世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

航空宇宙・防衛Cクラス部品の世界市場 - 2023-2030


Global Aerospace and Defense C Class Parts Market - 2023-2030

市場概要 世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.2%である。 市場概... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年5月15日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

市場概要
世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、2022年にXX百万米ドルに達し、2030年にはXX百万米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間中(2023-2030年)の年平均成長率は7.2%である。
市場概要
Cクラス部品市場は、既存の航空機や防衛システムの交換やメンテナンスの需要、世界的な航空宇宙・防衛産業の成長によって牽引されている。市場はまた、技術の進歩、規制要件、原材料の入手可能性などの要因にも影響される。
市場ダイナミクス
航空機需要の増加
航空宇宙・防衛産業では、航空機の需要が増大しており、新規航空機の取得や既存航空機の整備が必要となるため、Cクラス部品の需要が高まっている。また、地政学的状況や高度な軍事システムの必要性から、軍用機の需要も増加している。これが、これらのシステムに使用されるCクラス部品の需要を牽引している。したがって、航空機需要の増加は、これらの航空機の製造および保守に使用されるCクラス部品の需要を牽引している。その結果、世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、新しい航空機の需要が増加するにつれて成長を続けると予想される。
原材料価格の変動
原材料価格の変動もまた、Cクラス部品のサプライチェーンに混乱をもたらす可能性がある。サプライヤーは必要な原材料を安定した価格で調達するのに苦労し、Cクラス部品の生産と顧客への納入に遅れが生じる可能性がある。原材料価格の変動に対応して、メーカーやサプライヤーはコスト削減のために代替原材料を求める可能性があります。これは、Cクラス部品の生産に従来使用されてきた原材料の使用に取って代わる可能性のある他の原材料との競争につながる可能性があります。
したがって、原材料価格の変動は、航空宇宙・防衛Cクラス部品市場にとって重大な課題につながる可能性があり、生産コスト、部品需要、サプライチェーンの混乱、代替材料との競争に影響を与える。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を復興させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場は、部品の種類、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づいてセグメント化される。
複雑で特殊な要件と防衛費により、軍用エンドユーザー部門が世界市場の成長に貢献している。
軍用機や防衛システムは、Cクラス部品に対して複雑で特殊な要求を持っていることが多く、生産がより困難でコストがかかる可能性がある。その結果、こうした要件を満たし、高品質のCクラス部品を提供できるサプライヤーは、軍用エンドユーザー・セグメントにおいて大きな優位性を持つことになる。世界各国の政府は、軍用機や防衛システムの調達・保守を含め、防衛に多額の資金を費やしている。このため、軍事エンドユーザー・セグメントではCクラス部品の需要が大きく、今後もこの傾向は続くと予想される。
地理的分析
民間航空機の需要拡大により、北米地域が世界を席巻
民間航空機の需要拡大は、世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場成長の重要な原動力である。これは、Cクラス部品が民間航空機の製造とメンテナンスに広く使用されているためである。航空旅行の需要が増加し、世界の航空産業が成長するにつれて、民間航空機の需要が高まっている。このため、ボーイングやエアバスなどの大手メーカーによる民間航空機の生産が増加し、Cクラス部品の需要も高まっている。
競争状況
世界の主要企業には、Amphenol Corporation、Eaton Corporation (Eaton Aerospace)、Arconic Corporation、Stanley Black & Decker、Lisi Aerospace、LMI Aerospace, Inc.、National Aerospace Fasteners Corporation、RBC Bearings Incorporated、Stanley Black & Decker、TriMas Corporationなどがある。
レポートを購入する理由
- 部品の種類、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づく世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 航空宇宙・防衛Cクラス部品市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の航空宇宙・防衛Cクラス部品市場レポートは、約61の表、59の図、200ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Types of Parts
3.2. Snippet by End-User
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increased demand for aircraft
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Volatility in raw material prices
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Types of Parts
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Types of Parts
7.2. Fasteners*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Bearings
7.4. Electrical Components
7.5. Machined Parts
7.6. Others
8. By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Commercial*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Millitary
8.4. General Aviation
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. OEM*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Aftermarket
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Amphenol Corporation*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Eaton Corporation (Eaton Aerospace)
12.3. Arconic Corporation
12.4. Stanley Black & Decker
12.5. Lisi Aerospace
12.6. LMI Aerospace, Inc.
12.7. National Aerospace Fasteners Corporation
12.8. RBC Bearings Incorporated
12.9. Stanley Black & Decker
12.10. TriMas Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The global aerospace and defense C class parts market reached US$ XX million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ XX million by 2030. The market is growing at a CAGR of 7.2% during the forecast period (2023-2030).
Market Overview
The market for C Class parts is driven by the demand for replacement and maintenance of existing aircraft and defense systems, as well as the growth of the aerospace and defense industries globally. The market is also influenced by factors such as technological advancements, regulatory requirements, and the availability of raw materials.
Market Dynamics
Increased demand for aircraft
This requires the acquisition of new aircraft and the maintenance of existing ones, which drives the demand for C Class parts. The demand for military aircraft is also increasing due to the geopolitical situation and the need for advanced military systems. This is driving the demand for C Class parts used in these systems. Therefore, the increased demand for aircraft is driving the demand for C Class parts used in the manufacturing and maintenance of these aircraft. As a result, the global Aerospace and Defense C Class Parts Market is expected to continue to grow as the demand for new aircraft increases.
