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クリームの世界市場 - 2023-2030


Global Cream Market - 2023-2030

市場概要 クリームの世界市場は2022年に172億米ドルに達し、2030年には250億米ドルに達し、予測期間2023-2030年のCAGRは4.8%で成長すると予測されている。個人間の健康意識の高まりが、市場プレイヤーを低脂肪や... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年7月31日 US$4,350
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サマリー

市場概要
クリームの世界市場は2022年に172億米ドルに達し、2030年には250億米ドルに達し、予測期間2023-2030年のCAGRは4.8%で成長すると予測されている。個人間の健康意識の高まりが、市場プレイヤーを低脂肪やビーガンのフレッシュクリームの導入に向かわせ、世界のクリーム市場の成長を牽引している。
業界が研究開発活動を重視するようになったことで、新製品のイノベーションと機能強化に拍車がかかり、クリーム市場に利益をもたらしている。例えば、2021年8月、グッドカルチャーは乳糖不使用のラインと絞り出し可能なクラシックなサワークリームパウチを発売した。これとは別に、個人のペースの速いライフスタイルや食事パターンの変化が、生クリームを使ったファーストフードや調理済み(RTE)製品の触媒となっている。
大手企業は、消費者層を拡大するために、ユニークで革新的な製品バリエーションを発売することに注力しており、これは重要な主要トレンドの一つである。消費者の支出能力の増加、オンライン小売チャネルを通じた便利な製品の入手可能性など、その他の要因も市場の成長を後押しすると予想される。
市場ダイナミクス
クリームの利用拡大がクリーム市場の成長を牽引すると予測される。
クリームは、アイスクリーム、多くのソース、スープ、シチュー、プリン、一部のカスタードベースなど、多くの食品の材料として使用され、ケーキにも使用される。ホイップクリームは、アイスクリームサンデー、ミルクセーキ、ラッシー、エッグノッグ、甘いパイ、イチゴ、ブルーベリー、桃などのトッピングとして添えられる。また、マサラ料理などのインドカレーにも使われる。メーカーは、より良いクリームを製造するために、クリームの加工、分離、組成に力を入れている。
伝統的に、この製品はベーカリーやコーヒー業界で広く利用されている。しかし、近年では、アルコールやパーソナルケアなど、多くの分野で同製品の用途が増加しており、製品の売上を牽引すると予想されている。例えば、2020年9月、Somrus社はSomrus Coffee Cream Liqueurの発売を発表した。この新製品は、コーヒーとチコリにウィスコンシン産のクリームと五重蒸留したカリブ海産ラム酒を混ぜたものである。
クリームに関連した革新的な製品開発が市場成長を牽引している。
人々の健康意識が高まり、健康増進と健康的なライフスタイルの提供のために健康的な食生活に注目が集まっている。砂糖不使用、乳糖不使用、オーガニック、ヴィーガンのホイップクリームをローズ、シナモン、マンゴーなどの斬新なフレーバーで発売するなど、さまざまな製品革新が市場の成長を後押ししている。例えば、2021年8月、グッドカルチャーは乳糖不使用のラインと絞り出し可能なクラシックなサワークリームパウチを発売した。
個人間の健康意識の高まりが、低脂肪やビーガンのフレッシュクリームの市場参入を後押ししている。さらに、消費者ベースとリーチを拡大するためのプロモーション活動への主要市場プレイヤーの投資の増加が、市場の成長を後押ししている。各社は、製品提供、品質、価格、機能性、サイズ、パッケージング、マーケティング活動などさまざまな要素で競争し、市場での優位性を獲得している。
乳糖不耐性の増加がクリーム市場の成長を抑制。
クリームはパンから菓子まで幅広い製品に使用されている。クリームは乳製品である。乳製品クリームには天然の糖分として乳糖が含まれている。ヘビークリームは塩味の料理や甘い料理に使われ、ライトクリームはコーヒークリームと同じである。乳糖を消化できない不耐症の人は多い。これは最も一般的な食物不耐症のひとつとなっている。国立生物工学情報センターによると、世界人口の65%が乳糖不耐症である。
乳糖不耐症は世界中で一般的になっている。また、乳糖不耐症の増加により、人々はクリームを含むあらゆる分野で乳製品の代替品を探している。乳糖不耐症の割合は地域によって異なり、北欧では10%未満であるのに対し、アジアやアフリカの一部では95%と高い。これが市場の成長を抑制している。
COVID-19影響分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界のクリーム市場は、製品、供給元、用途、地域によって区分される。
クリームの世界市場では、生クリームセグメントが最大の市場シェアを占める。
世界のクリーム市場は、製品別に生クリーム、テーブルクリーム、ヘビークリーム、ホイップクリーム、その他に区分されている。クリーム市場分析レポートでは、生クリームセグメントが2022年に56.6%の最大のクリーム市場シェアを占めた。様々なクリームベースの製品において生クリームが最も一般的に使用されていることが、最大セグメントシェアの原因となっている。
生クリームは、風味を高め、濃厚な粘度を提供するために食品に欠かせない成分である。生クリームはカルシウム、リン、ビタミンB2の優れた供給源であり、赤血球(RBC)の発達を促進し、免疫システムを強化し、全体的な健康を維持する。そのほか、骨や歯を丈夫にし、脳の働きを高め、エネルギーを供給する。その結果、生クリームは家庭用および業務用として広く使用されている。
地理的分析
北米地域がクリーム市場で最大のシェアを占めている。
世界のクリーム市場は、地域別に5つに区分される:北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東、アフリカである。2022年のクリーム市場分析では、北米のクリーム市場が38.6%の最大シェアを占めた。多くの人々がクリームベースの食品を選ぶことが、この地域のクリーム市場の成長を高めている。
コーヒー文化の人気が高まり、顧客の嗜好が変化した結果、この地域ではクリームの消費量が増加している。クリームは風味、食感、クリーミーさを与えるため、コーヒーの調製やその他の製品において極めて重要である。消費者はますますコーヒーを追加することを要求し、この地域でクリームの商品と材料を増やしている。
競争状況
同市場の主な世界的プレーヤーは、Glanbia Plc、Groupe Lactalis、Savencia Fromage & Dairy、Fonterra Co-operative Group、GCMMF、Friesland Campina、DMK Group、Arla Foods、SODIAAL、Saputoなどである。
世界不況/ウクライナ・ロシア戦争/COVID-19、人工知能の影響分析:
COVID-19の影響:
2020年の未曾有のCOVID-19パンデミックは食品業界に大きな影響を与えた。COVID-19は、さまざまな政府による封鎖や制限により、クリームの生産、加工、流通、消費を含む世界の食品サプライ・チェーンの各段階にかなりの影響を与えた。
COVID-19の流行によってすべてが変わった。COVID-19の流行は、肯定的であれ否定的であれ、事実上あらゆる産業に影響を与えた。COVID-19の流行が世界の経済状況に与えた影響は大きい。金利、外国為替レート、商品・エネルギー価格、金融・資本市場の効率的運営に影響を与える可能性がある。
