあまり利用されていない。さらに、同軸ローターベースの逆回転翼を利用したヘリコプターは、通常、高度に特殊な役割を果たすために作られ、生産量も限られている。
様々な分野での無人航空機(UAV)の使用は大幅に増加し、多くのUAVがプロペラベースの推進システムを使用しているが、逆回転プロペラは特定のマルチローターモデルにのみ使用されている。電気航空機は、逆回転プロペラの有望な用途を提示しているが、本格的な商業運航にはまだ数年かかる。逆回転プロペラの用途が限られていることは、世界市場の成長にとって大きな課題である。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは、世界の逆回転プロペラ・スピナー市場に様々な課題をもたらした。パンデミックの規制は研究開発および製造活動の大きな混乱を招き、開発中の新製品のタイムラインの長期化につながった。パンデミックの間、中断することなく継続を維持した重要な防衛プロジェクトはわずかであった。
パンデミック後の世界市場は健全な回復を見せたが、いくつかの課題はまだ残っている。世界的なサプライチェーンの混乱は、パンデミックの余波がまだ残っている。この混乱は、短期的・中期的に世界市場が回復を続けるための課題となる可能性がある。
AIの影響分析
AI対応アルゴリズムは、逆回転プロペラの設計を最適化するために活用できる。過去の試験データに基づく機械学習可能な数値流体力学(CFD)シミュレーションを使用することで、AIは、効率を最大化し、騒音を最小化し、システム全体の性能を向上させるプロペラ設計の開発を支援することができる。
AIベースの技術は、過去の性能データからなる大規模なデータセットから洞察を導き出すのにも役立つ。運用データとメンテナンス記録を分析することで、AIベースのシステムは、効率改善、運用コスト削減、運用性能向上のための実用的な提案を行うことができる。
ロシア・ウクライナ紛争の影響分析
紛争初期、ロシアはウクライナでの攻撃任務にTu-95戦略爆撃機を利用した。この爆撃機は4基のNK-12エンジンを搭載し、逆回転プロペラを使用している。Tu-95は現在生産されていないが、ロシアはTu-95をより効果的にし、耐用年数を延ばすために、Tu-95フリートの大規模な近代化に取り組んでいる。この近代化により、逆回転プロペラの短期的な需要が見込まれる。
紛争が進むにつれ、ロシアは対装甲作戦やウクライナの歩兵反撃を阻止するために、カモフKa-52攻撃ヘリコプターの利用を増やしている。カモフKa-52攻撃ヘリコプターは、推進力に逆回転同軸プロペラ・システムを採用している。ロシアが戦争のためにKa-52ヘリコプターの生産を増やしたため、逆回転プロペラ・スピンナーの需要が増加するだろう。
セグメント分析
世界の逆回転プロペラ・スピンナー市場は、プロペラのサイズ、用途、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
海洋用途が世界市場で大きなシェアを占める見込み
海洋用途は世界市場の3分の1以上を占める。逆回転プロペラの最大の海洋用途の1つは魚雷推進である。最新の軽量魚雷と重量魚雷のほとんど全ては、魚雷が小型であるにもかかわらず最大動作速度を確保するために、一般的に逆回転プロペラを利用している。さらに、逆回転プロペラはトルクを打ち消し、魚雷が自転するのを防ぎます。
逆回転プロペラのもう一つの主な用途は、現代の船舶推進システムに使用されている方位角スラスタ内である。アジマススラスターは船舶に優れた操縦性を与え、固定舵システムを不要にする。統合電気推進(IEP)を利用する船舶が増えるにつれて、アジマススラスターの普及が進んでいる。
地理的分析
欧州で進行中のリアマネント
欧州は世界市場の3分の1を占めると予想される。欧州の主要国は現在、ロシア・ウクライナ戦争を契機に大規模な再軍備プログラムを実施している。最近、ドイツはドイツ軍の再軍備のために1,000億ユーロ(1,098億5,000万米ドル)の基金を設立することを約束した。さらにポーランドも、国防費をGDPの4%に引き上げる計画を発表した。
国防支出の増加は、防衛請負業者や兵器メーカーに多くの注文をもたらすと予想される。これにより、様々なドローンシステムや魚雷に使用される様々なメーカーの逆回転プロペラの需要が増大するだろう。欧州の逆回転プロペラの需要は中長期的に増加する。
競争状況
世界の主要企業には、ゼネラル・エレクトリック(GE)、コリンズ・エアロスペース(Collins Aerospace)、MT-Propeller、ハーツェル・プロペラ(Hartzell Propeller)、サフラン(Safran)、テキストロン・アビエーション(Textron Aviation)、CRフライト(CR Flight, LLC)、ワープ・ドライブ・インコーポレイテッド(Warp Drive Incorporated)、カルバー・プロップス(Culver Props)、HOFFMANN PROPELLER GmbH & Co.KGである。
レポートを購入する理由
- プロペラのサイズ、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界の逆回転プロペラスピナー市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- ダイヤモンドアートペインティング市場レベルの数多くのデータを全セグメントでまとめたExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成されたエクセルによる製品マッピング。
世界の逆回転プロペラスピナー市場レポートは、約57表、58図、190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Propeller Size
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Global Defence Spending
4.1.1.2. Increasing Focus on Development of Electric Aircraft
4.1.1.3. Increasing Adoption of Unmanned Aerial Vehicles
4.1.1.4. Advances in Torpedo Technology
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Competition from Other Technologies
4.1.2.2. Limited Range of Applications
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Propeller Size
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Propeller Size
7.2. Small-Scale Propellers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Medium-Scale Propellers
7.4. Large-Scale Propellers
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Unmanned Aerial Vehicles (UAVs)*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Military Aircraft
8.4. Civilian Aircraft
8.5. Marine
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Aerospace & Defense*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Recreational & Leisure
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Target Audience
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. Australia
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. General Electric*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. Collins Aerospace
12.3. MT-Propeller
12.4. Hartzell Propeller
12.5. Safran
12.6. Textron Aviation
12.7. CR Flight, LLC
12.8. Warp Drive Incorporated
12.9. Culver Props
12.10. HOFFMANN PROPELLER GmbH & Co. KG
