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テーブルバターの世界市場 - 2023-2030


Global Table Butter Market - 2023-2030

市場概要 世界のテーブルバター市場は、2022年に434億米ドルに達し、2030年には702億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.2%で成長すると予測されている。テーブルバター市場拡大の主な原動... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年7月31日 US$4,350
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サマリー

市場概要
世界のテーブルバター市場は、2022年に434億米ドルに達し、2030年には702億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年のCAGRは6.2%で成長すると予測されている。テーブルバター市場拡大の主な原動力は、健康的なオーガニックバター、澄ましバター、グラスフェッドバターに対する需要の増加である。
バターは低脂肪、低カロリー、低コレステロールで製造されるため、いくつかの健康上の利点がある。バターは、攪拌工程、クリーム分離工程を経て調製され、さまざまな風味が加えられる。パンに塗ったり、サンドイッチを作ったり、野菜やその他の料理の風味を高めたりするのに使われる。
主要企業はまた、収益と市場シェアを拡大するため、ブランドの改善、製品の革新、発売にも注力している。例えば、2022年6月、インドのCavin Kare社は、テーブルバターと調理用バターの2種類があるCavinブランドのバターを発売した。この発売は、テーブルバターの世界市場シェア値を引き上げるのに役立つ。
市場ダイナミクス
健康志向の高まりとバターによる健康効果が市場成長を牽引している。
バターはラクトン、脂肪酸、トリグリセリド、ジアセチル、ジメチルスルフィド、メチルケトンから構成され、これらの成分が風味を担っている。バターは様々な健康上の利点をもたらすことから食生活の一部となっており、オーガニックバター、澄ましバターなど様々な種類がある。
骨の成長と発育に不可欠な栄養素であるビタミンDを摂取できるため、人々はバターを摂取したがる。さらにバターは、A、E、Kなどの脂溶性ビタミン、カルシウムの良い供給源、骨が弱くもろくなる骨粗しょう症などの病気の予防にもなる。その結果、テーブルバターの市場は2021年から2026年の予測期間中にさらに拡大するだろう。
製品上市の増加が市場成長を牽引している。
製品上市の増加が市場成長を牽引している。バターがもたらす健康効果に対する人々の認識が高まり、バターの人気が高まっている。バターには、澄ましバター、無塩バター、有塩バター、グラスフェッドバターなどの種類がある。これらの製品は市場の成長を妨げる可能性がある。
主要なライバル企業は、製品のラインナップを拡大し、消費者の健康を念頭に置くことで、この需要に応えようと鋭意努力しており、これがテーブルバター市場の成長を牽引している。例えば、2021年11月、インドを拠点とするSid Farms社は、自家製マカナの栄養特性を満載した無添加の牛と水牛のバターを発売した。
他の代替品の入手可能性が市場の成長を抑制している。
バターは長い間飽和脂肪を多く含むとされてきたため、一部の消費者はより健康的な代替品を求めるようになった。また、バターはコレステロール値を上昇させるため、より健康的な代替品を選ぶ消費者も多い。マーガリンは、従来のバターに代わる最良の選択肢と考えられている。この選択は、世界のテーブルバター市場の成長を妨げる可能性がある。
これらの製品は、飽和脂肪含量が低いため、より健康的な代替品として販売されることが多い。菜食主義者の増加、アーモンドバター、ココナッツオイルなどの植物性代替バターの需要増加。世界動物基金(World Animal Foundation)の報告書によると、2023年には世界で約8800万人が菜食主義者となる。これは世界のテーブルバター市場に抑制をもたらす。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化するための取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のパンとロールパン市場は、性質、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化される。
テーブルバターの世界市場では、オーガニックセグメントが最大の市場シェアを占めている。
テーブルバターの世界市場は、性質別に有機と慣行に区分される。テーブルバター市場分析レポートでは、オーガニックセグメントが2022年に50%の最大のテーブルバター市場シェアを占めた。消費者は高級品にお金を使いたがるようになっており、特に健康に良いことをしたがるようになっている。
世界市場で低脂肪、低カロリー、低コレステロールのバター製品が生産されるようになり、消費者の裾野が広がっている。健康への関心の高まりと、世界中の消費者の間で乳製品バターの利点に対する認識が高まっていることが、予測期間中の市場成長の主な推進要因である。
地理的分析
北米地域がテーブルバター市場で最大シェア
世界のテーブルバター市場は、地理的要因によって世界の5つの地域に区分される:北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東、アフリカである。テーブルバター市場の分析では、北米のテーブルバター市場が2022年に42.6%の最大市場シェアを占めた。都市化の進展とユーザーの購買力向上が、予測期間中にテーブルバターの市場チャンスを拡大させている。
健康関連要因、人口の購買力に影響を与える金銭的要因、消費者のライフスタイルの変化が北米全域のバター消費に影響を与える主な要因である。柔軟性、移動性、文化的多様性、異文化への理解を含む現代生活もバター消費に影響を与えている。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、ユニリーバ、グループ・ラクタリス、ネスレ、Arla Foods amba、Glanbia pic、Fonterra Co-operative Group、Friesland Campina、Land O'Lakes、Ornua Co-operative Limited、Organic Valleyが含まれる。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
2020年の未曾有のCOVID-19パンデミックは、テーブルバター業界に多大な影響を与えた。COVID-19は、様々な政府による封鎖や制限の結果、テーブルバターの生産、加工、流通、消費に関わる世界のテーブルバターチェーンの各段階に多大な影響を与えた。
COVID-19の流行によってすべてが変わった。COVID-19の流行は、肯定的であれ否定的であれ、事実上世界のあらゆる産業に影響を与えた。COVID-19パンデミックの世界経済情勢への影響は、金利、外国為替レート、商品・エネルギー価格、金融・資本市場の効率的運営に影響を及ぼし、また及ぼす可能性もある。
COVID-19パンデミック問題は、テーブルバター業界にも影響を与えている。COVID-19パンデミックは生活を根底から覆し、テーブルバター加工部門では有塩バター、無塩バター、オーガニックバターといったトレンドが増加している。オーガニック・バター、澄ましバター、グラスフェッド・バターなど、テーブルバター・ビジネスは革新的なプログラムを立ち上げている。これらは容易に入手でき、消費も簡単である。
レポートを購入する理由
- 性質、エンドユーザー、地域に基づく世界のパンとロールパン市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。
- すべてのセグメントを含むテーブルバター市場レベルの多数のデータポイントを含むエクセルデータシート。
- このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後に冷静にまとめられた市場分析で構成されています。
- 製品マッピングは、すべての主要市場プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。
世界のパンとロールパン市場レポートは、約54の表、62の図、190ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Nature
3.2. Market Snippet, by End User
3.3. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Nature
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
7.2. Organic
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional
8. By End User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
8.2. Household
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Hotels
8.4. Restaurants
8.5. Cafes
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Unilever
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Groupe Lactalis.
11.3. Nestle.
11.4. Arla Foods amba.