COVID-19パンデミック問題は食品産業にも影響を与えている。COVID-19パンデミックは生活を根底から覆し、食品分野ではクリームのような傾向が強まっている。食品企業は、手軽に入手でき、消費しやすい非乳製品クリームなど、革新的なプログラムを打ち出している。
レポートを購入する理由
- 製品、供給源、用途、地域に基づく世界のクリーム市場のセグメンテーションを視覚化し、重要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。
- すべてのセグメントを含むクリーム市場レベルの多数のデータポイントを記載したエクセルデータシート。
- PDFレポートには、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査後の包括的な市場分析が含まれています。
- 製品マッピングは、すべての主要市場プレーヤーの重要な製品で構成されるエクセルとして利用可能です。
クリームの世界市場レポートは約61の表、57の図、160ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Application
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Fresh
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Table
7.4. Heavy
7.5. Whipping
7.6. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Dairy
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Non-Dairy
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Commercial
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Household
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Glanbia Plc
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Groupe Lactalis
12.3. Savencia Fromage & Dairy
12.4. Fonterra C0-operative Group
12.5. GCMMF
12.6. Friesland Campina
12.7. DMK Group
12.8. Arla Foods
12.9. SODIAAL
12.10. Saputo
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Cream Market reached US$ 17.2 billion in 2022 and is expected to reach US$ 25.0 billion by 2030 and grow with a CAGR of 4.8% during the forecast period 2023-2030. The rising health awareness among individuals propels market players to introduce low-fat and vegan fresh creams, driving the growth of the global cream market.
The industry's increasing emphasis on research and development activities spurs new product innovations and enhancements, benefiting the cream market. For instance, in August 2021, Good Culture launched a lactose-free line and a squeezable, classic sour cream pouch. Apart from this, individuals' fast-paced lifestyles and changing dietary patterns catalyze the catalyzing of fast food and ready-to-eat (RTE) products prepared with fresh cream.
Leading players focus on launching unique and innovative product variants to expand their consumer base, representing one of the significant major trends. Other factors, including the increasing expenditure capacities of the consumers, along with the convenient product availability through online retail channels, are anticipated to drive the market toward growth.
Market Dynamics
The Growing Usage of Cream is Estimated to Drive the Cream Market Growth.
The cream is used as an ingredient in many foods, including ice cream, many sauces, soups, stews, puddings, and some custard bases, and is also used for cakes. Whipped cream is served as a topping on ice cream sundaes, milkshakes, lassi, eggnog, sweet pies, strawberries, blueberries or peaches. The cream is also used in Indian curries, such as masala dishes. Manufacturers focus on cream processing, separation, and composition to produce better creams.
Traditionally, the product is widely utilized in the bakery and coffee industry. However, in recent years, the rising application of the product in numerous sectors, such as alcohol and personal care, is anticipated to drive product sales. For instance, in September 2020, Somrus announced the launch of Somrus Coffee Cream Liqueur. This new product is made from coffee and chicory mixed with cream from Wisconsin and quintuple-distilled Caribbean rum.
Innovative Product Development Associated with Cream is Driving the Market Growth.