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Contrarotating Propeller Spinners Market reached US$ 672.4 million in 2022 and is expected to reach US$ 956.2 million by 2030, growing with a CAGR of 4.5% during the forecast period 2023-2030.
Increasing defence spending by major global powers will be a key factor in driving the growth of the global contrarotating propellers market during the forecast period. Defence spending has significantly increased in Europe and North America, particularly in the wake of the Russia-Ukraine war. Armed forces are inducting UAVs, loitering munitions and other advanced weapon systems to boost combat preparedness.
The development of new electric aircraft over the coming years is expected to be a significant development in the aviation industry. Contrarotating propellers are expected to be utilized for electric aircraft, since propeller driven aircraft are expected to be the primary choice for electric aircraft powertrain systems.
Market Dynamics
Increasing Adoption of Unmanned Aerial Vehicles
Militaries are increasing their adoption and usage of unmanned aerial vehicles (UAVs). UAVs can undertake various roles such as surveillance and reconnaissance and combat missions. Cheaper drones are also being utilized for suppression of enemy air defense (SEAD) missions. Loitering munitions are being utilized for anti-personnel and anti-armour operations.
With the exception of some large long-range drones which utilize jet engines, almost all major drones use propellers. Vertical take off and landing (VTOL) drones generally have multi-rotors to ensure stability during all types of flight conditions. Contrarotating propellers are being used on these drones to increase their operational range and efficiency. The increasing adoption of UAVs by militaries for various roles will augment demand for contrarotating propeller spinners over the coming years.
Advances in Torpedo Technology
Torpedoes are an important weapon in naval warfare and are used for anti-ship and anti-submarine attacks, Advancements in torpedo technology have led to increased speed and maneuverability, allowing torpedoes to travel faster and engage targets more effectively. Increasing the range and endurance of torpedoes is critical to enhance their operational capabilities.
Contrarotating propellers are commonly used for torpedo propulsion since they deliver higher thrust and faster acceleration, enabling torpedoes to achieve higher speeds within seconds of launching and maneuver with greater agility. Advances in torpedo technology will lead to increase torpedo production, thus enhancing the demand for contrarotating propellers.
Limited Range of Applications
Contrarotating propeller spinners are a unique technology that has niche applications in military and civilian industries. Due to the superiority of alternative technologies such as jet engine propulsion, it is not widely utilized in military or civilian aircrafts. Furthermore, helicopters utilizing co-axial rotor-based contrarotating wings are typically made to perform highly specialized roles and have limited production.
Although the usage of unmanned aerial vehicles (UAVs) in various fields has increased considerably and although many UAVs used propeller-based propulsion systems, contrarotating propellers are only used on certain multi-rotor models. Electric aircraft present a promising application for contrarotating propellers, however, they are still several years away from full commercial operation. The limited range of applications for contrarotating propellers present a major challenge for global market growth.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic presented various challenges for the global contrarotating propeller spinners market. Pandemic restrictions led to a major disruption of R&D and manufacturing activities, leading to prolonged timelines for new products under development. Only a few critical defence projects maintained uninterrupted continuity during the pandemic.