11.5. Glanbia pic.
11.6. Fonterra Co-operative Group.
11.7. FrieslandCampina.
11.8. Land O’Lakes.
11.9. Ornua Co-operative Limited.
11.10. Organic Valley
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Global Table Butter Market reached US$ 43.4 billion in 2022 and is expected to reach US$ 70.2 billion by 2030 and is expected to grow with a CAGR of 6.2% during the forecast period 2023-2030. The primary driver for the table butter market's expansion is the increasing demand for healthy organic butter, clarified butter, and grass-fed butter.
Butter has associated with several health benefits, as it is produced with low fat, low calories, and low cholesterol. Butter is prepared by churning process, cream separation process, and infused with different flavors. It is used for spreading on bread, making sandwiches, and enhancing the flavor of veggies and other dishes.
Key players are also focusing on brand improvement, product innovation, and launches to increase revenue and market share. For instance, on June 2022, Cavin Kare, an Indian-based company launched butter under the Cavin brand which comes in two varieties such as table butter and cooking butter. This launch can help in raising the global table butter market share value.
Market Dynamics
Increasing Health Consciousness and Health Benefits Caused by Butter are Driving Market Growth.
Butter is composed of lactones, fatty acids, triglycerides, diacetyl and dimethyl sulfide, and methyl ketone; these components are responsible for flavor. Butter has been a part of the diet as it provides various health benefits, and is also available in wide varieties such as organic butter, clarified butter, and others.
People want to consume butter as it provides vitamin D, a vital nutrient for bone growth and development. In addition to that butter also provides several fat-soluble vitamins such as A, E, and K, a good source of calcium, and prevents diseases such as osteoporosis, a condition that makes bones weak and fragile. Consequently, the market for table butter would increase more during the forecast period of 2021–2026.
Increasing Product Launches are Driving the Market Growth.
Increasing product launches are driving the market growth. The popularity of butter is increasing as people are becoming more aware of the health benefits caused by butter. The butter is available in different varieties such as clarified butter, unsalted butter, salted butter, grass-fed butter, and some others. These products can likely impede the market growth.
Major rivals are working assiduously to meet this demand by expanding their product offerings and keeping consumers' health in mind, which is driving the table butter market growth. For instance, in November 2021, Sid Farms, an Indian-based company launched unadulterated Cow and Buffalo butter loaded with the nutritional properties of homemade makhana.
Availability of Other Alternatives is Restraining the Market Growth.
Butter has long been associated with higher levels of saturated fat, which has led some consumers to seek healthier alternatives. And also butter can increase the cholesterol level which drives many individuals to opt for other alternative healthier choices. Margarine is considered as the best alternative to traditional butter. This choice can hinder the growth of the global table butter market.
These products are often marketed as healthier alternatives due to their lower saturated fat content. A rise in the vegan population, and increasing demand for plant-based butter alternatives such as almond butter, coconut oil, and others. According to the World Animal Foundation report in 2023, around 88 million are vegan population in the world. This causes restrain to the global table butter market.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global bread and rolls market is segmented based on nature, end user, and region.
In the Global Market of Tabel Butter, the Organic Segment Holds the Largest Market Share.
The global table butter market has been segmented by nature into organic and conventional. The organic segment held the largest table butter market share of 50% in 2022 in the table butter market analysis report. Consumers are becoming more eager to spend money on high-end goods, and they are especially willing to do good for their health.