There is a growing health consciousness in people, and they are now focussing on a healthy diet to improve health and provide a healthy lifestyle. Various product innovations, such as the launch of sugar-free, lactose-free, organic, and vegan whipping creams in novel flavors, such as rose, cinnamon, and mango, favor the market’s growth. For instance, in August 2021, Good Culture launched a lactose-free line and a squeezable, classic sour cream pouch.
The rising health awareness among individuals propels market players to introduce low-fat and vegan fresh creams. Moreover, increasing investments by the key market players in promotional activities to expand their consumer base and reach propel the market growth. Companies compete on different factors, including product offerings, quality, price, functionality, size, packaging, and marketing activities, to gain a competitive advantage in the market.
Increasing Intolerance of Lactose Restrains the Cream Market Growth.
The cream is used in vast products from bread to confectionery. The cream is a dairy product. Dairy cream has lactose as natural sugar in them. Heavy cream is used in savory and sweet dishes, and light cream is the same as coffee creams. Many people can’t digest lactose and are intolerant to them. This has become one of the most common food intolerances. According to the National Center of Biotechnology Information, 65% of the world’s population is lactose intolerant.
Lactose intolerance has become more common overwide. In addition, the increasing lactose intolerance is making people look for dairy alternatives in all fields, including creams. Rates of lactose intolerance vary between regions, from less than 10% in Northern Europe to as high as 95% in parts of Asia and Africa. This is restraining the market growth.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown, and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global cream market is segmented based on product, source, application, and region.
In the Global Cream Market, the Fresh Cream Segment Holds the Largest Market Share.
The global cream market has been segmented by product into fresh, table, heavy, whipping, and others. In the cream market analysis report, the fresh cream segment held the largest cream market share of 56.6% in 2022. The most common usage of fresh cream in various cream-based products is responsible for the largest segment share.
Fresh cream is a critical ingredient in food products to enhance flavor and provide a thicker consistency. It is an excellent source of calcium, phosphorus, and vitamin B2 that promotes the development of red blood cells (RBC), boosts the immune system, and maintains overall health. Besides this, it helps strengthen bones and teeth, improves brain functioning, and provides energy. As a result, fresh cream is extensively used in domestic and commercial applications.
Geographical Analysis
The North America Region Held the Largest Share of the Cream Market.
The global cream market is segmented into five parts based on geography: North America, South America, Europe, Asia-Pacific, the Middle East, and Africa. The North American cream market held the largest market share of 38.6% in 2022 in the cream market analysis. Most people’s choice of cream-based food products is increasing the growth of this region's cream market.
As a result of the increasing popularity of coffee culture and shifting customer preferences, cream consumption has increased in this region. The cream is crucial in coffee preparation and other products since it gives flavor, texture, and creaminess. Consumers increasingly request extra coffee, increasing cream goods and ingredients in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Glanbia Plc, Groupe Lactalis, Savencia Fromage & Dairy, Fonterra Co-operative Group, GCMMF, Friesland Campina, DMK Group, Arla Foods, SODIAAL, and Saputo.
Global Recession/Ukraine-Russia War/COVID-19, and Artificial Intelligence Impact Analysis:
Covid-19 Impact:
The unprecedented COVID-19 pandemic in 2020 profoundly affected the food industry. Covid-19 has considerably impacted the global food supply chain phases involving cream production, processing, distribution, and consumption due to lockdowns and restrictions imposed by various governments.
Everything has changed due to the COVID-19 epidemic. It has influenced practically every industry, whether positively or negatively. The COVID-19 pandemic's effects on world economic conditions have had an influence. They could impact interest rates, foreign exchange rates, commodities and energy prices, and the efficient operation of financial and capital markets.
The COVID-19 pandemic issue has had an impact on the food industries as well. The COVID-19 pandemic is upending life, and the food sector is seeing increased trends like cream. The food businesses are launching innovative programs, including non-dairy creams, which are readily available and straightforward to consume.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global cream market segmentation based on product, source, application, and region and understand vital commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of cream market-level with all segments.
• The PDF report includes a comprehensive market analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth market study.
• Product mapping is available as Excel consists of critical products of all the major market players.
The Global Cream Market report would provide approximately 61 tables, 57 figures and 160 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Market Snippet, by Product
3.2. Market Snippet, by Source
3.3. Market Snippet, by Application
3.4. Market Snippet, by Region
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Scenario Before COVID-19
6.1.2. Scenario During COVID-19
6.1.3. Scenario Post COVID-19
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Fresh
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Table
7.4. Heavy
7.5. Whipping
7.6. Others
8. By Source
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Source
8.2. Dairy
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Non-Dairy
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Commercial
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Household
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. The U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. The U.K.
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Spain
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Glanbia Plc
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Key Developments
12.2. Groupe Lactalis
12.3. Savencia Fromage & Dairy
12.4. Fonterra C0-operative Group
12.5. GCMMF
12.6. Friesland Campina
12.7. DMK Group
12.8. Arla Foods
12.9. SODIAAL
12.10. Saputo
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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2024/10/18 10:26

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