The post-pandemic period has witnessed a healthy rebound for the global market, however, some challenges still remain. The global supply chain disruptions still linger in the aftermath of the pandemic. The disruptions could pose a challenge for the continued recovery of the global market over the short and medium term.
AI Impact Analysis
AI-enabled algorithms can be utilized to optimize the design of contrarotating propellers. By using machine learning enabled computational fluid dynamics (CFD) simulations based on historical testing data, AI can assist in the development of propeller designs to maximize efficiency, minimize noise and improve overall system performance.
AI-based technologies can also help to derive insights from large datasets consisting of historical performance data. By analyzing the operational data and maintenance records, AI-based systems can provide actionable recommendations for improving efficiency, reducing operational costs, and enhancing operational performance.
Russia- Ukraine War Impact Analysis
During the initial period of the conflict, Russia utilized Tu-95 strategic bombers for strike missions in Ukraine. The bombers are powered by four NK-12 engines using contrarotating propellers. The Tu-95 is no longer in production, however, Russia is undertaking deep modernization of its Tu-95 fleet to make it more effective and extend their service life. The modernization is expected to generate short-term demand for contrarotating propellers.
As the conflict has progressed, Russia has increasingly utilized the Kamov Ka-52 attack helicopter for anti-armor operations and for thwarting Ukraine’s infantry counterattacks. The Kamov Ka-52 attack helicopters use a contrarotating co-axial propeller system. for propulsion. As Russia increased Ka-52 helicopter production due to the war, it will increase demand for contrarotating propeller spinners.
Segment Analysis
The global contrarotating propeller spinners market is segmented based on propeller size, application, end-user and region.
Marine Applications are Expected to Account for a Significant Share of the Global Market
Marine applications account for more than a third of the global market. One of the biggest marine applications for contrarotating propellers is torpedo propulsion. Almost all modern lightweight and heavyweight torpedoes typically utilize contrarotating propellers to ensure maximum operational speed despite the torpedo’s small size. Furthermore, contrarotating propellers counteracts the torque and prevents the torpedo from spinning around its own axis.
Another major application for contra rotating propellers is within azimuth thrusters used in modern ship propulsion systems. Azimuth thrusters give the ship better maneuverability and eliminate the need for a fixed rudder system. Azimuth thrusters are becoming more popular as more and more ships are utilizing integrated electric propulsion (IEP).
Geographical Analysis
Ongoing Rearmanent in Europe
Europe is expected to account for a third of the global market. All major countries in Europe are currently undertaking major rearmament programs in wake of the Russia-Ukraine war. Recently, Germany has committed to establishing a fund of €100 billion (US$ 109.85 billion) for rearmament of the German armed forces. Furthermore, Poland has also announced plans to increase defence spending to 4% of GDP.
The increase in defence spending is expected to create large number of orders for defence contractors and weapons manufacturers. It will augment the demand for contrarotating propellers from various manufacturers for use in various drone systems and torpedoes. The European demand for contrarotating propellers will increase over the medium and long term.
Competitive Landscape
The major global players include General Electric, Collins Aerospace, MT-Propeller, Hartzell Propeller, Safran, Textron Aviation, CR Flight, LLC, Warp Drive Incorporated, Culver Props and HOFFMANN PROPELLER GmbH & Co. KG.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global contrarotating propeller spinners market segmentation based on propeller size, application, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of diamond art painting market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global contrarotating propeller spinners market report would provide approximately 57 tables, 58 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Propeller Size
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Global Defence Spending
4.1.1.2. Increasing Focus on Development of Electric Aircraft
4.1.1.3. Increasing Adoption of Unmanned Aerial Vehicles
4.1.1.4. Advances in Torpedo Technology
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Competition from Other Technologies
4.1.2.2. Limited Range of Applications
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Propeller Size
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Propeller Size
7.2. Small-Scale Propellers*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Medium-Scale Propellers
7.4. Large-Scale Propellers
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Unmanned Aerial Vehicles (UAVs)*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Military Aircraft
8.4. Civilian Aircraft
8.5. Marine
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Aerospace & Defense*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Recreational & Leisure
9.4. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Target Audience
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.7.1. China
10.5.7.2. India
10.5.7.3. Japan
10.5.7.4. Australia
10.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Propeller Size
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. General Electric*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. Collins Aerospace
12.3. MT-Propeller
12.4. Hartzell Propeller
12.5. Safran
12.6. Textron Aviation
12.7. CR Flight, LLC
12.8. Warp Drive Incorporated
12.9. Culver Props
12.10. HOFFMANN PROPELLER GmbH & Co. KG
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/21 10:26

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