Volatility in raw material prices
Volatility in raw material prices can also cause disruptions in the supply chain for C Class parts. Suppliers may struggle to source the necessary raw materials at stable prices, leading to delays in production and delivery of C Class parts to customers. In response to volatility in raw material prices, manufacturers and suppliers may seek alternative materials to reduce costs. This can lead to competition from other materials that could potentially replace the use of the raw materials traditionally used to produce C Class parts.
Therefore, volatility in raw material prices can lead to significant challenges for the Aerospace and Defense C Class Parts Market, impacting the cost of production, demand for the parts, supply chain disruptions, and competition from alternative materials.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global aerospace and defense C class parts market is segmented based on type of parts, end-user, distribution channel and region.
Due to complex and specialized requirements and defense spending, millitary end-user segment contributes to the growth of the global market
Military aircraft and defense systems often have complex and specialized requirements for C Class parts, which can be more challenging and costly to produce. As a result, suppliers that can meet these requirements and provide high-quality C Class parts have a significant advantage in the military end-user segment. Governments around the world spend significant amounts of money on defense, including the procurement and maintenance of military aircraft and defense systems. This has led to a significant demand for C Class parts in the military end-user segment, which is expected to continue in the future.
Geographical Analysis
Owing to the growing demand for commercial aircraft, North American region dominates globally
The growing demand for commercial aircraft is a significant driver of the growth of the global Aerospace and Defense C Class Parts Market. This is because C Class parts are extensively used in the manufacturing and maintenance of commercial aircraft. With the increasing demand for air travel and the growth of the global aviation industry, there is a higher demand for commercial aircraft. This has led to an increase in the production of commercial aircraft by major manufacturers such as Boeing and Airbus, which in turn has increased the demand for C Class parts.
Competitive Landscape
The major global players include Amphenol Corporation, Eaton Corporation (Eaton Aerospace), Arconic Corporation, Stanley Black & Decker, Lisi Aerospace, LMI Aerospace, Inc., National Aerospace Fasteners Corporation, RBC Bearings Incorporated, Stanley Black & Decker and TriMas Corporation.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global aerospace and defense C class parts market segmentation based on type of parts, end-user, distribution channel and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of aerospace and defense C class parts market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global aerospace and defense C class parts market report would provide approximately 61 tables, 59 figures and 200 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Types of Parts
3.2. Snippet by End-User
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increased demand for aircraft
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Volatility in raw material prices
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Types of Parts
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Types of Parts
7.2. Fasteners*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Bearings
7.4. Electrical Components
7.5. Machined Parts
7.6. Others
8. By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Commercial*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Millitary
8.4. General Aviation
8.5. Others
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. OEM*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Aftermarket
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Types of Parts
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Amphenol Corporation*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Eaton Corporation (Eaton Aerospace)
12.3. Arconic Corporation
12.4. Stanley Black & Decker
12.5. Lisi Aerospace
12.6. LMI Aerospace, Inc.
12.7. National Aerospace Fasteners Corporation
12.8. RBC Bearings Incorporated
12.9. Stanley Black & Decker
12.10. TriMas Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(宇宙・防衛)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る