The rising production of low-fat, low calories and low-cholesterol butter products in the global market is leading to consumer reach expanding to a wider group. Rising health concerns and increasing awareness about the benefits of dairy butter among consumers across the globe are major driving factors of the market growth over the forecast period.
Geographical Analysis
The North America Region Held the Largest Share of the Table Butter Market.
The global table butter market is segmented into five parts of the world based on geography: North America, South America, Europe, Asia-Pacific, the Middle East, and Africa. The North American table butter market held the largest market share of 42.6% in 2022 in the table butter market analysis. The growing urbanization and rising purchasing power of the users are leading to the increasing market chances for table butter over the forecast period.
Health-related factors, monetary factors that affect population purchasing power, and changes in consumer lifestyle are the main factors influencing butter consumption across North America. Modern lives, which include flexibility, mobility, cultural diversity, and understanding of different cultures, are also having an impact on butter consumption.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Unilever, Groupe Lactalis, Nestle, Arla Foods amba, Glanbia pic, Fonterra Co-operative Group, Friesland Campina, Land O’Lakes, Ornua Co-operative Limited, and Organic Valley.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The unprecedented COVID-19 pandemic in 2020 had a profound effect on the table butter industry. Covid-19 has had a considerable impact on the phases of the global table butter chain that involve table butter production, processing, distribution, and consumption as a result of lockdowns and restrictions imposed by various governments.
Everything has changed due to the COVID-19 epidemic. It has influenced practically every industry in the world, whether positively or negatively. The COVID-19 pandemic's effects on world economic conditions have had an influence and could have an impact on interest rates, foreign exchange rates, commodities and energy prices, and the efficient operation of financial and capital markets.
The COVID-19 pandemic issue has had an impact on the table butter industries as well. The COVID-19 pandemic is upending life, and the table butter processing sector is seeing an increase in trends like salted butter, unsalted butter, and organic butter. The table butter businesses are launching innovative programs, including organic butter, clarified butter, grass-fed butter, and others. Which are readily available and simple to consume.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global bread and rolls market segmentation based on nature, end user, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of table butter market-level with all segments.
• The PDF report consists of a cogently put-together market analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of key products of all the major market players.
The Global Bread and Rolls market report would provide approximately 54 tables, 62 figures and 190 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Nature
3.2. Market Snippet, by End User
3.3. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Nature
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
7.2. Organic
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conventional
8. By End User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
8.2. Household
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Hotels
8.4. Restaurants
8.5. Cafes
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. The U.S.
9.2.5.2. Canada
9.2.5.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. The U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Italy
9.3.5.5. Spain
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Brazil
9.4.5.2. Argentina
9.4.5.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. Australia
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Unilever
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Groupe Lactalis.
11.3. Nestle.
11.4. Arla Foods amba.
11.5. Glanbia pic.
11.6. Fonterra Co-operative Group.
11.7. FrieslandCampina.
11.8. Land O’Lakes.
11.9. Ornua Co-operative Limited.
11.10. Organic Valley
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

 

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